چگونه لینک پیج اینستاگرام را در تلگرام به اشتراک بگذاریم؟

چگونه لینک پیج اینستاگرام را در تلگرام به اشتراک بگذاریم؟

شما هم با مشکل کپی کردن لینک پیج اینستاگرام در تلگرام مواجه هستید؟ همه می‌دانیم که اینستاگرام و تلگرام دو پلتفرم محبوب و پرطرفدار در سراسر دنیا محسوب می‌شوند. آن‌قدر...

سهیلا سلحشور

نوسته شده در اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۱

اشتراک گذاری:

لینک تلگرام در اینستاگرام

شما هم با مشکل کپی کردن لینک پیج اینستاگرام در تلگرام مواجه هستید؟ همه می‌دانیم که اینستاگرام و تلگرام دو پلتفرم محبوب و پرطرفدار در سراسر دنیا محسوب می‌شوند. آن‌قدر محبوب که از هر ترفندی برای جلوگیری از کاهش محبوبیت خود استفاده می‌کنند. مطالبی که در این مقاله خواهید خواند:

جمع‌بندی

  • در این راهنما به نحوه کپی لینک پیج اینستاگرام در تلگرام پرداختیم و همچنین مشکل ثبت مشکل قرار دادن لینک تلگرام را در بیو اینستاگرام با دو روش مختلف برطرف کردیم.
  • برای به اشتراک‌گذاری لینک پیج اینستاگرام در تلگرام کافی است روی قسمت‌های کپی لینک پروفایل یا پست، در بخش تنظیمات پیج خود بروید و لینک مد نظر خود را کپی کنید.
  • برای قرار  دادن لینک تلگرام در بیو هم می‌توانید یا آدرس لینک خود را کمی تغییر دهید و یا اینکه لینک آی‌دی تلگرام خود را کوتاه کنید.
  • به نظر شما شیوه ساده‌تری برای رفع این مشکلات وجود دارد؟ آیا شما روش بهتری برای رفع این دو مشکل دارید؟ در قسمت نظرات، راه‌حل‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

سؤالات متداول

منابع:

actualidadiphone

engadget

سهیلا سلحشور

نوسته شده در اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۱

اشتراک گذاری:

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

در این مطلب بخوانید:

Table of Contents

آخرین مطالب