معرفی بهترین پیج لوازم خانگی در اینستاگرام

معرفی بهترین پیج لوازم خانگی در اینستاگرام

قصد بازسازی منزل و خرید لوازم خانگی باکیفیت و مدرن را دارید؟ پس بهترین پیج لوازم خانگی در اینستاگرام می‌تواند کمک زیادی به شما کند. بازسازی خانه و آشپزخانه می‌تواند...

مهسا اباذری

نوسته شده در مهر ۲, ۱۴۰۱

اشتراک گذاری:

بهترین پیج لوازم خانگی در اینستاگرام

قصد بازسازی منزل و خرید لوازم خانگی باکیفیت و مدرن را دارید؟ پس بهترین پیج لوازم خانگی در اینستاگرام می‌تواند کمک زیادی به شما کند. بازسازی خانه و آشپزخانه می‌تواند یک فرآیند استرس‌زا باشد. از انتخاب کابینت‌های مرغوب گرفته تا خرید جزئیات آشپزخانه، همگی ممکن است سخت و زمان‌بر باشد. اما ما در این مطلب به شما بهترین پیج لوازم خانگی در اینستاگرام را معرفی می‌کنیم تا با خیال راحت‌تری دیزاین منزل خود را انجام دهید.

بهترین پیج لوازم خانگی در اینستاگرام Lili_mugg

در چند سال اخیر، کیفیت و تنوع ماگ‌ها به حدی گسترده شد که در حال حاضر کمتر کسی را می‌توانیم پیدا کنیم که عاشق ماگ نباشد. حتی بسیاری از افراد شروع به جمع کردن کلکسیونی از ماگ‌ها کرده‌اند و آن را به یک دیزاین خاص برای گوشه‌ای از منزل خود تبدیل کرده‌اند. اگر شما هم از طرفداران ماگ هستید، قطعا از پیج اینستاگرامی lili_mugg استقبال خواهید کرد.

علاوه بر ماگ‌های ست و تک شیک و جدید، شما می‌توانید انواع جاعودی، دکوری، مجسمه، زیر سیگاری، جاسوئیچی و… را نیز خریداری کنید. فقط کافی است برای سفارش نام و نام خانوادگی خود را به همراه آدرس دقیق، شماره تماس و همچنین عکس فیش واریزی و هزینه پست را به دایرکت ارسال کنید و محصولات مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید.

پیج لیلی ماگ برای موقعیت‌های مختلف نیز بسته‌ها و هدایای متفاوت و جذابی را آماده فروش دارد که می‌توانید سفارش دهید. تمامی محصولات از بالاترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت هستند و از این بابت خیال شما کاملا راحت خواهد بود. علاوه بر این، پیج لیلی ماگ هر ماه از بین لایک کننده‌های پست‌ها نیز قرعه کشی و هدایایی تقدیم می‌کند. هدایا معمولا از بین ماگ‌های بی‌نظیر پیج خودشان خواهد بود. پس اگر شما هم تمایل دارید یک ماگ شیک و جدید هدیه بگیرید، پیج lili_mugg را فالو کنید.

Love_lyhome3

دنبال لوازم کاربردی آشپزخانه هستید؟ از بشقاب‌های فانتزی و جدید گرفته تا اسلایسر سیب زمینی، تخته سرو و انواع ماگ و فلاسک را می‌توانید در پیج اینستاگرامی love_lyhome3 پیدا کنید. فروش به صورت آنلاین هم از طریق دایرکت و هم آدرس سایت podro.shop/love_lyhome3 میسر است.

ارسال محصولات از تهران بوده و ساعت پاسخ‌گویی به مشتریان از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب است. پس با خیال راحت می‌توانید در مورد هر محصولی سوال بپرسید و مشاوره رایگان دریافت کنید. این پیج ۲ سال سابقه فروش در حوزه لوازم خانه و آشپزخانه دارد و به خوبی پاسخ‌گوی تمام نیازهای شما خواهد بود.

مراحل ثبت سفارش به این صورت است که ابتدا عکس محصول مورد نظر را به دایرکت یا واتساپ ارسال می‌کنید. بعد از استعلام موجودی، مبلغ مورد نظر را واریز و عکس فیش آن را ارسال می‌کنید. در نهایت، اطلاعات فردی مثل آدرس، شماره تماس، کدپستی و نام و نام خانوادگی را نیز ارسال کرده و بعد از دو الی سه روز کاری بسته را درب منزل تحویل می‌گیرید.

و اما خرید از سایت یک سری مزایا نسبت به خرید از طریق دایرکت دارد؛ مثلا دیگر نیازی نیست منتظر جواب بمانید و در واقع معطلی ندارد. هر چند محصولی که تمایل داشته باشید را می‌توانید در سبد خرید خود قرار دهید. محصولات از طریق پست ارسال می‌شوند که هم برای تهران و هم شهرستان هزینه آن ۱۵ هزار تومان است.

هر از چند گاهی مسابقه‌هایی در پیج لاولی هوم برگزار می‌شود و به برندگان آن از بین محصولات خود پیج، هدایایی تقدیم می‌شود. پس اگر شما هم عاشق لوازم خانه و آشپزخانه شیک و جدید هستید، پیج love_lyhome3 را دنبال کنید و در مسابقه‌ها شرکت کنید. شاید برنده بعدی شما باشید!

نصب واتساپ بیزینس

 بهترین پیج لوازم خانگی در اینستاگرام Parmineh

حتما می‌دانید که در چند سال اخیر، ظروف سرامیکی رواج بسیار زیادی در بین مصرف کنندگان داشته‌اند. این ظروف با رنگ و لعاب بسیار چشم‌نوازی که دارند، دل و دیده هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کنند. اگر شما هم از طرفداران ظرف‌های سرامیکی خاص و جدید هستید، پیشنهاد می‌کنیم پیج parmineh را دنبال کنید.

شما می‌توانید انواع طرح‌های خاص و شیک از ظروف اعم از مدل‌های مینیمال، عروسکی، گل گلی، متناسب با فصل و … را در کلکسیون‌های این پیج مشاهده و خریداری کنید. تمامی طرح‌ها انحصاری بوده و مدل‌های آن را در هیچ فروشگاه یا آرت شاپ دیگری مشاهده نخواهید کرد. محصولات مورد نظر خود را هم می‌توانید از طریق دایرکت و هم سایت به آدرس podro.shop/parmineh سفارش دهید.

اگر پیج parmineh را دنبال کنید، متوجه می‌شوید که هر از چند گاهی تخفیف‌های استثنائی روی محصولات قرار می‌گیرد و شما می‌توانید محصول مورد نظر خود را با قیمتی بسیار شگفت‌انگیز خریداری کنید. پس از این پیج زیبا و خوش رنگ و لعاب غافل نشوید.

دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

Rahimi.kala

همه ما تمایل داریم قبل از خرید هر محصولی بخصوص لوازم خانگی، آن را تست کنیم. اما این امکان در خرید آنلاین وجود ندارد. رحیمی کالا با معرفی و تست لوازم خانگی کاربردی و اصل، یک پله از همکاران خود جلوتر است. پس اگر شما هم تمایل دارید قبل از خرید لوازم خانگی تست آن را مشاهده کنید، حتما پیج rahimi.kala را فالو کنید.

یکی دیگر از اقدامات زیبا و منحصر بفردی که رحیمی کالا برای فروش آنلاین کالاهای خود انجام می‌دهد، ارسال هدیه یا سوغاتی برای مشتریان خود است. از آنجایی که فروشگاه رحیمی کالا در شهر یزد بوده و این شهر سوغاتی‌های بسیار زیبایی مثل ترمه، سفره و رومیزی سنتی و … دارد، این فروشنده خوش ذوق طی اقدامی جالب، برای مشتریان آنلاین خود سوغاتی ارسال می‌کند و آن را در بسته آن‌ها قرار می‌دهد.

نحوه خرید از رحیمی کالا به صورت دایرکت، واتساپ و سایت به آدرس podro.shop/rahimi.kala است. این کسب و کار دارای نماد اعتماد الکترونیک و مجوز از مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال است. پس با خیال راحت می‌توانید خرید آنلاین خود را انجام دهید.


همچنین بخوانید: انتخاب اسم برای پیج اینستاگرام

بهترین پیج لوازم خانگی در اینستاگرام Happy_home_shop1

کدبانوهای منظم همیشه به دنبال راهکارهایی برای مرتب کردن وسایل درون کابینت، یخچال و فریزر، اتاق خواب، سرویس بهداشتی و … هستند. اگر شما هم از این دسته خانم‌ها هستید، پس حتما باید چند مدل نظم دهنده خریداری کنید. اگر دنبال نظم دهنده‌های کاربردی و شیک به همراه سایر لوازم خانه و آشپزخانه هستید، پیج happy_home_shop1 را فالو کنید.

فروش انواع ظروف آشپزخانه، پلاسکو، انواع نظم دهنده و … به صورت آنلاین از طریق دایرکت و سایت میسر است. برای خرید آنلاین محصولات از سایت می‌توانید به آدرس podro.shop/happy_home_shop1 مراجعه کنید.

سخن آخر

در این مطلب به معرفی و بررسی بهترین پیج لوازم خانگی در اینستاگرام پرداختیم که امیدواریم مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد. اگر شما هم کسب و کاری دارید که قصد معرفی آن را دارید یا می‌خواهید فروشگاه آنلاین داشته باشید، کافی است به پادرو ملحق شوید. تیم تخصصی پادرو به شما کمک می‌کند تا به بهترین و پرفروش‌ترین کسب و کار در بین رقبای خود تبدیل شوید.

مهسا اباذری

نوسته شده در مهر ۲, ۱۴۰۱

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

در این مطلب بخوانید:

Table of Contents

آخرین مطالب