چطور آنلاین شاپ اکسسوری راه اندازی کنیم؟

0

اگر دنبال راه اندازی یک کسب و کار پر درآمد و پرسود هستید، راه اندازی فروشگاه اینترنتی اکسسوری را در بین گزینه‌های خود داشته باشید. بهتر است بدانید که فروش آنلاین اکسسوری، بسیار پردرآمد و سودآورتر از فروش حضوری آن است و به کاهش بسیاری از هزینه‌های جانبی کمک می‌کند. اما چگونه می‌توان برای راه اندازی آنلاین شاپ اکسسوری اقدام کرد؟ درآمد راه اندازی فروشگاه اینترنتی اکسسوری چقدر است؟ فروش اکسسوری آنلاین چه مزایایی دارد؟ این‌ها سوالاتی هستند که ممکن است در رابطه با راه اندازی فروشگاه اینترنتی اکسسوری برای شما پیش آمده باشد و در این مقاله از پادرو، قصد داریم به آن‌ها پاسخ دهیم.

درآمد فروش اکسسوری آنلاین چقدر است؟

پیش از هرچیزی، بهتر است بدانید که آیا این اقدام برای شما به‌صرفه و سودآور خواهد بود یا خیر؟ همان‌طور که گفتیم، اکسسوری‌ها محصولاتی بسیار پرطرفدار و پردرآمد هستند و از سوی دیگر با راه اندازی آنلاین شاپ اکسسوری، مانند آنلاین شاپ‌های دیگر، شما از پرداخت هزینه آب و برق و گاز، استخدام فروشنده و اجاره مغازه، معاف خواهید شد.

همچنین با داشتن مشتریانی از سرتاسر کشور، فروشی بسیار عالی را تجربه خواهید کرد. اما به طور کلی، درآمد فروش اکسسوری آنلاین به میزان تلاش و پشتکار شما نیز بستگی خواهد داشت. هر چه بیشتر تلاش کنید و مشتریان بیشتری را برای خرید ترغیب کنید، مسلماً فروش بیشتر و درآمد بالاتری خواهید داشت.

مزایای راه اندازی فروشگاه اینترنتی اکسسوری چیست؟

مزایای راه اندازی فروشگاه اینترنتی اکسسوری بسیار زیاد هستند و آشنایی با آن‌ها می‌تواند شما را تا حد زیادی قانع کند که به جای اجاره یک مغازه و تاسیس فروشگاه حضوری، یک آنلاین شاپ اکسسوری راه اندازی کنید. برخی از این مزایا شامل موارد زیر هستند:

  • هزینه معقول راه اندازی کسب و کار

برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی اکسسوری نیازی به پرداخت هزینه اجاره فروشگاه ندارید. همچنین همه کارهای شما به راحتی و بدون نیاز به فروشنده انجام خواهد شد؛ در نتیجه لازم نیست حقوق فروشنده را بپردازید. همچنین به پرداخت هزینه‌های جانبی برای تهیه دکور، پیشخوان، صندوق و… نیازی ندارید و لازم نیست هزینه زیادی را صرف خرید قفسه برای قرار دادن اکسسوری‌ها کنید.

  • حتی با داشتن یک فضای کوچک هم می‌توانید کسب خوبی داشته باشید

با راه اندازی فروشگاه اینترنتی اکسسوری، شما می‌توانید در یک انبار کوچک، تعداد بسیار زیادی محصول را انبار کرده و بفروشید؛ در حالی که در فروشگاه‌های حضوری، به فضای بزرگتری برای ویترین کردن اجناس خود نیاز خواهید داشت.

  • گستره مشتریان شما نامحدود خواهد بود

در فروشگاه‌های حضوری، مشتریان شما تنها به همان شهر محدود هستند و برای فروش محصولات، محدودیت‌هایی خواهید داشت. این در حالی است که با داشتن یک فروشگاه آنلاین، می‌توانید محصولات خود را به دور افتاده‌ترین شهرها و روستاها ارسال کرده و مشتریان زیادی در سرتاسر کشور داشته باشید. در برخی از موارد، فروشندگان آنلاین شاپ اکسسوری، فروش خود را در سطح جهانی نیز گسترش می‌دهند!

  • حتی هنگام خواب هم درآمدزایی کنید

داشتن یک آنلاین شاپ اکسسوری، به شما کمک می‌کند تا حتی در خواب هم درآمدزایی کنید. به این صورت که حتی وقتی که شما خواب هستید، فروشگاه شما فعال خواهد بود و مشتریان می‌توانند سفارشات خود را ثبت کنند. از سوی دیگر، فروشگاه شما محدود به یک موقعیت مکانی خاص نیست و در هر مکان و زمانی فروش خواهید داشت؛ مثلا، می‌توانید حتی در زمان سفر نیز فروشگاه خود را مدیریت کنید.

  • از ازدحام و شلوغی دور خواهید بود

فروشگاه‌های حضوری ممکن است بعضی روزها به شدت شلوغ و پر رفت‌ و آمد شوند و این شلوغی‌ها می‌تواند سرسام‌آور و اذیت‌کننده بوده و موجب آزار شما شود. این در حالی است که در فروشگاه‌های آنلاین، بدون نیاز به برخورد مستقیم با مشتری، فروش خواهید داشت و حتی در ایام شلوغ نیز، نظم و ترتیب و آرامش خاصی را در کسب‌وکار خود تجربه می‌کنید.

مزایای فروش اکسسوری آنلاین

مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی اکسسوری

برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی اکسسوری، لازم است چند مرحله ساده را بدانید که این مراحل به شرح زیر هستند:

۱. اجناس مورد نظر خود را انتخاب و تامین کنید

پیش از هر چیزی، لازم است بدانید که دقیقاً قصد دارید چه چیزی را بفروشید. از آن جایی که تنوع محصولات اکسسوری بسیار زیاد است، ممکن است کمی برای انتخاب حوزه کاری مورد نظر خود گیج شوید. یکی از راه‌هایی که به شما کمک خواهد کرد تا کسب درآمد بالاتری داشته باشید، این است که در یک حوزه اختصاصی یا به اصطلاح نیچ، فعالیت کنید و در آن زمینه، برند شوید.

 برای مثال، به طور تخصصی در حوزه فروش کیف یا عینک فعالیت کرده و تنها یک نوع اکسسوری خاص را بفروشید. پس از آن که در این حوزه حسابی موفق شدید و توانستید مشتریان زیادی را جذب کنید، زمان آن فرا رسیده است تا محصولات دیگر را نیز به فروشگاه اینترنتی اکسسوری خود اضافه کنید.

پس از آن که فهمیدید دوست دارید در کدام حوزه فعالیت کنید و چه جور اجناسی را بفروشید، زمان آن فرا می‌رسد که اجناس خود را از تامین‌کننده مناسب تهیه کنید. یک تامین‌کننده خوب، ویژگی‌های خاصی دارد که برخی از آن‌ها شامل موارد زیر هستند:

۱. تامین‌کننده مناسب باید منصف باشد و محصولات خود را با قیمت معقول و منصفانه‌ای به شما بفروشد تا شما هم بتوانید آن‌ها را با یک قیمت منصفانه و البته با سود خوب به مشتری بفروشید.

۲. یک تامین‌کننده عالی، باید تنوع بالایی از محصولات را داشته باشد و بتواند به خوبی نیاز تمامی سلایق را تامین کند. به این شکل، شما می‌توانید محصولات متنوع‌تری را خریداری کنید و فروش بهتری داشته باشید.

۳. تامین‌کننده شما باید در دسترس باشد یا سیستم آسانی برای خرید داشته باشد. برای مثال، این تامین‌کننده باید در نزدیکی شما باشد یا اگر در شهر دیگری است، بتوانید به راحتی به او دسترسی داشته باشید یا فروش اینترنتی آسان داشته باشد.

۲. با آنالیز عملکرد رقبای خود، از آن‌ها پیشی بگیرید

آنالیز رقبا، یکی از مهم‌ترین مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی اکسسوری است. به این منظور، شما می‌توانید اصلی‌ترین و معروف‌ترین رقبای خود را تحت نظر گرفته و عملکرد آن‌ها را آنالیز کنید. آنالیز عملکرد رقبا به شما کمک می‌کند تا نقاط قوت کار آن‌ها را به عنوان یک فروشگاه موفق و پرفروش شناسایی کرده و این نکات را در کسب‌وکار خود به کار بگیرید تا موفق شوید.

برای انجام این کار، دو یا سه تا از رقبای اصلی خود را انتخاب کرده و از دیدگاه یک مشتری، به عملکرد آن‌ها توجه کنید. این آنالیز باید جنبه‌های مختلف عملکرد فروشگاه را پوشش دهد. برای مثال، ابتدا وب سایت فروشگاه را از دیدگاه مشتری تحت نظر بگیرید و ببینید که کدام قسمت‌های آن برای شما جذاب‌تر است.

با شناسایی قسمت‌های جذاب، می‌توانید از این قسمت‌ها در طراحی سایت خود استفاده کنید یا قسمت‌هایی که امکان دسترسی آسان را برای شما فراهم می‌کنند را، به وب سایت خود اضافه کنید. همچنین می‌توانید از اضافه کردن قسمت‌هایی که اضافی به نظر می‌رسند و دسترسی شما را به عنوان یک مشتری سخت می‌کنند، خودداری کنید.

یکی دیگر از نکات مهمی که در آنالیز رقبا برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی اکسسوری باید به آن توجه کنید، این است که سیستم پشتیبانی رقبای موفق خود را تحت نظر بگیرید. سیستم پشتیبانی و خدمات پس از فروش موفق، یکی از مهم‌ترین مسائلی است که به پیشرفت کاری و افزایش میزان فروش شما کمک می‌کند. به منظور بررسی سیستم پشتیبانی رقبای موفق خود، می‌توانید به عنوان یک مشتری، محصولی را از آن‌ها بخرید و سپس سیستم پشتیبانی آن‌ها را از نظر مشتری بررسی کنید.

از دیگر نکات مهمی که در آنالیز خود باید به آن توجه کنید، تنوع محصولات است. ابتدا تنوع محصولات فروشگاه رقیب را بررسی کرده و سپس سعی کنید همان تنوع را در محصولات خود داشته باشید تا از رقبای قدر خود عقب نمانید. همچنین بهتر است قیمت‌گذاری رقبای خود را بررسی کرده و با یک قیمت‌گذاری منصفانه‌تر، از آن‌ها پیشی بگیرید و مشتریان را به خود جذب کنید.

۳. صفحه اینستاگرامی خود را راه اندازی کنید

راه اندازی پیج اینستاگرامی، به بهبود کسب‌وکار اینترنتی و فروش شما در حوزه اکسسوری، کمک شایانی خواهد کرد. داشتن پیج فروش اکسسوری در اینستاگرام، به شما کمک می‌کند تا بتوانید با انجام تبلیغات، آنلاین شاپ خود را به کاربران این شبکه اجتماعی معرفی کنید. از آن جایی که تعداد کاربران اینستاگرام از سایر شبکه‌های اجتماعی بسیار بیشتر است، تبلیغات شما در این سوشال مدیا موفق‌تر خواهد بود.

همچنین با داشتن یک صفحه اینستاگرامی، مخاطبان را از جدیدترین تخفیفات و جشنواره‌ها آگاه خواهید کرد؛ با این کار فرصتی را برای آن‌ها فراهم می‌کنید که از جدیدترین و به روزترین اجناس شما اطلاع پیدا کنند و برای این کار، نیازی به چک کردن روزانه وب سایت شما نداشته باشند.

با توجه به موارد فوق، نتیجه‌ می‌گیریم که هرگز، تاثیر اینستاگرام را در راه اندازی فروشگاه اینترنتی اکسسوری دست کم نگیرید.

۴. وب سایت فروشگاهی خود را راه اندازی کنید

داشتن وب سایت فروشگاه با یک درگاه پرداخت امن و مطمئن و نماد اعتماد الکترونیکی، به جلب رضایت و اعتماد مشتریان کمک خواهد کرد و فروش شما را تا حد خوبی، بیشتر می‌کند. راه‌های مختلفی برای ساخت سایت فروشگاهی وجود دارد که از جمله بهترین و پرکاربردترین راه‌ها می‌توان به کمک گرفتن از یک فروشگاه ساز اشاره کرد.

بهترین روش راه اندازی فروشگاه اینترنتی اکسسوری

پادروشاپ یک فروشگاه ساز است که در کمتر از یک دقیقه و تنها با استفاده از یک تلفن همراه هوشمند، به شما کمک می‌کند تا فروشگاه اینترنتی اکسسوری خود را بسازید.

پروسه راه اندازی فروشگاه اینترنتی کسسوری با پادروشاپ بسیار ساده است. کافی است ابتدا در پادروشاپ ثبت نام کرده و سپس آگر پیج اینستاگرامی دارید، آن را به فروشگاه آنلاین خود متصل شوید. این کار به پادروشاپ کمک می‌کند تا با خواندن محتوای اینستاگرام شما، محصولات و توضیحات آنها را در سایت بازخوانی کند.

اگر پیج اینستاگرامی ندارید، تنها لازم است پس از ثبت نام، در قسمت فروشگاه من، دکمه سه نقطه را لمس کرده و محصولات خود را یکی یکی بارگذاری کنید. سپس موجودی هر کالا و قیمت آن را تعیین کنید. در نهایت، مشخصات فردی، شماره تلفن و شماره کارت خود را وارد کنید. به همین راحتی توانستید با کمک پادروشاپ، یک فروشگاه اینترنتی بسازید!

نمونه سایت فروشگاهی اکسسوری با پادرو

اگر در رابطه با شکل ظاهری فروشگاه‌هایی که با کمک پادروشاپ ساخته می‌شوند کنجکاو هستید، در این قسمت می‌توانید یک نمونه فروشگاه پادروشاپی را ببینید. البته قرار نیست لزوما فروشگاهی درست مانند این نمونه‌ها بسازید و می‌توانید قالب فروشگاه خود را با توجه به سلیقه خود طراحی کنید. این مثال، تنها به منظور آشنایی شما با نمونه فروشگاه‌های پادروشاپی و امکانات آن‌ها آورده شده است.

سایت فروشگاهی اکسسوری با پادرو

سخن پایانی

در این مقاله در رابطه با نحوه راه اندازی فروشگاه اینترنتی اکسسوری و مراحل آن باهم صحبت کردیم. برای راه‌ اندازی فروشگاه اینترنتی اکسسوری ابتدا باید محصولاتی که می‌خواهید بفروشید را انتخاب کنید؛ در این زمینه شما می‌توانید به صورت تخصصی فقط یک‌سری اکسسور خاص مثل اکسسوری مو را ارائه دهید یا می‌توانید انواع اکسسوری‌ها را بفروشید. در این بین پادروشاپ یکی از سایت‌سازهای معتبری است که می‌توانید با کمک آن در کمترین زمان وبسایت و پیج فروشگاهی مورد علاقه خود را بسازید و از امکانات و پشتیبانی آن بهره‌مند شوید.

برای دسترسی به خبرنامه رایگان پادروکلاب، فرم زیر را پر کنید.

    سوالات متداول راه اندازی فروشگاه اینترنتی اکسسوری

    آیا راه اندازی فروشگاه اینترنتی اکسسوری درآمد خوبی دارد؟

    بله. فروش آنلاین اکسسوری اگر به صورت اصولی همراه با پیگیری مداوم انجام شود، بسیار پردرآمد خواهد بود و شغل بسیار مناسبی برای شما است.

    مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی اکسسوری چیست؟

    ابتدا باید محصولات مورد نیاز خود را انتخاب کرده و تامین کنید. سپس به ترتیب رقبای خود را آنالیز کنید و سپس پیج اینستاگرامی و وب سایت خود را راه اندازی کنید.

    مزایای راه‌ اندازی فروشگاه اینترنتی اکسسوری چیست؟

    با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی اکسسوری می‌تواند بدون پرداخت هزینه برای فروشگاه، محصولات خود را به سراسر کشور ارائه دهید و در هر زمان و مکانی درآمد داشته باشید.

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.