دلایل حذف پست اینستاگرام و نحوه بازیابی آن‌

0

آیا قصد حذف پست اینستاگرام خود را دارید؟ آیا مطمئن نیستید که کدام پست‌ها را حذف کنید یا چگونه این کار را به طور موثر انجام دهید؟ طبق گفته  CreatorIQ، بیش از 90٪  اینفلوئنسرها از اینستاگرام در کمپین‌های بازاریابی خود استفاده می‌کنند که بیشتر از هر پلتفرمی است. این نشان می‌دهد که اینستاگرام تا چه حد به منبع اصلی بازاریابی تبدیل شده است. به همین دلیل است که اهمیت دارد پروفایل‌های این رسانه اجتماعی خود را تمیز نگه دارید، به خصوص اگر یک حساب شخصی را به یک حساب تجاری تبدیل می‌کنید. در این پست چند نکته در مورد نحوه حذف پست اینستاگرام با شما کاربران گرامی به اشتراک می‌گذاریم.

چگونه چندین پست اینستاگرام را حذف کنیم؟

قبل از اینکه اقدام به حذف پست اینستاگرام خود کنید، برای شما مهم است که تصمیم بگیرید کدام پست‌ها را پاک کنید و کدام پست‌ها را نگه دارید.

اگر می‌خواهید حساب اینستاگرام خود را فوق‌العاده تمیز کنید، همه پست‌هایی که عملکرد ضعیفی دارند و هر پستی که با استراتژی بازاریابی فعلی و سبک‌هایی که برای اینستاگرام استفاده می‌کنید همخوانی ندارد را حذف کنید.

اگر می‌خواهید از استراتژی ساده‌تری استفاده کنید، روی حذف پست‌هایی تمرکز کنید که می‌توانند در درازمدت به کسب و کار شما آسیب بزنند. این‌ها پست‌هایی هستند که ممکن است به نظر برخی توهین‌آمیز باشد، مانند پست‌هایی که حاوی طنز غیر احساسی، عکس‌های قدیمی شما در حالت غیرطبیعی در دانشگاه و غیره هستند.

همان‌طور که روز به روز محبوب‌تر می‌شوید، جمعیت کوچک و در عین حال پر سر و صدایی از فالوورهای منفی را جذب خواهید کرد که در جستجوی پست‌هایی هستند که می‌توانند به اعتبار شما آسیب بزنند. به همین دلیل محتوای قدیمی شما را بررسی می‌کنند.

این شما هستید که باید تصمیم بگیرید که آیا کمی خودسانسوری ارزش دارد که بعداً سردردهای عصبی ناشی از توهین دیگران درباره خود را نجات دهید یا خیر.

اگر تصمیم دارید استراتژی ساده‌تری را دنبال کنید، پست‌هایی را در نظر بگیرید که محصولات را تبلیغ می‌کنند. طبق گزارش تجاری خود فیس بوک، 130  میلیون کاربر اینستاگرام هر ماه برای کشف اطلاعات محصول، روی پست‌های خرید کلیک می‌کنند.

به علاوه، طبق مطالعه انجام شده توسط Rakuten Marketing ، 80  درصد از مصرف‌کنندگان کالایی را بر اساس توصیه یک اینفلوئنسر خریداری کرده‌اند.

نگه داشتن چنین پست‌هایی به شما داده‌های زیادی را می‌دهد تا در مورد بهینه‌سازی روش تبلیغ محصولات خود در رسانه‌های اجتماعی با آنها کار کنید.

در نهایت، حفظ تصاویر شخصی را در نظر بگیرید، حتی اگر هرگز عملکرد خوبی نداشته باشند، مگر اینکه پروفایل شخصی خود را به پروفایل شرکت تغییر نام دهید.

محتوای شخصی عملکرد بهتری نسبت به محتوای تجاری دارد. این به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد بدانند که شما یک شخص واقعی هستید نه یک شرکت بی چهره که سعی می کند چیزی به آن‌ها بفروشد.

استراتژی حذف پست در اینستاگرام

اینستاگرام راهی برای حذف همزمان چندین پست اینستاگرام ندارد. این بدان معناست که اگر می‌خواهید بدون برنامه شخص ثالث آن را انجام دهید، باید این کار را به صورت دستی انجام دهید.

نحوه حذف پست اینستاگرام به صورت دستی

ابتدا پستی را که می خواهید حذف کنید مشاهده کنید. روی منوی سه نقطه در سمت راست بالای رابط کاربری پست کلیک کنید. روی Delete کلیک کنید، سپس برای تایید دوباره روی آن کلیک کنید. همچنین می‌توانید پست را بایگانی کنید تا اگر می‌خواهید آن را از دید عمومی پنهان کنید اما آن را در پروفایل خود نگه دارید.

استفاده از برنامه های شخص ثالث برای حذف پست اینستاگرام

هیچ روش رسمی برای حذف انبوه چندین پست اینستاگرام به طور مستقیم از طریق برنامه وجود ندارد. در عوض باید از طریق یک برنامه شخص ثالث وارد شوید.

انجام این کار در iOS نسبت به اندروید آسان تر است. به این دلیل که همه برنامه‌هایی که این سرویس را ارائه می‌کنند از فروشگاه Google Play حذف شده‌اند.

این ممکن است در آینده تغییر کند، یا ممکن است برنامه‌های جدیدی ظاهر شوند، بنابراین حتماً تحقیقات خود را در فروشگاه با استفاده از «حذف چند پست اینستاگرام» و «حذف انبوه پست‌های اینستاگرام» به عنوان عبارت جستجو انجام دهید.

اگر از نظر فنی تمایل دارید، می‌توانید برنامه‌هایی را از فروشگاه‌های برنامه شخص ثالث مانند Cleaner for Instagram  در ApkHere نصب کنید. با این حال، این خطرناک است، زیرا برنامه‌ها در این نوع بازارها به همان اندازه که در Google Play هستند به‌روزرسانی نمی‌شوند و به‌طور کامل بررسی نمی‌شوند. اگر تصمیم به رفتن به این مسیر دارید، حتما یک نرم افزار آنتی ویروس نصب کنید.

نحوه کار این برنامه‌ها برای حذف پست اینستاگرام به طور انبوه ساده است. شما با وارد کردن نام کاربری و رمز عبوری که برای ورود به اینستاگرام استفاده می‌کنید، وارد آن‌ها می‌شوید. سپس، بخش رسانه برنامه را پیدا می‌کنید.

فقط باید پست‌هایی را که می‌خواهید حذف کنید انتخاب و بعد از آن روی دکمه Delete کلیک کنید.

پس از اتمام کار، رمز عبور اینستاگرام خود را برای افزایش ایمنی تغییر دهید.


همچنین بخوانید: اینسایت ریلز اینستاگرام کجاست و چطور آن‌ را آنالیز کنیم؟

مراحل حذف پست اینستاگرام

در پلتفرم اینستاگرام، حذف پست‌ها آسان است. در اینجا مراحل حذف پست اینستاگرام آمده است.

  1. ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام خود را باز کنید.
  2. با کلیک بر روی نماد شخص در گوشه سمت راست پایین صفحه اینستاگرام خود به پروفایل خود بروید.
  3. پستی را که می خواهید حذف کنید انتخاب کنید.
  4. حالا یک خط سه نقطه در بالای پست می بینید.
  5. بر روی گزینه حذف ضربه بزنید.
  6. اکنون، دوباره گزینه حذف تایید وجود خواهد داشت. برای تایید روی گزینه delete کلیک کنید.

هنگامی که پست‌های انتخاب شده را از حساب خود حذف می‌کنید، همه لایک‌ها و نظرات به طور خودکار از پروفایل شما حذف می‌شوند.

نحوه حذف پست اینستاگرام با امکان بازیابی دوباره

گاهی اوقات، آنقدر به برخی از عکس‌ها ارتباط می‌گیریم که هرگز نمی‌خواهیم آن‌ها را برای همیشه حذف کنیم، بنابراین گزینه بایگانی را پیش رو داریم.

اینستاگرام یک گزینه بایگانی دارد که به شما امکان می‌دهد پست‌ها را از نمای عمومی حذف کنید اما آنها را در مکانی ذخیره کنید که فقط شما بتوانید آنها را ببینید. این گالری خصوصی اینستاگرام فقط برای شما قابل مشاهده است. اینستاگرام به سایر کاربران اجازه دیدن یا دسترسی را نمی‌دهد. بنابراین، اجازه دهید ببینیم چگونه می‌توانیم این ترفند جادویی را در چند مرحله انجام دهیم.

  1. برنامه اینستاگرام خود را باز کنید.
  2. با کلیک بر روی نماد شخص در گوشه سمت راست پایین صفحه اینستاگرام خود به پروفایل خود بروید.
  3. پستی را که می‌خواهید بایگانی کنید انتخاب کنید.
  4. حالا یک خط سه نقطه در بالای پست می‌بینید.
  5. روی گزینه بایگانی ضربه بزنید.
  6. حالا دوباره برای تایید روی گزینه آرشیو کلیک کنید.

گالری خصوصی را که در آن می‌توانید پست‌های حذف شده را ببینید، از کجا مشاهده کنید؟

در اینجا مراحلی وجود دارد که باید برای دسترسی به آن پست‌های آرشیو شده دنبال کنید.

  1. برنامه اینستاگرام خود را باز کنید.
  2. با کلیک بر روی نماد شخص در گوشه سمت راست پایین صفحه اینستاگرام خود به پروفایل خود بروید.
  3. حالا یک خط سه نقطه در بالای پست می بینید.
  4. روی گزینه بایگانی ضربه بزنید.

به این ترتیب می‌توانید به گالری آرشیو خود بروید. در اینجا همه پست‌های خود را دریافت خواهید کرد که می‌خواهید برای همیشه ذخیره کنید. هر زمان که بخواهید می‌توانید آن‌ها را به فید حساب خود بازگردانید. هنگامی که پست‌های خود را بایگانی می‌کنید، هیچ کس از برنامه اعلان دریافت نمی‌کند.

اکنون در اینجا مراحل حذف بایگانی پست‌هایتان از گالری خصوصی به فیدهایتان آمده است.

  1. برنامه اینستاگرام خود را باز کنید.
  2. با کلیک بر روی نماد شخص در گوشه سمت راست پایین صفحه اینستاگرام خود به پروفایل خود بروید.
  3. حالا یک خط سه نقطه در بالای پست می بینید.
  4. روی گزینه بایگانی ضربه بزنید.
  5. اکنون، پست خود را که می خواهید از آرشیو خارج کنید، انتخاب کنید.
  6. حالا روی خط سه نقطه بالای پست کلیک کنید.
  7. روی گزینه show on profile کلیک کنید.

حذف پست اینستاگرام بخاطر آهنگ

اگرچه اینستاگرام یک رسانه اجتماعی بسیار محبوب برای اشتراک‌گذاری عکس و فیلم است. اما اینستاگرام در مورد محتوایی که قرار است در آنجا به اشتراک گذاشته شود، توجه زیادی به کپی رایت افراد دارد.

هنگامی که عکس یا ویدیویی را آپلود می‌کنید که دارای حق انتشار است، به طور خودکار یک اعلان در مورد کپی رایت آن دریافت خواهید کرد. رایج‌ترین نتیجه این است که پست از حساب IG شما حذف می‌شود.

این مشکل اغلب زمانی رخ می‌دهد که ویدیوی آپلود شده از موسیقی افراد استفاده می‌کند. آهنگ موجود در ویدیو به عنوان محتوای دارای حق چاپ شناسایی می‌شود، بنابراین در اعلان اینستاگرام یک هشدار حق انتشار دریافت خواهید کرد.

گاهی اوقات این مشکل واقعا آزاردهنده است، به خصوص اگر عکس یا ویدیو در واقع هیچ یک از شرایط و ضوابط اعمال شده توسط اینستاگرام را نقض نکند.

برای حل مشکل پستی که دارای حق انتشار یا مسدود شده است، می‌توانید مراحل زیر را امتحان کنید.

  • اپلیکیشن اینستاگرام را روی گوشی هوشمند خود اجرا کنید.
  • با استفاده از یک حساب IG که مشمول حق انتشار است وارد شوید.
  • منوی اعلان یا اعلان اینستاگرام را باز کنید.
  • پیام مربوط به کپی رایت را کلیک کنید.
  • سپس روی گزینه Appeal در پایین ضربه بزنید.
  • تأیید من را انتخاب و نام کاربری IG خود را تایپ کنید.
  • در نهایت روی دکمه تجدید نظر ضربه بزنید.
  • انجام شد.

با فشار دادن دکمه درخواست تجدیدنظر، شما یک پیام به اینستاگرام ارسال می‌کنید که ارسال عکس یا ویدیو در حساب IG شما حق چاپ یا کپی رایت دیگران را نقض نمی‌کند.

فقط باید چند دقیقه صبر کنید تا ویدیوی نقض شده حق چاپ به طور خودکار در حساب اینستاگرام شما آپلود شود.

بیشتر بخوانید: نصب مجدد اینستاگرام

حذف پست اینستاگرام از طریق کامپیوتر

این نکته بر روی هر مرورگر وب مانند کروم، فایرفاکس، مایکروسافت اج و غیره که از کنسول توسعه دهنده با نوار ابزار دستگاه پشتیبانی می‌کند، موثر است.

به طور کلی، وقتی پست‌های اینستاگرام را باز می‌کنید و سعی بر حذف پست اینستاگرام دارید، گزینه حذف در لیست منو موجود نیست.

با این حال، در اینجا مراحل حذف پست اینستاگرام در رایانه وجود دارد:

مرحله ۱: مرورگر کروم را روی دسک‌تاپ راه‌اندازی کنید .

مرحله ۲: پروفایل اینستاگرام خود را باز کنید . 

 مرحله ۳: برای گزینه‌های بیشتر کلیک راست کرده و Inspect  را انتخاب کنید. با این کار کنسول توسعه دهنده در مرورگر کروم باز می‌شود.

مرحله ۴: روی نوار ابزار Toggle device در کنسول توسعه دهنده کلیک کنید.

مرحله ۵: در منوی کشویی هر دستگاهی مانند iPhone  را انتخاب کنید و مقیاس را روی 100٪  تنظیم کنید.

مرحله ۶: صفحه پروفایل اینستاگرام را دوباره بارگیری کنید.

مرحله ۷: برای تغییر روی نماد Feeds  کلیک کنید.

مرحله ۸: بر روی آن سه نقطه کلیک کنید برای گزینه های بیشتر

مرحله ۹: گزینه Delete   را انتخاب کنید.

مرحله ۱۰: در نهایت روی دستور Delete  کلیک کنید تا تایید کنید که می‌خواهید پست اینستاگرام را حذف کنید.

با این روش پست اینستاگرام شما از دسکتاپ در رایانه شخصی حذف می‌شود. همانطور که اشاره کردیم، شما می‌توانید بدون استفاده از هیچ نرم افزار خارجی، پست را از هر مرورگری حذف کنید. حتی با استفاده از InstaG Purger یک عکس اینستاگرام را به صورت انبوه حذف کنید .

حذف پست پیشنهادی اینستاگرام

اینستاگرام از طریق پست‌های پیشنهادی به شما کمک می‌کند چیز جدیدی کشف کنید. بنابراین ممکن است یک پست از حساب مشابهی که دنبال می‌کنید ببینید و تصمیم بگیرید که آن را نیز دنبال کنید. پست‌های پیشنهادی پس از آخرین پست‌های کسانی که دنبال می‌کنید در فید شما ظاهر می‌شوند.

پست‌های پیشنهادی اینستاگرام بر اساس پست‌هایی از حساب‌هایی مانند آن‌هایی که قبلاً دنبال کرده‌اید و همچنین پست‌هایی شبیه به آن‌هایی که دوست دارید یا ذخیره کرده‌اید است. برای مثال، اگر چندین پست مرتبط با سفر را دنبال کنید، لایک یا ذخیره کنید، اینستاگرام پست‌هایی را پیشنهاد می‌کند که مقاصد و تجربیات سفر زیادی را نشان می‌دهد.

متأسفانه، هنوز نمی‌توانید کل ویژگی یا بخش پست‌های پیشنهادی را در اینستاگرام غیرفعال یا مخفی کنید. اما می‌توانید هر پست پیشنهادی را پنهان کنید تا به اینستاگرام بگویید که آن را دوست ندارید. همچنین، می‌توانید روی «مشاهده پست‌های قدیمی» یا «پست‌های قدیمی» ضربه بزنید تا پست‌های قبلی را از حساب‌هایی که دنبال می‌کنید ببینید.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    حذف پست تبلیغاتی اینستاگرام

    اگر می خواهید یک تبلیغ اینستاگرام را به طور کامل حذف کنید، بهترین و سریع‌ترین راه این است که مستقیماً آن را در اینستاگرام انجام دهید.

    فرآیند نسبتا ساده است:

    1. به تبلیغات بروید 
    2. Current را انتخاب کنید
    3. تبلیغی را که می‌خواهید حذف کنید پیدا کرده و روی View Insights  ضربه بزنید
    4. به پایین بروید تا دکمه Delete  یا Pause  را ببینید
    5. روی Delete Promotion ضربه بزنید
    6. برای تایید OK را فشار دهید

    نکته: اگر دکمه Delete یا Pause نمایش داده نشد، اینستاگرام را ببندید، چند دقیقه صبر کنید و سپس این روند را تکرار کنید تا دکمه ظاهر شود.


    تمیز کردن پروفایل اینستاگرام می‌تواند کاری دلهره آور به نظر برسد. متأسفانه، اگر می‌خواهید جدی گرفته شوید، ممکن است حذف پست اینستاگرام کاملاً ضروری باشد.

    برنامه‌هایی که به شما امکان می‌دهند پست‌ها را به صورت انبوه حذف کنید بسیار مفید هستند. با این حال، اگر بخواهید پست‌های خود را به صورت دستی یکی یکی حذف کنید، می‌توانید پروفایل خود را دقیق تر تجزیه و تحلیل کنید. این می‌تواند تشخیص اینکه کدام پست‌ها باید پاک شوند و کدام پست‌ها باقی بمانند را آسان‌تر کند.

    این امر مخصوصاً زمانی صادق است که زیرنویس‌های طولانی ایجاد کنید، زیرا برای خواندن کامل آنها باید هر پست را به طور کامل مشاهده کنید.

    همچنین باید حساب‌ها را لغو فالو کنید و پست‌هایی را که ممکن است بحث برانگیز یا غیرحرفه‌ای تلقی شوند را حذف کنید. باز هم، نیازی نیست که زندگی آنلاین و شخصیت خود را کاملاً سرکوب کنید. شما فقط باید مطمئن شوید که محتوایی که ارسال می کنید با آنچه مخاطب هدف شما از شما انتظار دارد مطابقت دارد. که شامل مطالب گذشته می‌شود. پست‌ها و همچنین لایک‌های خود را مرور کنید و هر چیزی را که احساس می‌کنید با کسی که اکنون هستید مطابقت ندارد را حذف کنید، به علاوه هر چیزی که احساس می‌کنید می‌تواند مخاطب را از دنبال کردن شما منصرف کند.

    بسیاری از ابزارهایی که قبلا ذکر کردیم می توانند به شما در حذف پست اینستاگرام کمک کنند.

    در نهایت، شما باید استراتژی بازاریابی کلی خود را برای اینستاگرام بهینه کنید تا در آینده دیگر نیازی به این کار نداشته باشید. درباره اینفلوئنسرهای برتر در جایگاه خود تحقیق کنید تا ببینید چگونه از اینستاگرام استفاده می‌کنند.

    استفاده از ابزار برنامه ریزی اینستاگرام را در نظر بگیرید تا تقویم بازاریابی خود را خیلی زودتر برنامه ریزی کنید. Sendible و Agorapulse گزینه‌های بسیار خوبی برای زمان بندی پست‌ها با تصاویر و ویدئو هستند.

    Sendible به طور خاص کاملا مقرون به صرفه است. به دلیل محدودیت‌های API اینستاگرام، تصاویر و ویدیوها را می‌توان مستقیماً برنامه‌ریزی کرد (اگر پروفایل تجاری اینستاگرام دارید ) اما استوری‌ها و ریلزها به برنامه خود Sendible نیاز دارند که اعلان‌ها را در یک زمان برنامه‌ریزی شده برای شما ارسال می‌کند.

    پرسش و پاسخ رایج

    در ادامه قصد داریم به رایج‌ترین سوالات درباره حذف پست اینستاگرام پاسخ دهیم.

    منبع:

    startupbonsai

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.