آموزش افزایش لایک اینستاگرام با 18 روش معجزه‌آسا

0

در این روزها از اینستاگرام می‌توان به عنوان منبع درآمدی در دسترس برای افراد بسیاری نام برد. یکی از مواردی که باعث می‌شود افراد بتوانند به درآمد برسند، افزایش لایک اینستاگرام است. با افزایش تعداد لایک‌های یک پست، می‌توانید مخاطبان بیشتری جذب کنید، اعتماد مخاطبان را افزایش دهید و همچنین با توجه به تعداد لایک‌ها، عدد بیشتری را به عنوان هزینه تبلیغات دریافت کنید. در این مطلب از پادرو قصد داریم در خصوص راه‌های افزایش لایک اینستاگرام نکاتی را بیان کنیم. تا انتها با ما همراه باشید.

اهمیت لایک در اینستاگرام

سال‌های بسیار زیادی از فعالیت شبکه اجتماعی اینستاگرام نمی‌گذرد اما این شبکه توانسته بسیار موفق عمل کند. اکنون چند صد میلیون فرد به صورت روزانه و ماهانه در این شبکه اجتماعی فعال هستند. همچنین محبوبیت باعث شده تا بسیاری در این شبکه با استفاده از روش‌های متفاوت، کسب درآمد کنند. پیج‌های آنلاین شاپ با فروش محصولات، پیج‌های برندها و مؤسسات از طریق معرفی برند و مؤسسه و اینفلوئنسرها و سلبریتی‌ها از طریق تبلیغات از اینستاگرام درآمد کسب می‌کنند.

اهمیت لایک در اینستاگرام

مواردی مانند تعداد فالوئر و تعداد لایک در میزان درآمد کسب شده، مخصوصاً درآمد سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرها نقش بسیار مهمی دارند. تعداد فالوئر بالاتر یعنی افراد بیشتری آن تبلیغ را مشاهده می‌کنند و میزان لایک بالاتر یعنی آن پیج برای افراد بیشتری جذاب است و مخاطبان وفادارتری دارد.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    به عنوان مثال هزینه تبلیغات در پیجی که 1 میلیون فالوئر دارد اما تعداد لایک پست‌های آن به هزار عدد نمی‌رسد، بسیار کمتر از پیجی است که 300 هزار فالوئر دارد، اما تعداد لایک‌های پست‌های آن بیشتر از صد هزار لایک است. به همین دلیل بسیاری افراد با استفاده از روش‌های گوناگون سعی در افزایش میزان لایک اینستاگرام دارند.

    در این روزها از اینستاگرام می‌توان به عنوان منبع درآمدی در دسترس برای افراد بسیاری نام برد. یکی از مواردی که باعث می‌شود تا افراد بتوانند به درآمد برسند، افزایش لایک اینستاگرام است.

    راه‌های افزایش لایک اینستاگرام

    باید بدانید که برای افزایش میزان لایک، کامنت و فالو در اینستاگرام از روش‌های متفاوتی استفاده می‌کنند. برخی از این روش‌ها در کوتاه‌مدت جواب مناسبی می‌دهند و با استفاده از برخی دیگر از آن‌ها در مدت‌زمان طولانی‌تری به جواب خواهید رسید. اما به طور کلی باید بدانید که استفاده از روش‌هایی صحیح، اصولی و مناسب با پیج، می‌تواند باعث شود تا احتمال دریافت نتیجه مناسب بسیار بالاتر رود. از مهم‌ترین روش‌های افزایش لایک اینستاگرام می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

    1- تولید محتوای جذاب

    بهترین راه افزایش لایک در اینستاگرام، تولید محتوایی جذاب و مناسب است که توجه مخاطبان را به خود جلب کند. این نوع محتواها باعث می‌شود تا علاوه بر این که بسیاری از مخاطبان آن را لایک کنند، پیج را فالو کنند، برای شما کامنت بگذارند و یا حتی آن را برای دوستان خود ارسال کنند.

    تمام این موارد باعث افزایش ایمپرشن پیج می‌شود. باید بدانید که تعداد پیج‌هایی که در اینستاگرام فعالیت می‌کنند، بسیار زیاد است. مهم‌ترین نکته‌ای که باعث می‌شود تا میزان لایک و فالو یک پیج افزایش یابد، جذابیت محتوای آن است. زیرا همین امر سبب می‌شود تا افراد بیشتری به آن پیج و محتوای آن علاقه‌مند شوند و آن را دنبال کنند.

    2- استفاده از عکس و فیلم باکیفیت و مناسب

    عکس‌ها و فیلم‌هایی که از کیفیت مناسبی برخوردار هستند، باعث افزایش جذابیت پست می‌شوند. به همین دلیل افراد بیشتری آن را می‌پسندند و پست مورد نظر را لایک می‌کنند. شاید این مورد از نظر بسیاری افراد مهم نباشد، اما باید بدانید که بسیاری افراد به کیفیت عکس‌ها و ویدیوها توجه می‌کنند. به همین دلیل همیشه به کیفیت توجه کنید تا بازخورد بهتری دریافت کنید.

    3- استفاده از هشتگ‌های مناسب

    هشتگ یکی از ابزارهای بسیار جذاب در اینستاگرام است. هشتگ در اینستاگرام مانند یک قیف عمل می‌کند. افراد با استفاده از هشتگ با راحتی بیشتری می‌توانند محتوای مورد علاقه خود را پیدا کنند. به همین دلیل با استفاده از هشتگ مناسب می‌توانید باعث شوید تا کاربران بسیار بیشتری پست شما را مشاهده و لایک کنند. این کار حتی باعث افزایش میزان جذب فالوئر نیز می‌شود.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هشتگ‌ها، پیشنهاد می‌کنیم مطلب هشتگ پربازدید چیست را مطالعه کنید.

    بهترین راه افزایش لایک در اینستاگرام، تولید محتوایی جذاب و مناسب است که توجه مخاطبان را به خود جلب کند.

    4- انتشار محتوا در زمان مناسب

    پیج‌های کاری به برخی از قابلیت‌های اینستاگرام دسترسی دارند که یکی از آن‌ها بیشترین زمان بازدید از پیج است. انتشار محتواهای در پربازدیدترین ساعت شبانه روز می‌تواند باعث شود تا افراد بیشتری آن را مشاهده و لایک کنند. همچنین اینستاگرام به پست‌هایی که در ساعات اولیه قرار داده شدن، ایمپرشن بیشتری دارند، علاقه دارد. این پست‌ها احتمال بیشتری برای قرار گرفتن در اکسپلور افراد مختلف دارند.

    همچنین بسیاری افراد به دلیل تعداد زیاد پست‌هایی که در اینستاگرام وجود دارد، در زمان باز کردن این اپلیکیشن تنها به تعدادی از پست‌ها که به تازگی منتشر شده‌اند، توجه می‌کنند. انتشار پست در زمان مناسب باعث می‌شود تا احتمال دیده شدن پست‌های شما توسط این افراد بیشتر شود.

    5- تگ کردن افراد معروف

    تگ کردن افراد معروفی که به نوعی در پست یا کار شما دخیل هستند، در محتوا به آن‌ها اشاره شده و موارد مشابه دیگر، یکی دیگر از راه‌های افزایش لایک است. طرفداران افراد معروف، پست‌هایی که به آن‌ها مربوط است را دنبال می‌کنند. همین امر باعث می‌شود تا میزان لایک پست شما بالاتر رود.

    تگ کردن افراد معروف برای افزایش لایک در اینستاگرام

    6- تعامل با کاربران

    تعامل با کاربران، یکی دیگر از روش‌های افزایش لایک اینستاگرام است. فرض کنید در یک پیج کامنت بگذارید یا به آن دایرکت دهید، اگر آن پیج جواب شما را ندهد، آیا باز هم به محتواهای آن پیج به میزان قبل علاقه دارید؟ شما با پاسخ دادن به موقع و مناسب دایرکت‌ها و کامنت‌ها، باعث می‌شود تا فالوئرهایتان به پیج علاقه‌ بیشتری پیدا کنند و وفادارتر باشند. همین امر باعث می‌شود تا احتمال این که پست‌های شما را بیشتر لایک کنند، افزایش یابد.

    همچنین بسیاری از افراد معروف، پست‌های جذابی که در خصوص آن‌ها منتشر می‌شود را استوری می‌کنند. این مورد هم می‌تواند در افزایش لایک اینستاگرام و بازدید پیج تأثیر داشته باشد.

    7- تعامل با اکانت‌های دیگر

    یکی از روش‌هایی که پیج‌های کوچک و بزرگ می‌توانند از طریق آن کار افزایش لایک اینستاگرام را انجام دهند، تعامل با پیج‌های دیگر است. به عنوان مثال زمانی که دو اینفلوئنسر مشهور، اقدام به ضبط کلیپی با یکدیگر می‌کنند، طرفداران و دنبال کنندگان هر دو پست را لایک می‌کنند. همین امر باعث افزایش لایک اینستاگرام می‌شود. پیج‌های کوچک‌تر نیز می‌توانند با همکاری با یکدیگر علاوه بر افزایش لایک، بر تعداد فالوئرهای خود بیفزایند.

    8- برگزاری مسابقه

    هیچ فردی نیست که از دریافت جایزه ناراحت شود. یکی از روش‌های بسیار مناسب که نه تنها باعث افزایش لایک اینستاگرام، بلکه باعث افزایش تعداد فالوئر و کامنت می‌شود، برگزاری مسابقات است. مسابقات بسیار متنوعی را می‌توان در اینستاگرام برگزار کرد. یکی از رایج‌ترین مسابقات، قرعه‌کشی میان افرادی است که پست را لایک کرده‌اند.

    شما با برگزاری این مسابقه می‌توانید به راحتی میزان لایک پست خود را بالا ببرید. همچنین تعداد کامنت‌ها و فالوئرها نیز افزایش می‌یابد. شاید تصور کنید که قرعه‌کشی لایک و کامنت کار سختی باشد. اما با استفاده از ابزارها و سایت‌هایی که برای این کار به وجود آمده‌اند، می‌توانید این کار را به راحتی انجام دهید. باید بدانید که برخی از سایت‌ها کار قرعه‌کشی لایک و کامنت را به صورت رایگان انجام می‌دهند.

    9- ارسال پست‌هایی با محتوای ساخته شده توسط کاربران

    در بسیاری مواقع، کاربران محتواهای جذابی را برای پیج‌ها می‌فرستند یا موضوعات مناسبی برای پست‌ها پیشنهاد می‌دهند. شما با استفاده از این محتواها و موضوعات، می‌توانید پست‌های زیبایی درست کنید. این کار باعث می‌شود تا آن دسته از مخاطبان علاقه بیشتری به پیج شما داشته باشند و اقدام به تبلیغ پیج شما و پست خودشان برای بیشتر دیده شدن بکنند. با استفاده از این روش شما فالوئرهایی وفادار که کار تبلیغ برای شما را به صورت خودجوش انجام می‌دهند، خواهید داشت.

    10- ترغیب کاربران به لایک کردن، ارسال کامنت و موارد دیگر

    کال تو اکشن یکی از روش‌هایی است که می‌توانید در اینستاگرام به راحتی از آن استفاده کنید. بسیاری افراد تا از آن‌ها درخواست مناسبی صورت نگیرد، اقدام به لایک کردن یا کامنت گذاشتن نمی‌کنند. به همین دلیل می‌توانید با استفاده از روش‌های مناسب، کاربران را تشویق به لایک کردن کنید.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کال تو اکشن، پیشنهاد می‌کنیم مطلب کال تو اکشن اینستاگرام چیست؟ را مطالعه کنید.

    یکی از روش‌های بسیار مناسب که نه تنها باعث افزایش لایک اینستاگرام، بلکه باعث افزایش تعداد فالوئر و کامنت می‌شود، برگزاری مسابقات است.

    11- داشتن تقویم محتوایی

    داشتن تقویم محتوایی، یکی دیگر از راه‌های افزایش لایک اینستاگرام است. شما با استفاده از این تقویم می‌توانید پست‌های مناسب را در زمان‌های مناسب منتشر کنید. اطلاع از زمان مناسب‌های مهم ملی و مذهبی یا مناسبت‌های دیگر مانند روز مادر، ولنتاین و موارد مشابه دیگر باعث می‌شود تا بتوانید برای این روزها برنامه‌ریزی کنید. داشتن برنامه و انتشار پست مناسب برای این مناسبت‌ها باعث می‌شود تا افراد بیشتری پست شما را لایک کنند.

    12- استفاده از استوری

    برخی مواقع ممکن است که پست مهم شما توسط بسیاری افراد مشاهده نشود. این روزها افراد فعال در اینستاگرام، پیج‌های متفاوتی را فالو دارند. همین امر باعث شده تا پست‌های زیادی را مشاهده کنند و یا در برخی موارد آن‌قدر تعداد پست‌ها زیاد باشد که آن‌ها را مشاهده نکنند. همین امر باعث شده تا استفاده از استوری و یادآوری گذاشتن آن پست مهم و جذاب را بتوان به عنوان یکی از راه‌های افزایش لایک اینستاگرام معرفی کرد. این کار باعث می‌شود تا برخی افرادی که به هر دلیلی پست شما را مشاهده نکرده‌اند، در صورتی که به موضوع آن علاقه دارند، پست را مشاهده و لایک کنند.

    13- گذاشتن پست مشترک

    یکی از قابلیت‌های جدید اینستاگرام، قابلیت گذاشتن پست مشترک با افراد دیگر است. با استفاده از این قابلیت می‌توانید یک پست را در صفحه خودتان و فرد دیگر به صورت مشترک قرار دهید. این کار باعث می‌شود تا پست مورد نظر در پیج هر دو فرد دیده شود. این کار باعث افزایش لایک اینستاگرام خواهد شد، زیرا افراد بسیار بیشتری که یکی از این دو پیج را فالو داشته باشند، آن را مشاهده خواهند کرد.

    14- فعالیت مناسب

    داشتن فعالیت مناسب و مستمر یکی دیگر از راه‌هایی است که توسط آن می‌توانید میزان فالوئرهای خود را افزایش دهید. افزایش فالوئر هم به میزان افزایش لایک اینستاگرام است. پیج‌هایی که فعالیت کمی دارند، در فواصل طولانی اقدام به انتشار پست می‌کنند و به صورت کلی فعالیت مناسبی ندارند، افراد را دلسرد کرده و همین امر باعث می‌شود تا این پیج‌ها را آنفالو کنند یا اصلاً فالو نکنند. داشتن فعالیت مناسب در پیج، معمولاً نتیجه‌ای مناسب به همراه دارد و باعث افزایش فالو و لایک خواهد شد.

    15- برنامه‌های گرفتن لایک

    استفاده از برخی برنامه‌ها برای گرفتن لایک، یکی دیگر از روش‌های افزایش لایک اینستاگرام است. این برنامه‌ها معمولاً به صورت عمل می‌کنند. روش اول شما هزینه‌ای برای دریافت لایک پرداخت می‌کنید. این برنامه‌ها این هزینه را میان افراد واقعی که اقدام به لایک کردن پست شما کنند، تقسیم می‌کند. نوع دیگری از این برنامه‌ها نیز وجود دارد که شما در قبال لایک‌ پست‌های مشخص شده، در این برنامه اعتبار به دست می‌آورید. زمانی که اعتبار شما به میزان مناسبی رسید، می‌توانید پست خود را قرار دهید تا افراد دیگر آن را لایک کنند.

    16- تگ شدن توسط سلبریتی‌ها و اینفلوئسنرها

    تگ شدن یا پروموت شدن پیج و پست‌های آن توسط افراد مشهور، سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرها نیز باعث می‌شود تا آن پست لایک بیشتری دریافت کند و بر تعداد فالوئرهای پیج افزوده شود. البته باید بدانید که معمولاً این افراد برای تبلیغ پیج و پست شما هزینه دریافت می‌کنند. پس اگر برای افزایش لایک اینستاگرام و تعداد فالوئرهای خود بودجه‌ای کنار گذاشته‌اید، می‌توانید از این روش استفاده کنید.

    تگ شدن توسط سلبریتی‌ها و اینفلوئسنرها

    داشتن فعالیت مناسب و مستمر یکی دیگر از راه‌هایی است که توسط آن می‌توانید میزان فالوئرهای خود را افزایش دهید. افزایش فالوئر هم به میزان افزایش لایک اینستاگرام است.

    17- مشخص کردن لوکیشن

    مشخص کردن لوکیشن، یکی دیگر از راه‌های افزایش لایک اینستاگرام است. بسیاری افراد با جست‌و‌جوی مکان به دنبال پست‌ها هستند. شما با استفاده از این ترفند، می‌توانید عکس‌ها و پست‌های مناسب با آن لوکیشن را به مخاطبان علاقه‌مند نشان دهید. این ترفند ساده اما کاربردی می‌تواند میزان لایک پست شما را افزایش دهد. همچنین می‌توانید نام محلی که مورد نظرتان است را به عنوان یک هشتگ در زیر پست خود قرار دهید. با استفاده از این روش، کسانی که به دنبال اطلاعاتی در خصوص آن مکان هستند می‌توانند پست شما را مشاهده کنند.

    18- خرید لایک در اینستاگرام

    یکی دیگر از راه‌های افزایش لایک اینستاگرام، خرید لایک است. البته باید بدانید که با این کار تنها در چند ساعت، میزان لایک شما بسیار بالا می‌رود اما در نهایت فایده بسیار زیادی برای پیج شما نخواهد داشت. داشتن فالوئر فیک و خرید لایک ممکن است پیج را مشکلاتی مانند عدم ورود به اکسپلور و حتی بن شدن مواجه کند. پس درست است که خرید لایک روشی سریع برای افزایش لایک اینستاگرام است، اما اصلاً نمی‌توان آن را روشی مناسب و درست نامید.

    یکی دیگر از راه‌های افزایش لایک اینستاگرام، خرید لایک است. البته باید بدانید که با این کار تنها در چند ساعت، میزان لایک شما بسیار بالا می‌رود، اما در نهایت فایده بسیار زیادی برای پیج شما نخواهد داشت.

    جمع‌بندی

    • میزان لایک اینستاگرام یکی از مواردی است که می‌تواند در میزان درآمد پیج‌های اینستاگرامی، مخصوصاً از راه تبلیغات تأثیر داشته باشد.
    • افزایش لایک اینستاگرام نیاز به دانستن نکاتی دارد.
      • با استفاده از این نکات و ترفندها می‌توانید پست‌های جذاب‌تری منتشر کنید، افراد بیشتری این پست‌ها را مشاهده کنند و در نهایت بر تعداد فالوئرهای خود بیفزایید.
    • مواردی مانند محتوای جذاب، عکس و ویدیو باکیفیت، تعامل با مخاطب، فعالیت مداوم، استفاده از هشتگ مناسب و کال تو اکشن از جمله روش‌هایی است که می‌تواند میزان لایک پست‌ها را افزایش دهد.
    • خرید لایک اکانت‌های فیک شاید در ابتدا باعث شود تا میزان لایک یک یا چند پست شما به سرعت افزایش یابد اما در نهایت به ضرر آن پیج تمام خواهد شد.
      • مواردی مانند عدم اعتماد کاربر و حتی بن شدن توسط اینستاگرام از جمله خطراتی است که انجام این کار در پی دارد.
    • اینستاگرام هر روز امکانات جدیدی را به اپلیکیشن خود اضافه می‌کند. به این امکانات و قابلیت‌ها توجه بیشتری داشته باشید تا بتوانید موفق‌تر عمل کنید.
    • شما از چه روش‌هایی برای افزایش لایک اینستاگرام استفاده می‌کنید؟
      • آیا تا کنون از روش‌هایی که در این مطلب به آن اشاره شد، استفاده کرده‌اید؟
      • آیا از آن‌ها بازخورد مناسبی دریافت کرده‌اید؟
    • نظرات و تجربیات خود را در قسمت کامنت با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

    پرسش‌های پرتکرار

    منابع

    hootsuite

    sproutsocial

    socialpros

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.