بهترین سایت های دانلود رایگان عکس

0

اگر در دنیای اینترنت مشغول به تولید محتوا، وبلاگ نویسی، توسعه یک استارتاپ یا حتی گرداندن یک پیج اینستاگرامی باشید، قطعا پیدا کردن عکس‌های خوب و با کیفیت برای شما هم یک چالش بوده است. معمولا بیشتر ما برای دانلود عکس سراغ گوگل می‌رویم. اما آیا واقعا گوگل بهترین سایت دانلود عکس رایگان است؟ می‌توان گفت که نه، بسیاری سایت‌ها هستند که امکان دانلود عکس با کیفیت بالا را به شکل رایگان فراهم آورده‌اند و اگر امروز در پادرو با ما همراه باشید، مروری بر آن‌ها خواهیم داشت. شما می‌توانید بنابر نیازتان انتخاب کنید که کدام‌یک از آن‌ها برای جست‌وجوی چیزی که دنبال‌اش هستید، مناسب‌تر است.

12 سایت دانلود عکس رایگان و باکیفیت

iStockphoto.com (توسط Getty Images) و Shutterstock.com معروف‌ترین سایت های عکس استوک پولی هستند. شما می‌توانید هر تصویری را در این سایت‌ها پیدا کنید – اما با قیمتی گزاف. اما خوشبختانه، جایگزین‌های رایگانی وجود دارد که در اینجا فهرستی از ۱۲ سایت با عکس‌های استوک رایگان را برای راحتی شما گردآوری کرده‌ایم:

Unsplash .1

بدون شک وبسایت Unsplash یکی از معروف‌ترین وبسایت‌های دانلود عکس رایگان است. این وبسایت با بیش از یک میلیون عکس به شما منبع وسیعی از عکس‌ های رایگان را برای دانلود ارائه می‌دهد. این سایت همچینین برای کاربران خود اپلیکیشنی فراهم آورده که از دیگر دلایل محبوبیت آن است.

سایت دانلود عکس با کیفیت full hd

Pexels .2

از دلایل جذابیت و شهرتِ این وبسایت اول از همه باید به سیستم جست‌وجوی این سایت اشاره کرد که در میان دیگر رقبایش از برتری مسلمی برخوردار است. پکسلز یک سایت دانلود عکس باکیفیت است که علاوه بر بیش از یک میلیون عکسی که این وبسایت به‌صورت رایگان در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار داده، جالب است بدانید که آرشیو این سایت گلچینی از تصاویر سایت‌های رایگان دیگر است. بنابراین شما در این سایت با بهترین‌ها طرف هستید.

3. Canva

اگر مشغول گرداندن یک آنلاین شاپ اینستاگرامی هستید و به دنبال سایت دانلود عکس برای اینستاگرام می‌گردید یا به‌طور کلی کسب و کار شما در شبکه‌های اجتماعی است و به دنبال قالب‌های آماده یا سایت بک گراند رایگان هستید، این سایت بدون شک برای شما بهترین گزینه است.

در Canva نه‌تنها به آرشیوی با 1.6 میلیون تصویر رو به رو هستید، بلکه یک ویرایشگر تحت وب پیش روی شماست که گردانندگان آن اپلیکیشنی کاربردی نیز برای آن تدارک دیده‌اند که در انواع سیستم عامل‌ها می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

همه‌ بخش‌های این سایت رایگان نیست. اما بخش رایگان این وبسایت به قدری کامل است که نیاز به پول خرج کردن نیست.

سایت  دانلود عکس برای اینستاگرام

 Gratisography .4

این وبسایت یک تفاوت اساسی با دیگر هم‌صنف‌هایش دارد. آن هم شعار اصلی‌شان یعنی تفاوت است. شاید برایتان عجیب به‌نظر بیاید اما اگر سری به این سایت دانلود عکس باکیفیت بالا بزنید متوجه خواهید شد که چیزی که می‌بینید برای سلیقه‌هایی خاص طراحی شده است.

Pixabay .5

وبسایتی با بیش از 4 میلیون عکس رایگان که از سیستم جست‌وجوی خوبی هم برخوردار است و همه‌نوع عکس در آن یافت می‌شود. شما می‌توانید عکس‌ها را بر اساس اندازه، رنگ و… در این وبسایت جست‌وجو کنید. اغلب عکس‌های موجود در این سایت دارای رزولوشن و کیفیت بالایی هستند و اگر به دنبال چاپ عکس‌ها هستید گشت و گذار در این وبسایت را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

سایت بک گراند رایگان

Burst .6

جذاب‌ترین قابلیت این سایت این است که بخشی برای ایده‌های کسب و کارهای آنلاین تدارک دیده است و میتوانید با رفتن به این بخش و جست‌وجوی نام کسب و کاری که دارید، پکیج‌های عکس مرتبط با آن را مشاهده کنید. این سایت دانلود عکس با کیفیت full hd با هداف به وجود آوردن منبع کاملی از آن‌ها می‌خواهد طبق گفته‌ی خودش به بلاگرها، توسعه‌دهندگان کسب و کارها، طراحان و گرافیک‌آرتیست ها و… در پیدا کردن عکس کمک کند.

123RF .7

از سایت‌های مناسب برای تولید کنندگان محتوا. آرشیو این سایت مثل دیگر وبسایت‌هایی که تا این لحظه با آن‌ها آشنا شدیم، به میلیون نمی‌رسد و محدود به چند هزار عکس است. اما در عوض می‌توانید عکس‌هایی با کیفیتِ بالا را در اندازه‌های مختلف در آن دانلود کنید. این قابلیت برای آن‌هایی مناسب است که به دنبال عکس برای هدرِ ایمیل یا توییترشان هستند یا می‌خواهند یک تامبنیل جذاب برای ویدیوی یوتوب‌شان طراحی کنند.

جالب است بدانید برخی از تصاویر این وبسایت با هوش مصنوعی به وجود آمده است.

پیشنهاد مقاله: معرفی بهترین ابزارهای ساخت عکس با هوش مصنوعی

Kaboompics .8

این سایت نیز از جستجوگر جالبی برخوردار است که به شما امکان جست‌وجوی عکس در طیف وسیعی از رنگ‌ها را می‌دهد و مناسب آن‌هایی است که در خیالاتشان تصویری را با رنگ‌هایی خاص متصور می‌شوند و پیدا کردن عکسی نزدیک به آن رنگ‌ها برایشان ناممکن است.

 این وبسایت علاوه بر طراحی جذابی که دارد، کنار هر عکسی که مشاهده می‌کنید پلتی از ترکیبِ رنگ‌های آن عکس را در اختیار بیننده قرار می‌دهد و ویژه‌ی هنرمندان و طراحان و گرافیست‌هایی است که به دنبال ایده میگردند.

سایت دانلود عکس رایگان کیفیت بالا

New Old Stock .9

یکی از جذاب‌ترین وبسایت‌هایی که اگر به عکس‌های وینتیج علاقه‌مند باشید می‌توانید ساعت‌ها درآن بگردید از دیدن عکس‌های موجود در آرشیو آن لذت ببرید.

Morguefile .10

این وبسایت قدیمی که در سال 1996 برای تبادل عکس میان متخصصان و معلمان طراحی شده بود به مرور تبدیل به آرشیوی نسبتا بزرگ متشکل از بیش از 400 هزار عکس شد که این روزها همگی به محتوای آن دسترسی دارند و می‌توانند آن‌ها را مشاهده و دانلود کنند. Morguefile یکی از بهترین سایت های دانلود عکس برای تولید محتوا محسوب می‌شود که بد نیست سری به آن بزنید.

سایت دانلود عکس برای تولید محتوا

Flickr .11

آرشیو این سایت ترسناک است. تقریبا می‌توان گفت چیزی نیست که نتوانید در این وبسایت پیدا کنید. درواقع این سایت هم برای اشتراک گذاری عکس طراحی شده است و امروزه هم به عنوان ابزاری برای ارتباط گرفتن با جامعه‌ عکاسان و علاقه‌مندان است. این زمینه منجر به به‌وجود آمدن آرشیوی متشکل از بیش از 10میلیارد عکس شده است، که در نوع خود رقم بسیار بزرگ و شگفت‌انگیزی است.

Freepik .12

این وبسایت به گفته‌ی خودش معتقد است که همیار شما برای به واقعیت بدل کردنِ ایده‌هایتان است. هرآنچه مدنظرتان است را در این وبسایت جست‌وجو کنید و در فرمت‌های مختلف دانلود کنید. همچنین جست‌وجو بر اساس رنگ هم یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب این وبسایت است. کمپانی‌های معروفی همچون ناسا و مایکروسافت نیز از آرشیو این وبسایت بهره می‌گیرند.

وبسایت دانلود عکس رایگان با کیفیت مناسب

در این مقاله در کنار هم بهترین سایت های دانلود عکس باکیفیت بالا را بررسی کردیم که می‌توانید با توجه به نیاز خود به هرکدام از آن‌ها مراجعه کنید و عکس‌های مدنظرتان را به‌طور کاملا رایگان و با فرمت‌های مختلف دانلود و برای کسب و کار خود از آنها استفاده کنید. توجه داشته باشید که یک تصویر زیبا و پر جنب و جوش این قدرت را دارد که مخاطبان، رقبا و یا هر فرد دیگری را در این بین مجذوب خود کند.با گشت و گذار در این وبسایت‌ها قدم در دنیای بی‌انتهای عکس و عکاسی می‌گذارید اگر شما هم از این وبسایت‌ها سراغ دارید یا بسایت دانلود عکس رایگان ایرانی می‌شناسید، خوشحال می‌شویم که در قسمت کامنت آن‌ها رو با ما به اشتراک بگذارید.

برای دسترسی به خبرنامه رایگان پادروکلاب، فرم زیر را پر کنید.

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.