تبلیغات در اینستاگرام و 4 نکته در خصوص انتخاب پیج مناسب برای تبلیغ

0

افراد بسیاری این روزها از اینستاگرام کسب درآمد می‌کنند. آن‌ها این کار را به روش‌های متفاوتی انجام می‌دهند. یکی از این روش‌ها انجام تبلیغات در اینستاگرام توسط پیج‌هایی است که دنبال‌کننده‌های زیادی دارند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که پیجتان فالوئرهای بسیاری دارد یا قصد دارید در اینستاگرام تبلیغات انجام دهید، خواندن این مطلب از پادرو را از دست ندهید. در این مطلب قصد داریم در خصوص تبلیغات در اینستاگرام و موارد مربوط به آن نکاتی را بیان کنیم. تا انتها با ما همراه باشید.

اهمیت تبلیغات در اینستاگرام

اهمیت تبلیغات اینستاگرام

اینستاگرام یکی از پرکاربرترین شبکه‌های اجتماعی جهان است. همین امر سبب شده تا کسب‌وکارهای زیادی به ساختن پیج برای خود اقدام کنند. این رسانه با توجه به امکانات متفاوتی که ارائه می‌کند، تبدیل به گزینه مناسبی برای مردم و کسب‌وکارها شده است. تبلیغات در اینستاگرام برای برندها و کسب‌وکارها مزایای فراوانی دارتد که یکی از آن‌ها افزایش فروش است. همین امر سبب شده تا پیج‌هایی که دنبال‌کننده زیادی دارند بتوانند با انجام تبلیغات متفاوت، کسب درآمد کنند.

این روزها با توجه به این که افراد بسیاری از اینستاگرام استفاده می‌کنند، کار تبلیغات در اینستاگرام رونق بالایی دارند.

روش‌های متفاوت تبلیغات در اینستاگرام

در اینستاگرام می‌توان کار تبلیغات را به دو شکل عمده انجام داد. این دو نوع تبلیغات در اینستاگرام عبارتند از:

1- تبلیغات اینستاگرام به صورت پست

اولین تبلیغی که در اینستاگرام انجام شد، انتشار پست بود. در ابتدا کار اینستاگرام بسیاری از ویژگی‌های کنونی مانند استوری وجود نداشت. به همین دلیل پیج‌های مختلف تنها با انتشار پست می‌توانستند کار تبلیغات را انجام دهند. به اشتراک گذاشتن یک پست تبلیغاتی مناسب حاوی تصویر یا ویدیو جذاب و کپشنی جذاب در یک پیج پرمخاطب باعث می‌شوند تا افراد بسیاری در خصوص کسب‌وکار شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.

همین امر سبب می‌شود تا تعداد فالوئرها و بازدیدکنندگان پیج شما افزایش یابد. برای انجام این کار می‌توانید مستقیماً به سراغ خود اینستاگرام بروید و از تبلیغات این پلتفرم استفاده کنید یا با پیج‌هایی با فالوئر بالا وارد مذاکره شوید تا بتوانید تبلیغات خود را در این پیج‌ها انجام دهید.

2- تبلیغات استوری در اینستاگرام

در سال‌های اخیر ویژگی‌های بسیاری به اینستاگرام افزوده شده که یکی از جذاب‌ترین این ویژگی، استوری است. از استوری‌های جذاب با توجه به مزایای بسیاری که دارند، برای تبلیغات نیز استفاده می‌کنند. از مهم‌ترین مزیت‌هایی که باعث شده استفاده از استوری برای تبلیغات در اینستاگرام بسیار محبوب باشد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • نرخ بازدید بسیار بالا
  • نرخ مشارکت و تعامل زیاد
  • دسترسی راحت برای طیف گسترده مخاطبان
  • حذف استوری پس از 24 ساعت و عدم به هم ریختن پست‌های پیج
  • امکان تگ کردن پیج مورد نظر برای هدایت افراد به سمت آن
  • امکان قرار دادن لینک برای هدایت افراد به سایت مورد نظر
  • قابلیت استفاده از ویدیوهای کوتاه تا حداکثر 15 ثانیه

البته این‌ موارد تنها بخشی از مزایای استوری است. همین نکات در کنار بسیاری نکات دیگر باعث شده تا استوری یکی از بهترین روش‌های انجام تبلیغات در اینستاگرام باشد. با استفاده از لینک می‌توانید بازدید سایت خود را به میزان مناسبی بالا ببرید. همچنین با تگ شدن پیج شما در استوری تبلیغاتی تعداد مناسبی فالوئر به دنبال‌کنندگان پیج افزوده می‌شود.

نکاتی در خصوص تبلیغات اسپانسری یا (Promote) در اینستاگرام

نکاتی در خصوص تبلیغات اسپانسری یا (Promote) در اینستاگرام

باید بدانید که تبلیغات اسپانسری یا (Promote) توسط خود اینستاگرام انجام می‌شوند. در این شیوه شما یک پست پیج خود را پروموت خواهید کرد و این پیج به صورت خودکار در صفحه هوم (Home) جامعه هدف شما نمایش داده خواهد شد. اما باید بدانید با توجه به مشکلاتی که به دلیل تحریم‌ها و همچنین قیمت بالای ارز وجود دارد، انجام این نوع تبلیغ اینستاگرام بسیار پرهزینه و گران تمام خواهد شد. به همین دلیل بسیاری از کسب‌وکارهای ایرانی به سراغ این روش از روش‌های انجام تبلیغات در اینستاگرام نمی‌روند.

مزایای تبلیغات در اینستاگرام

همان‌طور که گفتیم تبلیغات در اینستاگرام بسیار محبوب است و دلیل آن هم مزایای فراوانی است که این نوع تبلیغ دارد. برخی از مهم‌تری مزایای انجام تبلیغات در اینستاگرام عبارتند از:

1- صرفه‌جویی در زمان

انجام تبلیغات در تلویزیون کاری بسیار سخت و پیچیده است. ساخت یک تیزر مناسب با توجه به قوانین کشور و رعایت بسیاری نکات در آن باعث می‌شود تا انجام این کار نیاز به صرف زمان بسیاری داشته باشد. اما انجام تبلیغات در اینستاگرام بسیار ساده‌تر از این حرف‌هاست. البته توجه داشته باشید که این سادگی باعث نشود تا اهمیت آن را نادیده بگیرید. اما برای انجام تبلیغات در اینستاگرام تنها کافی است پست حاوی عکس یا ویدیو به همراه کپشن و هشتگ مناسب را داشته باشید یا استوری مورد نیاز خود را بسازید.

پس از آن باید با یکی از پیج‌های پرمخاطب در خصوص هزینه تبلیغات به توافق برسید و این کار را در زمان مناسب انجام دهید. به همین سادگی کار تبلیغات در اینستاگرام را در اسرع وقت انجام داده‌اید.

بیشتر بخوانید: نصب مجدد اینستاگرام

2- صرفه‌جویی در هزینه

هزینه تبلیغات در اینستاگرام بسیار ارزان‌تر از بسیاری دیگر از انواع تبلیغات است. همین امر سبب شده تا مجموعه‌های متفاوت اقدام به انجام تبلیغات گسترده‌ای در اینستاگرام کنند و از مزایای آن بیشترین استفاده را ببرند. همچنین با کاهش هزینه تبلیغات، می‌توان از روش‌های دیگری مانند برگزاری مسابقات اینستاگرامی در کنار تبلیغات استفاده کرد. این کار سبب می‌شود تا مخاطبان بسیار بیشتری کسب کنید و میزان موفقیت کسب‌وکار خود را افزایش دهید.

3- امکان اندازه‌گیری تأثیر انواع تبلیغات

امکان اندازه‌گیری تأثیر انواع تبلیغات

بررسی دقیق آمارها پس از انجام تبلیغات یکی از راه‌هایی است که به شما کمک می‌کند تا از میزان موفقیت تبلیغات خود در اینستاگرام و نزدیک شدن به اهدافتان مطلع شوید. یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های اینستاگرام برای بررسی آمار، قسمت (insights) پیج‌های کاری و بیزینس است. در این قسمت می‌توانید به آمارهای متفاوت پیج خود دسترسی داشته باشید و آن‌ها را به دقت بررسی کنید.

4- دسترسی به طیف مخاطبان گسترده

در اینستاگرام طیف بسیار گسترده‌ای از مخاطبان وجود دارد. از نوجوانان و جوانان گرفته تا افرادی با سن‌های بالاتر در اینستاگرام فعالیت می‌کنند. به همین دلیل می‌توان با توجه به جامعه هدف تبلیغات خود را انجام داد تا از میان این طیف گسترده مخاطبان، بهترین نتیجه را دریافت کرد.

5- وجود انواع متفاوت تبلیغات

در اینستاگرام می‌توان تبلیغات را به صورت عکس و ویدیو انجام داد. همچنین برای انتشار تصاویر و ویدیوهای ساخته شده برای تبلیغات در اینستاگرام می‌توان آن‌ها را به صورت پست یا استوری منتشر کرد. این تنوع بالا باعث می‌شود تا هر کسب‌وکاری با توجه به نیازها و سلیقه خود، بهترین تبلیغات را بسازد و به بهترین شکل منتشر کند.

6- پیج‌های متنوع

در اینستاگرام پیج‌های متنوع و بسیار زیادی وجود دارند. هرچه موضوع کسب‌وکار شما به موضوع آن پیج نزدیک‌تر باشد، مخاطبان بیشتری کسب خواهید کرد. به عنوان مثال انجام تبلیغات یک برند فروش لوازم ورزشی در یک فن پیج تیم‌های ورزشی می‌تواند تأثیر بسیار مناسب‌تری نسبت به انتشار این تبلیغات در پیج‌های فان و طنز داشته باشد. با بررسی پیج‌های متفاوت می‌توان بهترین گزینه‌ها را انجام داد تا میزان تأثیر تبلیغات را افزایش داد.

تبلیغات در اینستاگرام مزایای زیادی مانند صرفه‌جویی در وقت و هزینه، دسترسی به مخاطبان گسترده و متفاوت، انجام سریع و امکان بررسی آمارها دارند.

هزینه تبلیغات در اینستاگرام

هزینه تبلیغات در اینستاگرام با توجه به موارد متفاوتی تعیین می‌شود. از مهم‌ترین مواردی که در قیمت تبلیغات در اینستاگرام توسط پیج‌های متفاوت نقش دارند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

1- تعداد فالوئر پیج

تعداد دنبال‌کنندگان یک پیج یکی از مهم‌ترین موارد تأثیرگذار در قیمت تبلیغات توسط آن است. هرچه میزان دنبال‌کنندگان بیشتر باشد، باید هزینه بیشتری برای تبلیغات در آن پیج پرداخت کرد. البته نکته‌ای که در این میان حائز اهمیت است، تعداد فالوئر واقعی یک پیج است. برخی پیج‌ها برای افزایش دنبال‌کننده اقدام به خرید فالوئر فیک می‌کنند که این کار در بلند مدت برای آن‌ها ضررهای فراوانی را به همراه دارد. به همین دلیل باید به سراغ پیج‌هایی بروید که فالوئر واقعی بالایی دارند.

2- نرخ تعامل

هرچه نرخ تعامل مخاطبان با یک پیج بیشتر باشد، آن پیج هزینه بیشتری برای تبلیغات دریافت خواهد کرد. مجموع لایک‌ها و کامنت‌ها یکی از ساده‌ترین روش‌های مشاهده نرخ تعامل است. دلیل اهمیت نرخ تعامل هم این است که هر چه نرخ تعامل بیشتر باشد، شما می‌دانید افراد بیشتری پست یا استوری تبلیغاتی شما را مشاهده خواهند کرد و همین امر در موفقیت بیشتر تبلیغات شما تأثیرگذار است. البته توجه داشته باشید که برخی پیج‌ها اقدام به خرید لایک یا کامنت می‌کنند. به همین دلیل باید از متخصصین این حوزه کمک بگیرید تا پیج مناسبی را برای کار تبلیغات در اینستاگرام خود انتخاب کنید.

3- نوع تبلیغات

نوع تبلیغات یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار در هزینه تبلیغات در اینستاگرام است. همان‌طور که گفتیم تبلیغات در این شبکه اجتماعی به دو شیوه پست و استوری انجام می‌شوند. قیمت پست ثابت با پست موقت و استوری تفاوت بسیاری دارد. همچنین زمان گذاشتن این پست نیز در برخی پیج‌ها با تفاوت هزینه همراه است. هرچه زمان بهتری را برای انتشار این پست یا استوری انتخاب کنید تا افراد بیشتری آن را مشاهده کنند، برای آن باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

4- موضوع پیج

برخی پیج‌های تخصصی برای تبلیغات هزینه بیشتری نسبت به سایر پیج‌ها دریافت می‌کنند. اما این هزینه برای پیج‌های تخصصی دیگر یا کسانی که در زمینه مشابه فعالیت می‌کنند، بسیار مفید و به‌صرفه است. مجموعه‌ای که قطعات جذاب ماشین را به فروش می‌رساند، بهتر است در پیجی مربوط به مسابقات اتومبیل‌رانی تبلیغات انجام دهد یا در یک پیج طنز؟ جواب بسیار واضح است. انجام تبلیغات این مجموعه در پیج طرفداران مسابقات اتومبیل‌رانی قطعاً بازخورد بهتری برای مجموعه خواهد داشت.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    نحوه انتخاب بهترین پیج برای تبلیغ اینستاگرام

    نحوه انتخاب بهترین پیج برای تبلیغ اینستاگرام

    باید بدانید که انتخاب پیج مناسب به همین سادگی هم نیست. بی‌توجهی به برخی نکات تنها باعث می‌شود که زمان و هزینه برای تبلیغات در اینستاگرام پرداخت کنید و نتیجه مناسب و جالبی دریافت نکنید. از مهم‌ترین نکاتی که در هنگام انتخاب پیج برای کار تبلیغات باید مد نظر داشته باشید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

    1- تناسب موضوع

    اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، تناسب موضوع پیج با کسب‌وکارتان است. باید بدانید که برخی پیج‌ها مانند پیج‌های فان و سرگرمی، می‌توانند برای تبلیغ بسیاری از شغل‌ها مناسب باشند. اما تبلیغات یک برند لباس در پیجی که در حوزه غذا و رستوران‌ها فعالیت می‌کند، مناسب نخواهد بود. به همین دلیل اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، تناسب موضوع فعالیت آن پیج با کسب‌وکار شماست.

    2- بررسی اولیه

    پس از این که چندین پیج با موضوع مناسب برای تبلیغات خود پیدا کردید، شاید از خود سوال کنید که کدام یک از این پیج‌ها بهتر است. برای این که متوجه شوید کدام پیج می‌تواند برای کار تبلیغات در اینستاگرام مناسب‌تر باشد، باید برخی موارد را بررسی کنید. این موارد عبارتند از:

    تناسب آمار فالوئر و لایک‌ها

    فرض کنید دو پیج هر کدام 100 هزار دنبال‌کننده دارند اما پست‌های یکی از آن‌ها در حدود 10 هزار لایک دارد و پست‌های دیگری حتی 1000 لایک هم نمی‌خورد. به نظر خود شما کدام پیج برای تبلیغات مناسب‌تر است؟ در شرایطی که تعداد فالوئر دو پیج نزدیک به هم باشد، هر کدام که تناسب بهتری میان آمار فالوئر‌ها و لایک‌ها داشته باشد، گزینه بهتری برای تبلیغات است. این پیج‌ها برای مخاطبان جذاب‌تر است، فالوئرهای وفادارتری دارد و احتمالاً میزان فالوئر فیک یا کسانی که اینستاگرام خود را چک نمی‌کنند، در این پیج‌ها کمتر است.

    بررسی کیفیت پست‌ها

    نکته دیگری که در بررسی اولیه باید به آن توجه کنید، کیفیت پست‌هاست. باید ببینید که آن پیج به صورت کلی پست‌های خوب و جذابی منتشر می‌کند یا کیفیت پایینی به مخاطبان خود ارائه داده است. برخی پیج‌های فان و طنز، تنها اقدام به انتشار ویدیوهای خنده‌داری که از جاهای دیگر دریافت کرده‌اند می‌کنند. بعضی از این پیج‌ها فالوئر بالایی دارند اما این فالوئرها به تبلیغاتشان اهمیت خاصی نمی‌دهند. همین امر باعث می‌شود تا تبلیغات در این‌گونه پیج‌ها مناسب نباشد و نتواند به میزان مناسب شما را به اهدافتان نزدیک کند.

    بررسی تبلیغات قبلی

    همان‌طور که در بخش قبل گفتیم، فالوئرهای برخی از پیج‌ها به دلایل مختلف مانند تبلیغات زیاد و موارد دیگر، به تبلیغاتی که در آن‌ها انجام می‌شود، علاقه‌ای ندارند و به آن توجهی نمی‌کنند. به همین دلیل حتماً باید تبلیغات قبلی این پیج‌ها به درستی بررسی شوند تا بتوان آمار حدودی از تأثیر آن را به دست آورد.

    3- تبلیغ در پست یا استوری

    از دیگر مواردی که باید قبل در هنگام انتخاب پیج به آن توجه کرد، نوع تبلیغات است. در برخی پیج‌ها پست‌ها بیشتر دیده می‌شوند و در برخی دیگر توجه به استوری بسیار زیادتر است. به همین دلیل این موارد را بررسی کنید تا بتوانید بهترین پیج برای تبلیغی که مد نظر دارید را انتخاب کنید.

    4- هزینه

    بررسی هزینه از دیگر مواردی است که باعث می‌شود برخی پیج‌ها بهتر از سایر آن‌ها باشد. برخی از پیج‌ها به دلایل متفاوت قیمت‌های بسیار بالایی برای تبلیغات خود اعلام می‌کنند. با توجه به این که هزینه این تبلیغات قانون مشخصی ندارد، نمی‌توان خرده‌ای به آن‌ها گرفت. اما پیشنهاد می‌کنیم از قبل چندین پیج متفاوت را بررسی کنید، از قیمت تبلیغات متنوع آن‌ها با خبر شوید و سپس اقدام به انتخاب پیج مناسب کنید.

    قبل از این که اقدام به تبلیغات در پیج‌های مختلف کنید، آن‌ها را از نظر میزان فالوئر واقعی، میزان لایک و کامنت، مناسب بودن موضوع و هزینه بسنجید. با این معیارها می‌توانید گزینه بهتری را برای انجام کار خود انتخاب کنید.

    بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ

    همان‌طور که گفتیم پیج‌های متفاوتی برای انجام کار تبلیغات در اینستاگرام وجود دارند. برخی از بهترین انواع پیج‌هایی که می‌توان در آن تبلیغات در اینستاگرام را انجام داد را معرفی خواهیم کرد.

    1- طنز و سرگرمی

    در این روزها پیج‌های طنز و سرگرمی طرفداران بسیاری دارند. این پیج‌ها مخاطبان زیادی از تمام اقشار و سنین جامعه دارند. انجام تبلیغات در اینستاگرام با استفاده از این‌گونه پیج‌ها می‌تواند باعث شود تا میزان فالوئر شما به میزان مناسبی افزایش پیدا کند. از مهم‌ترین مزایای پیج‌های سرگرمی، تعامل بالای مخاطبان با آن‌ها و دیده شدن بسیار زیاد پست‌های این‌گونه پیج‌هاست.

    2- پیج‌های گردشگری و سفر

    پیج‌های گردشگری و سفر

    با توجه به این که تقریباً همه مردم به سفر علاقه دارند، پیج‌های گردشگری و سفر نیز از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. در این پیج‌ها می‌توان برای کسب‌وکارهای بسیاری نیز تبلیغ کرد. رستوران‌ها، کافه‌ها و بسیاری موارد مشابه دیگر در شهرهای مختلف می‌توانند از این نوع پیج‌ها برای انجام تبلیغات خود در اینستاگرام استفاده کنند.

    3- پیج‌های سبک زندگی

    یکی دیگر از انواع پیج‌های محبوب میان مردم پیج‌های سبک زندگی است. در این پیج‌ها افراد سبک زندگی خود را به نمایش می‌گذارند. این پیج‌ها هم جای مناسبی برای تبلیغات متفاوت است. در این‌گونه پیج‌ها بسیاری از کسب‌وکارهایی که به زندگی روزانه افراد ارتباط دارند، می‌توانند تبلیغات انجام دهند. پیج‌های فروش لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم و البسه ورزشی، آنلاین شاپ‌هایی که اقدام به فروش محصولات متفاوتی مانند شمع می‌کنند و بسیاری موارد دیگر می‌توانند از این نوع پیج‌ها برای تبلیغات در اینستاگرام خود استفاده کنند.

    4- مد و زیبایی

    تقریباً تمام بانوان و بسیاری از آقایان به مد و زیبایی علاقه دارند. به همین دلیل پیج‌های مد و زیبایی نیز طرفداران بسیاری دارند و برندها و فروشندگان لباس‌ها و همچنین فروشندگان لوازم‌آرایشی و بهداشتی و ادکلن می‌توانند کار تبلیغات در اینستاگرام خود را در این پیج‌ها به راحتی انجام دهند و از نتیجه مناسب آن استفاده کنند. با مطالعه مطلب تبلیغات پیج لباس در اینستاگرام می‌توانید کار خود را به صورتی بهتر انجام دهید.

    5- پیج‌های مربوط به رستوران‌ها، کافه‌ها و تسترهای غذا

    این روزها کار تسترهای غذا رونق بسیاری دارد. در کنار این بسیاری افراد پیج‌هایی ساخته‌اند که در آن‌ها به کافه‌ها و رستوران‌های شهرهای مختلف رفته و گزارش تهیه می‌کنند. این پیج‌ها نیز مکان مناسبی برای تبلیغات کسب‌وکارهایی است که به آن‌ها ارتباط دارند.

    6- ورزش و سلامت

    با توجه به زندگی پرمشغله امروزی بسیاری از افراد با مشکل اضافه وزن مواجه هستند یا خطر آن را حس می‌کنند. به همین دلیل از پیج‌های ورزش و سلامت برای بهبود سبک زندگی خود، کاهش وزن و موارد مشابه دیگر استفاده می‌کنند. با توجه به علاقه مردم به این نوع پیج‌ها، کسب‌وکارهای مربوط به آن‌ها مانند فروشندگان پوشاک و لوازم ورزشی به راحتی می‌توانند از مزایای تبلیغات در اینستاگرام در آن‌ها بهره‌مند شوند و نتیجه مناسبی دریافت کنند.

    7- پیج‌های آموزشی و اطلاعات عمومی

    این روزها پیج‌هایی که در آن‌ها موارد متفاوت را آموزش می‌دهند کم نیستند. دلیل این امر هم طرفداران زیاد این‌گونه پیج‌هاست. همچنین برخی پیج‌ها اقدام به ارائه اطلاعات عمومی در زمینه‌های متفاوت می‌کنند که از این‌گونه پیج‌ها نیز می‌توان برای تبلیغات استفاده کرد.

    لیست بهترین پیج های تبلیغاتی اینستاگرام

    حالا که با بسیاری از موارد مهم در خصوص تبلیغات در اینستاگرام آشنا شدید، قصد داریم تا چند نمونه از بهترین پیج‌ها در اینستاگرام با موضوعات متفاوت را به شما معرفی کنیم. البته این پیج‌ها در اینستاگرام معروف هستند و فالوئرهای بالایی دارند. اما نحوه کار شما با آن‌ها و هزینه‌ای که قرار است پرداخت کنید، کاملاً به سلیقه و نظر شما بستگی دارد.

    • مجله هنری ژین (Zheen_magazin)
    • مجله هنری ژوان (Zhuaan)
    • حقایق عجیب (Whats.facts)
    • دانستی روز (Dasnestani_rooz)
    • چه جالب (Che.jaleeb)
    • گیتانما (Gitanema)
    • عشق سفر (Eshghesafar)
    • یک شف (Yekchef)
    • هومن ایران منش (Hmn.iranmanesh)
    • تی جی (Pooritj)
    • دور تهران بگردیم (Enjoy_tehran)
    • واندر (Wonders237)
    • سفر به شمال (Shomaltravel)
    • امیر جابری (Amir_food_review)
    • مجله پزشکی (majaleye_pezeshki)
    • رژیم نکته (Rejimnokte)
    • خلاق شو (Khalaghshi.tv)

    کسب درآمد از اینستاگرام با تبلیغات

    کسب درآمد در اینستاگرام کار خیلی سختی نیست اما آنقدرها هم نمی‌توان آن را ساده دانست. برای این که بتوانید از اینستاگرام درآمد مناسبی داشته باشید، باید ابتدا یک پیج با موضوع مناسب داشته باشید و در آن فعالیت کنید تا تعداد فالوئر شما زیاد شود. پس از آن در بسیاری مواقع حتی لازم نیست کار خاصی انجام دهید و برخی افراد برای این که در پیجتان برای آن‌ها تبلیغات کنید، به سراغ شما خواهند آمد. با استفاده از این روش و انجام تبلیغات در اینستاگرام می‌توانید به راحتی کسب درآمد کنید.

    جمع‌بندی

    • این روزها با توجه به این که افراد بسیاری از اینستاگرام استفاده می‌کنند، کار تبلیغات در اینستاگرام رونق بالایی دارد.
    • بسیاری از پیج‌هایی که دنبال‌کننده بالایی دارند با قبول تبلیغات از اینستاگرام کسب درآمد می‌کنند.
    • تبلیغات در اینستاگرام مزایای زیادی مانند صرفه‌جویی در وقت و هزینه، دسترسی به مخاطبان گسترده و متفاوت، انجام سریع و امکان بررسی آمارها دارد.
    • مواردی مانند میزان فالوئر، میزان لایک، تخصصی یا غیرتخصصی بودن و نوع پست در قیمت تبلیغات در اینستاگرام تأثیرگذار است.
    • قبل از این که اقدام به تبلیغات در پیج‌های مختلف کنید، آن‌ها را از نظر میزان فالوئر واقعی، میزان لایک و کامنت، مناسب بودن موضوع و هزینه بسنجید تا بتوانید گزینه بهتری را برای انجام کار خود انتخاب کنید.
    • پیج‌های مد و زیبایی، طنز و سرگرمی، ورزش و تناسب اندام، غذا و رستوران، گردشگری و سفر و اطلاعات عمومی از جمله محبوب‌ترین موضوعاتی هستند که در اینستاگرام وجود دارند و افراد بسیاری در آن‌ها اقدام به تبلیغات مجموعه خود می‌کنند.
    • شما تا به حال از تبلیغات در اینستاگرام استفاده کرده‌اید؟ از تبلیغات در اینستاگرام چه می‌دانید؟ چه نکات مهم دیگری در خصوص این کار بلد هستید؟
    • تجربیات و نظرات خود را با ما در قسمت کامنت به اشتراک بگذارید.

    پرسش‌های پرتکرار

    منابع

    help.instagram

    hootsuite

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.