بهترین سایت ساخت لوگو رایگان

بهترین سایت ساخت لوگو رایگان

هویت برند بعد از نامی که دارد به لوگوی آن گره خورده است. فرقی نمی‌کند که این برند یک تولیدی لباس کوچک و محلی باشد یا فست‌فودی با شعبه‌های بسیار...

کوهیار بهارمست

نوسته شده در آبان ۱۹, ۱۴۰۲

اشتراک گذاری:

هویت برند بعد از نامی که دارد به لوگوی آن گره خورده است. فرقی نمی‌کند که این برند یک تولیدی لباس کوچک و محلی باشد یا فست‌فودی با شعبه‌های بسیار در سراسر دنیا؛ لوگو مهم‌ترین هویت بصری‌ است که تصویر برند را در یادها حک می‌کند. به‌عنوان مثال وقتی نام نوشابه پپسی را می‌شنوید، محال است که لوگو آن در ذهن‌تان نمایان نشود. یا نمی‌توان منکر این شد که وقتی حرف از نایکی می‌شود یاد لوگو آن می‌افتیم. پس در این مقاله از مجله پادرو با ما همراه باشید تا ۱۴ سایت لوگو ساز حرفه‌ ای را با یکدیگر مرور کنیم و ببینیم که بهترین سایت ساخت لوگو رایگان کدام است.

بهترین سایت های طراحی لوگو رایگان

اگر به تازگی کسب و کاری راه انداخته‌اید و به‌دنبال توسعه برندتان هستید شما هم می‌دانید که طراحی لوگوی خوب و سپردن آن به طراحان لوگو تا چه حد می‌تواند خرج روی دست‌تان بگذارد. اما این روزها به کمک سایت‌های ساخت لوگو رایگان و به کمک هوش مصنوعی (AI) می‌توان گفت که شما بدون هیچ هزینه‌ای می‌توانید به خواسته‌تان برسید.

Canva

از آنجایی که Canva وبسایتی با کاربردهای بسیار و متفاوت است، احتمالا آن را از طریق اپلیکیشن موبایلی کانوا و به‌عنوان سایت دانلود رایگان عکس بشناسید و تا به امروز صرفا از قالب‌های آماده آن در شبکه‌های اجتماعی‌تان استفاده کرده باشید.

اما کانوا ابزار ساخت لوگو نیز است! کانوا با امکانات مختلفی که در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد، محیطی فراهم می‌کند که حتی اگر کاربر سابقه‌ای در طراحی لوگو نداشته باشد، بتواند به کمک این ابزارها لوگو خودش را طراحی کند.

بدین شکل که نام کمپانی‌تان را وارد می‌کنید و به چند سوال ساده پاسخ می‌دهید تا لوگویی که مدنظرتان هست شخصی‌سازی شود. مثلا راجع به این‌که برندتان در چه جوزه‌ای فعال است از شما سوال می‌شود و بر اساس آن به شما قالب‌های آماده بسیاری پیشنهاد می‌شود تا به‌سلیقه خودتان آنچه به تم برندتان نزدیکتر است را از میان آن‌ها انتخاب کنید.

سوالات متداول سایت لوگو ساز

بهترین سایت لوگو ساز برای شخصی‌ سازی کردن کدام است؟

می‌توان گفت که canva بهترین سایت لوگو ساز رایگانی است که در آن می‌توانید لوگویی که در میان قالب‌های آماده انتخاب کرده‌اید را شخصی‌سازی کنید.

راحت ترین سایت برای ساخت لوگو کدام است؟

Hatchful یک وبسایت مناسب برای افراد مبتدی است که تجربه‌ای در ساخت لوگو ندارند و به دنبال ساده‌ترین راه برای طراحی لوگو هستند. رابط کاربری این وبسایت طراحی ساده و جذابی دارد که محیط آن را برای استفاده هرکسی راحت می‌کند.

بهترین سایت ادیت وکتور لوگو کدام است؟

Ucraft جزو بهترین سایت‌های ادیت وکتور لوگو محسوب می‌شود.

کوهیار بهارمست

نوسته شده در آبان ۱۹, ۱۴۰۲

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

در این مطلب بخوانید:

Table of Contents

آخرین مطالب