بهترین سایت ساخت لوگو رایگان

0

هویت برند بعد از نامی که دارد به لوگوی آن گره خورده است. فرقی نمی‌کند که این برند یک تولیدی لباس کوچک و محلی باشد یا فست‌فودی با شعبه‌های بسیار در سراسر دنیا؛ لوگو مهم‌ترین هویت بصری‌ است که تصویر برند را در یادها حک می‌کند. به‌عنوان مثال وقتی نام نوشابه پپسی را می‌شنوید، محال است که لوگو آن در ذهن‌تان نمایان نشود. یا نمی‌توان منکر این شد که وقتی حرف از نایکی می‌شود یاد لوگو آن می‌افتیم. پس در این مقاله از مجله پادرو با ما همراه باشید تا 14 سایت لوگو ساز حرفه‌ ای را با یکدیگر مرور کنیم و ببینیم که بهترین سایت ساخت لوگو رایگان کدام است.

بهترین سایت های طراحی لوگو رایگان

اگر به تازگی کسب و کاری راه انداخته‌اید و به‌دنبال توسعه برندتان هستید شما هم می‌دانید که طراحی لوگوی خوب و سپردن آن به طراحان لوگو تا چه حد می‌تواند خرج روی دست‌تان بگذارد. اما این روزها به کمک سایت‌های ساخت لوگو رایگان و به کمک هوش مصنوعی (AI) می‌توان گفت که شما بدون هیچ هزینه‌ای می‌توانید به خواسته‌تان برسید.

Canva

از آنجایی که Canva وبسایتی با کاربردهای بسیار و متفاوت است، احتمالا آن را از طریق اپلیکیشن موبایلی کانوا و به‌عنوان سایت دانلود رایگان عکس بشناسید و تا به امروز صرفا از قالب‌های آماده آن در شبکه‌های اجتماعی‌تان استفاده کرده باشید.

اما کانوا ابزار ساخت لوگو نیز است! کانوا با امکانات مختلفی که در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد، محیطی فراهم می‌کند که حتی اگر کاربر سابقه‌ای در طراحی لوگو نداشته باشد، بتواند به کمک این ابزارها لوگو خودش را طراحی کند.

بدین شکل که نام کمپانی‌تان را وارد می‌کنید و به چند سوال ساده پاسخ می‌دهید تا لوگویی که مدنظرتان هست شخصی‌سازی شود. مثلا راجع به این‌که برندتان در چه جوزه‌ای فعال است از شما سوال می‌شود و بر اساس آن به شما قالب‌های آماده بسیاری پیشنهاد می‌شود تا به‌سلیقه خودتان آنچه به تم برندتان نزدیکتر است را از میان آن‌ها انتخاب کنید.

بهترین سایت ساخت لوگو رایگان

Ucraft

یوکرفت درواقع یک کمپانی طراحی وبسایت است که یکی از خدمات آن طراحی لوگو می‌باشد. یوکرفت به شما این امکان را می‌دهد که با استفاده از طیف گسترده‌ای از نمادها، اشکال و متن خودتان لوگو مدنظرتان را طراحی کنید. امکانات این وبسایت به‌قدری گسترده و استفاده از آن راحت است که شما در زمانی کمتر از 10 دقیقه می‌توانید لوگو خود را در آن طراحی کنید.

LogoMakr

با ورود به این وبسایت شما با یک ویدیو آموزشی رو به رو می‌شوید که به شما می‌آموزد چه‌طور از امکانات متنوع این وبسایت جهت طراحی لوگو بهره ببرید.

استفاده از این لوگوساز آنلاین بسیار آسان است. البته برخی از ابزارهای آن که مربوط به شخصی‌سازی (کاستومایز) کردن لوگو می‌باشد، به نسبت دیگر سایت های طراحی لوگو با محدودیت‌هایی همراه است.

در این وبسایت با خرید اشتراک می‌توانید خروجی‌هایتان را با کیفیت بالاتری دانلود کنید. اما بدون خرید اشتراک هم می‌توانید آن‌ها را با کیفیت معمولی‌ای دانلود کنید.

سایت طراحی لوگو

MarkMaker

این ابزار به عنوان نسخه دمو (نسخه اولیه و ناکامل) در دسترس است اما می‌توان گفت که در کمال تعجب همین نسخه دمو یکی از بهترین‌ها در میان سایت های لوگو ساز آنلاین است. کافی است شما نام برندتان را به لوگو میکر بدهید تا لوگوهای مختلفی را بر اساس آن برای شما ایجاد کرده و پیشنهاد دهد.

یکی از امکانات جالب این وبسایت این است که اگر قالب لوگوهایی که به نظرتان به برندتان نزدیکتر است را لایک کنید، این سایت طراحی لوگو به مرور زمان می‌آموزد تا بر اساس لایک‌های شما گزینه‌های نزدیکتر به برندتان را به شما پیشنهاد کند. پس مطمئن شوید که قالب‌هایی که برایتان جالب هستند را لایک می‌کنید.

tailor brands

یک وبسایت دیگر که علاوه بر پیشنهاد کردن قالب اولیه لوگو به شما امکان شخصی‌سازی (کاستومایز) کردن آن را هم می‌دهد! قالب‌های اولیه با توجه به پرسش‌هایی که راجع به برندتان از شما می‌شود به شما ارائه می‌شود و شما می‌توانید میان آن‌ها مورد مدنظرتان را انتخاب و سپس آن را شخصی‌سازی و با کیفیت بالا دانلود کنید.

سایت لوگو ساز خارجی

Graphic Springs

یک سایت لوگو ساز رایگان دیگر که بخش گسترده‌ای از قالب‌ها متنوع را به شما ارائه می‌دهد تا از میان آن‌ها به سلیقه خودتان انتخاب کنید. برای ساختن لوگو در این وبسایت، همانند وبسایت‌های پیشین کافی است نام برندتان را وارد کرده و عکسی را از میان گزینه‌های موجود انتخاب کنید. طبعا عکسی که انتخاب می‌کنید باید با برندتان همخوانی داشته باشد. تمام! لوگوی شما آماده است.

 این وبسایت همچنین این امکان را دارد که اسلوگان برندتان (جمله کوتاه یا همان شعاری که برای برندتان در نظر دارید) را هم در لوگویی که طراحی می‌کند قرار دهد. همچنین در این وبسایت شما می‌توانید گزینه‌های خود را بر اساس لوگوهای جدید یا محبوبِ موجود فیلتر کنید.

Hatchful

این وبسایت طراحی لوگو درواقع زیرمجموعه شرکت شاپیفای است. وبسایتی مناسب برای افراد مبتدی که تجربه‌ای در ساخت لوگو ندارند و به دنبال ساده‌ترین راه برای طراحی یک لوگو هستند. رابط کاربری این وبسایت طراحی ساده و جذابی دارد که محیط آن را برای استفاده هرکسی راحت می‌کند.

کافی است هنگام ورود به وبسایت نام برند و حوزه‌ای که در آن فعال هستید را به سایت معرفی کنید تا پیشنهادات خود را به شما ارائه دهد. از اینجا به بعد شما هستید که تصمیم می‌گیرید در میان آن‌ها کدام یک را انتخاب کنید.

DesignHill

شاید بتوان گفت دیزاین‌ هیل بهترین سایت طراحی لوگو است. وبسایتی منحصر به فرد برای آن‌هایی که به دنبال لوگوهای خلاقانه می‌گردند. این وبسایت در 5 استایل و سبک مختلف برای شما لوگو طراحی می‌کند؛ بستگی دارد که شما کدا ‌یک از آن ها را به برند خودتان نزدیکتر می‌دانید. دیزاین‌هیل فقط از شما نام و شعار برندتان را نمی‌پرسد. خودش را از جزئیات بسیاری مطلع می‌کند تا بیشتر به آنچه در ذهن شما می‌گذرد نزدیک شود.

این سایت فوق‌العاده بر خلاف همه سایت‌هایی که معرفی کردیم، رایگان نیست و برای استفاده از آن باید اشتراک تهیه کنید. اما چون در این زمینه بهترین است، تصمیم به معرفی آن گرفتیم.

سایت طراحی و ساخت لوگو رایگان

Logo Type Maker

این وبسایت محیط بسیار کاربرپسندی دارد و در کنار شماست تا ایده هایتان را به واقعیت تبدیل کنید. در این وبسایت هم تنها کافی است نام برندتان را نوشته و اجازه دهید لوگو میکر کارش را بکند. وقتی انتخاب‌تان را در میان گزینه‌ها پیدا کردید، حالا زمان آن فرا رسیده است تا به کمک امکانات جذاب این وبسایت آن را شخصی‌سازی (کاستومایز) کنید.

لوگونومی

اگر به دنبال سایت لوگو ساز با فونت فارسی می‌گردید لوگونومی می‌تواند پیشنهاد خوبی باشد. این وبسایت مانند سایت های لوگو ساز خارجی طراحی شده است. در بدو ورود به این وبسایت شما به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که از شما نام و شعار برندتان را می‌پرسد. سپس چند سوال دیگر و در نهایت انتخاب را به عهده خودتان می‌گذارد تا در میان گزینه‌هایپیشنهاد شده، تصمیم بگیرید.

یه لوگو

یک وبسایت لوگو ساز با فونت فارسی دیگر که کار با آن همانند لوگونومی است. با این تفاوت که در این وبسایت شما نیاز به احراز هویت با شماره تلفن همراه خود دارید.

بهترین سایت لوگو ساز رایگان با هوش مصنوعی

اگر به‌دنبال لوگوساز آنلاین با هوش مصنوعی هستید، حتما سری به سه سایتی که در ادامه معرفی می‌کنیم، بزنید.

سایت طراحی لوگو رایگان

logoai.com

وبسایتی که از هوش مصنوعی بهره می‌گیرد و با توجه به اطلاعاتی که شما به آن می‌دهید به شما پیشنهاداتی ارائه می‌دهد. همچنین در این وبسایت شما این امکان را دارید که لوگوهای مختلف ساخته شده را با یکدیگر مقایسه کنید و یا آن‌ها را با یکدیگر ترکیب کرده و به نتایج جدیدتری دست پیدا کنید. درواقع این هوش مصنوعی قرار است به شما کمک کند تا بتوانید بدون نیاز به هیچ دانش خاصی در زمینه طراحی لوگو، برای برندتان لوگو طراحی کنید.

logomaster.ai

این وبسایت معتقد است که شما می‌توانید در کمتر از 5 دقیقه با در اختیار گذاشتن اطلاعات برند خود با هوش مصنوعی لوگو مدنظرتان را طراحی کنید. همچنین بیش از 100 قالب آماده در اختیار شما می‌گذارد تا در صورت نیاز از میان آن‌ها انتخاب کنید.

designs.ai

طراحی این وبسایت در نگاه اول شما را جذب خودش می‌کند، چرا که این وبسایت بسیار جذاب و کاربرپسند طراحی شده است. این وبسایت با بهره‌گیری از هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند که لوگو خود را به شکل خلاقانه‌ای طراحی کنید.

گرچه بسیاری معتقدند هوش مصنوعی فاقد خلاقیت ورزی است اما در اینجا متوجه خواهید شد که هوش مصنوعی تا چه حد می‌تواند خلاق باشد. همه‌چیز بستگی به اطلاعاتی که شما می‌دهید دارد. هرچه‌قدر شما خلاق‌تر باشید، هوش مصنوعی هم خلاق‌تر است!

در آخر می‌توان گفت که اگر به دنبال ساخت لوگو برای برندتان باشید و نخواهید هزینه کنید، دنیای اینترنت مثل اقیانوسی بزرگ است که برای شما انواع ابزارها و امکانات را فراهم کرده است.

 امروز در پادرو، تنها چشمه کوچکی از آن را با یکدیگر مرور کردیم. امید است که برای شما نیز مفید واقع شده باشد. اگر سایت لوگو ساز رایگان دیگری می‌شناسید در بخش کامنت ها آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.

با پر کردن فرم زیر به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باش و به‌روزترین خبرها رو بخون!

    سوالات متداول سایت لوگو ساز

    بهترین سایت لوگو ساز برای شخصی‌ سازی کردن کدام است؟

    می‌توان گفت که canva بهترین سایت لوگو ساز رایگانی است که در آن می‌توانید لوگویی که در میان قالب‌های آماده انتخاب کرده‌اید را شخصی‌سازی کنید.

    راحت ترین سایت برای ساخت لوگو کدام است؟

    Hatchful یک وبسایت مناسب برای افراد مبتدی است که تجربه‌ای در ساخت لوگو ندارند و به دنبال ساده‌ترین راه برای طراحی لوگو هستند. رابط کاربری این وبسایت طراحی ساده و جذابی دارد که محیط آن را برای استفاده هرکسی راحت می‌کند.

    بهترین سایت ادیت وکتور لوگو کدام است؟

    Ucraft جزو بهترین سایت‌های ادیت وکتور لوگو محسوب می‌شود.

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.