مناسبت های بازاریابی تیر ماه برای کسب‌وکارها

0

روزهای زیادی در سراسر جهان وجود دارد که طی آن بازاریابان می‌توانند محتوای مرتبط با صنایع خود را به اشتراک بگذارند که مناسبت های بازاریابی تیر ماه نیز از این جمله موارد است. ماه تیر به معنای شروع تابستان و روزهای گرم، اتمام سال تحصیلی و آغاز تعطیلات و تفریح ​​است. در این ماه، مردم بیش‌تر به خوش‌گذرانی فکر می‌کنند. اگر کسب و کار شما در رابطه با رویدادها، دستور العمل‌ها، پوشاک، رسانه‌ها و هر چیزی که می‌تواند حال و هوای تابستانی ایجاد کند است، پس توصیه می‌کنیم با مناسبت های بازاریابی تیر بیش‌تر آشنا شوید. در ادامه، ایده‌های ایجاد محتوا را فهرست کرده‌ایم که می‌توانند به برنامه بازاریابی تیرماه شما کمک کنند و ایده‌هایی در مورد ایجاد کمپین ارائه دهند.

مناسبت های تیر برای بازاریابی داخلی

1 تیر: جشن آب پاشونک یا جشن آغاز تابستان

5 تیر: روز جهانی مبارزه با مواد مخدر

7 تیر: روز قوه قضاییه

8 تیر: روز مبارزه با سلاح های شیمیایی و میکروبی

10 تیر: روز صنعت و معدن

13 تیر: تیر روز یا جشن تیرگان

14 تیر: روز قلم

15 تیر: جشن خام خواری

22 تیر: روز ملی فناوری اطلاعات

25 تیر: روز بهزیستی و تامین اجتماعی

مناسبت-های-تیر-برای-بازاریابی
مناسبت-های-تیر-برای-بازاریابی

مناسبت های بازاریابی تیر ماه در سطح بین‌المللی

ایونت‌های بازاریابی برای تیر ماه در سطح بین‌المللی شامل موارد زیر هستند:

10 تیر روز جهانی جوک

بیایید با روز جهانی جوک در یک جولای مصادف با 10 تیرماه شروع کنیم. اگر برندی دارید که عجیب یا در رابطه با شوخ‌طبعی است، این یک روز بسیار خوب برای شما محسوب می‌شود. شما می‌توانید آن روز صبح کمپینی تشکیل دهید که بگوید: «هی بچه‌ها، آیا می‌دانستید که امروز روز جهانی جوک است؟ در اینجا چند جوک برای شما آورده شده است. بهترین جوک‌های خود را برای ما بفرستید و ما یک برنده را انتخاب می‌کنیم و به او یک کارت هدیه یا چیزی شبیه به آن می‌دهیم.»

بنابراین شما راهی را برای مشترکین خود فراهم می‌کنید تا با شما و برند شما ارتباط برقرار کنند. شما راهی را برای آن‌ها فراهم می‌کنید که درگیر شوند و در حین انجام این کار اوقات خوبی داشته باشند. سپس انگیزه‌ای برای مشارکت فراهم می‌شود.

این عالی است زیرا با گذشت زمان، به نوعی باعث ایجاد وفاداری بیش‌تر به برند می‌شود، که واقعاً همان چیزی است که شما می‌خواهید. شما می‌خواهید مشتریان‌تان احساس کنند که نه تنها از شما خرید می‌کنند، بلکه بخشی از برند و فرهنگ شما نیز هستند، که ارتباط بزرگ به معنای واقعی کلمه همه چیز است.


همچنین بخوانید: افزایش فروش در تعطیلات

11 تیر روز ملی بشقاب پرنده

روز جهانی بشقاب پرنده‌ها در 11م یکی از مناسبت های بازاریابی تیر است و این روزی است که برای اذعان به وجود یوفوها و تاکید بر اهمیت یادگیری بیشتر در مورد آن‌ها در نظر گرفته شده. اگرچه این موضوعی غیرعادی برای تلاش‌های بازاریابی است، اما به برندها فرصتی می‌دهد تا به روشی خلاقانه با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند. برندها می‌توانند با اجرای کمپین‌های ایمیلی مضمون با محتوای مرتبط با بشقاب پرنده مانند مشاهده داستان‌ها و تئوری‌های از این روز به نفع خود استفاده کنند و برای جلب علاقه مردم تخفیف یا پیشنهادهای ویژه ارائه دهند.

شما می‌توانید از رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید تا مردم در مورد بشقاب پرنده‌‍ها صحبت کنند و حتی یک اصطلاح نام تجاری سفارشی ایجاد کنید. همچنین، شرکت‌هایی که کالاهای مربوط به بشقاب پرنده‌ها را می‌فروشند، می‌توانند تبلیغاتی با مضمون بیگانگان، مانند تلسکوپ‌های تبلیغاتی به‌عنوان راه‌هایی برای شناسایی یوفوها یا انتشار لباس‌هایی با نسخه محدود با موضوع بیگانه، اجرا کنند. روز جهانی بشقاب پرنده یک راه سرگرم‌کننده برای برندها جهت ارتباط با مخاطبان خود به روش‌های جذاب است. آن‌ها می‌توانند این کار را با ارائه راه‌های خلاقانه برای بازاریابی انجام دهند.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    12 تیر روز ملی بدون کیسه‌های پلاستیکی

    یکی از مناسبت های بازاریابی تیر روز بدون کیسه پلاستیکی است. روز جهانی بدون کیسه‌های پلاستیکی در 12 تیرماه است و این یک تلاش جهانی برای جلب توجه به آسیب‌هایی است که کیسه‌های پلاستیکی به محیط زیست وارد می‌کنند. این روز فرصتی برای شرکت‌هایی است که به محیط زیست اهمیت می‌دهند تا تلاش‌های بازاریابی قدرتمندی انجام دهند. برای ترغیب مردم به انجام کارهایی که برای محیط زیست مفید است، می‌توانید یک هدیه از کیسه‌های قابل استفاده مجدد را در نظر بگیرید. همچنین می‌توانید تخفیف یا کیف‌های پارچه‌ای رایگان همراه با محصول یا خدمات خود ارائه دهید.

     مشتریانی که به محیط‌ زیست اهمیت می‌دهند، اگر از تلاش‌های برندتان اطلاع داشته باشند، به احتمال زیاد به برند شما اعتماد خواهند کرد و به آن پایبند خواهند بود. اجرای یک کمپین در شبکه‌های اجتماعی در مورد اثرات کیسه‌های پلاستیکی و درخواست از مردم برای مشارکت می‌تواند توجه را به باورهای برند شما جلب کند و جامعه‌ای پیرامون آن‌ها بسازد.

    استفاده از ایمیل مارکتینگ برای به اشتراک گذاشتن نکاتی در مورد چگونگی کاهش ضایعات پلاستیکی و ارائه معاملات ویژه در مورد کالاهای دوست‌دار محیط زیست نیز می‌تواند مردم را به خرید تشویق کند. با استفاده از شیوه‌های پایدار و نشان دادن اهمیت به محیط ‌زیست، برندها می‌توانند مشتریانی را جذب کنند که ارزش‌های‌شان را به اشتراک بگذارند، از رقبا متمایز شوند و در روز جهانی بدون کیسه‌های پلاستیکی برای جهان مفید باشند.

    13 تیر روز ملی استقلال

    روز استقلال که در 13 تیرماه و از مناسبت های بازاریابی تیر است، زمان بسیار خوبی برای ارتباط با مشتریان و کسب درآمد بیشتر است. مجموعه‌ای از محصولات با موضوع ملی تهیه کنید و آن را از طریق ایمیل و کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی تبلیغ کنید. یک کمپین در رسانه‌های اجتماعی اجرا کنید که در آن افراد می‌توانند نحوه گذراندن روز استقلال را برای شانس بردن جایزه به اشتراک بگذارند.

    تعدادی کمپین ایمیلی جالب با محصولات و معاملات موضوعی ارسال کنید. همچنین می‌توانید معاملات ویژه را ارائه دهید که فقط در چهارم تیرماه قابل استفاده است. با قرار دادن روز استقلال در تلاش‌های بازاریابی، شرکت‌ها می‌توانند از روحیه میهن پرستانه بهره ببرند و افراد بیشتری را به خود علاقه‌مند کنند که منجر به فروش بیشتر خواهد شد.

    16 تیر روز جهانی شکلات

    روز جهانی شکلات در 7 جولای یکی از مناسبت های بازاریابی تیر است که فرصت ارزشمندی را برای برندهای تجارت الکترونیک فراهم می‌کند تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار و محصولات خود را تبلیغ کنند. ارائه تخفیف‌های محدود، به اشتراک‌گذاری دستور العمل‌های دسر شکلاتی، نمایش محصولات خود در کمپین‌های ایمیلی، برگزاری مسابقات رسانه‌های اجتماعی و دادن هدیه را در نظر بگیرید. با ارائه محتوای ارزشمند و تصاویر بصری جذاب در بازاریابی ایمیلی خود، می‌توانید مشترکین را جذب کرده و فروش را افزایش دهید. به یاد داشته باشید که کمپین‌های خود را مرتبط کنید و فراخوان‌های واضحی برای تشویق مخاطبان در نظر بگیرید.

    26 تیر روز جهانی ایموجی

    ایموجی‌ها جهان را فرا گرفته‌اند و هفدهم جولای روزی است که باید آن را بشناسیم. ما از ایموجی‌ها در ارتباط روزمره با دوستان و همچنین تقریباً تمام نسخه‌های بازاریابی استفاده می‌کنیم. آن‌ها یک زبان جهانی با تنوع و معنادار و همچنین در حال رشد هستند.

    یکی از مناسبت های بازاریابی تیر روز جهانی ایموجی است. در نظر بگیرید که در هفدهم جولای به شکلک‌ها اجازه دهید رسانه‌های اجتماعی شما را تصاحب کنند. از متن استفاده نکنید، فقط از آن چهره های کوچک خنده دار و نمادهایی که بسیار بیشتر از اندازه مینیاتوری خود می گویند استفاده کنید. به این ترتیب از میزان اطلاعاتی که می توانید منتقل کنید شگفت‌زده خواهید شد.

    28 تیر روز جهانی نلسون ماندلا

    یکی از مناسبت های بازاریابی تیر روز نلسون ماندلاست. نلسون ماندلا یکی از اشخاص تاثیرگذار در جهان است. به همین دلیل، روز تولد وی را به عنوان بزرگ‌داشت او انتخاب کرده‌اند. 28 تیر زمان مناسبی است که از اقدام های نژادپرستانه نلسون ماندلا، محتوا تولید کنید.

    29 تیر روز جهانی پرش

    29 تیر، روز جهانی پرش، همه را در سراسر جهان تشویق می‌کند تا در تلاشی ترکیبی برای کاهش اثرات گرمایش جهان، همزمان بپرند. علاوه بر علت معنادار آن، پریدن فواید سلامتی بی‌شماری دارد و خب سرگرم‌کننده است!

    در این روز راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. یک چالش «پرش» در فیس بوک یا TikTok هر دو نمونه‌های خوبی هستند.

    30 تیر روز جهانی شطرنج

    یکی از مناسبت های بازاریابی تیر روز شطرنج است. به مناسبت تاسیس فدراسیون بین‌المللی شطرنج، 30 تیر به عنوان روز جهانی شطرنج انتخاب شده است. اگر حوزه فعالیتی شما درباره ورزش بخصوص شطرنج است، در این روز می‌توانید نکاتی را در این باره منتشر کنید. ارائه توضیحاتی درباره چگونگی پیدایش شطرنج و تغییرات آن یا قواعد و اصول بازی شطرنج می‌تواند محتوای مناسبی باشد.

    منبع: flowium

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.