ارسال لباس و 5 مورد از بهترین روش‌های بسته بندی آن

0

یکی از رایج‌ترین اقلامی که خیلی از افراد به صورت اینترنتی خریداری می‌کنند، انواع لباس‌ها هستند. آنلاین شاپ‌ها باید نحوه درست ارسال لباس را بلد باشند تا بتوانند موقع ارسال آن، به بهترین شکل آن را بسته بندی کرده و در زمان سریعی برای مشتری ارسال کنند. در این مقاله از پادروشاپ، اطلاعات کاملی درباره روش‌های مختلف بسته بندی و ارسال لباس در اختیار شما قرار خواهیم داد. پس اگر یک فروشگاه اینترنتی دارید و می‌خواهید بدانید که نحوه بسته بندی لباس بچه گانه و بزرگسال چگونه است، خواندن این مقاله را از دست ندهید. همچنین می‌توانید سایر مقالات مانند نحوه ارسال صنایع دستی را مطالعه کنید.

خوب است بدانید که ارسال لباس با پست می‌تواند یکی از بهترین شیوه‌ها برای ارسال مرسوله پستی به مشتری باشد. از سوی دیگر، پیشرفت علم و فناوری موجب شده که اغلب افراد از روش‌های اینترنتی برای خرید انواع محصولات مورد نیاز خود استفاده کنند که لباس هم یکی از مهم‌ترین آنهاست. اگر سری به اینستاگرام بزنید، متوجه می‌شوید که تا چه حد پیج‌های فروشگاهی لباس زیاد هستند. این موضوع نشان دهنده اهمیت زیاد این حوزه است.

چگونه لباس را برای ارسال آماده کنیم؟

قبل از این‌که نحوه ارسال لباس به روش صحیح را توضیح دهیم، خوب است بدانید که اصلا قبل از ارسال باید دقیقا چه کارهایی با لباس انجام دهید. در این بخش، مهم‌ترین کارهایی که شما باید قبل از ارسال لباس انجام دهید را نام می‌بریم. پس حتما به هر یک از آنها توجه کنید و مطمئن شوید که همه آنها را در نظر گرفته‌اید.

ارسال لباس

لباس را بررسی کنید

اغلب لباس‌ها انعطاف پذیر و بسیار نرم هستند و به همین دلیل هم خیلی کم پیش می‌آید که موقع حمل و نقل، مشکلی برای آن‌ها پیش بیاید. بااین‌حال، همیشه هم این‌گونه نیست و شاید گاهی مواقع، لباس‌ها در طول مسیر آسیب ببینند. به همین دلیل حتما قبل از ارسال آن، به طور کامل لباس را بررسی کنید و مطمئن شوید که هیچ گونه مشکلی ندارد.

به عنوان مثال، بخش‌هایی از لباس مانند دکمه و یا زیپ، بیشتر از سایر بخش‌ها در معرض شکسته شدن و یا آسیب دیدن هستند. بنابراین، به طور کامل روی لباس را بررسی کنید و مطمئن شوید که هیچ‌گونه پارگی، خراشیدگی و یا شکستگی در بخش‌های مختلف آن وجود ندارد.

لباس‌ها را مرتب تا کنید

در قدم بعدی، باید لباس‌ها را به‌زیبایی تا کنید. تا کردن شما باید به‌گونه‌ای باشد که مشتری بعد از دیدن لباس، تحت تاثیر قرار بگیرد و مطمئن شود که شما برای خرید او ارزش قائل هستید. این امر موجب می‌شود که مجددا هم از شما خرید کنند. در صورتی که مشتری لباس را کاملا تمیز و سالم دریافت کند، احساس بهتری به شما خواهد داشت. به منظور انجام این کار، باید لباس را به‌گونه‌ای تا کنید که چین و چروک آن به حداقل برسد و ظاهر خوبی داشته باشد.

برای ارسال لباس از چه چیزی استفاده کنیم؟

برای این که لباس شما کاملا تمیز و مرتب به مشتری برسد، باید از اقلام مناسبی برای بسته بندی استفاده کنید. در این بخش، برای شما توضیح می‌دهیم که بهترین پاکت برای ارسال لباس باید چه جنسی داشته باشد. این موضوع برای انواع لباس‌ها صدق می‌کند و مطمئن شوید که برای بسته بندی، از وسایل باکیفیتی استفاده می‌کنید.

پلاستیک حبابدار

اغلب لباس‌هایی که از طریق پست و یا پیک به مشتری ارسال می‌شوند، درون پلاستیک حبابدار قرار می‌گیرند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این پلاستیک‌ها، ضدآب بودن آنهاست که باعث می‌شود در طول مسیر در مقابل هرگونه آب و هوایی از لباس محافظت کنند.

به علاوه، خیلی راحت‌تر می‌توان پلاستیک‌های حبابدار را دسته بندی کرد و لباس‌ها هم درون آنها خیلی کمتر چروک می‌شوند. همچنین شما می‌توانید پلاستیک‌های حبابدار برای ارسال لباس را با قیمت خیلی پایین‌تری خریداری کنید و مطمئن شوید که در طول مسیر، مشکلی برای آنها پیش نخواهد آمد. البته باید گفت که قرار دادن لباس درون پلاستیک به تنهایی نمی‌تواند کافی باشد و باید از اقلام دیگری نیز برای بسته بندی لباس استفاده کنید.

استفاده از جعبه

درصورتی‌که بیشتر از یک لباس بسته‌بندی می‌کنید، باید حتما از جعبه‌های بزرگ‌تری کمک بگیرید. جعبه‌ها اندازه‌های مختلفی دارند که شما باید بر اساس حجم لباس‌های خود، بهترین سایز را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که اگر لباس شما حجم نسبتا بیشتری دارد، مطمئن شوید که جعبه استحکام و قدرت بالایی دارد و مشکلی در طول مسیر برای لباس پیش نخواهد آمد.

البته در صورت استفاده از جعبه هم باید مجددا لباس را درون پلاستیک حبابدار قرار دهید. هر چقدر هم که جعبه مقاوم باشد، باز هم برای افزایش امنیت آن، پیشنهاد می‌کنیم که استفاده از پلاستیک حبابدار را مد نظر قرار دهید.

پاکت کرافت

یکی دیگر از مهم‌ترین اقلامی که می‌تواند کمک خیلی زیادی به شما کند، استفاده از پاکت کرافت است. پاکت‌ها می‌توانند جایگزین فوق‌العاده خوبی به جای پلاستیک‌های تجدیدناپذیر باشند. زیرا این پاکت‌ها به صورت تجدید پذیر هستند و بعدا آسیبی به محیط زیست وارد نمی‌کنند. این مواد را می‌توان بعدا بازیافت و مجدد استفاده کرد.

علاوه بر این‌که پاکت کرافت می‌تواند از لباس شما در طول مسیر محافظت کند، قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای هم دارد و از نظر اقتصادی مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد. با توجه به این موارد، پاکت برای بسته بندی لباس می‌تواند گزینه مناسب و زیبایی باشد.

نحوه بسته بندی لباس برای ارسال

هر کسی که به عنوان یک آنلاین شاپ حرفه‌ای مشغول به فعالیت شود، باید نحوه بسته بندی لباس برای ارسال را به درستی یاد گرفته باشد. بعد از این‌که تمام موارد بالا را برای ارسال لباس خود آماده کردید، نوبت به آن می‌رسد که آن را به طور کامل بسته‌بندی کرده و با استفاده از اقلامی که پیش از این گفتیم، درون جعبه قرار دهید.

سعی کنید لباس را به طور کامل تا کرده و اطراف آن هم پلاستیک حبابدار قرار دهید تا از خیس شدن و آسیب دیدن آن موقع حمل و نقل و رسیدن به مقصد جلوگیری کنید. برای کاهش هزینه‌های خود، پیشنهاد می‌کنیم که تا حد امکان از جعبه‌ها و پاکت‌های کوچک‌تری استفاده کنید.

برای بسته بندی هر یک از لباس‌ها به صورت مجزا، باید از روش خاصی استفاده کنید. به همین دلیل هم در این بخش، توضیح می‌دهیم که برای بسته بندی لباس و ارسال آن به مشتری، باید به چه طریقی اقدام کنید.

بسته بندی پیراهن

اول از همه، ممکن است بخواهید یک پیراهن را برای ارسال به مشتری آماده کنید. در این شرایط، پیراهن را به طور مرتب تا کرده و آستین‌های آن را به عقب داده و مجددا تا کنید. در قدم بعدی، لباس را درون یک کیسه قرار دهید و سپس آن را درون یک پاکت و جعبه بگذارید. برچسب مورد نظر برای حمل کالا را روی آن قرار دهید که آدرس دقیق مشتری روی آن ذکر شده است.

البته توجه داشته باشید که اگر چند پیراهن دارید و می‌خواهید تمامی آنها را برای یک نفر ارسال کنید، بهتر است در ابتدا تمام پیراهن‌ها را روی همدیگر قرار داده و درون جعبه بگذارید. در این شرایط، بهتر است از اقلامی استفاده کنید که احتمال پاره شدن لباس‌ها کمتر باشد.

ارسال لباس

بسته بندی شلوار

از سوی دیگر، ممکن است برای ارسال لباس و شلوار مجبور شوید آن‌ها را دسته بندی کنید. به منظور انجام این کار، هر یک از قسمت‌های شلوار را روی یکدیگر قرار داده و آن‌ها را تا زانو تا کنید. بار دیگر هم شلوار را تا کنید. در قدم بعدی، آن را درون یک کیسه پلاستیکی قرار دهید و درون یک پاکت بگذارید.

مهم‌ترین نکات برای ارسال لباس

زمانی که مشتریان لباس را به صورت آنلاین خریداری می‌کنند، انتظار دارند این لباس‌ها به شیوه‌ای تمیز و بدون چروک برای آنها ارسال شود. دریافت لباس به صورت چروک و بهم ریخته، می‌تواند بیش از اندازه توی ذوق آن‌ها بزند و موجب می‌شود که دیگر به هیچ عنوان از شما خرید نکنند. به همین دلیل هم حداقل برای حفظ مشتریان خود، سعی کنید بسته‌بندی‌های جذاب و زیبایی داشته باشید.

دلیل این موضوع هم این است که بهم ریخته بودن بسته‌بندی موجب می‌شود که این موضوع تا مدت طولانی در ذهن آنها باقی بماند و حتی به سایر دوستان و آشنایان خود نیز پیشنهاد کنند که از شما خرید نکنند. به همین دلیل هم موقع ارسال لباس و بسته بندی آن، به هیچ عنوان این نکات را پشت گوش نیندازید.

لیبل زدن روی بسته

یکی از بهترین شیوه‌هایی که شما می‌توانید برای ارسال هر نوع لباسی از آن استفاده کنید، لیبل زدن روی بسته است. این موضوع نشان می‌دهد که شما ارزش خیلی زیادی برای کار خودتان قائل هستید و به همین دلیل هم مشتری خیلی راحت‌تر شما را به خاطر می‌سپارد. اطمینان حاصل کنید که برچسب به طور کامل روی جعبه می‌چسبد و در طول مسیر هم کنده نمی‌شود.

استفاده از چسب محکم برای بسته بندی

خیلی مهم است که شما جعبه بسته بندی خود را به طور کامل چسب زده باشید. بهتر است از چسب باکیفیتی استفاده کنید تا بسته شما تا رسیدن به مقصد همچنان محکم باقی بماند. یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که می‌توانید برای خریدن چسب نواری به آن توجه کنید، این است که باید چسبی را انتخاب نمایید که عرض بیشتری داشته باشد. استفاده از چسب نواری برای بسته بندی محکم و قابل اعتماد، می‌تواند کمک خیلی زیادی به موفقیت شما کند.

استفاده از جعبه مقاوم

در ابتدای این مقاله به اختصار گفتیم که اگر حجم و وزن لباس شما نسبتا سنگین‌تر است، باید حتما از یک جعبه مقاومت و مستحکم استفاده کنید. مقاومت بالای جعبه در کنار استفاده از چسب نواری با کیفیت بالا، موجب می‌شود که محصول شما کاملا سالم به مقصد برسد.

جلب رضایت مشتری

آخرین مورد مهمی که باید برای ارسال لباس مد نظر قرار دهید، جلب رضایت مشتری است. در واقع، شما باید تمام تلاش خودتان را کنید تا بتوانید رضایت مشتریان خود را جلب نمایید. به منظور انجام این کار، بهتر است تمام نکاتی که در بالا گفتیم را رعایت فرمایید و علاوه‌بر تا زدن مرتب لباس، از چسب‌های مقاوم و زیبایی استفاده کنید و فراموش نکنید که روی جعبه‌ها لیبل بزنید.

ارزان‌ترین روش ارسال لباس

درصورتی‌که شما هم یک آنلاین شاپ دارید و می‌خواهید کالای خود را برای مشتریان ارسال کنید، به احتمال زیاد به دنبال یک روش ارزان برای ارسال لباس هستید. یکی از بهترین شیوه‌هایی که شما می‌توانید لباس‌های خود را به شیوه‌ای کاملا ارزان به مقصد برسانید، از طریق فروشگاه آنلاین پادروشاپ است. اگر فروشگاه آنلاین خود را در این وبسایت راه اندازی کرده باشید، می‌توانید بدون هیچ‌گونه نگرانی، مطمئن باشید که به شما کمک می‌کند تا کالای خود را به روشی ارزان به مقصد برسانید.

در حالی که شاید قیمت ارسال خیلی از شرکت‌های پستی افزایش پیدا کرده باشد، این هزینه در پادروشاپ همچنان ثابت است و شما با پرداخت تنها 15 هزار تومان پول، می‌توانید کالا را به مقصد برسانید که این قیمت واقعا استثنایی است.

سخن نهایی

در این مقاله، اطلاعات کاملی درباره روش‌های مختلف بسته بندی و ارسال لباس در اختیار شما قرار دادیم. همان‌طور که متوجه شدید، روش‌های مختلفی برای بسته بندی لباس وجود دارند که بهترین آنها، مواردی مانند تا کردن دقیق لباس، مرتب بودن و لیبل زدن درون جعبه‌های زیبا و مستحکم هستند. به علاوه، گفتیم که اگر به دنبال روشی ارزان برای ارسال کالای خود هستید، می‌توانید از فروشگاه آنلاین پادروشاپ کمک بگیرید. زیرا در این فروشگاه، هزینه ارسال کالا به صورت ثابت و با قیمت تنها 15 هزار تومان است.

سوالات متداول

چه نوع چسبی برای بسته بندی لباس برای ارسال مناسب است؟

تا حد امکان، سعی کنید از بهترین چسب نواری که مشاهده می‌کنید، برای بسته بندی لباس خود استفاده نمایید. این موضوع باعث می‌شود که لباس شما خیلی بهتر بسته‌بندی شود و به هیچ عنوان در طول مسیر باز نشود.

چه زمانی باید برای گرفتن لباس از جعبه استفاده کنیم؟

درصورتی‌که تعداد لباس‌های ارسالی شما نسبتا بیشتر باشد، بهتر است برای ارسال آنها از یک جعبه مستحکم و مقاوم استفاده کنید. در این شرایط، لباس‌ها را به‌درستی تا کرده و روی همدیگر قرار دهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.