بهترین روش های کسب درآمد با گوشی

0

از آن‌جایی که همه ما روزانه زمان زیادی را صرف اسکرول کردن صفحات در فضای مجازی می‌کنیم، شاید خوب باشد اگر کمی از این سرگرمی را تبدیل به راهی برای کسب درآمد خود کنیم! شاید هم به‌دنبال یک شغل دوم برای کسب درآمد بیشتر باشید. برنامه‌ها، ابزارها و منابع زیادی برای کمک به شما در این راه وجود دارد اما تشخیص اینکه کدام یک از آن‌ها ایده‌‌ای خوب و سودآور است و کدام یک صرفاً اتلاف وقت، دشوار است. اگر شما هم در این قایق نشسته‌اید و پاروزنان در انتظار نتیجه‌‌اید، نگران نباشید؛ در این مقاله با پادرو همراه باشید تا باهم ۱۴ مورد از بهترین راه‌های کسب درآمد با گوشی هوشمند را بررسی کنیم.

روش های کسب درآمد با گوشی

اگر شما هم در این قایق نشسته‌اید و پارو زنان در انتظار نتیجه‌‌اید، نگران نباشید. در این مقاله با پادرو همراه باشید تا باهم 11 مورد از بهترین روش های کسب درآمد با گوشی هوشمند را بررسی کنیم.

1. وسایل قدیمی خود را بفروشید!

آیا لباس‌های قدیمی، مبلمان، کتاب یا چیزهای دیگری دارید که نیازی به آن‌ها نداشته باشید و صرفاً گوشه خانه افتاده باشند؟

برنامه‌های موبایلی زیادی وجود دارند که می‌توانید برای فروش وسایل بلا استفاده‌تان و کسب درآمد، از آن‌ها استفاده کنید. بیایید یکی از معروف‌ترین‌ها را با یکدیگر بررسی کنیم.

اپلیکیشن دیوار: از این برنامه می‌توانید برای فروش هرچیزی استفاده کنید؛ از لوازم الکترونیک مانند تلفن همراه یا لپتاپ قدیمی‌تان، تلوزیون، کولر و… بگیرید تا بازی، دی وی دی، سی دی یا کتاب‌هایی که خوانده‌اید و دیگر به آن‌ها نیاز ندارید. از مرغ و خروس و اردک گرفته تا مبلمان و دیگر اثاثیه‌ای که دیگر از آن‌ها استفاده نمی‌کنید و صرفاً فضای خانه را اشغال کرده‌اند را می‌توانید در این سایت خرید و فروش کنید.

فقط کافی است یک اکانت در دیوار بسازید، از آنچه می‌خواهید بفروشید عکس بگیرید و به همراه اطلاعات فروش و شماره تلفن‌تان در آنجا منتشر کنید. خریدار خودش با شما تماس می‌گیرد و سپس با یکدیگر مراحل فروش را طی می‌کنید.

کسب درآمد با تلفن همراه

2. یک اینفلوئنسر یا بلاگر اینستاگرامی شوید!

بخش زیادی از روز هرکدام از ما در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرد. کافی است فرصتی میان کار و تحصیل و… پیدا کنیم تا اینستاگرام را باز کنیم و شروع به گشتن در آن کنیم. تا به حال دقت کرده‌اید که وقتی استوری‌ها و پست‌های دوستان و آشنایان‌مان را دیدیم، ناخودآگاه کجا می‌رویم؟ صفحه اکسپلور. شاید تا به‌حال به اینکه همین اکسپلور می‌تواند راهی به سوی کسب درآمد با گوشی بدون سرمایه باشد توجه نکرده باشید.

اینستاگرام می‌تواند راهی بسیار عالی برای کسب درآمد باشد. فقط کافی است که راه آن را پیدا کنید. اگر آنقدرها در مقابل دوربین راحت نیستید بلاگری برای شما مناسب‌تر است. برای تبدیل شدن به یک بلاگر خوب باید محتوایی که به اشتراک می‌گذارید چیزی باشد که مخاطب‌تان دوست داشته باشد و لازمه‌اش هم این است که جامعه مخاطب خود را پیدا کنید.

بخش بزرگی از این کار را الگورتیم اینستاگرام با فرستادن پست‌های شما به اکسپلور دیگران برای شما انجام می‌دهد. اما کیفیت کار شما هم در آن دخیل است. باید انگیزه و عشق به نوشتن و سلیقه خوبی در انتخاب عکس‌ها و ویدیو‌های صفحه خود داشته باشید، تا از خود یک بلاگر موفق بسازید. این را هم بدانید که موفقیت در این حوزه، لازمه داشتن مهارت مدیریت شبکه‌ های اجتماعی می‌باشد!

اگر انسان شوخ طبعی هستید، خوش سر و زبانید، جلوی دوربین راحتید و در ارتباط گرفتن با دیگران موفق هستید، شما می‌توانید اینفلوئنسر موفقی باشید. اما برای هردو هدف شما باید یاد بگیرید که چه‌طور عکس‌ها و ویدیوهاتان را ادیت کنید و کپشن‌های جذاب بنویسید. در دسترس‌ترین راه در آمدزایی هم برای شما تبلیغ برندهای دیگر و یا فروش کالای آن‌هاست.

3. کارهای فریلنسری انجام دهید

این روزها کارهای فریلنسری پرده از کارهایی برداشته‌اند که شاید توانایی آن‌ها را داشته‌اید اما نمی‌دانستید که پول در آوردن از آن‌ها چه‌قدر می‌تواند ساده باشد. مثلاً ممکن است از دوران مدرسه انشاء نویس خوبی بوده باشید اما ندانید که می‌توانید با دانستن تنها چند نکته برای شرکت‌های مختلف حتی با فاصله جغرافیایی کار کنید (دور کاری) و به‌طور فریلنس برای آن‌ها مقاله بنویسید.

ممکن است نقاش، گرافیست یا ادیتور خوبی در فتوشاپ باشید اما خیال کنید که برای پول در آوردن حتما باید توسط شرکتی استخدام شوید و یا تدریس کنید.

با چند سرچ ساده در تلگرام، گوگل و اینستاگرام می‌توانید کانال‌ها، سایت‌های کسب درآمد با گوشی  و پیج‌های بسیاری پیدا کنید که ‌می‌توانید به‌طور فریلنس شروع به کار با آن‌ها کنید.

درآمد با گوشی از طریق کار فریلنسری

4. کلاس‌ آنلاین برگزار کنید

یکی از بهترین فواید فضای دیجیتال، یادگیری آسان و تقریباً در دسترس بودن هر نوع محتوای آموزشی‌ای است! در گذشته برگزاری کلاس‌های آموزشی کار پیچیده‌ای بوده است. باید با آموزشگاه‌های مختلف سر و کله می‌زدید تا محیط کلاس را برای شما فراهم کنند، برای شما تبلیغات کنند و بخش زیادی از پول‌تان را هم برای خودشان بردارند.

 اما این روزها به لطف اینترنت و امکان برگزاریِ کلاس‌های آنلاین دیگر چنین دردسرهایی وجود ندارد و حتی دانشجوها هم می‌توانند با تدریس به دانش‌آموزان، به آن به عنوان کاری نیمه‌وقت برای کسب درآمد با تلفن همراه نگاه کنند.

ممکن است سال‌ها زمان‌تان را صرف یاد گرفتن زبان‌های خارجی کرده باشید اما تا به حال به آموزش آن برای کسب درآمد فکر نکرده باشید. و یا دانشجوی ریاضی یا فیزیک‌ای باشید که علاقه به تدریس دارد. کافی است کمی تکنیک‌های آموزشی را مطالعه کنید و بعد از کمی آزمون و خطا با اطرافیان‌تان، به دنبال شاگرد بگردید. برای تبلیغات می‌توانید از بلاگرها و اینفلوئنسرهایی استفاده کنید که مستقیم با جمعه هدف شما ارتباط دارند.

و اما کلاس‌ها را کجا برگزار کنیم؟ سایت‌ها و اپلیکیشن‌های بسیاری هستند که برای شما به شکل کاملا رایگان فضای برگزاری کلاس آنلاین را فراهم می‌کنند. گوگل میت، زوم و اسکایپ تنها چندتا از شناخته‌شده‌ترین‌ها در این زمینه هستند. حتی می‌توانید پکیج‌های آموزشی خود را تولید و آنها را در شبکه‌های اجتماعی بفروشید.

حتی می‌توانید سایت خود را طراحی کنید! پیشنهاد می‌کنیم در دنیای رقابتی امروز، ساختن سایت رایگان در گوگل را مد نظر خود قرار دهید، تا یک کانال فروش اختصاصی داشته باشید.

5. وارد بازار ارز دیجیتال شوید

اگر به ساز و کار آن وارد نباشید، ممکن است در نگاه اول بسیار وسوسه‌انگیز به‌نظر بیاید و خیال کنید که می‌توانید یک شبه پولدار شوید. اما می‌تواند گفت در میان دیگر راه‌های کسب درآمد با گوشی به تومان، ورود به بازار ارز دیجیتال از سخت‌ترین و پیچیده‌ترین‌ها است. چرا که شما نیاز به دانش و مطالعه بسیاری در این زمینه دارید.

باید بدانید که با پول‌تان چه می‌کنید. باید بدانید که هر ضرری ناراحتی ندارد و همین‌طور هر سودی هم لزوماً مایه شادی نیست. ورود به بازار ارز دیجیتال باید برای شما یک سرمایه‌گذاری طولانی مدت در کسب در آمد اینترنتی شما باشد. باید خودتان را به روز و آپدیت نگهدارید. در واقع شما وارد راهی شده‌اید که همواره در آن کار می‌کنید و می‌آموزید.

با این حال اگر می‌دانید که به این کار علاقه دارید و حاضرید که برای آموختن فوت و فن آن روزانه با بیت‌کوین و اتریوم و تتریوم سر و کله بزنید ورود به دنیای ارز دیجیتال را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

پول درآوردن با گوشی

6. به یوتیوبر شدن فکر کنید

اگر مشخصه‌های تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر اینستاگرامی را دارید اما با فضای اینستاگرام راحت نیستید و یا دوست ندارید که خودتان مسئولیت تبلیغات و سر و کله زدن با تبلیغات‌دهندگان را به عهده بگیرید و از طرفی هم محتوایی که جلوی دوربین می‌برید طولانی‌تر است، یوتیوب بهترین جا برای شماست!

سیستم درآمدزایی از یوتیوب (مانیتایزیشن) هم به این شکل است که صفحه شما باید به هزار دنبال کننده (سابسکرایبر) برسد. زمانی که صفحه شما به این تعداد دنبال کننده برسد یوتیوب روی ویدیوهای شما تبلیغ می‌گذارد و سپس با الگوریتم مختص خودش که وابسته به تعداد دنبال کننده‌های شما و مهم‌تر از آن بازدید ویدیوهای شما است، مبلغی از در آمد تبلیغ‌ها را به حساب شما واریز می‌کند.

برای اینکه به درآمد خوبی از یوتیوب برسید، باید وقت و انرژی‌تان را برای طولانی مدت روی آن سرمایه‌گذاری کنید. روزانه آپلود داشته باشید، به ترندهای روز توجه کنید و سعی کنید تجهیزات خود را به روز نگهدارید و به مرور زمان بخشی از کارها مثل ادیت ویدیو را به دیگران بسپارید و بکوشید که یک تیم تشکیل دهید. در این صورت است که می‌توانید در آمد بسیار قابل توجهی از یوتیوب داشته باشید.

7. سایت‌ های کسب درآمد آنلاین

کسب درآمد اینترنتی واقعی رایگان با گوشی از طریق سایت‌هایی که فقط کافی است یک پروفایل در آن‌ها بسازید! در این سایت‌ها و اپلیکیشن کسب درآمد با دیدن تبلیغات، شما با ساختن یک پروفایل، شروع به دیدن تبلیغ‌هایی می‌کنید که این سایت‌ها برای شما تعیین می‌کنند. و گاهاً در نظرسنجی‌هایی که برای شما مشخص شده شرکت می‌کنید و در ازای این کارها درصدی به حساب‌تان واریز می‌شود.

در بعضی از این سایت‌ها وظیفه شما بازی کردن است که کار با آن‌ها هم می‌تواند در نوع خود جالب باشد.swagbucks  یکی از سایت‌هایی است که می‌توانید از آن بازدید کرده و با آن کسب درآمد کنید.

8. کسب در آمد با تلگرام

اگر شما هم روزانه بخشی از زمان‌تان را صرف گشتن در کانال‌های تلگرامی می‌کنید، قطع به یقین دیده‌اید کانال‌هایی را که روزانه تبلیغات مختلفی را در کانال‌شان قرار می‌دهند. مبلغی که در ازای این تبلیغات دریافت می‌شود بسته به میزان دنبال کننده‌های کانال، بازدید پست‌های کانال، ری‌اکشن‌های بازدیدکنندگان و زمانی است که تبلیغات در کانال قرار می‌گیرد.

دست شما در این که چه کانالی راه می‌اندازید باز است. اگر فوتبالی هستید می‌توانید کانالی برای دنبال کردن اخبار فوتبالی راه بیاندازید. علم و تکنولوژی روز، جوک و ویدیوهای وایرال و… هرکدام از این ایده‌ها، بسته به علاقه شما می‌تواند برای راه اندازی کانال شما مناسب باشد. تنها چیزی که مهم است بالا بردن دنبال کنندگان و بازدید پست‌های شماست و سپس مدیریت تبلیغ‌ها به نحوی که مخاطب‌تان را خسته از تبلیغ‌های وقت و بی‌وقت نکنید!

۹. کسب درآمد از طریق ادیت و تدوین ویدیو

این روزها بازار ادیت ویدیو و تدوینگران ویدیو بسیار داغ است. از اینفلوئنسرهای اینستاگرامی گرفته تا یوتیوبرها و کسب و کارهای مختلفی که برای محتوای سایت‌شان به دنبال ساخت ویدیو هستند، همگی به دنبال کسانی هستند که ویدیوشان را به بهترین نحو ادیت و تدوین کنند. همان‌قدر که تقاضا برای این کارها رو به صعود است، این حرفه هم رو به پیشرفت و تخصصی‌تر شدن است.

شاید در گذشته کافی بود که یک نرم‌افزار نصب کنید، چند ویدیوی یوتیوب ببینید و سپس با کمی تمرین شروع به کار کنید. اما این روزهای برای این که بتوانید پول خوبی از این حرفه در بیاورید، باید رشته تخصصی خودتان را در آن دنبال کنید.


برای آشنایی با چند ابزار کاربردی برای ادیت ویدیو حتما نگاهی به مقاله معرفی ابزارهای ادیت ویدیو داشته باشید.

10. ادمین شبکه‌های اجتماعی

اگر وقت و انرژی راه اندازی کسب و کار خودتان و یا کار به عنوان یک اینفلوئنسر و… را ندارید. می‌توانید به عنوان ادمین برای کسب و کارهایی که شبکه‌های اجتماعی‌شان نیازمند ادمین است، کار کنید. می‌توانید بخشی از کار اینفلوئنسرها را هم عهده‌دار شوید و با ادمینی کردن برای شبکه‌های اجتماعی برندهای مختلف، تبدیل به آن کسی شوید که پشت صحنه مشغول است و پول در می‌آورد.

اما ادمین بودن کار ساده‌ای نیست و نیازمند این است که علاوه بر مطالعه راجع به آن، کمی تجربه هم کسب و کنید. برای اینکه ادمین خوبی باشید، باید با ساز و کار و الگوریتم‌های شبکه‌های اجتماعی مختلف آشنا باشید. باید بدانید که چه‌طور می‌توانید به بهترین نحو ممکن از آن‌ها استفاده کنید؛ همچنین باید منظم باشید و با برنامه عمل کنید.


حتما بخوانید! صفر تا صد مدیریت شبکه های اجتماعی

11. فروش اکانت بازی‌های موبایلی

شاید فروش اکانت بازی های موبایلی‌ای مثل کلش آو کلنز، کلش رویال، لیگ آو لجندز، گنشین ایمپکت و… به گوش شما هم خورده باشد. تا به حال برایتان سوال شده که چرا کسی بابت اکانت این بازی ها پول پرداخت می‌کند؟ ارزش یک اکانت بازی به زمان و انرژی‌ای است که بازی کننده در آن صرف کرده است تا بتواند در آن بازی به دستاوردهای مختلف، لول بالاتر و… دستیابد.

حال اگر شما هم به بازی‌های موبایلی علاقه‌مند هستید و روزانه وقت صرف آن‌ها می‌کنید، می‌توانید از این به بعد به دید دیگری به آن‌ها نگاه کنید. آن‌ها را به سطح خاصی برسانید و سپس برای فروش آن‌ها در سایت‌های مختلف اقدام کنید.

سخن پایانی

اگر هدف شما پول درآوردن با گوشی است و می‌خواهید بخشی از زمان خود در هفته را صرف این کار کنید، باید بدانید که این امر نیازمند نظم و استمرار است. و شما باید با چشم اندازی طولانی مدت وارد آن بشوید. و توجه داشته باشید که شما فقط محدود به یکی از این روش‌ها نیستید و اگر مدیریت درست و اطلاعات کافی درباره تبلیغات دیجیتال در فروشگاه‌ های آنلاین داشته باشید، می‌توانید همزمان از چند راه کسب در آمد اینترنتی داشته باشید.

به عنوان مثال شما می‌توانید بلاگر یا اینفلوئنسری باشید که در یوتیوب هم ویدیو آپلود می‌کند و همزمان کانال تلگرامی‌اش را هم پیش می‌برد. این‌ها همه و همه بستگی به نحوه مدیریت شما دارد.

با پر کردن فرم زیر عضو خبرنامه رایگان پادروکلاب شو و به‌روزترین خبرها رو ببین!

    سوالات متداول  کسب درآمد با گوشی

    بهترین راه کسب در آمد با گوشی چیست؟

    بسته به علاقه و وقت شما هر کدام از این راه‌ها می‌توانند بهترین باشند. ممکن است آدمی باشید که با شروع به کار در دنیای ارز دیجیتال خودتان را غرق در آن ببینید و به مرور زمان از آن درآمدی عالی کسب کنید یا ممکن است دنیای مجازی اینستاگرام و یوتیوب برای شما جای مناسبی باشد و با پیدا کردن مخاطبین و هوادارانی که روزانه با آن‌ها تعامل دارید و شهرتی که به‌دست می‌آورید زندگی روی جدیدی به شما نشان دهد و همزمان درآمدی عالی کسب کنید.

    تفاوت بلاگر و اینفلوئنسر چیست؟

    اگر آنقدرها در برابر دوربین راحت نیستید بلاگری برای شما مناسب‌تر است. بلاگر نویسنده‌ای خوب است که با پیدا کردن جامعه مخاطب مخصوص خود، محتوایی مناسب آن‌ها را به اشتراک می‌گذارد. باید انگیزه و عشق به نوشتن داشته باشید تا از خود یک بلاگر موفق بسازید. اگر انسان شوخ طبعی هستید، خوش سر و زبانید، جلوی دوربین راحت هستید و در ارتباط گرفتن با دیگران موفق، شما می‌توانید یک اینفلوئنسر موفق باشید.

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.