زمانبندی ارسال پست اینستاگرام با معرفی 10 ابزار کاربردی

0

اگر شما هم مشکل ارسال دقیق و به‌موقع پست‌ها را در اینستاگرام دارید و مایل هستید با کمک ابزارهای زمانبندی ارسال پست اینستاگرام، بهترین زمانبندی را برای ارسال پست‌های خود داشته باشید در این مطلب آموزشی با ما همراه باشید.

موارد زیادی وجود دارد که افراد دارای چندین پیج اینستاگرامی باشند و یا فروشگاه‌های اینترنتی مختلفی را مدیریت کنند، همچنین ممکن است در زمان مسافرت رفتن امکان دسترسی به اینترنت را نداشته باشند اما لازم است ارسال پست‌ها در اینستاگرام انجام شود. در این مواقع باید از ابزارهایی که به بهبود این وضعیت کمک می‌کنند استفاده کرد.

اگر نگران ارسال دقیق و به‌موقع محتوای خود در اینستاگرام هستید اما به دلایل مختلف این شرایط برایتان فراهم نمی‌شود با استفاده از ابزارهای زمانبندی ارسال پست اینستاگرام لازم نیست دیگر نگران این موضوع باشید.

معرفی 10 ابزار زمانبندی ارسال پست اینستاگرام

اگر ادمین یک یا چند پیج اینستاگرامی هستید یکی از بهترین و خلاقانه‌ترین راه‌ها برای صرفه‌جویی در زمان استفاده از برنامه‌های زمانبندی ارسال پست اینستاگرام است.

زمانبندی ارسال پست اینستاگرام را جدی بگیرید!

بر اساس الگوریتم‌های اینستاگرام نشان داده‌شده است که یکی از مهم‌ترین عواملی که در بالا بردن اینگیجمنت یک پیج اینستاگرامی اثرگذار است ارسال به‌موقع و زمانبندی ارسال پست اینستاگرام است.

اینستاگرام به آن دسته از پیج هایی که پست گذاری دقیق و به موقعی دارند و  در زمان‌های مشخص محتوای خود را منتشر می‌کنند به‌عنوان پاداش  اینگیجمنت پست‌های آن‌ها را بهبود بخشیده و پست‌ها را در اکسپلورر نشان می‌دهد.

وارد شدن پست‌ها به اکسپلورر برای فروشگاه‌های اینترنتی در اینستاگرام بسیار ارزشمند و مهم است. با نشان داده شدن پست‌ها در اکسپلورر اینستاگرام، تعداد دنبال کنندگان واقعی افزایش پیدا می‌کند، تعداد لایک و کامنت ها بیشتر می‌شود و درنتیجه افراد بیشتری از پیج شما بازدید و خرید می‌کنند. پس یکی از نکات مهم در بالا بردن اینگیجمنت یک پیج اینستاگرامی ارسال زمانبندی شده پست‌ها در اینستاگرام است.

ما در کشور ایران معمولاً با مشکل قطعی اینترنت روبرو می‌شویم. این موضوع یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی است که کسب‌وکارهای اینترنتی با آن روبرو می‌شوند.

با توجه به اینکه الگوریتم اینستاگرام نیز به ارسال به‌موقع پست‌ها در اینستاگرام اهمیت می دهد برای اینکه بتوان این الگوریتم مهم اینستاگرام را رعایت کرد باید از ابزارهای پیشرفته‌ای که برای زمانبندی ارسال پست اینستاگرام طراحی‌شده‌اند استفاده شود.

اگر از آن دسته افرادی هستید که صاحب چندین پیج اینستاگرامی هستند و یا ادمین چند فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام می‌باشید حتماً موارد زیادی وجود داشته که احساس کرده‌اید ای‌کاش ابزاری وجود داشت که راحت‌تر می‌توانستید زمان ارسال پست‌ها را در اینستاگرام مشخص کنید و محتواهای خود را در زمان‌های از پیش تعیین‌شده ارسال کنید و اختلالی در مدیریت چند پیج  اینستاگرامی نداشتید. در ادامه با بهترین ابزارهایی که برای زمانبندی ارسال پست اینستاگرام طراحی‌شده‌اند آشنا می‌شوید.

افزایش فروش در اینستاگرام

مزایای استفاده کردن از ابزارهای زمانبندی ارسال پست اینستاگرام

معمولاً افرادی که مشغله‌های کاری زیادی دارند با موضوع پست گذاری به‌موقع در اینستاگرام روبرو می‌شوند. اما اینستاگرام نشان داده است که به آن دسته از پیج هایی که تولید محتوای حرفه‌ای دارند و طبق برنامۀ دقیق و از پیش تعیین‌شده‌ای محتوای خود را آپلود می‌کنند، پاداش می‌دهد و آن‌ها را به تعداد بیشتری از دنبال کنندگان در اینستاگرام نشان می‌دهد.

زمانبندی ارسال پست اینستاگرام یک روش حرفه‌ای در تولید محتوا است که برای پیج های اینستاگرام و ادمین ها مزایای زیادی به همراه دارد. این مزایا عبارت هستند از:

  • بروز بودن پیج اینستاگرامی
  • صرفه‌جویی در زمان
  • داشتن تولید محتوای حرفه‌ای و برنامه‌ریزی‌شده
  • امکان مدیریت دقیق چند پیج اینستاگرامی
  • بالا بردن اینگیجمنت اینستاگرام
  • افزایش تعداد دنبال کنندگان
  • افزایش نرخ تعامل و تعداد لایک، تعداد کامنت، تعداد بازدید و تعداد ذخیرۀ پست
  • نشان دادن پست‌ها در اینستاگرام

ابزارهای زمانبندی ارسال پست اینستاگرام از فرمت‌های مختلف در اینستاگرام پشتیبانی می‌کنند. این موارد شامل پست‌ها، ویدئوها، IGTV ها، کپشن و هشتگ است. البته هر یک از ابزارهای ارائه‌شده دارای امکانات متمایزی هستند که نیاز به بررسی دارند.

ابزارهای حرفه‌ای زمانبندی ارسال پست اینستاگرام

اگر فکر می‌کنید داشتن پیج اینستاگرام خیلی کار سخت و دشواری است و احساس می‌کنید باید همیشه آنلاین باشید و تولید محتوا انجام دهید، اشتباه می‌کنید. انسان همیشه تلاش می‌کند برای ناشناخته‌ترین نیازهای خود پاسخ و ابزار مهم فراهم می‌کند، آیا ارسال پست خودکار اینستاگرام که از نیازهای بسیار مهم این روزهای دنیای دیجیتال است بدون پاسخ باقی می‌ماند؟

قطعاً پاسخ منفی است. در ادامه ما ابزارهایی که برای زمانبندی ارسال پست اینستاگرام به آن‌ها نیاز دارید را معرفی کرده‌ایم.

1.     ابزار پست خودکار اینستاگرام Combin Scheduler

افرادی که دارای پیج اینستاگرامی فروشگاهی کوچک هستند یا پیج آن‌ها تعداد کمی دنبال کننده دارد می‌توانند از این ابزار برای زمانبندی ارسال پست‌ها استفاده کنند. این ابزار دارای سه پلن متفاوت است. پلن اول پلن رایگان است. پلن دوم پلن 7 دلار در ماه و پلن سوم پلن 21 دلار در ماه است.

این ابزار از طریق سیستم‌عامل‌های ویندوز و مک نیز کاملاً قابلیت اجرایی دارد و امکان برنامه‌ریزی برای ارسال محتوا را فراهم می‌کند.
پلتفرم رایگان این ابزار امکان ویرایش عکس‌ها، تگ کردن موقعیت مکانی، تگ کردن کاربران و اشخاص، هشتگ گذاری و منشن کردن، مدیریت هشتگ ها، لینک گذاری در بیو اینستاگرام و لینک گذاری در استوری اینستاگرام را فراهم می‌کند.

از مهم‌ترین محدودیت‌های پلتفرم رایگان این ابزار این است که تنها برای زمانبندی ارسال پست برای یک حساب اینستاگرامی و تعداد 3 پست و 15 استوری در هفته قابل‌استفاده است. اما پلن های پریمیوم این ابزار این محدودیت‌ها را ندارد و برای بارگذاری تعداد نامحدود محتوا قابل‌استفاده است.

ابزار پست خودکار اینستاگرام Combin Scheduler

2.     ابزار پست خودکار اینستاگرام Hootsuite

این ابزار قدرتمند برای زمانبندی ارسال پست اینستاگرام برای پیج های فروشگاهی و فریلنسرهای بزرگ مناسب است اما مشاغل کوچک‌تر نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.

Hootsuite یک نسخۀ رایگان به مدت 30 روز است اما پس از اتمام این مدت باید یکی از نسخه‌های آن خریداری شود. نسخه‌های پولی این ابزار شامل پلن 29 دلاری در ماه، پلن 129 دلاری در ماه، پلن 599 دلاری در ماه است. پلن آخر نیز برای شرکت‌ها و تجارت‌های مختلف با ارائۀ امکانات متفاوت با هزینۀ مشخص ارائه می‌شود.

این ابزار امکان زمانبندی محتواها را برای رسانه‌های اجتماعی مختلف و در نسخۀ CVS ایجاد می‌کند. از این برنامه می‌توان برای برنامه‌ریزی‌های تیمی استفاده کرد و از امکانات آن برای بهره‌مندی از استراتژی هشتگ گذاری، کشف موقعیت مکانی و ایجاد کتابخانۀ محتوایی استفاده کرد.

اگر به دنبال یک ابزار حرفه‌ای و غنی برای در اختیار داشتن امکانات و ویژگی‌های فنی و گرافیکی هستید می‌توانید به این ابزار اعتماد کنید. این ابزار گزارش‌های موردنظر شمارا در قالب‌های اکسل، پاورپوینت و پی‌دی‌اف ارائه می‌کند.

3.     ابزار پست خودکار اینستاگرام Sked Social

پیج‌های اینستاگرامی بزرگ و کوچک، هر دو می‌توانند از این ابزار برای مدیریت زمانبندی پست‌های خود در اینستاگرام استفاده کنند. این ابزار دارای چهار پلتفرم مختلف است. پلتفرم اول آن دارای هزینۀ 25 دلار در ماه، پلتفرم دوم دارای هزینۀ 75 دلار در ماه، پلتفرم سوم آن دارای هزینۀ 135 دلار در ماه و پلتفرم چهارم آن دارای هزینۀ 260 دلار در ماه است.

اگر به‌صورت تیمی یک یا چند پیج اینستاگرامی را مدیریت می‌کنید این ابزار از بهترین گزینه‌هایی است که برای زمانبندی ارسال پست اینستاگرام می‌توان از آن استفاده کرد. همچنین این ابزار امکان پشتیبانی از شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند توییتر، لینکدین و فیس‌بوک را علاوه بر اینستاگرام دارد.

این برنامۀ زمانبندی ارسال پست اینستاگرام امکان ویرایش حرفه‌ای پست‌ها را دارد و برای بارگذاری پست‌ها به‌صورت روزانه و متوالی بهترین گزینه است. همچنین امکان استفاده از استراتژی هشتگ در این برنامه موجود است.

این ابزار از آن دسته برنامه‌هایی است که گزارش‌های حرفه‌ای و آنالیزهای قدرتمندی برای اینستاگرام ارسال می‌کند تا اینگیجمنت پیج اینستاگرامی پیشرفت زیادی را مشاهده کند. همچنین این ابزار آمارهای پیج های اینستاگرام را به مدت 24 ماه در آرشیو خود نگهداری می‌کند.

ابزار پست خودکار اینستاگرام Sked Social

4.     ابزار پست خودکار اینستاگرام SEMrush

اگر فریلنسر، استارتاپ و یا صاحب یک پیج اینستاگرامی فروشگاهی هستید این ابزار برای زمانبندی ارسال پست اینستاگرام برای شما کاربرد دارد. همچنین اگر به دنبال ابزاری هستید که فعالیت پیج رقیب‌های خود را در اینستاگرام تحلیل کنید این ابزار برای شما مناسب است.

SEMrush دارای قابلیت کشف استراتژی‌های پیج های رقیبان کاری است و برای آنالیز عملکردهای اجتماعی می‌توان از آن استفاده کرد. از دیگر امکانات مهم این ابزار باید به امکان مدیریت تعداد نامحدود از محتواها در پنج شبکۀ اجتماعی مختلف اشاره کرد.

این ابزار دارای یک پلتفرم رایگان و سه پلتفرم پولی است. پلتفرم‌های پولی این ابزار شامل پلتفرم پرو با هزینۀ 99.95 دلار در ماه، پلتفرم گورو با هزینۀ 199.95 دلار در ماه و پلتفرم بیزنس با هزینۀ 399.95 دلار در ماه از انواع پلتفرم‌های این ابزار هستند.

این ابزار برای مدریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی شامل اینستاگرام، فیس بوک، توییتر، پینترست و لینکدین قابل کاربری است.
همچنین با کمک آن امکان ذخیرۀ پیش‌نویس محتواها، ارسال خودکار پست‌ها، ردیابی پروموشن و تجزیه‌وتحلیل‌های حرفه‌ای وجود خواهد داشت.

این ابزار مؤثرترین استراتژی‌های تولید محتوا را بررسی می‌کند و به بهبود عملکرد در شبکه‌های اجتماعی مختلف کمک می‌کند.

5.     ابزار پست خودکار اینستاگرام Buffer

این ابزار از بهترین گزینه‌هایی است که برای فریلنسرها، بلاگرها، پیج های تجاری و فروشگاهی کاربرد دارد و امکان زمانبندی ارسال پست اینستاگرام را فراهم کرده است. برای این ابزار یک نسخۀ رایگان ارائه‌شده است و نسخۀ پولی آن نیز دارای پلن های مختلف است.

پلن اول آن دارای هزینۀ 15 دلار در ماه، پلن دوم آن دارای هزینۀ 65 دلار در ماه و پلن سوم یا بیزنسی آن دارای هزینۀ 99 دلار در ماه است. پلن های تجزیه‌وتحلیل این ابزار نیز دارای دو مدل است که پلن پرو آن دارای هزینۀ 35 دلار در ماه و پلن پریمیوم با پرداخت هزینۀ 50 دلار در ماه قابل‌دسترسی است.

Buffer دارای ویژگی‌هایی مختلف و حرفه‌ای است. از این ابزار می‌توان برای تجزیه‌وتحلیل پیج اینستاگرامی، استراتژی هشتگ گذاری، دریافت گزارش‌های تحلیلی و بررسی بهترین زمان پست گذاری استفاده کرد. همچنین با استفاده از این ابزار می‌توان برای انتشار محتوا در هر حساب اجتماعی از اکانت جداگانه استفاده کرد.

این ابزار دارای امکانات لازم برای همکاری‌های تیمی است و با امکان قابلیت پیش‌نویس کردن محتوا امکان مدیریت آن‌ها را برای صاحبان کسب‌وکارها فراهم می‌کند.

این ابزار یک پلتفرم قدرتمند برای برنامه‌ریزی اصولی و حرفه‌ای محتواهایی است مایل هستید آن‌ها را علاوه بر اینستاگرام در شبکه‌های اجتماعی دیگر نیز منتشر کنید.

6.     ابزار پست خودکار اینستاگرام Later

مشاغل و صاحبان پیج های اینستاگرامی کوچک و بزرگ می‌توانند از این ابزار برای ارسال محتوای خود در اینستاگرام استفاده کنند. این ابزار دارای نسخه‌ای است که برای همیشه به‌صورت رایگان قابل‌استفاده است. نسخه‌های پولی آن نیز شامل نسخۀ 9 دلار در ماه، نسخۀ 19 دلار در ماه، نسخۀ 29 دلار در ماه و نسخۀ 49 دلار در ماه است.

این ابزار قابلیت زمان بندی و تجزیه‌وتحلیل محتوا و پست‌های اینستاگرام را برای ارسال در بهترین بازۀ زمانی را دارد. این ابزار به شما پیش‌نمایش پست‌ها و فید پیج شما را قبل از ارسال پست‌ها نشان می‌دهد تا درصورتی‌که از ظاهر فید ناراضی بودید آن را ویرایش کنید.

همچنین با استفاده از این ابزار می‌توانید به تقویم محتوایی، استراتژی هشتگ گذاری و دسترسی به شبکه‌های اجتماعی دیگر مانند فیس‌بوک، توییتر و پینترست داشته باشید.


بیشتر بخوانید: ترفندهای تولید محتوای جذاب در اینستاگرام برای افزایش نرخ تعامل

7.     ابزار پست خودکار اینستاگرام Onlypult

اگر از مدیران تیم‌های بزرگ هستید که برای فعالیت دیجیتال مارکتینگ خود با آژانس‌های حرفه‌ای همکاری می‌کنند این برنامه از آن دسته آن برنامه‌هایی است که امکان مدیریت اکانت بدون اعطای دسترسی را فراهم کرده است.

این ابزار برای دارندگان پیج های شخصی، تجاری و فروشگاه‌های کسب‌وکار آنلاین مناسب است و دارای پلتفرم‌های پولی با هزینه‌های 10.50 دلار، 17.50 دلار، 34.30 دلار و 55.30 دلار در ماه است. این ابزار فقط دارای پنل رایگان به مدت 7 روز است و پس‌ازآن باید نسخۀ اصلی خریداری شود.

از این ابزار علاوه بر زمانبندی ارسال پست‌ها می‌توان برای مدیریت ارسال محتوا در شبکه‌های اجتماعی دیگر و همچنین بلاگ ها و پیام‌رسان‌ها استفاده کرد.

اگر به دنبال ابزاری هستید که قابلیت انتشار زمانبندی شدۀ ویدئوها را در اینستاگرام داشته باشد می‌توانید به این ابزار اعتماد کنید.
این ابزار دارای تقویم ارسال برای پست‌ها، ارائۀ استراتژی هشتگ گذاری، امکان ویرایش عکس، امکان ویرایش ویدئو و امکان تجزیه‌وتحلیل محتوا است.

ایجاد صفحات میکرو لندینگ از دیگر قابلیت‌های این ابزار است و به بالا بردن نرخ اینگیجمنت و ترافیک بلاگ و شبکه‌های اجتماعی کمک می‌کند.

مزایای استفاده کردن از ابزارهای زمانبندی ارسال پست اینستاگرام

8.     ابزار پست خودکار اینستاگرام Tailwind

این ابزار برای فریلنسرها و پیج های فروشگاهی اینترنتی که تازه کسب‌وکار خود را آغاز کرده‌اند مناسب است. این ابزار دارای یک ورژن رایگان است و مدریت محتوای هر حساب اینستاگرامی در این ابزار 9.99 دلار هزینه دارد.

با استفاده از این ابزار می‌توان زمانبندی ارسال محتوا را برای 9 پست پشت سرهم انجام داد. این ابزار در سیستم‌عامل‌های ویندوز، تبلت و تلفن‌های همراه قابل نصب است.

از ویژگی‌های اثرگذار این ابزار این است که به شما نشان می‌دهد مناسب‌ترین زمان با توجه به میزان فعالیت دنبال کنندگانتان چه زمانی است و شما در چه زمانی بهتر است محتوای خود را منتشر کنید.

اگر به دنبال یک هشتگ یاب حرفه‌ای هستید باید از این ابزار برای زمانبندی ارسال پست‌ها و استراتژی هشتگ استفاده کنید. این ابزار هوشمند امکان زمانبندی پست‌های عکس‌دار ویدئویی را دارد و دارای پنل کاربری ساده و آسان است.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    9.     ابزار پست خودکار اینستاگرام Studio Creator

    اگر به دنبال ابزاری برای زمانبندی ارسال پست اینستاگرام هستید که بتوانید به‌صورت تخصصی از طریق دسکتاپ یا ویندوز محتوای خود را زمانبندی کنید این ابزار به شما پیشنهاد می‌شود.

    برای استفاده از این ابزار باید از طریق حساب فیس‌بوک خود وارد شوید و از این طریق با آن ارتباط برقرار کنید. این ابزار دارای یک ویژگی شاخص است. از این ابزار می‌توانید برای ارسال پست فید اینستاگرام استفاده کنید.

    این ابزار امکان تنظیم دقیق و خوانای کپشن را ایجاد می‌کند و امکان تعیین موقعیت مکانی و لینک گذاری در بیوی اینستاگرام را نیز به همراه دارد.

    از این ابزار می‌توان برای بارگذاری محتواهای تصویری و ویدئویی استفاده کرد. بهره‌مندی از استراتژی هشتگ از دیگر امکانات این برنامه است که کاربرد زیادی دارد و به بیشتر دیده شدن پست‌ها کمک می‌کند.

    10.ابزار پست خودکار اینستاگرام Zoho social

    این ابزار برای مشاغل و کسب‌وکارهای کوچک که به امکانات وسعی نیاز ندارند مناسب است. این ابزار امکان انتشار تعداد نامحدودی از محتواها را در مدت زمانبندی شده فراهم کرده است. این برنامه کاملاً هوشمند است و محتواها را در شبکه‌های اجتماعی مختلف نیز منتشر می‌کند و مناسب‌ترین تقویم محتوایی را نیز ارائه می‌کند.

    این ابزار برای انتشار محتوا در شبکه‌های اجتماعی مانند لینکدین، گوگل پلاس، فیس‌بوک و اینستاگرام قابل‌برنامه‌ریزی است و امکان تجزیه‌وتحلیل این محتواها در برای بهره‌مندی از بهترین استراتژی‌ها فراهم کرده است.

    ابزار پست خودکار اینستاگرام Zoho social

    قبل از انتخاب ابزار مناسب برای زمانبندی ارسال پست اینستاگرام به این نکته توجه داشته باشید که شما باید با توجه به نیازهای خود برای مدیریت محتوای تولیدشده و وضعیت پیج اینستاگرام با توجه به ویژگی‌های هر ابزار مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

    جمع‌بندی

    • مدیریت صحیح و دقیق محتوا به برنامه‌ریزی از پیش تعیین‌شده و زمانبندی ارسال پست اینستاگرام نیاز دارد.
    • برای ارسال دقیق و منظم محتوا در اینستاگرام باید برنامه‌ریزی کرد و زمان زیادی را به آن اختصاص داد که این کار ساده نیست.
    • ارسال پست خودکار اینستاگرام بهترین روش برای ارسال زمانبندی شدۀ محتوا است.
    • با ارسال برنامه‌ریزی‌شدۀ محتوا در اینستاگرام و چیدن برنامه مدیریت پیج اینستاگرام می‌توان به بالا بردن تعداد دنبال کنندگان و افزایش نرخ تعامل کمک کرد.
    • برنامه‌ها، ابزارها و ربات ارسال پست اینستاگرام از بهترین گزینه‌هایی هستند که برای مدیریت برنامه‌ریزی‌شدۀ محتوا و زمانبندی ارسال پست اینستاگرام می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.
    • در این مطب بهترین برنامه های ارسال پست خودکار و زمانبندی ارسال پست اینستاگرام معرفی شدند که می‌توان از آن‌ها برای صرفه‌جویی در زمان و مدیریت چندین پیج اینستاگرامی استفاده کرد.

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.