افزایش بازدید استوری اینستاگرام با ۱۴ روش تضمینی

افزایش بازدید استوری اینستاگرام با ۱۴ روش تضمینی

تردیدی در این واقعیت نیست که برای یک ادمین حرفه‌ای و یا صاحب ایده و کسب و کار، افزایش بازدید استوری اینستاگرام بسیار اهمیت دارد و برای رسیدن به این...

بابک سرانی

نوسته شده در آذر ۱۷, ۱۴۰۰

اشتراک گذاری:

تردیدی در این واقعیت نیست که برای یک ادمین حرفه‌ای و یا صاحب ایده و کسب و کار، افزایش بازدید استوری اینستاگرام بسیار اهمیت دارد و برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاش دریغ نخواهد کرد.

شما را در این مقاله با ۱۰ تکنیک برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام آشنا خواهیم کرد اما قبل از آن به سراغ ماهیت بازدید استوری در اینستاگرام و ویژگی‌های خود استوری خواهیم رفت.

بدون تردید یکی از قابلیت‌های بسیار جذاب در اپلیکیشن اینستاگرام توانایی گذاشتن استوری در صفحه خود و نمایش آن برای دوستان‌تان است. استوری‌های اینستاگرام شامل تصاویر و ویدیوهایی هستند که به طور کلی ۲۴ ساعت عمر داشته و پس از آن ناپدید می‌شوند.

تنها سابقه موجود از استوری گذاشته شده در گالری گوشی ذخیره شده و فرد می تواند با مراجعه به پوشه اینستاگرام خود در گالری، استوری‌هایی که قبلا در Instagram منتشر کرده است را مشاهده کند.

در استوری معمولی شما می‌توانید از میان تصاویری که در گالری خود دارید، یا تصویری که با دوربین موبایل خود می‌گیرید و یا ویدیویی که از قبل در گالری خود دارید یا در لحظه فیلم برداری می‌کنید، مورد یا مواردی را با سایر فالوورها به اشتراک بگذارید.

یکی از ویژگی‌های جالب استوری اینستاگرام این است که به شما اجازه می‌دهد محتوای ایجاد شده در ۲۴ ساعت گذشته از رول دوربین یا گالری گوشی‌ هوشمند خود را آپلود کنید. برای این کار کافی است بر روی دوربین استوری ضربه بزنید، سپس آخرین محتوای رول دوربین خود را در پایین صفحه مشاهده خواهید کرد. از این قسمت می‌توانید به راحتی محتوایی که می‌خواهید را به استوری خود اضافه کنید.

اگر شما حساب کاربری خود را خصوصی کنید، استوری‌های شما فقط برای دنبال‌کنندگان‌تان نمایش داده می‌شود. همچنین می‌توانید به راحتی تمام استوری‌های خود را از هر کسی که نمی‌خواهید آن را ببیند پنهان کنید، حتی اگر آن‌ها جزو دنبال‌کنندگان شما باشند.

برای اضافه کردن لوکیشن به استوری اینستاگرام خود باید برروی دکمه برچسب یا استیکر ضربه بزنید و سپس گزینه Location را انتخاب کنید. در این قسمت با لیستی از مکان‌های نزدیک که در یک نوار جستجو قرار دارد مواجه می‌شوید که می‌توانید مکان مناسب خود را انتخاب کنید. سپس برروی مکان مورد نظر ضربه بزنید تا به استوری شما اضافه شود.

منبع:

Netinfluencer

بابک سرانی

نوسته شده در آذر ۱۷, ۱۴۰۰

اشتراک گذاری:

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

در این مطلب بخوانید:

Table of Contents

آخرین مطالب