شادوبن اینستاگرام (shadowban) چیست و چطور رفع می شود؟

شادوبن اینستاگرام (shadowban) چیست و چطور رفع می شود؟

امیدواریم برای شما تا کنون اتفاق نیافتاده باشد، اما وقتی رخ می‌دهد واقعا ناراحت کننده و دردسرساز است. در این مقاله به شما می‌گوییم، شادوبن اینستاگرام چیست، چگونه رخ می‌دهد،...

بابک سرانی

نوسته شده در آذر ۳, ۱۴۰۰

اشتراک گذاری:

شادوبن اینستاگرام

امیدواریم برای شما تا کنون اتفاق نیافتاده باشد، اما وقتی رخ می‌دهد واقعا ناراحت کننده و دردسرساز است. در این مقاله به شما می‌گوییم، شادوبن اینستاگرام چیست، چگونه رخ می‌دهد، چه کنیم که هرگز برای ما اتفاق نیافتد و چطور رفع می‌شود!

وقتی به فرایند موسوم به شادوبن دچار شده باشید، در واقع با یک جریمه پنهان از سوی اینستاگرام مواجه هستید. این نه هک شدن است و نه پرداخت بهای بی توجهی به چند هشدار جدی و رسمی. در عمل هیچ هشداری هم در کار نیست. در چنین شرایطی اینستاگرام به صورت کاملا نامحسوس و بدون هیچ اخطار و اطلاع قبلی صفحه یا پیج شما را از دید دیگران مخفی میکند. در این حالت دیگر پست‌های شما در اکسپلور اینستاگرام قرار نمی‌گیرد و کسی به جز فالورهای شما، توان رویت پست‌های معمولی و کلی شما را ندارد.

این یعنی خیلی از مواقع کاربران حتی متوجه این موضوع نمی شوند، تا زمانی که حجم زیادی از لایک‌ها، کامنت‌ها و بازدیدهای پیج آنها از دست می‌رود و کم کم به آن شک می‌کند. در این حالت آنها متوجه کاهش شدید نرخ تعامل یا همان انگیجمنت ریت پیج می‌شوند و این آغاز شکست در اینستاگرام است.دلیل اصلی این موضوع هم دیده نشدن پست‌های کاربران است.، در واقع مثل این هستش که هیچ پستی منتشر نکردن!

شما می‌توانید مشکل پیش آمده خود را در قسمت Report a Problem  گزارش داده و به طور کامل شرح ماوقع بدهید، اینستاگرام خیلی سریع واکنش نشان نمی‌دهد اما به هر حال پاسخ مناسبی خواهد داد.

منبع:

Instagram

بابک سرانی

نوسته شده در آذر ۳, ۱۴۰۰

اشتراک گذاری:

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

در این مطلب بخوانید:

Table of Contents

آخرین مطالب