آموزش ادیت عکس با اینشات و نحوه اصلاح رنگ و بالابردن کیفیت

0

بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین به دنبال روشی هستند تا بهترین محتوای تصویری را تولید کنند. در این مطلب با آموزش ادیت عکس با اینشات همراه شما خواهیم بود. پس از یادگیری آموزش‌های این مطلب شما می‌توانید پیشرفت فعالیت فروشگاهتان را با قبل از یادگیری این آموزش مقایسه کنید. شاید برایتان این پرسش به وجود بیاید که چرا باید عکس‌ها را ادیت کنید و از محتوای تصویری جذاب در فروشگاه آنلاین خود استفاده کنید؟ پاسخ بسیار ساده است.

شما در فروشگاه آنلاین خود به مشتری و دنبال کننده نیاز دارید. برای جذب مشتریان باید تعداد دنبال کنندگان شما زیاد شود و برای افزایش تعداد دنبال کنندگان باید محتوای تصویری جذاب داشته باشید تا تعامل و اینگیجمنت ریت فروشگاه آنلاین خود را بالا ببرید. پس آموزش ادیت عکس با اینشات نخستین گام برای یک پیشرفت فوق‌العاده عالی در فروشگاه آنلاین شما است. مطالبی که در این مقاله خواهید خواند:

مزایای آموزش ادیت عکس با اینشات برای فروشگاه‌های آنلاین

فروشگاه آنلاین شما به محتوای تصویری جذاب نیاز دارد تا باعث بالا بردن تعامل دنبال کنندگان شود. آموزش ادیت عکس با اینشات یعنی تولید محتوای حرفه‌ای و در عین حال ساده و درنتیجه جذب دنبال کننده و مشتری‌های بیشتر!!!


مزایای آموزش ادیت عکس با اینشات برای فروشگاه‌های آنلاین

کار با نرم‌افزار این شات بسیار ساده است اما این اصلاً دلیل بر این موضوع نیست که این اپلیکیشن کاربردهای کمی دارد و یا قابلیت‌های خاصی برای ویرایش عکس ندارد. استفاده از این نرم‌افزار به ایجاد عکس‌هایی با جذابیت بصری فوق‌العاده بالا کمک شایانی می‌کند و برای آن دسته از افرادی که نیاز دارند تا روزانه تولید محتوای جذاب و خاص داشته باشند کاربرد زیادی دارد.

به‌طور مثال سایت فروشگاه آنلاین ممکن است در طول روز تعداد زیادی محصول برای عکاسی داشته باشند و لازم دارند تا برای محصولات خود تولید محتوای تصویری و ویدئویی حرفه‌ای انجام دهند تا دنبال کنندگان خود را برای تعامل بیشتر دعوت کنند. امکانات برنامه اینشات برای ادیت عکس بسیار کامل و جذاب است و در عین حال کار کردن با این نرم‌افزار بعد از آموزش ادیت عکس با اینشات بسیار ساده‌تر خواهند بود.

استفاده از نرم‌افزار اینشات برای فروش بهتر

 دقت کنید که بدون شک هیچ اپلیکیشن اندرویدی یا ای او اسی قابلیت تولید محتوای بسیار حرفه ای مانند نرم‌افزارهای ویندوز را نخواهد داشت. اما برای فروشگاه‌های آنلاین که دائم باید برای مشتریان خود عکس‌های زیبا و جذاب از محصولات را منتشر کنند کار با گوشی تلفن همراه ساده‌تر و به همین دلیل نرم‌افزاری مانند اینشات بیشتر از عصای دست کاربرد خواهد داشت.

استفاده از اینشات برای تولید محتوا برای کسب‌وکارها و فروشگاه‌های آنلاین که در شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام، تلگرام، پینترست، تیک تاک، واتساپ و سایر شبکه های اجتماعی کاربردی است و به جذب مشتری و ترغیب کردن آن ها برای لایک کردن، کامنت گذاشتن، ذخیره کردن پست‌ها و در نهایت بیشتر دیده شدن فروشگاه آنلاین‌تان کمک می کند.

نکات طلایی برای آموزش ادیت عکس با اینشات که کسی به شما نخواهد گفت

برای ویرایش عکس با اینشات با توجه به نکات و جزئیاتی که در این اپلیکیشن وجود دارد، باید با آن ها آشنا شوید تا بتوانید به مقصود اصلی خود در مورد عکس‌ها و ویدئوهایی که ادیت می‌کنید، دست پیدا کنید.

این اپلیکیشن به صورت کلی برای ویرایش عکس‌ها، ویرایش فیلم‌ها، ساخت کلیپ و ساخت عکس‌های Collage کاربرد دارد. اما شما می‌توانید برای یکی از مهم‌ترین کارهایی که در تولید محتوا برای فروشگاه‌های آنلاین اهمیت دارد از اینشات استفاده کنید.

معمولاً فروشگاه‌های آنلاین تلاش می‌کنند تا محصولات اختصاصی و عکس‌برداری ژورنالی اختصاصی خود را داشته باشند. اگر لوگوی برند خود را روی محصولاتی که در فروشگاه آنلاین منتشر می‌کنند قرار ندهند امکان سوءاستفاده وجود دارد. به همین دلیل برای قرار دادن لوگو و با سرعت بسیار زیاد می‌توان از نرم‌افزار اینشات استفاده کرد. در ادامه با آموزش ادیت عکس با اینشات همراهتان هستیم.

نکات طلایی برای آموزش ادیت عکس با اینشات

برنامۀ اینشات در پلی استور توانسته است امتیاز 4.8 را از 5.0 کسب کند و بیش از 100 میلیون دانلود داشته باشد که کمتر نرم‌افزار ویرایش عکس توانسته با این ارقام رقابت کند. پس یادگیری آموزش ادیت عکس با اینشات مهم خواهد بود.

آموزش ادیت عکس با اینشات به طور حرفه ای

برای استفاده از اینشات باید اول آن را نصب کرده و اگر از قبل نصب‌کرده‌اید آن را به‌روزرسانی کنید که بتوانید از جدیدترین امکانات آن استفاده کنید. اپلیکیشن اینشات را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنید. اگر از قبل دانلود کرده‌اید به گوگل پلی یا پلی استور مراجعه کرده و با جست‌وجوی InShot این اپلیکیشن را پیدا کرده و گزینۀ سبز رنگ Update را بزنید. در نهایت نیز با زدن Install آخرین نسخۀ اینشات را به‌روزرسانی و نصب کنید.
پس از دانلود و به‌روزرسانی اینشات که وارد فضای کاربری این اپلیکیشن شوید سه گزینۀ زیر را مشاهده خواهید کرد:

  • Video
  • Photo
  • Collage

برای ویرایش عکس‌ها باید از گزینه‌های Photo و Collage استفاده کنید. Photo برای ویرایش عکس‌های تکی و Collage برای ساخت عکس های گروهی کاربرد دارد. در این عکس‌ها شما می‌توانید چند عکس را در یک عکس قرار دهید.


بیشتر بخوانید: آموزش کامل ساخت کلیپ با برنامه اینشات

امکانات برنامه اینشات برای ادیت عکس در زبانه Photo

پس از باز کردن ویرایشگر عکس اینشات برای شروع آموزش ادیت عکس با اینشات باید گزینۀ Photo را انتخاب کنید. پس از وارد شدن به این قسمت از بین عکس‌های گالری، عکس مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید. در قسمت پایین صفحه گزینۀ Recent را مشاهده می‌کنید. با انتخاب این گزینه می‌توانید عکس مورد نظر خود را از بین پوشه‌های گالری راحت‌تر انتخاب کنید.

با لمس گزینۀ سه نقطه در سمت راست نیز به صورت مستقیم وارد گالری یا هر یک از نرم‌افزارهایی که برای نگه‌داری عکس دارید می‌توانید بروید.

پس از انتخاب عکس مورد نظر وارد فضای اصلی ویرایش عکس می‌شوید. در این قسمت اولین کاری که می‌توان انجام داد جابه‌جایی دستی عکس در کادر اینشات است.

در این قسمت شما می‌توانید عکس موردنظرتان را در زوایای مختلف جابه‌جا کنید و با توجه به خطوط کمرنگ سفیدی که ظاهر می‌شود قسمت وسط زوایای مختلف کادر را پیدا کنید. در ادامه سایر امکاناتی که در قسمت زیرین کادر ویرایشگر اینشات وجود دارد را به شما آموزش خواهید.

امکانات برنامه اینشات برای ادیت عکس در زبانۀ Photo

CANVAS

در این قسمت از آموزش ادیت عکس با اینشات در این زبانه شما می‌توانید نخستین تغییرات را روی عکس خود انجام دهید. در این قسمت شما می‌توانید سایز عکس خود را متناسب با تم فروشگاه آنلاین خود و یا یکی از صفحات اجتماعی خود که مایل هستید عکس را منتشر کنید، تغییر دهید. در این قسمت سایز عکس در اندازه‌های برش داده شده و قاب آن تغییر می‌کند.

از دیگر امکانات این قسمت امکان زوم کردن عکس است. شما می‌توانید با کشیدن دایرۀ سفید رنگ روی خط، عکس را زوم تر یا بزرگ‌تر کنید. همچنین در قسمت سمت چپ زبانه دو فلش بالا و پائین وجود دارد که با لمس هر یک از آن ها عکس در قسمت بالا کادر یا پایین کادر به صورت اتوماتیک تنظیم می‌شود.

این قسمت برای فروشگاه‌های آنلاین بسیار کاربردی است و آن ها معمولاً از این ویژگی برای ثبت مشخصات و نام محصولات برای فروشگاه اینترنتی خود استفاده می‌کنند. با لمس کادر مربع شکل نیز قاب در هر سایزی که انتخاب شود، عکس در مرکز آن قرار گرفته و سایر فضاهای کادر خالی می‌شود. با انتخاب مجدد تمام فضاهای خالی از بین رفته و تمام قاب را عکس پر می‌کند.

با توجه به اینکه برای فروشگاه اینترنتی خود چه طرحی را تنظیم کرده‌اید در این قسمت می‌توانید نخستین تغییرات عکس را اعمال کنید.

CANVAS در اینشات

FILTER

فیلترها از جذاب ترین قسمت‌های ویرایش عکس هستند. یکی از معدود معایبی که در اینشات برای ویرایش عکس وجود دارد این است که در نسخۀ رایگان آن فیلترهای بسیار معمولی مشاهده می‌شود که شاید اصلاً جذابیتی هم نداشته باشد اما شما می‌توانید فیلترهای متنوع را در اپلیکیشن های مختلف مشاهده کنید.


بیشتر بخوانید: ترفندهای تولید محتوای جذاب در اینستاگرام برای افزایش نرخ تعامل

سپس فیلتر موردنظرتان را روی عکس اعمال کرده و پس از آن عکس خود را در برای ویرایش عکس با اینشات در این نرم‌افزار وارد کنید. اگر فیلترهای عکسی که در اینشات وجود دارد را می‌پسندیدید فقط کافی است با اعمال فیلترهای مختلف آزمایش کنید که کدام یک از آن ها برای جذاب‌تر شدن عکستان مناسب است.

در قسمت پایین قاب عکس با کشیدن دایرۀ سفید رنگ روی خط، شما می‌توانید میزان درصد اعمال شدن فیلتر را روی عکس مشخص کنید.

ADJUST

با استفاده از این گزینه شما می‌توانید به صورت دستی تنظیمات تصویر خود را تغییر دهید و کنتراست، نور و روشنایی، رنگ‌های هایلایت و سایه و تعداد بسیار زیاد دیگری از تغییرات را روی عکس‌های خود اعمال کنید.

در این قسمت برای کم و زیاد کردن میزان اعمال شدن تغییرات مورد نظر خود می‌توانید دایرۀ سفید رنگ را روی خط جابه‌جا کنید تا به میزان موردنظرتان عکس ویرایش شود. این ابزار یکی از امکانات برنامه اینشات برای ادیت عکس است که شما به برنامه‌های دیگر برای ویرایش عکس‌های خود نیاز نخواهید داشت.

BACKGROUND

انتخاب پس‌زمینه برای عکس‌ها یکی از بهترین روش‌های اختصاصی سازی آن ها است. با انتخاب پس‌زمینۀ مناسب و هماهنگ با لوگو یا تم فروشگاه آنلاین خود می‌توانید محتوای اختصاصی فروشگاهتان را در صفحات مجازی منتشر کنید.

همراه با آموزش ادیت عکس با اینشات تولید محتوای اختصاصی برای فروشگاه‌های اینترنتی نیز در این مطلب بسیار حائز اهمیت است و سعی می‌شود به نکات لازم در این مورد نیز پرداخته شود.

برای انتخاب یا تغییر پس‌زمینۀ پیش‌فرض اینشات باید وارد قسمت Background شوید. در این بخش چند ردیف مختلف از پس‌زمینه‌ها را مشاهده می‌کنید.

پس‌زمینۀ BLUR: در این ردیف شما می‌توانید یک عکس از گالری خود را به‌عنوان پس‌زمینۀ عکس در اینشات انتخاب کنید. گزینه‌هایی که در مقابل این BLUR میزان شفافیت یا محو بودن پس‌زمینۀ تصویری شما را نشان می‌دهد. اگر گزینۀ تهی را انتخاب کنید هیچ پس‌زمینه‌ای در این قسمت برای شما انتخاب نمی‌شود. میزان محو بودن پس‌زمینه از سمت چپ به سمت راست بیشتر می‌شود.

پس‌زمینۀ COLOR: با انتخاب یکی از گزینه‌های این ردیف یک عکس تک‌رنگ به‌عنوان پس‌زمینۀ تصویر شما در اینشات انتخاب می‌شود. اکثر رنگ‌های خاص و متنوع در این ردیف قرار گرفته‌اند اما اگر رنگ مورد نظر شما در این ردیف موجود نبود می‌توانید گزینۀ پلت رنگی سمت چپ را انتخاب کرده و با جابه‌جا کردن دایرۀ سفید رنگ در قسمت پایین و سپس انتخاب تم از روی صفحه رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

همچنین اگر مایل هستید که رنگ پس‌زمینه دقیقه مشابه یکی از رنگ‌های تصویر باشد، می‌توانید گزینۀ قطره‌چکانی که در سمت چپ و زیر COLOR قرار دارد را انتخاب کنید. پس از آن باید نشانگر روی تصویر را حرکت داده و رنگ را انتخاب کنید و تیک را بزنید.

پس‌زمینۀ GRADIENT: در این قسمت از آموزش ادیت عکس با اینشات و در این قسمت از پس‌زمینه شما می‌توانید پس‌زمینه‌هایی که تم رنگین‌کمانی و هاله‌های روشن و تیره دارند را انتخاب کنید. این پس‌زمینه‌ها از زیباترین گزینه‌هایی هستند که به روح و طراوت تازه‌ای به عکس می‌بخشند. تم‌های این ردیف بسیار متنوع است و می‌توانید هر یک از موارد را که به تم رنگی فروشگاه شما نزدیک‌تر است، انتخاب کنید.

پس‌زمینۀ PATTERN: در این ردیف الگوهایی را از عکس‌های مختلف مشاهده می‌کنید که هرکدام دارای طرح‌های مختلف هستند و معمولاً برای تولید محتواهای کودکانه و شاد بسیار کاربرد دارند.

CROP

در این قسمت از ویرایشگر عکس اینشات شما می‌توانید عکس خود را برش داده و قاب دور آن را تغییر دهید یا سایز عکس خود را عوض کنید. اگر عکسی که در حال ویرایش آن هستید برای انتشار در فضای مجازی مانند اینستاگرام، تیک تاک، فیس‌بوک و یوتیوب است می‌توانید به‌راحتی از این قسمت گزینۀ مورد نظر خود را برای برش کادر عکس انتخاب کنید.

به این صورت متن یا تصویر شما پس از انتشار به صورت اتوماتیک برش داده نمی شود که متن یا تصویر خوانایی خود را از دست بدهد.

EFFECT

اگر از بازی با افکت‌های مختلف لذت می‌برید و اعمال افکت روی تصاویر از بهترین سرگرمی‌های شماست، امکانات برنامه اینشات برای ادیت عکس، قابلیت افزودن افکت به‌عکس ها را نیز دارد. در این قسمت شما می‌توانید افکت‌های رنگی و سیاه و سفید، افکت‌های ثابت و متحرکت و افکت‌های فانتزی بسیار متنوع و مشهور را مشاهده کرده و از آن ها استفاده کنید.

اگر صاحب کسب‌وکار آنلاین هستید و تصمیم دارید عکس محصولات خود را برای فروشگاه آنلاین ویرایش کنید، بهتر است از گزینۀ افکت زیاد استفاده نکنید. عکسی که محصول شما را نشان می‌دهد باید به واقعیت بسیار نزدیک باشد تا مشتری اعتماد بیشتری به شما و محصولتان پیدا کند.

پس به طور جدی از افکت گذاری روی محصولات فروشگاه آنلاین خود اجتناب کنید و از این گزینه برای سایر محتوای فروشگاه اینترنتی خود استفاده کنید.

افکت‌های برنامه اینشات

STICKER

استیکرها، گیف ها و عکس‌ها از مواردی هستند که در این قسمت می‌توانید به عکس به خود اضافه کنید. استیکرهای پیش‌فرض اینشات برای ویرایش عکس با اینشات بسیار محدود هستند اما شما می‌توانید با انتخاب گزینۀ کیف‌دستی سمت چپ وارد فروشگاه اینشات شده و استیکرهای کاربردی‌تر و حرفه ای تر را دانلود کرده و از آن ها استفاده کنید.

از امکانات برنامه اینشات برای ادیت عکس این است که در این قسمت شما می‌توانید عکس یا لوگوی خود را روی عکس دیگری قرار دهید و عکس‌های خود شخصی‌سازی کنید. با دانلود و ذخیره کردن فایل‌های PNG شما می‌توانید آن ها را در این قسمت به عکس‌های خود اضافه کنید.

TEXT

اضافه کردن متن به عکس‌ها از ابتدایی‌ترین مواردی بودند که در نرم‌افزارهای ویرایش عکس اضافه شدند. اینشات با ایجاد یک تمایز حرفه ای در این عرصه توانسته است از رقیب‌های خود پیشی بگیرد. شما در این قسمت از امکانات برنامه اینشات برای ادیت عکس مشاهده می‌کنید که پس از تایپ متن مورد نظر خود گزینه‌های ویرایش متن برای شما نمایش داده می‌شود.

شما می‌توانید در قسمت دایرۀ رنگی، رنگ متن، رنگ حاشیۀ متن، رنگ سایۀ متن، رنگ کادر و برچسب متن و میزان روشنایی یا محو بودن متن را در عکس تنظیم کنید. همچنین با انتخاب قطره چکان هر یک از رنگ‌های موجود در تصویر برای شما قابل انتخاب شدن هستند.

اما امتیاز خاص اینشات در بین نرم‌افزارهای گوشی‌های موبایل در قسمت Aa است. در این قسمت شما نه تنها می‌توانید یکی از فونت‌های موجود در اینشات را انتخاب کنید بلکه می‌توانید اگر فونتی در لیست فونت‌های پیش‌فرض اینشات موجود نبود آن را دانلود کرده و در این قسمت اضافه کنید. به این صورت محتوای تصویری شاخص شما ساخته خواهد شد.

FRAME

در این قسمت از امکانات برنامه اینشات برای ادیت عکس شما می‌توانید از بین فریم های موجود یکی را به‌عنوان فریم عکس خود انتخاب کنید. فریم‌های هندسی چندضلعی، دایره‌ای و قلبی از انواع فریم‌های موجود هستند. با کشیدن دایرۀ سفید رنگی که در قسمت  پائین فریم‌ها قرار دارد می‌توانید میزان کوچک یا بزرگ بودن فریم را در پس‌زمینه انتخاب کنید. با زدن گزینۀ تهی نیز فریم از عکس شما حذف می‌شود.

ROTATE

در این قسمت امکان اعمال کردن انواع چرخش‌ها برای عکس وجود دارد. در این قسمت می‌توانید عکس را نیز کاملاً به صورت آیینه‌ای چرخش دهید و یا آن را زوم یا بزرگ‌تر کنید.

آموزش ادیت عکس با اینشات در زبانۀ Collage

در این قسمت از آموزش ادیت عکس با اینشات می‌توانید تعدادی از عکس‌های مورد نظر خود را در یک قاب عکس قرار دهید. عکس‌های کلاژ زمینۀ ایده پردازی و خلاقیت‌های بسیار زیادی را فراهم می‌کنند و برای تولید محتوای فروشگاه‌های اینترنتی نیز بسیار کاربرد دارند. در ادامه آموزش ادیت حرفه ای عکس با اینشات در قسمت کلاژ را به شما توضیح می‌دهید.

محتوایی که در عصر دیجیتال امروز تولید می‌شود باید بسیار مخاطب پسند باشد تا در شبکه‌های اجتماعی بتواند لایک، کامنت و تعامل مخاطبان را به خود جذب کند. با آموزش ادیت عکس با اینشات می‌توانید با خلاقیت و ایده پردازی عکس‌های حرفه ای و پوستری طراحی کنید.

برای ویرایش عکس با اینشات در قسمت کلاژ باید پس از وارد شدن به قسمت گالری چند مورد از عکس‌هایی که می‌خواهید در یک تصویر قرار بگیرند را انتخاب کنید. پس از انتخاب عکس‌ها باید از قسمت LAYOUT نحوۀ چینش عکس‌ها را در کنار هم انتخاب کنید.

در این قسمت تعداد بسیار زیادی از قاب‌های عکس چندتایی برای انتخاب شدن وجود دارد. در نهایت نیز از قسمت BORDER می‌توانید میزان اندازۀ عکس‌ها باهم، اندازۀ فاصلۀ قاب عکس چندتایی از قاب اصلی و میزان انحنای عکس‌ها را تنظیم کنید.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.


    جمع‌بندی

    • نرم‌افزار اینشات یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توان از آن برای ساخت تصویرهای زیبا و ویرایش آن ها استفاده کرد.
    • با آموزش ادیت عکس با اینشات در این مطلب شما می‌توانید پوسترهای بسیار زیبا و جذاب برای فروشگاه آنلاین خود یا صفحات شخصی بسازید و خالق زیباترین تصاویر باشید.
    • قابلیت‌های اینشات مجموعه‌ای از قابلیت‌های چند اپلیکیشن مختلف مانند فتوشاپ و پریمیر است که در عین حال که به‌اندازۀ آن ها تخصصی نیست اما امکانات برنامه اینشات برای ادیت عکس بسیار جامع اما و با کاربری ساده است.
    • نرم‌افزار اینشات قابلیت ویرایش فیلم و ساخت کلیپ، ویرایش عکس و ساخت کلاژ را دارد.
    • امکانات برنامه اینشات برای ادیت عکس شامل گزینه‌های مختلفی مانند تنظیم فیلتر، پس‌زمینه، افزودن متن متحرک و ثابت، برش دادن و امکان قرار دادن لوگو و چند عکس در یک عکس در کنار هم است.
    • یادگیری اینشات با استفاده از آموزش ادیت عکس با اینشات می‌تواند یکی از راه کسب درآمد باشد به شرطی که بتوان به صورت حرفه ای از تمام قابلیت‌های این نرم‌افزار حرفه ای استفاده کرد.

    منبع:

    Inshot

    Dohack

    منبع
    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.