بهترین سایت اپلیکیشن ساز رایگان

0

ساخت اپلیکیشن برای فروشگاه های اینترنتی یکی از مهم‌ترین اقدامات برای افزایش فروش آنلاین شاپ‌ها به‌شمار می‌رود؛ چراکه باعث دسترسی راحت‌تر کاربران به محصولات و خدمات، صرفه‌جویی در وقت مشتری و خرید آسان می‌شود. در این مقاله از مجله پادرو با امکان طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی بدون کدنویسی و بهترین سایت های اپلیکیشن ساز ایرانی و خارجی آشنا خواهیم شد.

امکان ساخت اپلیکیشن بدون نیاز به برنامه‌ نویسی

امروزه بسیاری از کسب و کارها برای ارتقای فعالیت و همچنین بالا بردن سطح اعتبار خود، اقدامات ویژه‌ای انجام می‌دهند که یکی از آن‌ها ساخت اپلیکیشن موبایل است. شما می‌توانید یک اپلیکیشن فوق‌العاده کاربردی با محیط کاربری ساده و مناسب برای کسب و کار خود تهیه کنید تا مشتریان بتوانند برای ارتباط بهتر و بهینه‌تر با شما، از آن استفاده کنند.

به ‌صورت کلی طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی، نیاز به مهارت نسبتا بالایی در زمینه برنامه‌نویسی دارد تا شما بتوانید به بهترین نحو ممکن، این کار را انجام دهید؛ اما شرایطی به وجود آمده که شما می‌توانید بدون نیاز به این مهارت، این کار را انجام دهید.

می‌دانیم که همه افراد تسلط کافی و بالا به برنامه‌نویسی ندارند و نمی‌توانند عملکرد خوبی در این زمینه داشته باشند. از طرفی، هزینه‌های پرداختی برای این اقدامات هم بالا بوده و یک کسب و کار نوپا و در سطح معمولی، قادر به پرداخت آن نخواهد بود.

از این رو روش‌های جدیدی به وجود آمده‌اند که شما می‌توانید برای طراحی اپلیکیشن فروشگاه خود از آن‌ها استفاده کنید. یکی از کاربردی‌ترین و بهترین راهکارها در این زمینه، استفاده از سایت اپلیکیشن ساز رایگان است. سایت‌های متعددی در این زمینه فعالیت می‌کنند که شما می‌توانید بسته به نیاز و فعالیت خود، از آن‌ها استفاده کنید.

همچنین بخوانید: تفاوت وب اپلیکیشن و اپلیکیشن چیست؟

اهمیت ساخت اپلیکیشن

امروزه گوشی‌های هوشمند به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که کارایی فوق‌العاده بالا و مطلوبی داشته و می‌توانند شما را از کامپیوتر و لپ‌تاپ بی‌نیاز کنند. در واقع اغلب کاربران، خریدهای اینترنتی و نت‌گردی خود را با گوشی موبایل انجام می‌دهند. بر این اساس، شما به‌عنوان یک کسب و کار موفق باید بتوانید ابزارهای کار خود که با تلفن همراه سازگاری بیشتری دارند را ارتقا دهید. یکی از بهترین روش‌ها و راهکارها در این زمینه، داشتن اپلیکیشن است.

با طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی، می‌توانید شرایطی را فراهم کنید که مشتری در یک محیط جذاب، با ایده‌ها، محصولات و خدمات شما آشنا شده و ارتباط بهتری بین شما و مشتری به وجود آید.

همچنین ساخت اپلیکیشن حرفه‌ای و ارائه به مشتریان، می‌تواند حس اعتماد را در مشتری بیشتر کند و باعث کشیدگی بیشتر آن به سمت برند و کسب و کار شما شود. بر این اساس می‌توانید طراحی اپلیکیشن برای فروشگاه اینترنتی را به‌نوعی یک سکوی پرتاب و نقطه طلایی بدانید که شما را به میزان قابل‌ توجهی ارتقا می‌دهد.

بهترین اپلیکیشن ساز اندروید و IOS

ویژگی های بهترین سایت اپلیکیشن ساز رایگان

با توجه به افزایش کاربرد سایت های اپلیکیشن ساز و درخواست کاربران، امروزه موارد متعددی در این زمینه فعالیت می‌کنند. برای اینکه بتوانید اقدام به ساخت اپلیکیشن حرفه‌ای کرده و یک نسخه بدون لگ و باگ را برای استفاده طراحی کنید، لازم است به سراغ سایت‌های معتبر در این زمینه بروید.

در واقع برای انتخاب از بین گزینه‌های موجود، باید اطلاعات خود را درباره ویژگی‌های بهترین سایت اپلیکیشن ساز رایگان ارتقا دهید. این موضوع باعث می‌شود تا شما به خدمات مناسب و کاملی در این زمینه دسترسی داشته باشید.

در این بخش به چند نمونه از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین سایت ساخت اپ ایرانی می‌پردازیم تا بتوانید انتخاب مناسبی از بین گزینه‌های موجود داشته باشید.

سازگاری با سیستم‌ عامل‌ها

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در این زمینه باید به آن توجه داشته باشید و انتخاب خود را بر این اساس انجام دهید، سازگاری سایت اپلیکیشن ساز، با پلتفرم‌های اندروید و ios است. بدیهی است که شما تمایل دارید اپلیکیشنی برای کسب و کار خود طراحی کنید که برای همه کاربران کارایی داشته باشد و تمام مخاطبان شما بتوانند از آن استفاده کنند.

صرفه‌ جویی در زمان

از دیگر ویژگی‌های این سایت‌ها که باید درباره آنها اطلاعات کافی داشته باشید، مربوط به زمان است. معمولا سایت اپلیکیشن ساز، این قابلیت را دارد که بتواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون اتلاف وقت، بهترین اپلیکیشن کاربردی و مناسب استفاده برای موبایل را برای شما طراحی کند.

یکی از دلایلی که باعث می‌شود افراد برای ساخت اپلیکیشن مردد شوند، زمان‌بر بودن این موضوع است؛ در حالی که شما با بهره‌گیری از این سایت‌ها، دیگر جای نگرانی در این زمینه نخواهید داشت.

ساخت نسخه آزمایشی

بسیاری از سایت‌های اپلیکیشن ساز حرفه‌ای که در این زمینه فعالیت می‌کنند، در ابتدا یک نسخه آزمایشی از اپلیکیشن ساخته‌شده را به کاربران خود ارائه می‌دهند. در این حالت می‌توان بر اساس بازخورد افراد درباره ظاهر برنامه و محیط کاربری آن، اصلاحات مورد نیاز را انجام داد و یک اپلیکیشن کاربردی و مناسب طراحی کرد.

در واقع هرگونه مشکل و اختلالی در این مرحله از طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی، به‌ صورت کامل قابل برطرف شدن است.

سرعت بالا

اگر به‌دنبال دریافت بهترین و مطلوب‌ترین نتیجه از اپلیکیشن طراحی‌شده برای کسب و کار خود هستید، باید به سراغ یک سایت معتبر و مجرب در این زمینه بروید که یک اپ با سرعت بالا و بهینه برای شما طراحی کند. سرعت بالای برنامه از اهمیت بالایی برخوردار است و توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان از آن به سادگی عبور نکنید.

برای اینکه بتوایند در کنار دسترسی به حجم بالایی از اطلاعات، سرعت مطلوبی هم داشته باشید، بایستی از فناوری رایانش ابری استفاده کنید؛ این راهکار باعث می‌شود تا به فضای کمتری برای ذخیره اطلاعات احتیاج داشته باشید.

گذاشتن محتوای کاربردی و مناسب

یکی دیگر از نکاتی که معمولا در ساخت اپلیکیشن فروشگاه باید در نظر داشته باشید، محتوای مناسب و کاربردی است. اپلیکیشن طراحی‌شده باید دارای محتوای مناسب و مرتبط با حوزه فعالیت شما باشد تا بتوانید بیشترین و بهترین میزان استفاده را از آن ببرید.

از این رو توصیه می‌کنیم این نکته را در زمان انتخاب سایت اپ ساز در نظر داشته باشید و به سراغ گزینه‌هایی بروید که اهمیت زیادی برای این موضوع قائل هستند.

عدم نیاز به سایت

برخی از سایت‌های فعال در زمینه ساخت اپلیکیشن، این امکان را به کاربران خود می‌دهند که بدون نیاز به داشتن وب‌سایت فروشگاه، اپلیکیشن مخصوص خود را داشته باشند. در این حالت، صاحبان کسب و کار می‌توانند محصولات و خدمات خود را با دسته‌بندی مطلوب و مناسبی در اختیار مشتریان و مخاطبان خود قرار دهند، بدون اینکه محدودیتی در اقدامات آن‌ها وجود داشته باشد.

همچنین امکان اتصال به درگاه اینترنتی هم در برخی از این اپلیکیشن ها وجود دارد. برای استفاده از درگاه‌های اینترنتی پرداخت معتبر، توصیه می‌کنیم به سراغ سایت‌هایی بروید که از اعتبار بالایی برخوردار بوده و میزان رضایت‌مندی نسبتا بالاتری دارند.

طراحی و رنگ‌بندی

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که معمولا بهترین سایت اپلیکیشن ساز باید در روند ساخت اپ ها در نظر داشته باشد، طراحی و رنگ‌بندی است. برخی از سایت‌های فعال در این زمینه، این امکان را به کاربران خود می‌دهند که به ‌صورت دلخواه، رنگ‌ها و تم‌های متنوع و مختلفی را برای اپلیکیشن کسب و کار خود انتخاب کنند. تم رنگی منتخب شما می‌تواند بر اساس نوع فعالیت، لوگو و به‌ صورت کلی سبک کسب و کار شما باشد.

قابلیت جستجو

در طراحی اپلیکیشن باید به ‌راحتی کاربران خود در زمان استفاده، توجه ویژه‌ای داشته باشید. یکی از این قابلیت‌ها که برخی از سایت‌های اپ ساز به آن توجه دارند، امکان جست‌وجو و دسترسی راحت‌تر به اطلاعات مختلف است. بر این اساس شما می‌توانید در مدت‌زمان کوتاه‌تری به این اطلاعات دسترسی داشته باشید.

اخبار و گالری تصاویر

در اپلیکیشن ساخته‌شده توسط سایت‌های اپ ساز، معمولا بخشی تحت عنوان اخبار یا گالری تصاویر وجود دارد. در این بخش اخبار جدید مربوط به کسب و کار، توسط مدیر و ادمین بارگذاری شده و کاربران هم می‌توانند نظرات خود را درج کنند.

همچنین می‌توانید تصاویر مورد نظر خود را در قالب آلبوم‌های سفارشی در اپلیکیشن بارگذاری کرده و اطلاعات مناسبی در اختیار کاربران خود قرار دهید.

بهترین سایت اپلیکیشن ساز ایرانی

اگر به دنبال سایت‌های ایرانی برای ساخت اپلیکیشن به صورت رایگان هستید، می‌توانید از گزینه‌های معرفی شده در لیست زیر استفاده کنید:

1. پازلی

در سایت پازلی تنها کافی است که شما هر قطعه از اپلیکیشن را مانند قطعات پازل در کنار هم بچینید و در مدت زمان بسیار کم، اپلیکیشن خود را به صورت اختصاصی توسعه دهید. در این سایت، شما می‌توانید قسمت‌های مختلف را در داخل هر بخش قرار داده و حتی پس از اطمینان از درست کار کردن اپلیکیشن، آن را در انواع مارکت‌های دانلود اپلیکیشن، عرضه کنید.

2. اپتو

اگر به دنبال یک سایت اپلیکیشن ساز بدون کدنویسی هستید، اپتو گزینه خوبی است که مراحل ساده‌ای دارد و می‌تواند پس از ساخت، نسخه دمو را هم به شما نمایش دهد. این سایت علاوه بر امکانات رایگان، یکسری ویژگی‌های پولی را هم با هزینه کم در اختیار شما قرار می‌دهد.

3. اپچار

اپچار علاوه بر ساخت اپلیکیشن، برای ساخت فروشگاه اینترنتی وردپرسی هم به شما کمک می‌کند و بزرگترین مزیت آن، سریع بودن ساخت اپلیکیشن است. شما می‌توانید با استفاده از این سایت، به راحتی امکانات مختلفی مانند پرداخت‌های درون برنامه‌ای، دسته بندی، جستجوی پیشرفته و پوش نوتیفیکیشن را به اپلیکیشن خود اضافه کنید.

4. اپ راکت

اپ راکت برای ساخت اپلیکیشن بدون برنامه نویسی به کار می‌رود و کاملا مستقل از وردپرس است. این سایت اپلیکیشن ساز ایرانی دارای به‌روزرسانی‌های متعددی است که خروجی را با کیفیت بسیار خوبی به شما ارائه می‌دهد. همچنین شما می‌توانید از نسخه دمو، تا ۱۴ روز به صورت رایگان استفاده کرده و سپس با انتخاب یک پکیج، مبلغی را بپردازید.

5. مستر تو اپ

پلتفرم مستر تو اپ علاوه بر ساخت اپلیکیشن‌های اندروید و iOS می‌تواند فروشگاه‌های ووکامرس را هم برای شما بسازد. علاوه بر این، امکاناتی مانند اتصال به سامانه پیام کوتاه، پوش نوتیفیکیشن و سازگاری با سیستم‌های تبلیغات کلیکی را هم برای شما فراهم خواهد کرد. در این مورد نیز نسخه دمو تنها تا ۱۴ روز قابل استفاده خواهد بود.

6. اپ پاش

اگر می‌خواهید در زمانی بسیار کوتاه و بدون داشتن دانش کدنویسی یک اپلیکیشن خوب بسازید، می‌توانید از اپ پاش استفاده کنید. این سایت اپلیکیشن ساز، تنظیمات بسیار خوبی را در پوسته‌ها به شما ارائه می‌دهد و طرح‌بندی‌های متنوعی دارد. همچنین پنل‌های متعددی را برای استفاده از امکانات در اختیار شما قرار می‌دهد.

بهترین سایت اپلیکیشن ساز خارجی

سایت‌های سازنده اپ فروشگاهی، تنوع بسیار گسترده‌ای دارند. شما می‌توانید انواع سایت‌های ایرانی و خارجی، در این زمینه انتخاب کرده و اپلیکیشن مناسب کسب و کار خود را بسازید. ویژگی‌های و خدمات ارائه‌شده توسط این سایت‌ها با یکدیگر متفاوت هستند.

توصیه می‌کنیم قبل از اینکه نسخه آزمایشی تهیه شود، اطلاعات خود را در این زمینه ارتقا دهید. در میان سایت‌های خارجی هم گزینه‌های مناسبی وجود دارد که شما می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید.

1. Appy Pie

یکی از بهترین سایت‌های اپلیکیشن ساز که نیازی به کدنویسی ندارد، Appy Pie است که رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و خروجی آن می‌تواند بر روی تمام سیستم عامل‌ها مانند اندورید یا iOS استفاده شود. این سایت برای مبتدیان بسیار مناسب است و می‌تواند برای انواع پروژه‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

2. BuildFire

BuildFire امکانات زیادی را برای شخصی سازی اپلیکیشن در اختیار شما قرار می‌دهد و امکان بارگذاری خروجی کار در وبسایت را نیز برایتان فراهم می‌کند. این سایت اپلیکیشن ساز به شما کمک خواهد کرد تا از طریق سایت، برای اپلیکیشن خود بازدید به دست آورید؛ ضمن اینکه رابط بصری بسیار جذابی هم دارد.

3. AppMachine

AppMachine یکی دیگر از برنامه‌سازهای رایگان است که می‌تواند با ایجاد امکانات زیاد، ساخت برنامه را برای شما بسیار ساده‌تر کند. این برنامه دارای دستورالعمل‌ها و راهنماهای واضحی است که امکان شخصی‌سازی برنامه با تغییر کدها را برای شما فراهم می‌کند.

4. Shoutem

اگر به دنبال ایده‌های جذاب بصری هستید و می‌خواهید بیشترین المان‌های گرافیکی را در سایت خود اضافه کنید، بهترین گزینه Shoutem است. این سایت اپلیکیشن ساز، تعداد زیادی قالب در اختیار شما قرار می‌دهد و امکان شخصی سازی را هم برایتان فراهم خواهد کرد.

5. Ionic Framework

سایت ionic در واقع یک فریم ورک مخصوص توسعه دهندگان اپلیکیشن است که دانش فنی خاصی نیاز ندارد و می‌تواند برنامه را در قالب اندروید یا iOS تولید کند. فریم ورک Ionic را می‌توانیم از جذابترین سایت‌های جهان برای ساخت اپلیکیشن به صورت رایگان بدانیم.

6. Bubble

Bubble در واقع یک ویرایشگر وب است که فضایی از ابزارها را در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌تواند انواع سایت‌های ساده تا پیچیده را طراحی کند. این سایت خوب، دارای جلوه‌های بصری جذابی است و ساختار امنیتی خوبی هم دارد؛ اما باید بدانید که تنها امکان استفاده از اپ را در بستر وب داشته و برای استفاده در موبایل، نیاز به برنامه‌های واسطه خواهید داشت.

7. Unity

Unity در واقع یک نوع موتور بازی ساز است که می‌تواند انواع برنامه‌های دوبعدی، سه بعدی و واقعیت افزوده را برای شما ایجاد کند. این سایت اپلیکیشن ساز، خروجی را در چهار قالب پرو، پرسونال، پلاس و enterprise در اختیار شما قرار می‌دهد که تنها نسخه پرسونال آن رایگان است.

سخن پایانی

اقدامات ویژه‌ای وجود دارند که شما به ‌عنوان صاحب یک کسب و کار، می‌توانید برای ارتقای فعالیت خود انجام دهید. یکی از این اقدامات که اثرگذاری فوق‌العاده‌ای دارد، طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی است. اپلیکیشن‌های طراحی‌شده در این زمینه، قابلیت‌ها و ویژگی‌های مختلفی دارند.

برای اینکه بتوانید در کمترین زمان ممکن و بدون هزینه، چنین ابزاری برای خود بسازید، توصیه می‌کنیم از سایت های اپلیکیشن ساز رایگان استفاده کنید که در این مقاله هم معرفی کردیم. برای انتخاب بهترین نرم‌افزار اپلیکیشن ساز اندروید و ios، باید درباره ویژگی‌ها و خدمات ارائه‌شده توسط این سایت‌ها اطلاعات کافی به دست آورید.

برای دسترسی به خبرنامه رایگان پادروکلاب، فرم زیر را پر کنید.

    سوالات متداول بهترین سایت اپلیکیشن ساز

    برای داشتن اپلیکیشن فروشگاهی، حتما نیاز به وب‌سایت داریم؟

    شما بدون داشتن وب‌سایت هم می‌توانید به طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی خود بپردازید.

    امکان استفاده از درگاه پرداخت آنلاین در اپلیکیشن های فروشگاهی وجود دارد؟

    در خدمات برخی از وب‌سایت‌های فعال در این زمینه، امکان انتقال به درگاه پرداخت وجود داشته و کاربران می‌توانند به سادگی خرید خود را انجام دهند.

    امکان طراحی اپلیکیشن فروشگاهی به ‌صورت رایگان وجود دارد؟

    شما با استفاده از سایت‌های طراحی اپ در این زمینه، می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون نیاز به پرداخت هزینه، اپلیکیشن کاربردی مورد نظر خود را طراحی کنید.

    ارائه طراحی نسخه آزمایشی در روند طراحی اپلیکیشن، چه فایده‌ای دارد؟

    شما با بررسی و تحلیل نسخه آزمایشی، می‌توانید تمام ایرادات آن را پیدا کرده و در راستای برطرف کردن عیوب، اقدامات لازم را انجام دهید.

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.