راهنمای کامل سئوی پیج اینستاگرام برای دیده شدن پست‌ها در اکسپلور

راهنمای کامل سئوی پیج اینستاگرام برای دیده شدن پست‌ها در اکسپلور

آیا تا به حال درباره مفهوم سئوی اینستاگرام فکر کرده‌اید؟ چقدر چنین چیزی برای شما دغدغه ایجاد کرده و اهمیت دارد؟ اصولا سئوی پیج اینستاگرام چیست و چطور با استفاده...

بابک سرانی

نوسته شده در آذر ۲۸, ۱۴۰۰

اشتراک گذاری:

سئو اینستاگرام

آیا تا به حال درباره مفهوم سئوی اینستاگرام فکر کرده‌اید؟ چقدر چنین چیزی برای شما دغدغه ایجاد کرده و اهمیت دارد؟ اصولا سئوی پیج اینستاگرام چیست و چطور با استفاده از آن در اکسپلور دیده شویم؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال با این مقاله همراه ما باشید تا با راهکارها و تکنیک‌هایی که برای سئوی پیج در اینستاگرام وجود دارد آشنا شوید.

از طرفی در همین فرصت نگارشی با مزایای سئوی پیج اینستاگرام آشنا خواهید شد و این که سئو چگونه به دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام کمک می‌کند.

 به طور کلی سئوی پیج اینستاگرام برای پیشرفت صفحه شما بسیار ضروری و واجب است. ادمینی که سئوی پیج اینستاگرام و به طور کلی فرایند سئوسازی اینستاگرام را جدی نگیرد، با مشکلات زیادی در مسیر پیشرفت صفحه خود روبرو خواهد شد.

در واقع سئو برای اینستاگرام لازم و حیاتی است اما هر پیجی مختصات و ویژگی‌های خاص خودش را دارد هر چند در نهایت واجب است که اصول سئوی پیج اینستاگرام رعایت و اصل بالا بردن سئو همیشه در نظر گرفته شود.

با سئوی پیج اینستاگرام وارد اکسپلور شوید!

اگر قرار است فروش از طریق پیجمان را افزایش دهیم و درآمدی از طریق این برنامه داشته باشیم، باید پست هایمان را وارد اکسپلور کنیم.

خب این اکسپلور کجاست و چطوری باید داخل آن وارد شویم؟ این مقاله به شما کمک می‌کند تا پست‌های خود را وارد این قسمت کنید. به یاد داشته باشید که بخش اکسپلور کمک فوق العاده‌ای به کسب و کار اینترنتی و فیزیکی شما خواهد کرد.

اکسپلور در اینستاگرام قسمتی است که شما روزانه چند بار به آن سر می‌زنید و پست هایی در آن قرار می‌گیرد که می‌تواند هیچ ربطی به فالویینگ‌ها یا فالوورهای شما نداشته باشد.

نیازی نیست حتما یک پیجی را فالو کرده باشید تا در بخش اکسپلور اینستاگرام قرار بگیرد. پس اگر صاحب کسب و کاری هستید نگران نباشید افرادی که شما را فالو نداشته باشند هم می‌توانند از پست های خوب شما استفاده کنند.

الگوریتم هایی در این برنامه وجود دارد که همیشه به دنبال حرکات و عکس العمل های شما هستند. شما را دنبال می‌کنند تا ببینند شما چه رفتاری در اینستاگرام دارید. الگوریتم اکسپلور اینستاگرام هم از این قانون جدا نیست.

این الگوریتم‌ها به فعالیت های شما بسیار دقت می‌کنند تا ببینند که چه کارهایی انجام داده اید. در قسمت خانه یا feed شما پست هایی نمایش داده می‌شود که فالویینگهای شما مستقیم آن را پست کرده اند. اما نمایش محتوا در اکسپلور اینستاگرام ربط زیادی به فالویینگ‌های شما ندارد.


بیشتر بخوانید: چطور از هشتگ اینستاگرام برای جذب مخاطبین تازه استفاده کنیم؟

چگونه برای عکس آلت تکست (Alt Text) بنویسم؟

ابتدا یک عکس آپلود کنید و افکت مورد نظرتان را انتخاب کرده و به مرحله بعد بروید.

اکنون باید به سمت فضایی بروید که متن نوشته شود، پس گزینه advanced settings را انتخاب کرده و در کادر مشخص شده توضیحات و کلمه کلیدی مربوط به عکس را بنویسید.

یکی از مهمترین بخش‌های هر پیجی در اینستاگرام مربوط به عنوان آنها است. شما باید عنوان پروفایل خود را دقیقا چیزی انتخاب کنید که مربوط به زمینه فعالیتتان است.

توضیحاتی که برای پست خود می نویسید از نظر گوگل اهمیت زیادی دارد و روی سئوی پیج اینستاگرام شما تاثیر می‌گذارد. شما باید توضیحات را با کلمات کلیدی مهم که ممکن است کاربران آنها را در گوگل جستجو کنند، بنویسید. توجه داشته باشید کلمات مهم را پشت سر هم ننویسید.

سئوی پیج اینستاگرام

کوتاه در مورد سئوی پیج اینستاگرام

  • پروفایل اینستاگرام خود را برای جستجو بهینه کنید
  • در سئوی پیج اینستاگرام هشتگ‌ها همان کلمات کلیدی هستند
  • در متن کپشن تا جای ممکن از کلمات کلیدی استفاده کنید
  • نوشته جایگزین Alt Text به عکس های خود اضافه کنید
  • پیوند دادن پیج اینستاگرام با سایر شبکه های اجتماعی را فراموش نکنید
  • از برچسب های موقعیت مکانی استفاده کنید
  • محتوایی ایجاد کنید که دیگران علاقه به اشتراک گذاری و بازنشر آن داشته باشند

منبع:

Later

بابک سرانی

نوسته شده در آذر ۲۸, ۱۴۰۰

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

در این مطلب بخوانید:

Table of Contents

آخرین مطالب