چگونه لینک پیج اینستاگرام را در تلگرام به اشتراک بگذاریم؟

1

شما هم با مشکل کپی کردن لینک پیج اینستاگرام در تلگرام مواجه هستید؟ همه می‌دانیم که اینستاگرام و تلگرام دو پلتفرم محبوب و پرطرفدار در سراسر دنیا محسوب می‌شوند. آن‌قدر محبوب که از هر ترفندی برای جلوگیری از کاهش محبوبیت خود استفاده می‌کنند. مطالبی که در این مقاله خواهید خواند:

کسب‌وکارهای بسیاری در هر یک از این فضاها راه‌اندازی شده‌اند که هر کدام تجارت خاص خود را دارند. اما گاهی اوقات استفاده از هر یک از این پلتفرم‌ها برای افراد محدودیت‌هایی را به دنبال دارد که البته اغلب آن‌ها تنها با کمی آگاهی و جست‌وجو و البته پیروی از قوانین این بسترها قابل رفع است. برای مثال یکی از این مشکلات عدم قابلیت استفاده از لینک پیج اینستاگرام در تلگرام است.

اما آیا برای رفع این مشکل هم راه‌حلی وجود دارد؟ بیایید در ادامه نحوه حل کردن این معضل را بررسی کنیم.

چگونه پیج اینستاگرام را در تلگرام تبلیغ کنیم؟

برای بالا بردن تعداد فالوورهای خود در اینستاگرام می‌توانید از پلتفرم رقیب او یعنی تلگرام استفاده کنید. شما می‌توانید با قرار دادن لینک پیج اینستاگرام در تلگرام اقدام به تبلیغ پیج خود کنید. البته که این کار آن‌گونه که فکر می‌کنید ساده نیست و معمولاً کاربران اینستاگرامی را با چالش‌هایی روبه‌رو می‌کند. از لینک پیج اینستاگرام در تلگرام می‌توان برای بالا بردن دنبال‌کنندگان و افزایش میزان بازدید از پیج و رشد تعداد لایک‌ها نیز استفاده کرد.

چگونه پیج اینستاگرام را در تلگرام تبلیغ کنیم؟

البته این تنها مزیت کپی کردن لینک پیج اینستاگرام در تلگرام نیست. شما می‌توانید از این قابلیت برای به اشتراک‌گذاری محتواها و پست‌های موجود در اینستاگرام برای فرستادن آن‌ها به پیام‌رسان‌های محبوبی مثل واتس‌اپ یا تلگرام نیز استفاده کنید. شاید گاهی اوقات هم بخواهید یک نوع مسابقه یا نظرسنجی را با سایرین به اشتراک بگذارید که در چنین شرایطی حتماً باید اقدام به کپی لینک اینستاگرام در تلگرام کنید. به هر حال هدف هر چه که باشد دانستن نحوه کپی کردن لینک پیج اینستاگرام بسیار اهمیت دارد.

کپی کردن لینک پیج اینستاگرام در تلگرام یکی از معضلات اکثر کاربران این پلتفرم است که با چند ترفند می‌توان این مشکل را برطرف کرد.

کپی کردن لینک پیج اینستاگرام در تلگرام

اگر می‌خواهید لینک اینستاگرام را در تلگرام خود کپی کنید، اول باید لینک پست مورد نظر خود را به دست بیاورید. یکی از قابلیت‌های اینستاگرام این است که به هر کاربر اجازه می‌دهد تا لینک مخصوصی را برای هر پست ایجاد کند. بعد از تولید این لینک به راحتی می‌توان آن را در اختیار هر شخص دیگری قرار داد و یا در سایر حساب‌های خود در دیگر پلتفرم‌ها کپی کرد.

البته که بسته به نوع بستری که قرار است این لینک را در آن کپی کنید، ممکن است با چالش‌ها و دردسرهای متفاوتی رو‌به‌رو شوید. یکی از این بسترها تلگرام است. به همین علت قرار است در اینجا مرحله به مرحله نحوه به اشتراک‌گذاری لینک اینستاگرام در تلگرام را برای شما توضیح دهیم.

در قدم اول باید وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید. سپس به پستی مراجعه کنید که می‌خواهید لینک آن را با سایرین و یا دیگر پلتفرم‌های خود به اشتراک بگذارید. در قسمت بالای صفحه شاهد یک بخش سه نقطه خواهید بود که باید روی آن کلیک کنید. بعد از انجام این کار با یک باکس روبه‌رو خواهید شد که گزینه‌های متعددی دارد. آنچه که شما انتخاب می‌کنید گزینه Copy Link خواهد بود. با کلیک روی این قسمت می‌توانید لینک پست مربوطه را کپی کنید و آن را در دیگر پلتفرم‌ها به اشتراک بگذارید.

به اشتراک‌گذاری لینک پیج اینستاگرام در تلگرام

به اشتراک‌گذاری لینک اینستاگرام در تلگرام

در این مرحله برای کپی لینک پیج اینستاگرام در تلگرام کار چندان سختی پیش رو ندارید. کافی است وارد صفحه پلتفرم مورد نظر شوید، سپس گزینه past را فشرده و اقدام به ارسال لینک کنید. اما بسیاری از افراد می‌خواهند بدانند که چگونه لینک پروفایل یک پیج اینستاگرام در تلگرام کپی می‌شود. این کار هم درست مانند کپی کردن لینک یک پست اینستاگرامی است.

با این تفاوت که باید در صفحه اصلی پیج مورد نظر وارد شوید و سپس روی قسمت سه نقطه کلیک کنید. در بین گزینه‌های متعدد با یک گزینه به نام Copy Profile URL روبه‌رو خواهید شد که می‌توانید با کلیک روی آن، آدرس پروفایل پیج مورد نظر را انتخاب کنید و در هر مکانی که دوست داشتید کپی کرده یا به اشتراک بگذارید.

برای به اشتراک‌گذاری لینک پیج اینستاگرام در تلگرام کافی است به قسمت تنظیمات اینستاگرام رفته و با انتخاب گزینه Copy Profile URL آدرس پیج خود را کپی کنید.

چرا اینستاگرام لینک تلگرام را قبول نمی‌کند؟

تا اینجا در مورد کپی کردن لینک پیج اینستاگرام در تلگرام صحبت کردیم. اما در مقابل یک معضل مشابه هم برای مخاطبین این دو شبکه اجتماعی وجود دارد و آن هم عدم پذیرش لینک تلگرام در پلتفرم رقیب است. اما علت باز نشدن لینک تلگرام در اینستاگرام چیست؟

در یکی از آپدیت‌های اینستاگرام کاربران این پلتفرم با محدودیت قرار دادن لینک آی‌دی تلگرام در بیو اینستاگرام مواجه شدند. اما از آنجایی که همیشه راه‌حلی برای این سری از مشکلات پیدا می‌شود، می‌توان با کمک ترفندهایی این محدودیت را دور زد. در ادامه به معرفی دو روش خواهیم پرداخت که به کمک آن‌ها می‌توان لینک تلگرام را در اینستاگرام قرار دهید.

1. روش اول ساخت لینک تلگرام برای اینستاگرام

برای رفع مشکل کپی شدن لینک تلگرام در بیو اینستاگرام تنها کافی است به جای اسم تلگرام در ابتدای لینک خود از عبارت مخفف شده این اسم استفاده کنید. برای مثال به لینک یوزر Telegram.me/zahra توجه کنید. این لینک اصلی یوزر شماست که می‌توانید به جای اسم Zahra نام آی‌دی خود را وارد کنید. شما تنها با یک تغییر کوچک در این لینک قادر خواهید بود که مشکل ثبت آن در بیو را برطرف ‌کنید.

فقط کافی است به جای عبارت Telegram در لینک یوزر خود از کلمه tlgrm استفاده کنید. در این صورت لینک آی‌دی تلگرام شما به  tlgrm.me/Zahra تغییر پیدا می‌کند. اما چندی بعد از استفاده از این ترفند هم با فیلتر کردن آن از سوی اینستاگرام مواجه شدیم. در چنین شرایطی باید اول به بخش Edit your profile در پیج خود بروید. بعد از آن وارد بخش website شوید و همین آدرس را با یک تفاوت دیگر در این بخش وارد کنید. این بار به جای عبارت me از in استفاده کنید. در این صورت لینک تلگرام شما در بیو اینستاگرام باید به صورت tlgrm.in /Zahra ثبت می‌شود.

حالا برای قرار دادن این لینک در اینستاگرام وارد پروفایل کاربری خود شوید. در ادامه روی بخش Edit your profile کلیک کنید. شما با چند گزینه مختلف مواجه خواهید شد که باید لینک به دست آمده از تلگرام را درست در باکس جلوی website کپی کنید. در انتها شاهد قرار گرفتن این لینک در قسمت بیو پیج خود خواهید بود.

برای کپی لینک تلگرام از اینستاگرام می‌توانید در انتهای عبارت tlgrm.in / نام آی‌دی تلگرام خود را قرار دهید و آن را پس از ساخت در بخش website پیج کپی کنید.

2. روش دوم ساخت لینک تلگرام برای اینستاگرام

در این روش باید لینکی تهیه کنید که برای اینستاگرام قابل پذیرش باشد. این لینک را می‌توانید از طریق یک سایت اختصاصی کوتاه کننده لینک گوگل ایجاد کنید. سپس این لینک را می‌توانید در قسمت بیو پیج خود قرار دهید. به این منظور باید اول وارد سایت کوتاه کننده لینک گوگل شوید. بعد از آن باید به دنبال قسمتی با نام Simplify your links باشید و در کادر آن لینک به دست آمده از آی‌دی تلگرام خود را کپی کنید.

در ادامه باید قسمت من ربات نیستم را فعال کنید. به همین منظور باید تیک عبارت I’m not a robat را بزنید. سپس روی عبارت SHORTEN URL کلیک کنید. در این مرحله می‌توانید به لینک کوتاه شده تلگرام خود دسترسی داشته باشید و آن را در صفحه اصلی پیج خود، درست در قسمت بیو با مخاطبین به اشتراک بگذارید. این کار را هم باید دقیقاً مثل مرحله قبل انجام دهید و در انتها دکمه تیک آبی را در گوشی‌های اندروید و یا گزینه Done را در گوشی‌های آیفون انتخاب کنید و شاهد کپی شدن لینک تلگرام در اینستاگرام خود باشید.

قرار دادن لینک در پست اینستاگرام

نحوه قرار دادن لینک در پست اینستاگرام

بعد از پرداختن به بحث کپی لینک پیج اینستاگرام در تلگرام، می‌خواهیم ببینیم که چگونه می‌توان یک لینک را در قسمت توضیحات پست اینستاگرام قرار داد. البته که اگر قرار باشد این لینک خاصیت کلیک و انتقال به صفحه‌ای دیگر را نداشته باشد، به راحتی می‌تواند در بخش توضیحات کپی شود. اما در حالت عادی برای قرار دادن لینک قابل کلیک در این بخش باید هزینه آن را پرداخت کنید. پس در حالت عادی می‌توان تنها در بخش وب‌سایت تنظیمات که همان قسمت بیو پیج می‌شود، لینک قابل کلیک قرار داد. اما شاید با دانستن دو ترفند زیر بتوانید این مشکل را حل کنید.

  • از ابزار LinkMyPhoto استفاده کنید. این ابزار هم به صورت رایگان و هم پولی در اختیار کاربران قرار دارد که تفاوت این دو نسخه در محدودیت استفاده از آن است.
  •  از وب‌سایت Bitly برای ساخت لینک‌های کوتاه استفاده کنید. البته این لینک در بخش کپشن قابل کلیک نیست ولی به دلیل کوتاه بودن به راحتی در ذهن مخاطب قرار می‌گیرد.
  • از دیگر روش‌های کپی کردن لینک پیج اینستاگرام این است که این لینک را با کمک سایت‌های کوتاه کننده لینک برای اینستاگرام قابل قبول کنید.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    جمع‌بندی

    • در این راهنما به نحوه کپی لینک پیج اینستاگرام در تلگرام پرداختیم و همچنین مشکل ثبت مشکل قرار دادن لینک تلگرام را در بیو اینستاگرام با دو روش مختلف برطرف کردیم.
    • برای به اشتراک‌گذاری لینک پیج اینستاگرام در تلگرام کافی است روی قسمت‌های کپی لینک پروفایل یا پست، در بخش تنظیمات پیج خود بروید و لینک مد نظر خود را کپی کنید.
    • برای قرار  دادن لینک تلگرام در بیو هم می‌توانید یا آدرس لینک خود را کمی تغییر دهید و یا اینکه لینک آی‌دی تلگرام خود را کوتاه کنید.
    • به نظر شما شیوه ساده‌تری برای رفع این مشکلات وجود دارد؟ آیا شما روش بهتری برای رفع این دو مشکل دارید؟ در قسمت نظرات، راه‌حل‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

    سؤالات متداول

    منابع:

    actualidadiphone

    engadget

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    1 نظر
    1. ارسطو می گوید

      سلام مطلب آموزشی مفیدی بود سپاس