انتخاب اسم برای پیج اینستاگرام و تمام نکات مربوط به آن

0

انتخاب اسم برای پیج اینستاگرام یک کار بسیار مهم و در عین حال دشوار است! این اولین تصمیمی است که با پیوستن به اینستاگرام می‌گیرید. این چیزی است که حساب شما را مشخص می‌کند و همچنین مردم برای جستجوی شما از آن استفاده می‌کنند. در این مقاله به نحوه انتخاب اسم برای پیج اینستاگرام می‌پردازیم تا هرگز نخواهید آن را تغییر دهید! اگرچه تغییر نام کاربری در صورت لزوم، فرآیند بسیار راحتی است که به آن نیز خواهیم پرداخت.

نکات انتخاب اسم برای پیج اینستاگرام

احتمالا شما می‌خواهید مطمئن شوید که بهترین نام کاربری ممکن در اینستاگرام را برای حساب خود انتخاب کرده‌اید. پس نام کاربری شما باید این خصوصیات را دارا باشد:

  • آسان به خاطر سپرده شود. مردم آن را تایپ می‌کنند تا شما را جستجو کنند، بنابراین مطمئن شوید که به خاطر سپردن آن ساده است و در صورت امکان، املای آن راحت است.
  • متناسب باشد. اگر در حساب کاربری خود از غذاهای گوشتی مورد علاقه خود عکس می‌گذارید، نام کاربری مانند @plantsarefriends انتخاب نکنید.
  • تمیز و ساده باشد. نام کاربری خود را با اعداد و آندرلاین پر نکنید. هرچه بیو شما تمیزتر به نظر برسد، بهتر است.
  • نمادین باشد. نام کاربری اینستاگرام شما باید یک نماد قابل تشخیص باشد. کوتاه و شیرین بهترین گزینه است!

البته، 800 میلیون نفر در اینستاگرام وجود دارند، بنابراین بسیاری از نام‌های کاربری عالی قبلا انتخاب شده‌اند! اما نگران نباشید، بهترین گزینه انتخاب اسم برای پیج اینستاگرام خود را پیدا خواهید کرد.

انتخاب اسم برای پیج اینستاگرام کاری

قبل از اینکه در مورد انتخاب اسم برای پیج اینستاگرام خود تصمیم بگیرید، باید بدانید که قرار است چه نوع محتوایی را در فید خود پست کنید. اگر این یک حساب شخصی است که قرار است از آن برای به اشتراک گذاشتن محتوا با دوستان و خانواده استفاده کنید، بهتر است فقط از نام خود استفاده کنید.

این باعث می‌شود دوستان و خانواده شما به راحتی شما را در اینستاگرام پیدا کنند. بنابراین در صورت امکان نام خود را اشتباه ننویسید یا حروف اضافی اضافه نکنید. اگر نام شما قبلاً انتخاب شده است، نام میانی یا حرف اول را اضافه کنید. حتی ممکن است لازم باشد یک زیرخط یا اعداد به آن اضافه کنید، اما این آخرین راه حل است، زیرا به نظر نامرتب و شلوغ می‌رسد.

به عنوان مثال، اگر نام شما جان اسمیت است و @JohnSmith قبلاً انتخاب شده است، @JohnGSmith  یا @JohnGraemeSmith را امتحان کنید. با نام‌های کاربری بازی کنید تا زمانی که نام کاربری متناسب را پیدا کنید که برای حساب شخصی شما تمیز و ساده به نظر برسد.

اگر برای هدف خاصی مثل کسب و کار یک اکانت اینستاگرام ایجاد می‌کنید، امتحان کردن نام کاربری مناسب بسیار سرگرم کننده است! حتماً فهرستی تهیه کنید و ایده‌های عالی را در میان بگذارید. آن‌ها را با دوستان هم به اشتراک بگذارید و ببینید نظرشان چیست و چه فکر می‌کنند!

به عنوان مثال، فرض کنید در حال ایجاد یک حساب کاربری برای پست کردن سفرنامه خود هستید. شما چیزی می‌خواهید که منحصربه‌فرد باشد. بنابراین نمی‌خواهید کاری را که شخص دیگری قبلاً انجام داده است کپی کنید. ابتدا یک لیست بنویسید. فهرستی از کلمات مرتبط با سفر انتخاب کنید. مثلا:

  • Flight
  • Exploring
  • Wandering
  • Wanderlust
  • Escape
  • Adventure
  • Voyage
  • Nomad

پس از تهیه فهرستی از کلمات مرتبط، موارد دلخواه خود را انتخاب کنید. Voyage، Nomad و Backpacker انتخاب‌های خوبی محسوب می‌شوند؛ زیرا آنها چیزهای متفاوتی‌اند اما هنوز به عنوان عبارات مرتبط با سفر قابل تشخیص هستند.

اگر نمی‌خواهید یا نمی‌توانید نام خود را در نام کاربری اینستاگرام وارد کنید، یکی از آن کلمات را انتخاب کنید و آن را با یک صفت ترکیب کنید. به عنوان مثال، @ConstantMovement یا @TheWholeWideWorld یا @WalkingMaps 

همچنین، می‌توانید یک کلمه در رابطه با سفر را بردارید و آن را با چیزی که شگفت‌انگیز و در عین حال مناسب است ترکیب کنید. برای مثال  @mybarefootstory. یک کلمه عالی برای کسی است که آزاد و در حال حرکت است. این اسم نشان می‌دهد که اکانت اینستاگرام شما قرار است سفر شما را دنبال کند. ایده دیگر چیزی شبیه به @theadventureseason است. البته کلمه ماجراجویی به این معنی است که شما یک حساب مسافرتی دارید. فصل یک انتخاب غیر معمول است اما در واقع، در این مورد بسیار خوب عمل می‌کند! هر فصلی فصل ماجراجویی است.

بنابراین مهم نیست که چه نوع محتوایی را می‌خواهید پست کنید، لیستی از کلمات مرتبط و ایده‌های فکری خود را بنویسید تا زمانی که نام کاربری مناسب اینستاگرام را پیدا کنید!


همچنین بخوانید: دلایل حذف پست اینستاگرام و نحوه بازیابی آن‌

انتخاب اسم برای پیج اینستاگرام ناخن

چه چیزی باعث ایجاد نام منحصر به فرد برای پیج ناخن می‌شود؟ نه تنها باید سعی کنید از کلمات کلیشه‌ای اجتناب کنید؛ بلکه باید فکرهای جدید و نو داشته باشید. شما همچنین باید سعی کنید نام را به داستان سالن زیبایی خود گره بزنید. اینگونه است که نام برای شما و سالن‌تان منحصر به فرد می‌شود. همچنین توصیه می‌کنیم فهرست شعارهای منحصر به فرد سالن ناخن را نیز بررسی کنید. پیدا کردن ترکیبی از نام و شعار که با هم نشان دهنده شخصیت منحصر به فرد شما باشد، آسان‌تر است.

آیا به دنبال یک نام خلاقانه برای پیج اینستاگرامی سالن ناخن هستید؟ اگر یک استودیو خلاقانه ناخن دارید، باید نام تجاری داشته باشید که تصویر هنری شما را نشان دهد. مردم برای هنر ناخن، گرایش‌ها و خلاقیت به سراغ شما می‌آیند و می‌خواهید نامتان نماد آن باشد.

نام‌های سرگرم‌کننده و هوشمندانه سالن ناخن بیش از هر نام دیگر به یاد ماندنی هستند. آن‌ها احساسات را برمی‌انگیزند و مغز ما در به‌خاطر سپردن چیزهایی که یک احساس به آن‌ها متصل است، بهتر عمل می‌کند. اما این تنها دلیلی نیست که چرا نام یک آرایشگاهِ فان ایده خوبی است.

نام‌های سرگرم‌کننده باعث می‌شوند که شما بیشتر در دسترس باشید. این نشان می‌دهد که شما زندگی را خیلی جدی نمی‌گیرید و افرادی مانند شما بسیار زیاد هستند. این نام به تنهایی چیزهای زیادی در مورد شخصیت شما می‌گوید و مردم تقریباً احساس می‌کنند شما را می‌شناسند؛ حتی اگر هنوز به سالن ناخن شما مراجعه نکرده باشند.

تنها احتیاط در مورد نام‌های فان و جالب سالن‌ها این است که اگر می‌خواهید تصویری لوکس و سطح بالا را در ذهن مخاطب ایجاد کنید، پس این احتمالاً ایده مناسبی نیست.

انتخاب اسم برای پیج اینستاگرام بافتنی

انتخاب اسم برای پیج اینستاگرام اگر منحصر به‌فرد و جذاب باشد، در ذهن مردم خواهد ماند و این به نوبه خود به شما کمک می‌کند تا برند خود را بسازید و تجارت بافندگی خود را توسعه دهید. یک نام خوب باید به راحتی به خاطر سپرده شود، جذاب باشد و منعکس کننده تخصص شما در این صنعت باشد. یک نام تجاری خوب در طول زمان به بازاریابی کمک می‌کند و شهرت کسب و کار شما را افزایش می‌دهد.

آیا می‌خواهید یک تجارت بافندگی افتتاح کنید؟ انتخاب عالی است. این یک صنعت فوق‌العاده محسوب می‌شود که با آن می‌توانید پیج اینستاگرام خود را نیز راه‌اندازی کنید! آیا در تلاش برای یافتن نام خوبی برای تجارت بافندگی خود هستید؟ آیا می‌خواهید چند گزینه عالی برای کمک به انتخاب اسم برای پیج اینستاگرام ببینید؟

نام‌گذاری کسب و کار بافندگی یکی از مهم‌ترین مراحل در راه‌اندازی این شغل است. بنابراین باید عاقلانه انتخاب کنید. ما ایده‌های جذابی برای نام کسب‌وکار بافندگی جمع‌آوری کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم یک ایده عالی برای کسب و کار خود پیدا کنید.

  • Heart Strings
  • Knit Happens
  • Lover of Fibres
  • Knitting Paradise

بافندگی یکی از محبوب‌ترین سرگرمی‌ها و صنایع دستی در سراسر جهان محسوب می‌شود. این به شما کمک می‌کند چیزهای زیبایی بسازید که می‌توانید برای فروش و همچنین هدیه دادن به عزیزان‌تان استفاده کنید اما راه‌اندازی یک تجارت بافندگی می‌تواند ترسناک باشد. اولین قدم چالش برانگیز این است که یک نام جالب توجه انتخاب کنید.

خب، تحقیقات می‌گوید که اضافه کردن طنز به نام یک برند می‌تواند آن را کاملاً چشم‌نواز و به یاد ماندنی‌تر کند. می‌خواهید چند گزینه اسم خنده‌دار عالی برای تجارت بافندگی خود ببینید؟ نگران نباشید! ما در زیر چند ایده خنده‌دار نام تجاری بافندگی را لیست کرده‌ایم تا شما از بین آن‌ها راحت‌تر انتخاب کنید. نگاهی بیاندازید!

  • The Knitting Cupboard
  • Darn Good Yarn
  • Yarn Shop
  • Knitta Please
  • Love to Knit
  • Needle Nook

انتخاب اسم برای پیج اینستاگرام ورزشی

برترین برندهای ورزشی که هر روز با آن‌ها روبرو می‌شویم، نام‌های خلاقانه و جذابی را به نمایش می‌گذارند که در ذهن مصرف‌کنندگان باقی مانده است. آیا شروع به جمع آوری همه چیز برای حمایت از سرمایه‌گذاری جدید خود در صنعت ورزش و دو و میدانی کرده‌اید، اما فقط برای یافتن نام مناسب آن تلاش می‌کنید؟

در ادامه این مقاله مولد نام تجاری ورزشی با در نظر گرفتن ایده شما ایجاد شده است. ما بررسی می‌کنیم که چه چیزی باعث موفقیت یک نام ورزشی می‌شود.

مولد نام ورزشی به گونه‌ای طراحی شده است که تمام الهاماتی را که نیاز دارید در اختیار شما قرار دهد. به عنوان مثال، به این اسامی نگاهی بیندازید:

  1. SpartanGear
  2. PeakMotion
  3. ChampGear
  4. RapidSports
  5. ConquestAthletics
  6. ArenaSports
  7. CleatTech

در کنار مولد نام ورزشی، ما به شدت توصیه می‌کنیم که یک تجزیه و تحلیل رقبا از صنعت خود نیز انجام دهید. این اصطلاح معمولاً به بررسی دقیق نقاط قوت بازاریابی و مدیریت رقیب شما اشاره دارد.

یکی از مفیدترین نکاتی که می‌توانید در صنعت لوازم و تجهیزات ورزشی دریافت کنید این است که سعی نکنید همه را راضی نگه دارید. در اصل، شما باید به هویت برندی متعهد شوید که مخاطبان هدف مشخصی دارد و این می‌تواند در نوع صنعت شما دشوار باشد.

تعداد محصولات مختلف مورد نیاز برای هر ورزش پایانی ندارد. چه کلاه ایمنی و دستکش برای مشتریان بیسبال باشد یا توپ، دستکش و تور برای مشتریان فوتبال، انتخاب‌ها ممکن است بی‌پایان به نظر برسند. علاوه بر این، باید مشخص کنید که بازار شما چیست. آیا شما یک فروشگاه ورزشی، فروشگاه لباس ورزشی یا آکادمی ورزشی هستید؟

به همین دلیل است که انتخاب اسم برای پیج اینستاگرام شما بستگی به توانایی شما در درک نحوه ارتباط جایگاه‌تان با خریداران احتمالی دارد.

انتخاب اسم برای پیج اینستاگرام هنری

آیا برای هنرنمایی بیشتر خود به ایجاد یک اکانت اینستاگرام فکر می‌کنید، اما نمی‌دانید نام آن را چه بگذارید؟ بدیهی است که نام‌ها مهم هستند. نام پیج شما پیامی در مورد هنرتان و این‌که شما یک هنرمند هستید ارسال می‌کند. شما می‌خواهید خود را به عنوان یک حرفه‌ای معرفی کنید، اما همچنان می‌توانید با آن سرگرم شوید.

هیچ کس نمی‌تواند دقیقاً به شما بگوید که نام شما چیست. شما باید انتخاب کنید که چه چیزی برای شما معتبر است، اما ما فهرستی از مواردی که باید در حین طوفان فکری در نظر بگیرید را گردآوری کرده‌ایم. با مرور این پست، یک خودکار و یک تکه کاغذ در نزدیکی خود داشته باشید و شروع به یادداشت کردن کلمات کلیدی کنید که احتمالاً بخشی از نام حساب کاربری جدید اینستاگرام شما می‌شود.

قبل از شروع، افراد اغلب چند ساختار نام مختلف را برای حساب خود انتخاب می‌کنند:

  • نام قانونی هنرمند
  • نام قانونی همراه با رشته خلاقانه (هنر، طراحی، عکاسی و غیره)
  • نام مستعار هنرمند
  • نام تجاری مرتبط با هنر (شامل نام هنرمند نمی‌شود)
  • نام تجاری خلاقانه عمومی (لازم نیست مرتبط با هنر باشد)

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    ۱. هنگام انتخاب اسم برای پیج اینستاگرام، شخصیت خود را در نظر بگیرید

    شما منحصر به فرد هستید. حتی اگر آن را باور ندارید، باید به خودتان بگویید که چیز متفاوتی برای ارائه به مخاطبان خود دارید و می‌توانید اشاره‌ای کوچک به این منحصر به‌فرد بودن در نام خود بگنجانید. نام شما می‌تواند با به تصویر کشیدن شخصیت شما، شما را از دیگران متمایز کند.

    به این فکر کنید که به عنوان یک شخص چه کسی هستید. آیا شما سرگرم کننده، بی‌خیال، یا بداخلاق هستید؟ آیا شما جدی، تاریک، آرام، یا خنده‌دار هستید؟ چه بخش‌هایی از شخصیت شما از طریق هنر شما ایجاد می‌شود؟ چگونه شخصاً با مردم ارتباط برقرار می‌کنید؟ سبک ارتباطی شما چیست؟

    حتی ممکن است مفید باشد که با یک دوست صحبت کنید و از او بخواهید که شما را توصیف کند.

    ۲. سبک هنری خود را در نظر بگیرید

    چه جور هنری می‌سازید؟ آیا شما یک نقاش، عکاس، ویرایشگر، طراح گرافیک و غیره هستید؟ روی چه موضوعی تمرکز می‌کنید؟ طبیعت، پرتره، حیوانات، انتزاعی؟ یا همه چیز را زیر چتر هنری خلق می‌کنید؟

    می‌توانید از کلماتی مانند «هنر»، «طراحی» و «تصویرسازی» در نام خود برای توضیح آن‌چه می‌سازید استفاده کنید.

    ۳. منطقه‌ای از دنیای هنری را که می‌خواهید وارد شوید در نظر بگیرید

    همه هنرمندان در حوزه‌های یکسانی از دنیای هنر فعالیت نمی‌کنند. مکان‌های زیادی برای موفقیت با هنر وجود دارد، مانند گالری‌ها، موزه‌ها، نمایشگاه‌های صنایع دستی، نمایشگاه‌های هنری، بازارهای کوچک، پلتفرم‌های دیجیتال و موارد دیگر. نام شما ممکن است نشان دهد که در کدام ناحیه قرار دارید.

    اگر به دنبال مسیر شغلی گالری/موزه هستید، احتمالاً نام واقعی شما مناسب‌ترین است. تمیز و حرفه‌ای است اگر در فضاهای معمولی‌تری سرگرم می‌شوید، می‌توانید با نام خود خلاقیت بیشتری به خرج دهید.

    بیشتر بخوانید: نصب مجدد اینستاگرام

    ۴. نام واقعی شما کاملا مناسب است

    نام واقعی هنرمندان اغلب نام تجاری آنهاست. اگر ارتباط نزدیکی با نام خود احساس می‌کنید، ادامه دهید و از آن به عنوان نام کاربری رسانه‌های اجتماعی خود استفاده کنید.

    اگر نام شما انتخاب شده است، استفاده از یک نقطه بین نام‌ها را در نظر بگیرید یا یک رشته خلاقانه مانند هنر، تصویرسازی، طراحی، نقاشی، طراحی و غیره اضافه کنید.

    به عنوان مثال: “firstlast.art”، “firstlastdesign”، “first.last”، “firstlast”

    ۵. نامی را با معنای عمیق‌تری در نظر بگیرید

    شما مجبور نیستید از نام واقعی خود استفاده کنید. همچنین مجبور نیستید چیزی را که مربوط به هنر باشد، وارد کنید. خلاقیت به خرج دهید و مردم را وادار کنید کمی بیشتر به معنی آن فکر کنند.

    می‌توانید به اسطوره‌های قدیمی، علم، طالع بینی و موارد دیگر فکر کنید. به چیزی فکر کنید که به شما و کارتان مرتبط است، اما برای فهمیدن نیاز به کمی تفکر دارد. یا حتی نام‌هایی که شامل یک نام مستعار دوران کودکی است، یا درون جوک‌ها و داستان‌ها شنیده می‌شوند. به پیشینه خود فکر کنید.

    کارهایی که نباید هنگام انتخاب اسم برای پیج اینستاگرام انجام داد

    ما توضیح داده‌ایم که هنگام انتخاب اسم برای پیج اینستاگرام خود چه باید کرد. حالا آنچه را که نباید انجام دهیم، بررسی می‌کنیم.

    ۱. غلط املایی نداشته باشید. خیلی مراقب اشتباهات تایپی باشید؛ قطعا زیبایی پیج شما را خراب خواهد کرد. با این حال، برخی از افراد عمدا چیزها را اشتباه می‌نویسند. معمولاً به این دلیل است که نام کاربری مورد نظر آنها قبلاً گرفته شده است. ما به شما توصیه می‌کنیم که نام کاربری خود را اشتباه ننویسید. به عنوان مثال، برخی از افراد ممکن است @theartofdaancing را انتخاب کنند زیرا @theartofdancing قبلاً گرفته شده است. این کار مردم را گیج می‌کند و پیدا کردن شما را برای آن‌ها سخت می‌کند.

    ۲. از تعداد زیادی اعداد استفاده نکنید. البته، اگر نام کاربری اینستاگرامی وجود داشته باشد که واقعاً می‌خواهید، گاهی اوقات ممکن است اعداد تنها گزینه شما باشند. توصیه می‌کنیم به هیچ وجه از اعداد استفاده نکنید، اما در صورت لزوم، از لیست طولانی آنها استفاده نکنید. به عنوان مثال، @BeautyLoveSong1281294 به جای نام کاربری @BeautyLoveSong، شبیه یک نام کاربری ربات است. اعداد باعث ایجاد آشفتگی و سردرگمی می‌شوند. و البته، مردم برای به خاطر سپردن تمام آن اعداد دچار مشکل خواهند شد!

    ۳. از به کار بردن آندرلاین بپرهیزید. درست است، زیرخط‌ها می‌توانند در برخی از نام‌های کاربری بسیار زیبا به نظر برسند. به عنوان مثال، @me_and_orla و @qll_ar t از زیر خط به خوبی استفاده می‌کنند. بدیهی است که آن‌ها تصمیم گرفتند از زیرخط استفاده کنند؛ زیرا نام کاربری مورد نظر آنها قبلاً گرفته شده بود. با این حال، نام‌های کاربری مانند @our_adventure_is_never_over با تمام این زیرخط‌ها احمقانه به نظر می‌رسند. به علاوه، واضح است که آنها این را انتخاب کردند زیرا @ouradventureisneverover قبلاً گرفته شده بود.

    نحوه تغییر نام کاربری اینستاگرام

    اگر نام کاربری اینستاگرام را اشتباه انتخاب کردید، نگران نباشید! شما همیشه می‌توانید آن را تغییر دهید. البته، وقتی آن را تغییر می‌دهید، ممکن است شخص دیگری چیزی را که قبلاً استفاده کرده‌اید، بگیرد، به این معنی که دیگر نمی‌توانید آن را دوباره تغییر دهید. بنابراین قبل از این‌که آن را تغییر دهید، در مورد آن مطمئن باشید.

    ۱. از پروفایل خود دیدن کنید و روی «ویرایش پروفایل» زیر تعداد فالوورهای خود کلیک کنید.

    ۲. در جایی که “نام کاربری” نوشته شده است، نام کاربری قدیمی خود را حذف کرده و یک نام کاربری جدید انتخاب کنید.

    ۳. روی done کلیک کنید و تمام، همین! اکنون نام کاربری اینستاگرام شما تغییر کرده است.

    سخن آخر

    ما امیدواریم که این مطلب به شما کمک کند تا راحت‌تر بتوانید انتخاب اسم برای پیج اینستاگرام را انجام دهید. با وجود بیش از 800 میلیون کاربر اینستاگرام، هنوز هم گزینه‌های خلاقانه زیادی برای امتحان کردن باقی مانده است.

    سوالات متداول

    در ادامه قصد داریم به رایج‌ترین سوالات درباره انتخاب اسم برای پیج اینستاگرام پاسخ دهیم.

    منابع:

    upleap

    messyeverafter

    soocial

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.