بهترین سایت تشخیص فالوور فیک از واقعی در اینستاگرام چیست؟

0

آیا با سایت تشخیص فالوور فیک و کاربرد آن آشنا هستید؟ فالوور فیک را می‌توان یکی از خطرناک‌ترین موارد برای پیج‌های اینستاگرامی دانست. فالوورهای فیک می‌توانند به راحتی تمام آمارهای مناسب و درست یک پیج را نابود کنند. شاید برخی تصور کنند که افزایش تعداد فالوور به نفع آن‌هاست اما در دراز مدت این افراد متوجه می‌شوند که اشتباه بزرگی کرده‌اند. مطالبی که در این مقاله خواهید خواند:

در سال‌های گذشته استفاده از فالوورهای فیک باعث می‌شد تا تعداد فالوورهای پیج‌ها بالاتر رود. همین امر در عدد دریافتی اینفلوئنسرها و صاحبان پیج‌ها برای تبلیغات تأثیر می‌گذاشت و آن‌ها عدد بالاتری را دریافت می‌کردند.

اما اکنون حتی خود اینستاگرام هم با فالوورهای فیک یا روح مشکل دارد. اینستاگرام با استفاده از برخی الگوریتم‌های جدید خود توانسته این فالوورها را شناسایی کند و جلوی سواستفاده‌های احتمالی را تا حد زیادی بگیرد. اگر دوست دارید که پیجی جذاب و خوب داشته باشید توصیه می‌کنیم که فالوورهای فیک را از پیج خود حذف کنید.

در این مطلب از پادرو قصد داریم در خصوص فالوورهای فیک، راه‌های تشخیص آن‌ها، سایت تشخیص فالوور فیک و مشکلاتی که این دسته از فالوورها برای پیج به وجود می‌آورند نکاتی را بیان کنیم. با ما تا انتها همراه باشید.

فالوور فیک اینستاگرام چیست؟

شاید هنوز به درستی ندانید که فالوور فیک اینستاگرام چیست. فالوور فیک اینستاگرام که به آن روح هم می‌گویند به اکانت‌هایی می‌گویند که توسط افراد مختلف به وجود آمده‌اند اما از آن‌ها به عنوان صفحه شخصی یا کاری استفاده نمی‌شود. دلیل به وجود آمدن این اکانت‌ها بالا بردن تعداد فالوورهای پیج‌های گوناگون است. البته گاهی صاحبان این نوع اکانت‌ها اقدام به دریافت هزینه برای لایک و کامنت نیز می‌کنند اما این لایک‌ها و کامنت‌ها برای مدت کوتاهی و تعداد محدودی از پست‌هاست.

در گذشته این نوع اکانت‌ها به دلیل بالا بردن تعداد فالوورهای یک پیج ارزش داشتند. اما پس از مدتی با توجه به این که اینستاگرام با این حرکت مخالف بود ارزش خود را از دست دادند و اکنون تبدیل به امری مضر و زیان آور برای پیج‌ها شده‌اند. همین امر باعث اهمیت یافتن سایت تشخیص فالوور فیک می‌شود.

زیان‌های حضور فالوورهای فیک در پیج اینستاگرام

همان‌طور که گفتیم فالوورهای فیک برای پیج‌های اینستاگرامی زیان‌آور هستند و همین زیان باعث شده تا سایت تشخیص فالوور فیک اهمیت پیدا کند. این فالوورها به شیوه‌های مختلفی به پیج‌ها صدمه می‌زنند. این صدمه‌ها عبارتند از:

بسته شدن پیج

اولین و مهم‌ترین خطری که پیج‌های اینستاگرامی حاوی تعداد زیادی فالوور فیک را تهدید می‌کند، بن شدن آن‌هاست. اینستاگرام در سال‌های اخیر به شدت نسبت به موضوع فالوور فیک حساس شده است. همین حساسیت باعث شده تا بسیاری از پیج‌هایی که تعداد فالوور فیک بالایی داشتند را بن کند. صاحبان بسیاری از این پیج‌ها پس از این اتفاق مجبور بودند که از ابتدا کار خود را شروع کنند.

همین امر را می‌توان بزرگ‌ترین تهدید و خطری دانست که پیج‌هایی که از فالوور فیک در اینستاگرام استفاده می‌کنند را تهدید می‌کند. پس اگر شما به پیج خود علاقه دارید با استفاده از یک سایت تشخیص فالوور فیک آن‌ها را شناسایی و از پیج خود بیرون بیندازید.

عدم اعتماد کاربران

آیا تا به حال با پیج‌هایی مواجه شده‌اید که تعداد بسیار بالایی فالوور دارند اما میزان لایک آن‌ها بسیار بسیار کمتر از عددی است که باید باشد. پیج‌هایی که در آن‌ها تعداد بسیار زیای فالوور فیک وجود دارد، میزان لایک، بازدید ویدیو و کامنتشان بسیار کم است و همین امر باعث می‌شود تا کاربران واقعی موجود در این صفحات نتوانند به این پیج‌ها اعتماد کنند.

عدم اعتماد کاربران باعث می‌شود تا به مرور کاربران واقعی پیج را آنفالو کنند و یک پیج باقی خواهد ماند که تنها تعداد زیادی فالوور فیک در آن وجود دارد. به همین دلیل باید قبل از دیر شدن اقدام به شناسایی و حذف فالوورهای فیک از طریق روش‌ها مختلف مانند سایت تشخیص فالوور فیک کنید.

نرخ تبدیل یا خرید صفر

بسیاری از پیج‌های اینستاگرام تبدیل به صفحاتی برای فروش محصولات گوناگون شده‌اند. اما باید بدانید که فالوورهای فیک نه تنها به این دسته از پیج‌ها کمک نمی‌کنند بلکه علاوه بر بی اعتماد کردن فالوورها باعث می‌شوند تا نرخ تبدیل پیج شدیداً کاهش پیدا کند. فالوورهای فیک نه محصولی می‌خرند، نه محصولات و پیج را به کسی معرفی می‌کنند نه باعث می‌شوند که این پیج در اکسپلور افراد دیگر مشاهده شود.

به همین دلیل می‌توان گفت که فالوورهای روح برای پیج‌های فروش اینترنتی نه تنها هیچ سودی ندارند بلکه ضرر بسیاری نیز دارند. همچنین همان‌طور که شما می‌توانید توسط سایت تشخیص فالوور فیک، میزان این نوع فالوور را بسنجید، افراد دیگر هم می‌توانند این کار را انجام دهند و زمانی که با جواب مناسبی روبه‌رو نشوند، دیگر به پیج شما اعتماد نخواهند کرد.

هزینه‌های بسیار

فالوورهای فیک نیاز به خریداری شدن توسط صاحب پیج دارند. همین امر باعث تحمیل شدن هزینه زیادی به صاحبان پیچ‌ها می‌شود. هزینه‌ای که اکنون دیگر منفعتی نیز به همراه ندارد و باعث پیشرفت پیج نخواهد شد. این هزینه‌ها اگر برای تولید محتوای بهتر و تبلیغات مناسب پرداخت شود، می‌تواند در طولانی مدت تأثیر بسیار بهتری برای پیج شما داشته باشد.

فالوورهای فیک یا روح به پیج‌ها به شیوه‌های متفاوتی صدمه می‌زنند. به همین دلیل بسیاری افراد برای جلوگیری از بروز این مشکلات از روش‌های متفاوتی مانند استفاده از سایت تشخیص فالوور فیک استفاده می‌کنند.

راه‌های تشخیص فالوور فیک

برای شناختن فالوورهای فیک می‌توانید از راه‌های بسیاری مانند سایت تشخیص فالوور فیک استفاده کنید. هر کدام از این راه‌ها به شما کمک می‌کند تا با حذف فالوورهای فیک از پیج شما، با معایب حضور این فالوورهای روح در پیج مواجه نشوید. راه‌های تشخیص فالوورهای فیک عبارتند از:

پیج‌های بی‌نام و نشان

ساده‌ترین راه تشخیص صفحات غیرواقعی این است که آن‌ها نام و نشان درست ندارند. بیشتر این صفحات فاقد اسم درست، عکس، بیو و پست هستند. همچنین این پیج‌ها ممکن است تعداد زیادی پیج را فالوو کرده باشند اما تعداد فالوورهای آن‌ها صفر یا در نهایت عددی یک رقمی است. با شناسایی این پیج‌ها و حذف آنها از صفحه اینستاگرام خود، از ضررهایی که ممکن است گریبانتان را بگیرد، جلوگیری می‌کنید.

عدم هماهنگی فالوور و فعالیت در صفحه

پیجی که بیش از 10 هزار نفر دنبال کننده دارد اما تعداد لایک‌های آن 100 عدد است باید بدانید که در این پیج، صفحات فیک بسیاری وجود دارد. معمولاً نسبت مشخصی میان تعداد فالوور و لایک وجود دارد که این نسبت نباید از 1 درصد پایین‌تر باشد. همچنین باید بدانید هر چه تعداد فالوورهای یک پیج پایین‌تر باشد، نسبت لایک به تعداد فالوور بزرگ‌تر است.

اگر میزان لایک نسبت به تعداد فالوور یک پیج بسیار پایین باشد باید بدانید که تعداد نه چندان کمی فالوور غیرواقعی در این پیج وجود دارد. همین امر به راحتی می‌تواند به شما کمک کند که حتی بدون استفاده از سایت تشخیص فالوور فیک بتوانید متوجه شوید که تعداد زیادی فالوور غیرواقعی در پیج خود وجود دارد.

کامنت‌های نامربوط

برخی از پیج‌های فیک توسط ربات‌ها اداره می‌شود. ربات‌ها نمی‌توانند کامنتی مناسب با موضوع پست بگذارند. همین نکته یکی از روش‌هایی است که توسط آن می‌توانید، پیج‌های فیک را شناسایی کنید. البته باید بدانید که این ربات‌ها نمی‌توانند برای تعداد بسیار زیادی پیج کامنت بگذارند و با محدودیت‌هایی مواجه هستند. البته باید بدانید چون ربات‌ها از الگوریتم ثابتی استفاده می‌کنند به راحتی توسط سایت تشخیص فالوور فیک شناسایی می‌شوند.

عدم تعامل با پیج

افرادی که تعداد زیادی صفحه اینستاگرام فیک دارند فرصت ندارند هر روز به تمام آن‌ها سر بزنند. به همین دلیل این نوع پیج‌ها تعامل خاصی با پیج شما ندارند. یعنی می‌توانید تعداد لایک، کامنت و موارد این چنینی پیج‌ها مشکوک را بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید، پیج مورد نظر فیک است یا خیر. یکی از مواردی که توسط سایت تشخیص فالوو فیک بررسی می‌شود نیز همین تعامل افراد با پیج است. عدم تعامل با پیج یکی از راه‌هایی است که سایت تشخیص فالوور فیک بر اساس آن اقدام به شناسایی این نوع پیج‌ها می‌کند.

استفاده از ابزارهای تشخیص فالوور فیک

همان‌طور که در ابتدای مطلب گفتیم برای تشخیص فالوورهای فیک روش‌های متفاوتی وجود دارد. استفاده از ابزارهای گوناگون مانند سایت تشخیص فالوور فیک یکی از این ابزارهاست. به کمک این ابزارها می‌توانید فالوورهای روح را شناسایی و از صفحه خود حذف کنید.

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که هیچ کدام از این ابزارها نمی‌توانند به صورت خودکار فالوورهای فیک را حذف کنند. این ابزارها به شما کمک می‌کند تا آن‌ها را راحت‌تر شناسایی کنید. اما حتماً برای حذف آن‌ها نیاز است که شما به برنامه اجازه و دسترسی لازم را بدهید. با برخی از این ابزارهای گوناگون در ادامه آشنا خواهید شد.

هر فرد با استفاده از روش‌هایی مانند نسبت میزان لایک و بازدید به تعداد فالوور، پروفایل‌های بی‌نام و نشان و استفاده از سایت تشخیص فالوور فیک می‌تواند میزان فالوور فیک موجود در پیج خود را مشاهده کند.

سایت تشخیص فالوور فیک

سایت‌های متفاوتی مانند hypeauditor وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید بفهمید که تا چه حد ممکن است فالوور فیک در پیجتان وجود دارد. برای این کار لازم است وارد سایت تشخیص فالوور فیک شوید. آی دی اینستاگرام خود را وارد کنید و سپس منتظر تحلیلی که این سایت به شما ارائه می‌دهد باشید. اگر نتایجی که این سایت‌ها به شما می‌دهد نشان از وجود تعداد زیادی کاربر فیک باشد باید نسبت به شناسایی و حذف آن‌ها اقدام کنید.

سایت تشخیص فالوور فیک Hype Auditor

سایت Hype Auditor را می‌توان در میان لیست بهترین سایت تشخیص فالوور فیک قرار داد. این سایت با ابزاری که دارد می‌تواند پیج‌های اینستاگرام را به خوبی آنالیز کند. مهم‌ترین کار این وب‌سایت تشخیص درصد تعداد فالوورهای فیک در هر پیج است.

سایت تشخیص فالوور فیک Hype Auditor

همچنین با استفاده از آمارهای ارائه شده توسط این سایت می‌توانید متوجه شوید که فالوورهای غیرواقعی موجود در پیجتان می‌توانند برای شما مشکل ایجاد کنند یا خیر، درضمن می‌توان فهمید میزان ریسک ایجاد مشکل توسط آن‌ها چقدر است. البته باید بدانید که برای استفاده از ابزار رایگان این سایت نیاز است که حداقل 1000 فالوور داشته باشید.

برنامه تشخیص فالوور فیک برای ایفون و اندروید

علاوه بر سایت تشخیص فالوور فیک، تعدادی اپلیکیشن برای آیفون و اندروید نیز وجود دارد که با کمک آن‌ها می‌توانید میزان فالوور فیک موجود در یک پیج را بررسی کنید. با استفاده از اپلیکیشن‌هایی مانند فیک فالوور سنج می‌توانید با دقت بالایی تعداد فالوورهای فیک موجود در پیج خود را شناسایی کنید. در ادامه چند اپلیکیشن تشخیص فالوور فیک را معرفی خواهیم کرد و در خصوص هر کدام توضیحات مختصری را ارائه خواهیم داد.

اپلیکیشن فیک فالوور سنج

اپلیکیشن فیک فالوور سنج با استفاده از داده‌هایی که از اینستاگرام دریافت می‌کند اقدام به بررسی پیج‌های گوناگون از نظر تعداد فالوورهای فیک موجود در آن‌ صفحات می‌کند. این اپلیکیشن از الگوریتم‌های اینستاگرام استفاده می‌کند. از دیگر قابلیت‌های جذاب این اپلیکیشن این است که با کمک هوش مصنوعی می‌تواند پیش‌بینی کند در صورتی که روند پیج به صورتی که در گذشته بوده باشد، در بازه‌های زمانی متفاوت به چه میزان فالوور خواهد رسید. این اپلیکیشن رایگان است و می‌توانید توسط آن از سوءاستفاده برخی افراد سودجو در اینستاگرام جلوگیری کنید.

اپلیکیشن Profile Chief

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های تشخیص فالوور فیک، اپلیکیشن Profile Chief است. این اپلیکیشن که نسخه اندروید و آیفون دارد به اکانت اینستاگرام افراد متصب می‌شود و اطلاعات بسیاری در خصوص فالوورهایتان، مخصوصاً فالوورهای فیک در اختیار شما قرار می‌دهد.

اپلیکیشن Follower Analyzer

اپلیکیشن Follower Analyzer یکی دیگر از اپلیکیشن‌های تشخیص فالوورهای فیک است. البته باید بدانید که این اپلیکیشن تنها برای اندروید به بازار عرضه شده است. با استفاده از اپلیکیشن Follower Analyzer می‌توانید فالوورهای خود را آنالیز کرده و میزان تعاملی که با پیج شما دارند را بررسی کنید.

راه‌های متفاوتی برای تشخیص فالوورهای فیک وجود دارد. استفاده از امکانات سایت تشخیص فالوور فیک، استفاده از اپلیکیشن‌هایی که به این منظور طراحی شده‌اند و بررسی دستی فالوورها از جمله‌ راه‌های بررسی آن‌هاست.

چگونه فالوورهای فیک را پیج حذف کنیم؟

همان‌طور که گفتیم فالوورهای فیک و غیرواقعی را باید از پیج حذف کرد. پس از این، با استفاده از روش‌هایی که گفتیم مانند استفاده از سایت تشخیص فالوور فیک تعداد فالوور فیک موجود را بسنجید. اما پس از آن باید آن‌ها را حذف کرد. برای این کار می‌توان از روش‌های مختلفی استفاده کرد. سه روش اصلی برای حذف فالوور وجود دارد. این سه روش عبارتند از:

حذف فالوور فیک به صورت دستی

حذف فالوورهای فیک به صورت دستی روشی ساده، کاربردی است که به زمان نیاز دارد. هر فرد می‌تواند با روش‌های گوناگونی که در این مطلب توضیح دادیم فالوورهای غیرواقعی پیج خود را پیدا کند و به صورت دستی اقدام به حذف آن‌ها کند. برای این کار لازم است که در صفحه اینستاگرام خود به بخش فالوورز مراجعه کنید، پیج‌های فیکی که قبلاً بررسی کرده بودید را پیدا کنید. سپس آن‌ها را از پیج خود حذف کنید. البته این کار بسیار زمان‌بر است و بهتر است از روش‌های دیگری مانند سایت تشخیص فالوور فیک و حذف آن‌ها استفاده کنید.

سایت حذف فالوور

علاوه‌بر سایت‌ تشخیص فالوور فیک، سایت‌هایی برای حذف آن‌ها نیز وجود دارد. حذف دستی فالوورهای فیک کاری سخت و طاقت فرسا است. مخصوصاً اگر تعداد فالوورهای پیج مورد نظر بالا باشد. به همین دلیل بسیاری از راه حذف فالوور فیک به صورت دستی استفاده نمی‌کنند و به سراغ روش‌های دیگر می‌روند. سایت‌ها و اپلیکیشن‌های حذف فالوور غیرواقعی راه بهتر و مناسب‌تری نسبت به روش حذف به صورت دستی است. این سایت‌ها با پس از شناسایی فالوورهای فیک و در صورت درخواست صاحب پیج اقدام به حذف فالوورهای فیک از پیج می‌کنند.

اپلیکیشن حذف فالوور فیک

راه سوم حذف فالوور فیک، استفاده از اپلیکیشن‌های گوناگونی است که برای این کار ساخته شده‌اند. علاوه‌بر سایت تشخیص فالوور فیک، اپلیکیشن‌های متفاوتی برای حذف فالوور برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندروید و آیفون ساخته شده است. معروف‌ترین اپلیکیشن حذف فالوور برای اندروید Profile Chief Insta Insight است. استفاده از این اپلیکیشن برای کاربران رایگان است. کاربران آیفون هم می‌توانند از اپلیکیشن Followers plus استفاده کنند.

برای حذف فالوورهای فیک از یک پیج می‌توان از راه‌های متفاوتی استفاده کرد. پس از این که میزان فالوور فیک موجود در یک پیج را توسط امکانات سایت تشخیص فالوور فیک سنجیدید، به صورت دستی، با استفاده از سایت‌ها و اپلیکیشن‌های موجود، می‌توانید آن‌ها را حذف کنید.

راه‌های مقابله با فالوور فیک

درست است که با استفاده از روش‌های گوناگونی مانند استفاده از سایت تشخیص فالوور فیک می‌توانید فالوورهای فیک پیج را بشناسید و نسبت به حذف آن‌ها اقدام کنید. اما باید بدانید که می‌توانید با استفاده از برخی راه‌های دیگر جلوی ضرری که این نوع فالوورها به پیج می‌زنند را بگیرید. تمام این روش‌ها براساس افزایش فالوور واقعی است و باید کاری کنید که میزان فالوورهای واقعی پیجتان بسیار بیشتر از فالوورهای فیک احتمالی آن شود. راه‌های افزایش تعداد فالوور واقعی یک پیج عبارتند از:

داشتن استراتژی

داشتن استراتژی

باید بدانید که اگر از روش‌های اصولی برای افزایش تعداد فالوور استفاده کنید دیگر نیازی به مواردی مانند سایت تشخیص فالوور فیک ندارید. اولین راهی که باید برای افزایش تعداد فالوور واقعی یک پیج به آن توجه کنید، داشتن استراتژی مناسب است. برای داشتن یک استراتژی اصولی و کاربردی باید به نکات زیر توجه کنید.

  • برای پیج خودتان هدف داشته باشید.
  • برنامه عملی و واقعی برای خود تدوین کنید.
  • رقبای خود را تحلیل کنید و با شناسایی نقاط ضعف و قوت خود آن‌ها برنامه تدوین کنید.
  • ارزش‌ها و هویت پیج خود را بشناسید و آن را به شیوه‌ای درست به مخاطب معرفی کنید.
  • یک تم زیبا و جذاب برای پیج خود انتخاب کنید تا پست‌های خود را بر اساس آن منتشر کنید.

انتشار پست در زمان مناسب

همان‌طور که گفتیم، افزایش فالوور واقعی کاری نیست که در یک یا حتی چند هفته با سرعت زیاد انجام شود. برای این کار علاوه بر استراتژی به استمرار هم نیاز دارید و انتشار پست‌های جذاب در زمان مناسب و به صورت مستمر و پیوسته راه دیگری است که در بلند مدت، منجر به افزایش فالوور واقعی پیج به میزان زیادی می‌شود.


بیشتر بخوانید: چند راهکار کلیدی برای افزایش فالوور با لایو اینستاگرام

استفاده از عکس و فیلم‌های با کیفیت و جذاب

اولین نکته‌ای که هر کاربر اینستاگرام به آن توجه می‌کند، کیفیت و جذابیت محتوای بصری (فیلم و عکس) است. استفاده از فیلم و عکس باکیفیت و جذاب باعث می‌شود تا افراد بیشتری به محتوای موجود در پیج شما علاقه‌مند شوند و آن را فالوو کنند. باید بدانید که اکانت‌های فیک به محتوا کاری ندارند. همین امر سبب می‌شود زمانی که از سایت تشخیص فالوور فیک استفاده کردید، با فالوورهای غیرواقعی کمتری مواجه باشید.

گذاشتن استوری

روزانه بیش از 100 میلیون اکانت در اینستاگرام اقدام به گذاشتن استوری می‌کنند. همین نکته می‌تواند شما را متوجه اهمیت استوری کند. استوری‌های مناسب و جذاب که باعث شود شما در فید هر فالوور خود ظاهر شوید باعث می‌شود تا تعامل همیشگی با پیج شما وجود داشته باشد. این کار احتمال بازدید بیشتر و رفتن پیج در اکسپلور افراد مختلف را بیشتر می‌کند. البته به خاطر داشته باشید نباید در گذاشتن استوری زیاده روی کنید. این کار باعث می‌شود تا کاربران پیج شما را میوت و یا حتی آنفالو کنند.

 گذاشتن استوری

کپشن‌های جذاب و مناسب

کپشن‌های جذاب که مناسب پست و تصویر باشند نیز می‌توانند باعث جذب مخاطب شوند.کپشن‌های جذاب باعث می‌شوند تا افراد واقعی پیج شما را فالوو کنند و امتیازتان در سایت تشخیص فالوور فیک امتیاز بالاتری دریافت کنید و از مشکلاتی که ممکن است توسط فالوورهای فیک پیش بیاید در امان باشید. در کپشن نویسی باید نکات زیر رعایت شود.

  • مختصر و خلاصه باشد: کاربران در اینستاگرام علاقه‌ای به خواندن کپشن‌های طولانی ندارند. به همین دلیل بسیار مهم است که به صورت خلاصه کپشن خود را بنویسید.
  • کاربردی باشد: کپشن جذاب، کپشنی است که عین خلاصه بودن، اطلاعات مناسب و مفیدی از پست یا هدف مورد نظر شما را به کاربران ارائه کند.
  • خلاقانه باشد: کپشن‌های جدید و خلاقانه می‌توانند نظر کاربران را به خود جلب کنند.
  • به تعامل دعوت کند: می‌توانید با پرسیدن سؤال یا نظر کاربران در کپشن آن‌ها را به کامنت گذاشتن دعوت کنید تا تعامل بیشتری با پیج شما داشته باشند.

استفاده از هشتگ

استفاده از هشتگ مناسب و پربازدید یکی دیگر از راه‌هایی است که باعث جذب مخاطب می‌شود. هشتگ باعث می‌شود تا پست‌های مناسب به افرادی که به دنبال یک موضوع آن پست‌ها می‌گردند، معرفی شود. همین امر موجب ورود مخاطبان جدیدی به یک پیج می‌شود.

استفاده از روش‌های تبلیغاتی و مسابقه

با تبلیغ در پیج‌ها مناسب و برگزاری مسابقات جذاب نیز می‌توانید تعداد مناسبی فالوور جذب کنید. اکانت‌های فیک کاری به تبلیغات ندارند و به همین دلیل وارد پیج شما نمی‌شوند. البته باید بدانید که برخی برای بردن در مسابقات ممکن است از اکانت‌های فیک استفاده کنند. به همین دلیل در هنگام برگزاری مسابقات بیشتر از گذشته با استفاده از سایت تشخیص فالوور فیک، پیج خود را بررسی کنید.

استفاده از روش‌های تبلیغاتی و مسابقه

شاید بتوانید با استفاده از سایت تشخیص فالوور فیک میزان فالوورهای موجود در یک پیج را بسنجید. اما نمی‌توانید همیشه و همه وقت در حال حذف کردن آن‌ها باشید. با افزایش تعداد فالوور واقعی می‌توانید خطراتی که فالوورهای غیرواقعی به وجود می‌آورند را کنترل کنید.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    جمع‌بندی

    • در گذشته استفاده از فالوور فیک برای برخی پیج‌ها منفعت داشت اما اکنون دیگر این گونه نیست و پیج‌هایی که فالوور غیرواقعی دارند را خطراتی مانند بن شدن تهدید می‌کند.
    • استفاده از سایت تشخیص فالوور فیک، استفاده از اپلیکیشن و مشاهده دستی از مهم‌ترین راه‌هایی است که توسط آن می‌توانید فالوورهای فیک را شناسایی کنید.
    • تعدادی از انواع سایت تشخیص فالوور فیک، خدمات خود را به صورت رایگان ارائه می‌کنند که می‌توانید به راحتی از آن‌ها استفاده کنید.
    • سایت تشخیص فالوور فیک یا استفاده از نکاتی مانند عدم تعامل با پیج، عدم فعالیت در اینستاگرام و بسیاری پارامترهای دیگری می‌تواند فالوورهای فیک را تشخیص دهد.
    • علاوه بر تشخیص فالوورهای غیرواقعی از طریق انواع سایت تشخیص فالوور، می‌توانید با استفاده از روش‌های اصولی فالوورهای واقعی خود را افزایش دهید تا تأثیر فالوورهای روح در پیجتان کمتر شود.

    سوالات متداول

    منابع

    modash

    influencermarketinghub

    Gring

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.