مهم‌ترین نکات خرید پیج اینستاگرام که قبل از خرید باید بدانید

0

نکات خرید پیج اینستاگرام در میان ضروری‌ترین دروس استفاده از این شبکه اجتماعی قرار دارد. در حقیقت، اینستاگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغات و ساخت برند محسوب می‌شود. در حالی که اینستاگرام بالاترین نرخ تعامل را دارد، الگوریتم جدید آن پیشرفت یک تجارت جدید را کمی دشوار می‌کند. زیرا روی پست‌ها و کاربرانی تمرکز می‌کند که مسیر تعامل خوبی دارند.

این امر باعث می‌شود کسانی که هنوز شبکه فالوور خود را جذب نکرده‌اند محدود شود و باعث می‌شود 70 درصد از پست‌های اینستاگرام مورد توجه قرار نگیرند. اگر فکر می‌کنید تنها راه برای غلبه بر این موانع خرید اکانت اینستاگرام است، پیشنهاد میکنیم همراه ما باشید و با مهم‌ترین و کاربردی‌ترین نکات خرید پیج اینستاگرام آشنا شوید.

آشنایی با مهم‌ترین نکات خرید پیج اینستاگرام

خریدن اکانت اینستاگرام به آسانی معامله‌های مرسوم و مبادله پول نقد نیست. قبل از اینکه وارد معامله شوید، داشتن فهرستی از سؤالاتی که پاسخ آن‌ها شما را در انتخاب درست راهنمایی می‌کند، کاربردی خواهد بود.

آیا اینستاگرام برای خرید پیج سیاست مشخصی دارد؟

پیش از هر کاری بهتر است سیاست‌های اینستاگرام درباره خرید و فروش محصولات را مطالعه کنید. آنچه در بخش اصطلاحات (Trems) اینستاگرام آمده، حاکی از آن است که در این شبکه اجتماعی هیچ سیاست مشخصی برای خرید و فروش اکانت‌ها ندارد. در واقع شما نمی‌توانید بر مبنای قوانین مشخصی برنامه خرید اکانت موردنظر را اجرا نمایید. با دانستن اولین نکته از نکات خرید پیج اینستاگرام به این موضوع پی می‌بریم که این موضوع از ابتدا در این شبکه اجتماعی مطرح نبوده است.

آیا اینستاگرام برای خرید پیج سیاست مشخصی دارد؟

خط مشی مشخصی برای خرید پیج اینستاگرام در این شبکه اجتماعی وجود ندارد.

چرا قصد خرید پیج در اینستاگرام دارید؟

دلایل مشخصی برای خرید پیج اینستاگرام داشته باشید. در میان نکات خرید پیج اینستاگرام، توجه به دلایل شما برای خرید اکانت اینستاگرامی وجود دارد. زیرا بسیاری از افراد و برندها حساب کاربری خود را از ابتدا ساخته‌اند و همچنان از مزایای فعالیت خود در این بستر بهره می‌برند. معمولاً زمان، تلاش و ثبات اختصاصی برای رشد یک حساب اینستاگرام به حدی نیاز است که می‌تواند به طور قابل‌توجهی به تلاش‌های بازاریابی شما کمک کند.
اگر توجه کنید احتمالاً ترجیح می‌دهید از این چالش‌های غیرقابل انکار بگذرید تا به نقطه‌ای برسید که فقط باید روی جذب مخاطبان از قبل رشد یافته خود تمرکز کنید. این همان چیزی است که خرید یک حساب اینستاگرام برای شما فراهم می‌کند.

خرید پیج و فالوور اینستاگرام یکسان است؟

یکی از مهم‌ترین نکات خرید پیج اینستاگرام آشنایی با تفاوت خرید پیج اینستاگرام و خرید فالوورهای آن است. برخلاف خرید پیج، خرید فالوور در اینستاگرام یکی از رفتارهای نابهنجار در مقابله سیاست‌های اینستاگرام است. در این راستا، اینستاگرام از ابزارهای یادگیری ماشینی برای شناسایی اکانت‌هایی که فالوور فیک دارند، استفاده می‌کند. این ابزارها دسترسی کاربران به محتوای این پیج‌ها را محدود می‌کنند.

خرید پیج و فالوور اینستاگرام یکسان است؟

آیا خرید پیج اینستاگرام آسیب‌زننده است؟

یکی از مهم‌ترین نکاتی که می‌توان اشاره کرد، توجه به خطرات خرید پیج اینستاگرام است. مطمئناً اقدام بدون پشتیبانی اینستاگرام، شما را در معرض خطر کلاه‌برداری فروشندگان بی‌وجدان قرار می‌دهد. با این حال، راه‌هایی برای به حداقل رساندن این خطر وجود دارد.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    آیا جایگاه اکانت اینستاگرام واقعاً مهم است؟

    اهمیت جایگاه اکانت اینستاگرام را بررسی کنید: یکی از نکات خرید پیج اینستاگرام تعیین اهمیت پیجی است که قصد خرید آن را دارید. برای مثال، خریدن پیجی که محتوای مناسب برای فالوورهای شما ندارد، باعث کاهش فالوورهای شما خواهد شد.

    کجا می‌توان پیج اینستاگرام خرید؟

    هنگام بررسی نکات خرید پیج اینستاگرام باید به این سؤال پاسخ دهید که کجا می‌توان پیج اینستاگرام را خریداری کرد. شما می‌توانید مستقیم یا با وجود واسطه‌ای، یک پیج اینستاگرام را خریداری نمایید. وقتی مستقیماً از یک فروشنده خرید می‌کنید، همه چیز، از مذاکره در مورد قیمت گرفته تا به دست آوردن جزئیات حساب و نحوه پرداخت را خودتان انجام می‌دهید.

    حتماً پیج و صاحب آن را به طور کامل بررسی کنید تا مطمئن شوید که صاحب پیج اینستاگرام که با شما صحبت می‌کند، صلاحیت فروش اکانت اینستاگرام، تعیین صحت مخاطبان حساب و مدیریت اینگیجمت فعلی فالوورهای خود را دارد. این نکته از کلاه‌برداری جلوگیری کرده و منجر به موفقیت در قیمت‌گذاری خواهد شد. شما می‌توانید حساب‌های اینستاگرام که برای فروش گذاشته شده‌اند، در پلتفرم‌هایی مانند eBay و انجمن‌های مختلف بیابید که عموماً حاوی ترکیبی از فروشندگان قانونی و غیرقابل اعتماد هستند.
    راه دیگر خرید پیج استفاده از خدمات افرادی است که به عنوان واسط عمل می‌کنند. وقتی از شخصی به‌ عنوان واسط خرید خود استفاده می‌کنید، بهتر در برابر کلاه‌برداران محافظت می‌شوید.

    چگونه بفهمیم فالوورها فیک نیستند؟

    یکی از نکات خرید پیج اینستاگرام بررسی فالوورهاست. شما نباید تعیین اعتبار فالوورهای پیج اینستاگرام را فراموش کنید. یک حساب کاربری معتبر فالوورهای واقعی دارد. البته گاهی همان اکانت‌ها هم احتمالاً چند فالوور غیرفعال دارند. شما نمی‌توانید همه فالوورهای غیرفعال را متوقف کنید. شما یک حساب اینستاگرامی می‌خواهید که نه تنها فالوورهای واقعی، بلکه میزان تعامل خوبی نیز داشته باشند. سطح تعامل به عنوان معیار واقعی کیفیت مخاطب در نظر گرفته می‌شود. بهتر است مقاله بهترین راه‌های تشخیص فالوورهای فیک را مطالعه کرده و از نکات آن برای شناسایی فالوورهای فیک استفاده کنید.

    چگونه بفهمیم فالوورها فیک نیستند؟

    نکات خرید پیج اینستاگرام به خریداران کمک می‌کند که اصول درستی را پیروی کرده و فریب کلاه‌برداران را نخورند.

    بزرگی پیج باید چقدر باشد؟

    یکی از نکات خرید پیج اینستاگرام اشاره داد که بزرگی پیج اینستاگرامی که می‌خواهید بخرید، تخمین بزنید. در حقیقت، شما باید یک حساب کاربری با بیشترین پتانسیل برای رشد در جایگاه خود پیدا کنید. شما می‌توانید این را بر اساس میانگین نرخ تعامل در پست‌های اکانت تعیین کنید.

    آیا برای خرید اکانت قرارداد رسمی لازم است؟

    هنگامی که برای خرید آماده شدید، یک قرارداد پیش‌نویس کنید. این یک قرارداد رسمی بین شما و فروشنده در مورد جزئیات معامله، از جمله هویت طرفین و پرداخت است. در این راستا، باید شرایط و ضوابط خاصی را مشخص کنید که رعایت شوند.

    بعد از خرید اکانت اینستاگرام چه اتفاقی می‌افتد؟

    یکی از نکات خرید پیج اینستاگرام به اقدامات شما بعد از خرید پیج مربوط می‌شود. پس از تکمیل انتقال اکانت اینستاگرام از فروشنده به شما، اطلاعات کاربری مرتبط با اکانت شامل ایمیل، شماره تلفن و البته رمز عبور را تغییر دهید. حساب را از پلتفرم‌های اجتماعی آن‌ها جدا کنید و آن را به حساب خود پیوند دهید. با تکمیل این مراحل اولیه، می‌خواهید یک استراتژی بازاریابی اینستاگرامی آماده داشته باشید. برای بررسی پست‌های موجود و بررسی نحوه واکنش کاربران به آن‌ها زمان بگذارید. این به شما کمک می‌کند مخاطبان خود را بهتر درک کنید و محتوا یا کپشن‌های خود را به درستی تنظیم کنید.

    – بعد از اجرای نکات خرید پیج اینستاگرام، باید پیجی با سایز مناسب و همراه با فالوورهای واقعی تهیه کنید.
    – رعایت نکات امنیتی باعث بهبود عملکرد فروشگاه اینستاگرامی شما خواهد شد.

    آیا خرید پیج اینستاگرام مفید است؟

    اکنون که با نکات خرید پیج اینستاگرام آشنا شدید، بهتر است به این موضوع توجه کنید که تا چه حد با خرید یک پیج اینستاگرام در بازاریابی دیجیتال و یا تجارت اجتماعی موفق خواهید بود. برای پاسخ به این سؤال، باید با مزایا و معایب خرید اکانت در اینستاگرام آشنا شوید.

    آیا خرید پیج اینستاگرام مفید است؟

    مزایای خرید اکانت اینستاگرام

    بهتر است با مزایای این فرآیند آشنا شوید.

    • همان‌طور که در نکات خرید پیج اینستاگرام هم اشاره کردیم، این فرآیند کمک می‌کند که تعدادی از مرحله اول وارد کار نشوید.
      • برای مثال مراحل ساخت اکانت، تبدیل فالوور به مشتری و اصول جذب مشتری را پشت سر گذاشته‌اید و کارتان سریع‌تر پیش می‌رود.
    • هر مرحله از ایجاد و ارتقای پیج اینستاگرام نیاز به زمان کافی دارد. با خرید پیج اینستاگرام در زمانی که برای تجارت اجتماعی و برندسازی لازم است، صرفه‌جویی خواهید کرد.
    • افزایش اعتبار برند در کوتاه‌مدت یکی دیگر از مزایای خرید اکانت اینستاگرامی است.
      • علت اصلی آن را می‌توان شروع نکردن کار از مرحله ابتدایی است. در واقع، با خرید پیج، گویی بخشی از راه بازاریابی را رفته‌اید در نتیجه سریع‌تر به اعتباری که لازم دارید، خواهید رسید.

    معایب خرید پیج اینستاگرام

    ارائه نکات خرید پیج اینستاگرام برای افرادی که مزایای این کار را بر معایب آن برتر می‌دانند، کاربردی است. اما بهتر است با معایب آن آشنا شوید.

    • تعداد پیج‌هایی که فالوورهای میلیونی دارند و شرایطشان وسوسه‌انگیز است، کم نیست. اما نباید کیفیت عملکرد آن‌ها را فدای کمیت کرد.
      • زیرا در میان این پیج‌ها، تعداد قابل‌توجهی اکانت با فالوور فیک و با اینگیجمنت ریت پایین وجود دارد. همین موضوع باعث شکست خوردن در بازاریابی خواهد شد.
    • با فیک یا غیرفعال بودن فالوورها، نرخ تعامل و مشارکت با تعداد فالوورها هم‌خوانی نخواهد داشت.
      • در نتیجه با اینکه نکات خرید پیج اینستاگرام هم رعایت شده است، باز هم روند موفقیت‌آمیزی در مدیریت فروشگاه اینستاگرامی به چشم نخواهد خورد.
        • تعداد فالوور کمتر از 1000 باید اینگیجمنت ریت حدوداً 8 درصدی داشته باشد.
        • پیجی با ۱۰۰۰ تا ۱۰،۰۰۰ فالوور باید اینگیجمنت ریت 4 درصدی داشته باشد.
        • پیجی که ۱۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ فالوور داشته باشد، تقریباً اینگیجمنت ریت 2.4 درصدی دارد.
        • ۱۰۰،۰۰۰ تا ۱ میلیون فالوور و اینگیجمنت ریت 1.8 درصد، با هم تناسب دارند.
        • برای پیجی با ۱ میلیون به بالا، اینگیجمنت ریت 1.7 درصدی تخمین زده‌اند.
    • مواجه شدن با تعداد بسیار زیادی ایمیل اسپم یکی از نتایج خرید پیج است.
      • این موضوع ممکن است با رعایت نکات خرید پیج اینستاگرام هم برای شما رخ دهد. علت اصلی آن وجود ربات‌ها، فالوورهای فیک و غیرفعال در میان فهرست فالوورهاست.
      • در این صورت باید منتظر حذف تعداد زیادی از فالوورها از سوی اینستاگرام باشید. این اتفاق نیز به نوبه خود به کسب‌وکار شما آسیب خواهد زد.
    • به این بهانه که پیج گرانی خریده‌اید، فکر نکنید که کسب اعتبار بلندمدت به راحتی انجام خواهد شد.
      • کافی است که برخلاف قراردادی که بسته شده، پیج اینستاگرام تعداد زیادی فالوور فیک داشته باشد.
      • در این صورت با وجود رعایت نکات خرید پیج اینستاگرام، باز هم امکان شکست خوردن کسب‌وکار اینستاگرامی وجود دارد.

    جمع‌بندی

    • برای خرید پیج اینستاگرامی هیچ قانون مشخص و تعریف‌شده‌ای وجود ندارد.
    • فالوورهای فیک و ربات‌ها در اینگیجمت ریت و رشد کسب‌وکار مانع بزرگی محسوب می‌شوند.
    • اگرچه شما با رعایت نکات خرید پیج اینستاگرام، بخشی از راه برندسازی و تجارت اجتماعی را آمده‌اید، اما معایب آن موجب فرو ریختن زیربنای بازاریابی دیجیتال شما در اینستاگرام خواهد شد.
    • نظر خود درباره اهمیت اجرای نکات خرید پیج اینستاگرام با ما به اشتراک بگذارید.

    پرسش‌های متداول

    منابع

    Logino

    Viralinstas

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.