افزونه محاسبه گر قیمت محصولات ووکامرس چیست و چه کاربردی دارد؟

افزونه محاسبه گر قیمت محصولات ووکامرس چیست و چه کاربردی دارد؟

در این مطلب کاربردی با راه حل یکی از مشکلاتی که معمولاً صاحبان فروشگاه‌های اینترنتی با آن روبرو هستند، آشنا می‌شوید. افزونه محاسبه گر قیمت محصولات ووکامرس یک ابزار کارآمد...

الهام ارجمند

نوسته شده در مهر ۴, ۱۴۰۰

اشتراک گذاری:

ویژگی‌های افزونه محاسبه گر قیمت محصولات ووکامرس

در این مطلب کاربردی با راه حل یکی از مشکلاتی که معمولاً صاحبان فروشگاه‌های اینترنتی با آن روبرو هستند، آشنا می‌شوید. افزونه محاسبه گر قیمت محصولات ووکامرس یک ابزار کارآمد برای ساده‌تر کردن خرید و فروش در سایت‌های فروشگاهی است.

معمولاً برنامه نویسی برای سایت‌های فروشگاهی به صورت عددی طراحی می‌شود اما بسیاری از وب‌سایت‌های فروشگاهی آنلاین نیاز دارند تا محاسبات را برای یکاهایی مانند متر یا کیلوگرم هم نیز انجام دهند.

افزونه محاسبه گر قیمت محصولات ووکامرس شبیه به یک ماشین حرفه‌ای برای قیمت‌گذاری محصولات کاربرد دارد و می‌توان از آن متناسب با پارامترهای مورد نیاز در وب‌سایت‌های فروشگاه‌های آنلاین استفاده کرد.

وردپرس به صورت رسمی اعلام کرده است که متقاضیان فروشگاه برای راه اندازی وب سایت فروشگاهی خود نیاز به برنامه‌نویسی‌های پیچیده ندارند. همچنین وردپرس افزونه محاسبه گر قیمت محصولات ووکامرس را به صورت رسمی برای تبدیل وب سایت به فروشگاه آنلاین ارائه کرده است.

فروشگاه ووکامرس چیست؟

یکی از محبوب‌ترین و قدرتمندترین افزونه‌هایی که برای ساخت وب سایت‌های فروشگاهی کاربری ایدئالی دارد، افزونه محاسبه گر قیمت محصولات ووکامرس است. این پلاگین حرفه‌ای تا امروز برای حدود ۸ میلیون وب سایت فروشگاهی فعال، در حال استفاده است.

ووکامرس یک افزونۀ ساخت وب سایت فروشگاهی وردپرس است که برای به فروش رساندن آنلاین محصولات و کالاها در یک فروشگاه قدرتمند کاربرد دارد. در سال‌های اخیر استفاده از ووکامرس به مقدار زیادی پیشرفت داشته است.

کاربران بسیار زیادی هستند که برای محاسبۀ قیمت محصولات و کالاهای خود در وب سایت فروشگاهی نیاز دارند تا قیمت محصولات بر اساس وزن، تعداد، جرم، حجم و درواقع مقدار مورد نیاز خریدار محاسبه شود. استفاده از برنامه نویسی‌های نوین برای افزودن این کدها به فروشگاه آنلاین کار ساده‌ای نیست اما ووکامرس کار، راه‌اندازی سایت فروشگاهی را مثل آب خوردن ساده کرده است.

محاسبه قیمت بر اساس حجم

محصولات خوراکی مایع مانند شیر، آب‌معدنی، آبمیوه و دم‌نوش.

محاسبه قیمت بر اساس تعداد

فروشگاه‌های ارائه دهندۀ محصولاتی که برای گل‌آرایی، باغ آرایی، نقاشی ساختمان و انجام خدمات دیوار پوشی و کف‌پوشی فعالیت می‌کنند.
فروشگاه‌های ارائه دهندۀ انواع محصولات شیمیایی مانند رنگ‌ها، رنگ‌های ترکیبی، اسیدها، حلال‌ها، مایعات آزمایشگاهی.
فروشگاه‌های ارائه دهندۀ محصولات بسته‌ای و عددی


بیشتر بخوانید: فروشگاه ساز چیست و برای انتخاب باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

نحوه نصب و راه اندازی افزونه ووکامرس

  • دانلود کردن افزونه محاسبه گر قیمت محصولات ووکامرس
  • بارگیری و نصب افزونه در فروشگاه ووکامرس
  • تعریف کردن اندازه‌های مورد نیاز در قسمت تنظیمات قیمت ووکامرس برای محاسبه
  • به‌روزرسانی داده‌های محصولات در صفحۀ محصولات تحت اندازه‌گیری برای کلیه محصولاتی که به ماشین‌حساب نیاز دارند.
راه اندازی افزونه ووکامرس

تنظیمات محاسبه گر قیمت محصولات ووکامرس امکان مدیریت کامل در وردپرس را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با استفاده از این افزونه می‌توان تسلط کافی بر روی محصولات فروشگاه و صورتحساب‌های مشتریان نیز داشت و به آن‌ها کدهای تخفیف ارائه کرد.

جمع‌بندی

  • علاقه‌مندان به راه اندازی فروشگاه آنلاین می‌توانند برای فروش محصولات از افزونه محاسبه گر قیمت محصولات ووکامرس در وب سایت خود استفاده کنند.
  • افزونه محاسبه گر قیمت محصولات ووکامرس برای فروش محصولاتی که به یکاهای متر، سانتی‌متر، گرم، کیلوگرم، یا میلی‌لیتر و عدد نیاز دارند کاربرد دارد.
  • این افزونه برای تمام فروشگاه‌های ارائه دهندۀ محصولاتی بر مبانی وزن، حجم، طول، تعداد به کار برده می‌شود.
  • سیستم مدیریت محتوای وردپرس بسیار پیشرفته است و امکانات زیادی را به صاحبان وب سایت می‌دهد. با افزودن ووکامرس به وردپرس می‌توان از امکانات وردپرس و ووکامرس استفاده کرد. برای بهره‌مندی از ووکامرس در وردپرس بدون نیاز به دانش برنامه نویسی امکانات لازم برای مدیریت فروشگاه اینترنتی فراهم می‌شود.
  • افزونه ووکامرس دارای امکانات پرداخت بانکی و درگاه‌های پرداخت است که یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های صاحبان وب سایت‌های فروشگاهی است. ووکامرس با تمامی درگاه‌های پرداختی سازگاری دارد.
  • هر فروشگاهی با وجود درگاه پرداخت به عنوان یک فروشگاه معتبر شناخته می‌شود که دردسرهایی مانند دریافت فیش تقلبی، پاسخ در دایرکت و… را ندارد و فضای ایمن برای مشتری ایجاد می‌کند تا به راحتی خرید خود را انجام دهد. همچنین مشتریان می‌توانند در هر ساعتی از شبانه‌روز خرید خود را انجام دهند و نیازی به منتظر ماندن برای دریافت شماره کارت نیست. درگاه پرداخت پادروشاپ یکی از راه‌هایی است که به مدیریت بهتر فروشگاه آنلاین شما کمک می‌کند. به کمک این ویژگی می‌توانید به سادگی رسیدهای پرداخت را مدیریت کنید و همچنین فاکتور آنلاین برای مشتری صادر کنید.
  • با داشتن درگاه پرداخت پادروشاپ از مزایایی مانند تسویه وجه روزانه، دریافت رسید معتبر، پرداخت امن، انجام تراکنش بدون کارمزد، مدیریت پرداخت‌های انجام شده توسط مشتری و… بهره‌مند می‌شوید.
  • افزونه ووکامرس دارای مزایا و قابلیت‌های بسیار زیادی برای فروشگاه‌های اینترنتی است اما چون در دل وردپرس قرار می‌گیرد باید موارد امنیتی به طور کامل برای آن در نظر گرفته شود تا از تجاوز هکرها جلوگیری شود.
  • تنظیمات قیمت ووکامرس دارای امکانات لازم برای کاربران فارسی‌زبان است و آن‌ها می‌توانند به راحتی با استفاده از زبان فارسی و راست چین شدۀ این افزونه در پنل وردپرس استفاده کنند.
  • با توجه به قابلیت‌های حرفه‌ای ووکامرس و امکاناتی که این افزونه در اختیار کاربران و صاحبان فروشگاه‌های آنلاین قرار می‌دهد استفاده از این افزونه در مقایسه با سیستم‌های فروشگاه ساز اشتراکی بسیار برتر است و به‌هیچ‌عنوان نباید ریسک استفاده از این پنل ها را انجام داد.

الهام ارجمند

نوسته شده در مهر ۴, ۱۴۰۰

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

در این مطلب بخوانید:

Table of Contents

آخرین مطالب