سرویس تضمین تحویل پادرو چیست؟

سرویس تضمین تحویل پادرو چیست؟

سرویس جدید پادرو به نام «تضمین تحویل» امکان انتخاب روش توزیع پس از ثبت سفارش را با همکاری لاکرهای هوشمند و شرکت‌های پستی فراهم می‌کند. این سرویس در حال حاضر...

بیتا هیرمند

نوسته شده در دی ۱۱, ۱۴۰۲

اشتراک گذاری:

سرویس جدید پادرو به نام «تضمین تحویل» امکان انتخاب روش توزیع پس از ثبت سفارش را با همکاری لاکرهای هوشمند و شرکت‌های پستی فراهم می‌کند. این سرویس در حال حاضر با استفاده از امکانات لاکر هوشمند جابار و با همکاری شرکت پستی اسپید، در شهر تهران خدمات رسانی می‌کند اما در آینده نزدیک با اضافه شدن لاکرهای هوشمند دیگر و همکاری با دیگر شرکت‌های پستی، سرویس تضمین تحویل به نقاط دیگر کشور نیز خواهد رسید. سرویس جدید پادرو در راستای رفع دغدغه ارسال مرسوله پستی و عملیات سفارشات، با ارائه خدمات پستی متنوع برای گیرنده سفارش و جلب رضایت آنان، آسودگی خاطر را برای فروشگاه‌های آنلاین فراهم می‌کند.

سرویس تضمین تحویل پادرو چیست؟

در سرویس تضمین تحویل پادرو، مشتری نهاییِ فروشنده‌هایی که از فروشگاه ساز پادروشاپ استفاده می‌کنند، این امکان را دارند تا با استفاده از امکانات شرکت‌ پستی اسپید، پس از ثبت سفارش اولیه، اقدام به ویرایش آدرس مقصد و تغییر آن به یکی از آدرس‌های لاکرهای هوشمند مانند جابار کنند.

با درخواست مشتری (گیرنده)، لاکرهای فعال در مناطق مختلف شهر برای او نمایش داده می‌شوند که می‌تواند لاکر مطلوب خود را به عنوان مقصد نهایی برای دریافت سفارش، رزرو کند. پس از ثبت درخواست، شرکت پستی، مرسوله را به لاکر انتخاب شده منتقل کرده و گیرنده می‌تواند در یک بازه زمانی، بسته خود را از داخل لاکر بردارد.

سرویس جدید ارسال و تحویل بسته‌های پستی پادرو یک سرویس کاربردی برای افرادی است که امکان حضور به‌موقع در محل برای دریافت بسته‌های خود را ندارند.

فرستنده هنگام انتخاب نحوه ارسال، با گزینش شرکت پستی اسپید این سرویس را برای گیرنده فعال خواهد کرد. پیامی حاوی یک لینک، مبنی بر امکان تغییر آدرس ثبت شده در پلتفرم پادروشاپ برای گیرنده سفارش ارسال می‌شود که می‌تواند وارد لینک ارسالی شده و آدرس دریافت بسته را به یکی از لاکرهای هوشمند جابار تغییر دهد و در زمان و مکان مشخص، بسته را از داخل لاکر تحویل بگیرد.

پس از قرار گرفتن بسته در لاکر مقصد توسط پیک، کد بازگشایی از طریق پیامک برای گیرنده ارسال می‌شود. از لحظه بارگذاری بسته در لاکر تا زمان پایان سرویس (که به او اعلام می‌شود)، گیرنده می‌تواند برای دریافت بسته از لاکر به محل مراجعه کند و با استفاده از کد بازگشایی، بسته را دریافت نماید.

در حال حاضر سرویس تضمین تحویل پادرو با همکاری لاکر هوشمند جابار فعالیت خود را آغاز کرده است و برای مشتریانی که در مقصد تهران هستند، قابل استفاده است. پادرو در تلاش است برای ارائه خدمات بهتر و راحتی مشتریان این سرویس را گسترش دهد.

لاکر هوشمند چیست؟

لاکر یا Locker نوعی صندوق الکترونیکی هوشمند است که در مکان‌های مشخص مستقر شده است. این صندوق هوشمند امکان محافظت، نگهداری و تحویل مرسوله پستی در محدوه وزنی و ابعاد مشخص را برای مشتریان فراهم کرده است.

در حال حاضر ابعاد مورد تایید در سفارش‌های سرویس تضمین تحویل پادرو شامل جدول زیر تا محدوده وزنی ۱۵ کیلوگرم می‌شود. ابعاد (به سانتی‌متر) درج شده در جدول زیر از پاکت متالایز A4 استاندارد پستی تا کارتن پستی سایز شماره ۵ را پوشش می‌دهد.

باکسارتفاععرضعمیق
۱۱۵۳۰۳۶
۲۱۵۳۸۳۶
۳۳۱۳۰۳۶
۴۳۱۳۸۳۶
۵۶۸۳۶۳۶

بیتا هیرمند

نوسته شده در دی ۱۱, ۱۴۰۲

اشتراک گذاری:

در این مطلب بخوانید:

Table of Contents

آخرین مطالب