بیشترین لایک اینستاگرام در ایران و جهان + معرفی پست‌ های برتر

1

به هیچ‌وجه نمی‌توان اینستاگرام را تنها یک اپلیکیشن معمولی دانست. از کلیشه‌ها که بگذریم متوجه می‌شویم گوشه به گوشه این برنامه فوق‌العاده محتواهای جالب، دیدنی و سرگرم‌کننده وجود دارد. برخی از ویدیوها یا عکس‌هایی که در این فضا به اشتراک گذاشته می‌شوند به قدری جذاب هستند که بیشترین لایک اینستاگرام را به خود اختصاص می‌دهند.

بر خلاف اینکه انتقادهای زیادی به اینستاگرام وارد می‌شود، اما به نظر نمی‌رسد این پلتفرم حداقل تا چندین سال آینده محبوبیت خود را از دست بدهد. این را می‌توان از آمار کاربران میلیاردی‌، تعداد لایک، کامنت و به اشتراک‌‌گذاری محتواها متوجه شد. اما یکی از موضوعات جذاب در فضای این اپلیکیشن این است که کدام پست‌ها توانسته‌اند لایک‌های بیشتری را جذب کند و چه اینفلوئنسرهایی فرمول جادویی بیشترین لایک اینستاگرام را کشف کرده‌اند.

بیشترین لایک اینستاگرام در ایران

بیشترین لایک اینستاگرام در ایران

حتماً برای یک کاربر اینستاگرامی آگاهی از رکورد بیشترین لایک اینستاگرام در بین ایرانی‌ها جذابیت خاصی دارد. این مسئله خصوصاً برای کسانی که دوست دارند در این فضا به صورت حرفه‌ای فعالیت کننده خالی از لطف نیست. واقعیت این است که در کشور ما چهره‌های مطرح و سلبریتی‌ها مثل بازیگران و خوانندگان معمولاً بیشترین دنبال‌کنندگان اینستاگرام را به خود اختصاص می‌دهند. اما این به معنای جذب بیشترین لایک هم نخواهد بود. معمولاً پست‌های خنده‌دار یا جالب توجه بیشتر از پست‌های چهره‌های مطرح توجه افراد را به خود جلب می‌کنند. با این اوصاف در ادامه به معرفی برترین پست‌های ایرانی در سال 1400 می‌پردازیم.

پست تبریک تولد فرشته حسینی

یکی از جالب توجه‌ترین پست‌های اینستاگرامی در ایران، پست نوید محمدزاده درباره تبریک تولد همسرش بود. نوید محمدزاده یک پست با مضمون عاشقانه برای فرشته حسینی در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که در نهایت تعجب توانست 2.5 میلیون لایک بخورد و البته 16 میلیون بازدید داشته باشد. البته بسیاری از پست‌های نوید محمدزاده توانسته‌اند در لیست نمونه‌های پرطرفدار قرار بگیرند و بیشترین لایک اینستاگرام را به خود اختصاص دهند. از یکی از این پست‌ها می‌توانیم به عکس‌ سه نفره وی با هوتن شکیبا و بهرام افشاری اشاره کنیم.

پست هادی چوپان

از دیگر پست‌های ایرانی که توانسته‌اند بیشترین لایک اینستاگرام را به اختصاص دهند، می‌توانیم پست مربوط به هادی چوپان را نام ببریم. وی یک ورزشکار پرورش اندام است که توانست با پست خود بیش از 2 میلیون و 470 هزار لایک را به خود اختصاص دهد. این پست درباره عضلات این بدن‌ساز بود که توانست سروصدای زیادی را در این شبکه اجتماعی به پا کند.

پست حسن یزدانی

البته بیشترین لایک اینستاگرام در ایران تنها به بازیگران و بدن‌سازان ختم نمی‌شود. حسن یزدانی یکی از کشتی‌گیران مطرح و پرآوازه کشور هم در این لیست قرار دارد. وی در سال 2020 با باختی که در مقابل دیوید تیلور آمریکایی در بازی‌های المپیک داشت، توانست توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند. حسن یزدانی توانست با پست خود 1 میلیون و 780 هزار لایک بگیرد. او همچنین در یکی دیگر از پست‌های خود موفق شد 1 میلیون و 320 هزار لایک از کاربران اینستاگرامی کسب کند.

پست سرنا امینی

پست سرنا امینی

محال است که یکی از کاربران اینستاگرامی باشید و به واسطه این فضا با سرنا امینی آشنا نشده باشد. سرنا امینی یکی از طنزپردازان اینستاگرامی است که توانسته به واسطه کلیپ‌های خنده‌دار، بامزه و سرگرم‌کننده خود توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید صفحه وی در سال 1400 در لیست پیج‌های پربازدید قرار گرفت. وی در سال گذشته توانست علاوه بر دنبال‌کنندگان قلبی، نظر 3 میلیون فالوئر دیگر را نیز به خود جلب کند.

بعد از پست نوید محمدزاده، پست طنز سرنا امینی با 2 میلیون و 500 هزار لایکی که جذب کرد، در رده دوم قرار گرفت. سرنا امینی در حال حاضر بیشتر از 7 میلیون دنبال‌کننده دارد و احتمالاً می‌تواند بعد از این هم حضور پررنگی در بین پست‌های جالب توجه اینستاگرام داشته باشد. نکته جالب در این میان این است که سرنا امینی در حال حاضر 20 پست بالای 1 میلیون لایک دارد که نشان از پتانسیل بالای این طنزپرداز اینستاگرامی برای جلب توجه خواهد بود.

سه پست برتر اینستاگرام ایرانی که بیشترین لایک را به خود اختصاص داده‌اند مربوط به صفحات نوید محمدزاده، هادی چوپان و سرنا امینی می‌شوند.

پست رضا بهرام

رضا بهرام یکی از خوانندگان مطرح کشورمان است که با پست خود توانست 1 میلیون و 250 هزار لایک دریافت کند. پست این بازیگر موضوع جالبی داشت و آن هم همدردی با مردم افغانستان و اشاره به مشکلات آن‌ها بود.

بیشترین لایک اینستاگرام در جهان

بیشترین لایک اینستاگرام فقط به پست‌های ایرانی محدود نمی‌شود. ما در اینجا قرار است به معرفی پست‌هایی بپردازیم که در سطح دنیا توانسته‌اند نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کنند. با ما در ادامه همراه باشید تا لیستی از این پست‌ها با آمار جذابشان را در اختیار شما قرار دهیم.

یک تخم مرغ دارنده رکورد بیشترین لایک اینستاگرام

بله درست شنیدید. در سال 2019 تنها یک تخم‌مرغ توانست بیش از 56 میلیون لایک بخورد. اجازه دهید تا لحظه نگارش این مقاله آمار دقیق لایک این تخم‌مرغ را 56.144.371 میلیون اعلام کنیم. آمار بسیار خیره‌کننده است و البته این پرسش را ایجاد می‌کند که چه چیز جذابی در این پست وجود داشت که آن را بسیار محبوب کرد؟

واقعیت ماجرا این است که کایلی جنر از چهره‌های مطرح اینستاگرامی با به اشتراک‌گذاشتن این پست تخم‌مرغی از مردم دعوت کرد که آن را لایک کنند. درواقع با این پست می‌خواست در کمپین جهانی ثبت رکورد بیشترین لایک اینستاگرام شرکت کند که البته دعوت وی از سوی مردم بی‌اجابت نماند. نکته جالب اینکه این پست هنوز گهگاهی لایک می‌خورد.

پست بارداری همسر رونالدو

یکی از لحظات شیرین اینستاگرام خبری بارداری دوباره همسر کریستیانو رونالدو بود که توانست نظر مثبت 23 میلیون و 600 هزار دنبال‌کننده را به خود جلب کند. البته نکته جالب خبر ستاره فوتبال این بود که همسرش جورجینا رودریگز دوقلو باردار بود. او با انتشار عکس سونوگرافی خود در کنار همسرش توانست توجه افراد زیادی را به خود جلب کند.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    پست جسته دواین ریکاردو اونفروی

    این شخص یک خواننده رپ یا به اصطلاح رپر است که البته دیگر زنده نیست. او اولین و آخرین پست اینستاگرامی اکستنتاسیون خود را منتشر کرد که توانست با این پست 28 میلیون و 300 هزار لایک دریافت کند.

    پست‌ بارداری همسر کریستیانو رونالدو، تخم‌مرغ کایلی جنر و پست مربوط به یک خواننده فقید رپ بیشترین لایک اینستاگرام را جذب کرده‌اند.

    پست ازدواج آریانا گرانده

    پست ازدواج آریانا گرانده

    آریانا گرانده یکی از چهره‌های برجسته اینستاگرامی است که در حال حاضر 237 میلیون دنبال‌کننده دارد. وی در سال 2021 با دالتون گومز ازدواج کرد و عکسی از جشن ازدواج خود را با دنبال‌کنندگانش به اشتراک گذاشت. حاصل این پست دیدنی 26 میلیون و 500 هزار لایک بود که نشان از تبریک ازدواج بسیاری از فالوئرهای این سلبریتی دارد. این پست در زمان کوتاهی توانست در لیست بیشترین لایک اینستاگرامی در جایگاه چهارم قرار بگیرید.

    پست بارداری کایلی جنر

    جالب است که پست‌های مربوط به خبرهای بارداری در بین برترین و پرطرفدارترین پست‌های اینستاگرامی قرار دارند. این بار کایلی جنر که قبلاً با پست تخم‌مرغ خود توانسته بود توجهات زیادی را به خود جلب کند، با اعلام خبر بارداری دوباره‌اش، توانست پست خود را در بین 5 نمونه برتر قرار دهد. ویدئوی زیبای کایلی جنر به سرعت در فضای مجازی پخش شد و توانست 20 میلیون و 700 هزار لایک را جذب کند.

    پست رنگ موی بیلی آیلیش

    بیلی آیلیش یکی از خوانندگان مطرح آمریکایی است که برای اولین بار موهای خود را بلوند کرد و با عکس خود این خبر را با دنبال‌کنندگانش به اشتراک گذاشت. جالب است بدانید که 23 میلیون نفر با لایک کردن این پست نظر مثبت خود را در رابطه با موهای بلوند بیلی آیلیش اعلام کردند. وی در حال حاضر 125 میلیون دنبال‌کننده دارد.

    از دیگر پست‌هایی که توانستند بیشترین لایک اینستاگرام را به خود اختصاص دهند، می‌توانیم موارد زیر را نام ببریم:

    • پست قرارداد لئو مسی با پاری‌سن‌ژرمن با 21 میلیون و 983 هزار لایک
    • پست بیلی آیلیش با یک پوشش خاص با 21 میلیون و 864 هزار لایک
    • پست لئو مسی و عکس او با جام قهرمانی آمه‌ریکا با 21 میلیون و 900 هزار لایک

    کدام اکانت‌های اینستاگرام بیشترین فالوئر را دارند

    رابطه مستقیمی بین بیشترین بازدید و بیشترین لایک اینستاگرام وجود دارد و آن هم به لطف تعداد دنبال‌کنندگان یک اکانت است. در اینستاگرام کلید موفقیت با اکانت‌هایی است که توانسته‌اند فالوئرهای بیشتری جذب کنند. برای مثال در لیست اکانت‌های برتر چهار فرد محبوب از جمله کریستیانو رونالدو، کیم کارداشیان، کایلی و آریانا توانسته‌اند روی هم رفته حدود 1 میلیارد دنبال‌کننده را جذب فعالیت‌های خود کنند. بنابراین خیلی دور از ذهن نیست که چنین افرادی بتوانند هر سری در لیست صاحبان صفحاتی قرار بگیرند که بیشترین لایک اینستاگرام را به خود اختصاص داده‌اند. در ادامه به معرفی اکانت‌های برتر این لیست می‌پردازیم.

    1. اینستاگرام

    شاید خنده‌دار به نظر برسد اما تصور کردیم که بهتر است در ابتدای لیست نام اکانت برتر سال یعنی خود اینستاگرام را ذکر کنیم. اینستاگرام توانسته تا کنون 541 میلیون دنبال‌کننده داشته باشد. اغلب این افراد کسانی هستند که به نوعی از این شبکه اجتماعی درآمدزایی می‌کنند و دوست دارند همیشه با آخرین اطلاعات ارائه شده توسط مسئولین این رسانه اجتماعی به‌روز باشند. اگرچه پست‌هایی که در این فضا منتشر می‌شوند می‌توانند درباره هر موضوعی باشند.

    2. کریستیانو رونالدو

    کسانی که به نوعی عاشق فوتبال و تلفیق آن با فضای اینستاگرام هستند به خوبی می‌دانند که کریستیانو رونالدو یکی از برترین چهره‌های فوتبالی، با 475 میلیون فالوئر، بعد از خود اینستاگرام بیشترین تعداد دنبال‌کنندگان را به خود اختصاص داده است. رونالدو در صفحه خود پست‌هایی را منتشر می‌کند که موضوعات گوناگونی را به خود اختصاص داده‌اند. اگرچه اغلب آن‌ها مضامین فوتبالی دارند. البته فراموش نکنیم که این بازیکن سرشناس توانسته با این تعداد دنبال‌کننده به درآمد خوبی هم دست پیدا کند.

    اکانت خود اینستاگرام با 541 میلیون و کریستیانو رونالدو با 475 میلیون فالوئر، بیشترین دنبال‌کنندگان در این پلتفرم را به خود اختصاص داده‌اند.

    3. کایلی جنر

    یکی دیگر از چهره‌های شناخته شده در اینستاگرام کایلی جنر است. وی در حال حاضر 365 میلیون دنبال‌کننده دارد. این تعداد فالوئر نشان می‌دهند که در حال حاضر کایلی توانسته در صدر محبوب‌ترین زنان دنیا قرار بگیرد.

    4. لئو مسی

    از شواهد موجود مشخص است که فوتبالی‌ها توانسته‌اند بخش زیادی از فضای اینستاگرام را تصاحب کنند. بعد از رونالدو و کایلی، این لئو مسی است که با 357 میلیون دنبال‌کننده توانسته در لیست اکانت‌های محبوب اینستاگرام قرار بگیرد. صفحه مسی هم مشابهت زیادی با صفحه رونالدو دارد و موضوعات مختلفی از جمله مسائل خانوادگی و موضوعات ورزشی را دربرمی‌گیرد.

    5. سلنا گومز

    سلنا گومز

    سلنا گومز از خوانندگان و نوازندگان مطرح دنیای موسیقی است. این دختر جوان نیز با دارا بودن 342 میلیون دنبال‌کننده به یکی از افراد مشهور و محبوب در اینستاگرام تبدیل شده است. او تا کنون 1829 پست را با مخاطبین خود به اشتراک گذاشته است.

    ترفندهای جذب بیشترین لایک در اینستاگرام

    لایک‌های اینستاگرامی همیشه مهم بوده و هستند و نشان از تعامل بالای دنبال‌کنندگان یک پیج دارند. البته نکته‌ای که احتمالاً شما هم متوجه آن شده‌اید این است که اغلب پست‌هایی که لایک بیشتری جذب می‌کنند، نمونه‌هایی هستند که توسط افراد مشهور و با دنبال‌کنندگان بالا به اشتراک گذاشته می‌شوند. پس انتظارات شما از انتشار یک پست باید واقع‌بینانه باشد.

    اما ممکن است همیشه عکس‌ها ویدئوهای عالی از خود منتشر کنید ولی به نرخ تعاملی که انتظارش را دارید، دست پیدا نکنید. در این صورت شاید لازم باشد که استراتژی خود را تغییر دهید. حتی ممکن است با چند حرکت اصلاحی کوچک تغییراتی را در نتایج تعاملات پیج داشته باشید که شما را شگفت‌زده کنند. اما اینکه باید از کجا شروع کنید همان چیزی است که ما در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم.

    رسیدگی به مخاطبین هدف

    نباید برای جلب توجه هر چیز نامربوطی را به خورد مخاطب دهید. اگر می‌خواهید نرخ تعامل خود را بالا ببرید، باید محتوایی ایجاد کنید که برای دنبال‌کنندگانتان ساخته شده است. این بستگی به موضوع صفحه شما دارد.

    برای مثال اگر یک کسب‌وکار تجاری هستید، باید موضوعاتی را منتشر کنید که تا حدودی به شغل شما مرتبط باشند. در این مواقع شاید منتشر کردن اتفاقات روزمره زندگیتان برای دنبال‌کنندگان جذابیتی نداشته باشد. پس در قدم اول باید چیزی را تولید کنید که برای دنبال‌کنندگان و خصوصاً مخاطبین هدف شما سودمند باشد. برای تولید محتوا بهتر است از ترفندهای زیر کمک بگیرید.

    • محتوای جدید تولید کنید و از تکرار پست‌های مشابه اجتناب کنید.
    • از دیگر اکانت‌های مشابه ایده بگیرید.
    • در تولید محتوا خلاقیت به خرج دهید.
    • از محتواهای تولیدی توسط مخاطب استفاده کنید.
    • پست‌های با تعامل بالا را که در گذشته منتشر کرده‌اید، بررسی کنید و محتوای بیشتری از این جنس تولید کنید.

    رسیدگی به مخاطب هدف و تولید محتوا برای او مهم‌ترین عامل گرفتن لایک در اینستاگرام است

    کار کردن روی زیبایی‌شناسی

    پستی که منتشر می‌کنید باید از هر لحاظ زیبا باشد. این زیبایی می‌تواند شامل موارد زیادی شود. برای مثال اگر قرار است عکس یک کیف را با مخاطبان به اشتراک بگذارید، باید به نکته‌های مختلفی از جمله نور، پس‌زمینه، فاصله از کیف و زاویه عکاسی توجه کنید. البته اشتباه نکنید، برای عکاسی نیازی نیست به بهترین تجهیزات روز دنیا مجهز باشید و یا بهترین دوربین جهان را داشته باشید، اما یقیناً نمی‌خواهید به دلیل دانش کم به فرد بی‌سلیقه‌ای بدل شوید. برای تهیه پست‌های زیبا به نکات زیر توجه کنید.

    • از نرم‌افزارهای کاربردی در این زمینه استفاده کنید.
    • برای گرفتن بیشترین لایک اینستاگرام از فیلترهای خلاقانه اینستاگرام کمک بگیرید.
    • تکنیک‌های عکاسی را بیاموزید و برای انجام درست عکاسی حسابی تمرین کنید.
    • برای گرفتن عکس یا فیلم چندین بار کار کنید و بهترین نمونه را به اشتراک بگذارید.
    • از رنگ‌های جذاب و مرتبط با کسب‌وکار خود استفاده کنید.
    • برند خود را از نظر زیباشناسی ثابت و جذاب نگه دارید و این کار را از طریق هماهنگی بین پست‌ها نشان دهید.

    توجه به زمان انتشار پست

    شما برای جذب بیشترین لایک اینستاگرام حتی باید به زمان انتشار پست‌های خود در این فضا هم دقت کنید. این یکی از جذابیت‌های اینستاگرام است که نشان از توجه به حقوق مخاطب دارد. اگر بتوانید زمان اوج بازدید مخاطبان از اینستاگرام را متوجه شوید، می‌توانید از این موقعیت به نفع خود استفاده کنید.

    البته شما انحصاراً باید تحقیق کنید که مخاطبین هدفتان در چه زمان‌هایی بیشتر به اینستاگرام سر می‌زنند و پست‌های خود را درست در همان زمان منتشر کنید. برای این کار هم می‌توانید از نرم‌افزارهای تجزیه و تحلیل داده‌ها و اطلاعات استفاده کنید.

    نوشتن کپشن‌های جذاب

    گاهی خود پست‌ها نمی‌توانند بیشترین لایک اینستاگرام را جذب کنند، اما به کمک یک کپشن جذاب، مورد توجه قرار می‌گیرند. وقتی قرار است برای تولید یک پست حاوی عکس و فیلم زحمت زیادی بکشید، باید به همان اندازه هم روی نوشتن یک کپشن فوق‌العاده وقت بگذارید. موارد زیر می‌توانند در انتشار یک زیرنویس فوق‌العاده مؤثر باشند.

    • از نوشتن زیرنویس‌های خیلی طولانی بپرهیزید.
    • در زیر‌نویس‌های خود از مخاطبین سؤال بپرسید.
    • داستان تعریف کنید.
    • حقایق جالب را با مخاطبین به اشتراک بگذارید.
    • از ایده‌های جذاب برای جلب توجه استفاده کنید.
    • کپشن را مرتبط با موضوع پست بنویسید.

    دنبال‌کردن روندها

    همیشه چیزی برای جلب توجه وجود دارد. گاهی یک آهنگ، گاهی یک بیت شعر و شاید یک عکس بتوانند در نگاه مخاطب جذاب و جالب توجه باشند. برای اینکه بتوانید بیشترین لایک اینستاگرام را جذب کنید، باید همیشه به‌روز باشید. همیشه از موضوعات جدید مرتبط با موضوع صفحۀ خود در اینستاگرام باخبر باشید و از آن‌ها به نفع خود استفاده کنید.

    نحوه پست‌گذاری

    برای اینکه به خوبی دیده شوید و به دنبال آن بیشترین لایک اینستاگرام را جذب کنید، باید به صورت مداوم پست‌‌گذاری کنید. البته یک نکته مهم وجود دارد و آن هم این است که در عین منظم ارسال کردن پست‌ها، هرگز روی زیاد پست کردن پافشاری نکنید. باور کنید دنبال‌کنندگان شما حتی با انتشار یک پست در روز هم سیراب خواهند شد. بنابراین به صورت حرفه‌ای پست‌گذاری کنید.

    زمانی که به صورت مداوم یا حتی به میزان کم پست‌گذاری می‌کنید، ممکن است با نظر نامساعد کاربران مواجه شوید، به گونه‌ای که علاقه زیادی برای لایک کردن پست شما از خود نشان ندهند.

    جمع‌بندی

    • اینستاگرام یک پلتفرم محبوب با بیشترین تعامل در سطح دنیاست که آمارهای خیره‌کننده‌ای را به خود اختصاص داده است.
    • بیشترین لایک اینستاگرام مربوط به صفحاتی هستند که بیشترین دنبال‌کننده را دارند.
    • برای جذب بیشترین لایک اینستاگرام موارد زیای باید مورد توجه قرار بگیرند که محتوای جذاب و پست‌های زیبا از جمله آن‌ها محسوب می‌شوند.
    • ایده‌های شما برای جذب بیشترین لایک اینستاگرام چیست؟

    پرسش‌های پرتکرار

    منابع:

    wikihow

    brandwatch

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    1 نظر
    1. سحر سادات می گوید

      رکورد تخم مرغ شکسته شد پست جدید مسی ۵۶ میلیونو ششصد هزار تاس:))