قرعه کشی از بین لایک و کامنت اینستاگرام با 4 ابزار کاربردی

0

تقریبا همه ما در گوشی خود برنامه اینستاگرام را داریم و بسیاری از ما برای کسب و کار خانگی اینترنتی یا فروشگاه اینترنتی خود از آن کسب درآمد می‌کنیم. کاربران اینستاگرام هر روز در حال افزایش هستند و این افزایش به سود کسب و کارهای اینترنتی در این فضا است. این فضا امروزه تبدیل به یک فضای رقابتی شده است که شما در این فضای رقابتی باید بتوانید هدفمند عمل کنید و از بهترین روش‌های بازاریابی استفاده کنید.

یکی از راه‌های هدفمند عمل کردن و بازاریابی مناسب در این فضا برگزاری مسابقات اینستاگرامی است. در واقع قرعه کشی از بین لایک و کامنت اینستاگرام به عنوان یک مسابقه برای کاربران شما بسیار هیجان انگیز خواهد بود و بر میزان فروش شما تاثیر قابل توجهی خواهد گذاشت.

شما با استفاده از انواع برنامه قرعه کشی از بین لایک و کامنت اینستاگرام می‌توانید فالوورهای خود را افزایش بدهید و به رشد کسب و کار خود کمک کنید. اما این مسابقات به چه صورتی برگزار می‌شوند و ابزارهایی که برای انجام این مسابقات لازم است چیست؟ با ما در پادرو همراه شوید تا با این موضوعات بیشتر آشنا شویم.

قرعه کشی در اینستاگرام

مسابقات اینستاگرامی به چه صورتی برگزار می‌شوند؟

احتمالا خیلی از ما با برگزاری مسابقات اینستاگرامی در پیج‌های کسب‌و‌کار اینترنتی روبرو بوده‌ایم. برای داشتن یک مسابقه موفق اینستاگرامی باید ابتدا هدف خود را از برگزاری این مسابقه مشخص کنید.

برای مثال هدف شما می‌‌‌تواند جذب فالوورهای بیشتر، افزایش فروش و یا برند سازی و معرفی برند خود به خیل عظیمی از کاربران باشد. بنابراین این موضوع بسته به هدف شما می‌تواند تغییر کند و یک یا چند هدف را دربربگیرد.


بیشتر بخوانید: راهنمای کامل نحوه برگزاری مسابقه اینستاگرامی برای فروشگاه‌ها

قرعه کشی از بین لایک و کامنت اینستاگرام

برخی از مسابقات بر لایک اینستاگرام تمرکز دارند و قرعه کشی لایک اینستاگرام در ارتباط با آنها انجام می‌شود. در این روش صاحبان پیج از کاربران می‌خواهند که یک پست را لایک کنند تا در قرعه کشی لایک اینستاگرام شرکت داده شوند.

این نوع از مسابقه ساده‌ترین نوع مسابقات اینستاگرامی است زیرا نیاز به تلاش سختی از سوی فالوورها ندارد و آنها تنها با لایک کردن یک پست شانس خود را امتحان می‌کنند.

قرعه کشی کامنت اینستاگرام هم در این دسته قرار می‌گیرد و گاهی برخی از پیج‌ها برای لایک و کامنت به صورت همزمان مسابقه برگزار می‌کنند که قرعه کشی از بین لایک و کامنت اینستاگرام انجام می‌شود.

قرعه کشی کامنت اینستاگرام معمولا بر اساس میزان تگ افراد مختلف انجام می‌شود و فردی در آن برنده قرعه کشی خواهد بود که بیشترین تگ‌ها را انجام داده باشد. سپس از میان کامنت‌ها یک برنده یا چندین برنده انتخاب شده و اکانت و آیدی آنها برای شما نمایش داده می‌شود.

اشتراک گذاری پست با یک هشتگ خاص

یکی دیگر از روش‌های برگزاری مسابقات اینستاگرامی که جذابیت بسیاری دارد و برای حرفه‌ای‌ها در این فضا مناسب‌تر است؛ استفاده از یک هشتگ خاص در مسابقه است.

در این روش شما باید یک هشتگ اختصاصی برای مسابقه خود در نظر بگیرید و سپس از فالوورهای خود بخواهید که عکس یا ویدئوی خود را با استفاده از آن هشتگ منتشر کنند تا در مسابقه شرکت داده شوند.

در این زمینه باید دقت کنید که این هشتگ انتخابی حتما باید با نوع مسابقه‌ای که برگزار می‌کنید در تناسب باشد. نکته دیگر آن است که برند شما حتما باید در این هشتگ مشخص باشد. این روش مزیت‌های بسیار زیادی برای کسب و کارها دارد که مهم‌ترین آن برندسازی است.

در واقع زمانی که شما این مسابقه را برگزار می‌کنید؛ تعداد زیادی از کاربران پستی را به همراه هشتگ موردنظر شما به اشتراک می‌گذارند که به دنبال آن تعداد زیادی از کاربران، آن را دیده و وارد صفحه اینستاگرام شما می‌شوند. این یک روش بازاریابی بسیار خوب و حرفه‌ای است.

درخواست از کاربران برای ارسال آدرس ایمیل به شما

روش دیگر برگزاری مسابقه اینستاگرامی آن است که شما از کاربران خود درخواست ایمیل می‌کنید. این روش مناسب کسب و کارهای اینترنتی است که می‌خواهند یک لیست کامل ایمیل داشته باشند.

برای این کار می‌‌توانید یک صفحه در سایت خود برای دریافت ایمیل کاربران ایجاد کنید و سپس لینک آن را در بیو پیج خود قرار دهید. از کاربران بخواهید که برای شرکت در مسابقه وارد لینک شده و ایمیل خود را وارد کنند.

در این مرحله شما می‌توانید از میان همان ایمیل‌های دریافت شده یک قرعه ‌کشی انجام دهید و به فرد برنده جایزه بدهید. در این زمینه شما همچنین می‌توانید به تمام افرادی که در مسابقه شرکت کرده‌اند یک کد تخفیف برای خرید محصول یا خدمات کسب ‌و کار خود اهدا کنید.

قرعه کشی مسابقه اینستاگرام

ابزارهای قرعه کشی از بین لایک و کامنت اینستاگرام

قرعه کشی از بین لایک و کامنت اینستاگرام و یا دیگر روش‌های مسابقات نیازمند استفاده از برنامه قرعه کشی اینستاگرام یا سایت قرعه کشی رایگان اینستاگرام است. برخی از این نرم افزار قرعه کشی اینستاگرام پولی هستند و برخی هم رایگان که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

سایت Simpliers برای قرعه کشی از بین لایک و کامنت اینستاگرام

یکی از سایت‌های قرعه کشی رایگان اینستاگرام سایت Simpliers است. این سایت به راحتی به قرعه کشی از بین لایک و کامنت اینستاگرام کمک می‌کند. شما در این سایت می‌توانید لینک پست مسابقه خود را وارد کرده و برای انتخاب برنده شرط‌های مختلفی را مشخص کنید.

برای مثال شما می‌توانید تعداد برنده، میزان تگ و غیره را مشخص کنید. حتی در این سایت شما می‌توانید کامنت‌های تکراری را نیز در نظر نگیرید یا آنکه مشخص کنید که کامنت دارای کلماتی خاص باشند تا به قرعه کشی کامنت اینستاگرام بپردازید.

از جمله مزایای این سایت آن است که این سایت بسیار امن بوده زیرا شما نیازی به وارد کردن اطلاعات کاربری خود ندارید.

از معایب سایت هم می‌توان به محدودیت میزان 300 کامنت برای قرعه کشی کامنت اینستاگرام اشاره کرد که به همین دلیل پیج‌هایی با کاربران بیشتر نمی‌توانند از آن استفاده کنند. البته اگر کامنت‌های شما بیشتر باشد شما می‌‌توانید با خرید نسخه پرمیوم از این قابلیت استفاده کنید.

نرم افزار  AiSchedul برای قرعه کشی از بین لایک و کامنت اینستاگرام

یکی دیگر از انواع نرم افزار قرعه کشی اینستاگرام برای قرعه کشی از بین لایک و کامنت اینستاگرام ابزار  AiSchedul است. از جمله مزایای این  برنامه قرعه کشی اینستاگرام قابلیت‌هایی مانند زمانبندی محتوا است.

علاوه بر این  قابلیت Post and Reward در این ابزارهم در کنار اینکه امکانات متنوعی برای برگزاری قرعه کشی لایک اینستاگرام در اختیار صاحبان پبج‌ها قرار می‌دهد، مزایایی دیگر مانند امکان انتخاب تصادفی برندگان قرعه کشی را هم به همراه دارد.

در این مزیت حساب‌های کاربری با توجه به شرایطی که باید در مسابقه و یا قرعه کشی داشته باشند؛ بر طبق استانداردهای موجود بررسی می‌شود. شما با استفاده از این ابزار همچنین می‌توانید اکانت‌های فیکی که در مسابقه شرکت کرده‌اند را پیدا کنید و آنها را از مسابقه کنار بگذارید.

علاوه بر این با مشخص شدن لیست برندگان شما می‌توانید که به برنامه این اجازه را بدهید که با ارسال یک پیغام دایرکت به کاربران این خبر را بدهند.

از جمله معایب این نرم افزار قرعه کشی از بین لایک و کامنت اینستاگرام، آن است که اگرچه استفاده از بیشتر امکانات AiSchedul رایگان است اما برای آنکه از امکانات پیشرفته‌‌تر آن بتوانید استفاده کنید؛ باید حساب کاربری خود را ارتقا داده و هزینه بپردازید.

قرعه کشی از بین لایک و کامنت اینستاگرام

سایت Wask برای قرعه کشی از بین لایک و کامنت اینستاگرام

یکی دیگر از انواع  سایت قرعه کشی رایگان اینستاگرام که در عین حال استفاده از آن بسیار راحت و ساده است؛ وبسایت Wask است.

در این سایت که کاملا رایگان است شما می‌توانید برای انجام قرعه کشی از بین لایک و کامنت اینستاگرام و بدون نیاز به ورود به حساب کاربری خود قرعه کشی کنید. به همین دلیل هم با توجه به این مزیت سایت، این سایت بسیار امن بوده و اطلاعات شما در آن به خطر نخواهد افتاد.

برای انجام قرعه کشی از بین لایک و کامنت اینستاگرام شما باید لینک پست مسابقه‌ خود را در این وب ‌سایت قرار دهید. سپس در گام بعدی از شما پرسیده می‌شود که می‌خواهید چند برنده داشته باشید و میزان حداقل تگ‌هایی که این افراد انجام داده‌اند باید به چه اندازه باشد. این گزینه برای مسابقه‌ای است که در آنها قرعه کشی کامنت اینستاگرام بر اساس میزان تگ است.

Gleam برنامه‌ای برای قرعه کشی از بین لایک و کامنت اینستاگرام

شما می‌توانید با استفاده از این برنامه تنها یک قرعه کشی ساده از میان لایک و کامنت اینستاگرام بدون دردسر انجام دهید. از جمله مزایای این ابزار آن است که روش استفاده از این برنامه بسیار راحت بوده و در وقت ادمین و صاحبان پیج‌ها صرفه جویی زیادی می‌شود.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    البته نرم افزار Gleam تنها محدود به شبکه اجتماعی اینستاگرام نمی‌شود  و از آن برای برگزاری قرعه کشی در شبکه‌های اجتماعی دیگری مانند Pinterest ،Tumbler و Twitter هم می‌توان استفاده کرد. در این ابزار ماژول و تمپلیت‌های متعددی تعریف شده است که این مزیت موجب می‌شود تا کاربران به راحتی بتوانند کارهای خود را اجرایی کنند.

    برخلاف آنچه که در AiSchedul وجود دارد، برنامع قرعه کشی اینستاگرامGleam  دارای امکانات اضافی برای مدیریت صفحه در اختیار مدیران و صاحبان پیج‌ها قرار نمی‌دهد و این مهم‌ترین عیب این برنامه است. عیب دیگر این برنامه آن است که امکانات بسیار محدودی در این برنامه به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده می‌شود و برای دستیابی به امکانات بیشتر باید یکی از پلن‌های موجود آن را خریداری کنید.

    قرعه کشی از بین لایک و کامنت اینستاگرام

    کوتاه در مورد ابزارهای قرعه کشی از بین لایک و کامنت اینستاگرام

    • یکی از راه‌های هدفمند عمل کردن و بازاریابی مناسب در این فضا برگزاری مسابقات اینستاگرامی است. در واقع قرعه کشی از بین لایک و کامنت اینستاگرام به عنوان یک مسابقه برای کاربران شما بسیار هیجان انگیز خواهد بود و بر میزان فروش شما تاثیر قابل توجهی خواهد گذاشت.
    • برخی از مسابقات بر لایک اینستاگرام تمرکز دارند و قرعه کشی لایک اینستاگرام در ارتباط با آنها انجام می‌شود. در این روش صاحبان پیج از کاربران می‌خواهند که یک پست را لایک کنند تا در قرعه کشی لایک اینستاگرام شرکت داده شوند.
    • یکی دیگر از روش‌های برگزاری مسابقات اینستاگرامی که جذابیت بسیاری دارد و برای حرفه‌ای‌ها در این فضا مناسب‌تر است؛ استفاده از یک هشتگ خاص در مسابقه است. در این روش شما باید یک هشتگ اختصاصی برای مسابقه خود در نظر بگیرید و سپس از فالوورهای خود بخواهید که عکس یا ویدئوی خود را با استفاده از آن هشتگ منتشر کنند تا در مسابقه شرکت داده شوند.
    • یکی از انواع سایت قرعه کشی از بین لایک و کامنت اینستاگرام سایت Simpliers است. این سایت به راحتی به قرعه کشی از بین لایک و کامنت اینستاگرام کمک می‌کند. شما در این سایت می‌توانید لینک پست مسابقه خود را وارد کرده و برای انتخاب برنده شرط‌های مختلفی را مشخص کنید.  
    • یکی دیگر از انواع نرم افزار برای قرعه کشی از بین لایک و کامنت اینستاگرام ابزار  AiSchedul  است. از جمله مزایای این  برنامه قرعه کشی اینستاگرام قابلیت‌هایی مانند زمانبندی محتوا است.
    • یکی دیگر از انواع سایت قرعه کشی رایگان اینستاگرام که در عین حال استفاده از آن بسیار راحت و ساده است؛  وبسایت Wask است. در این سایت که کاملا رایگان است شما می‌توانید برای انجام قرعه کشی از بین لایک و کامنت اینستاگرام و بدون نیاز به ورود به حساب کاربری خود قرعه کشی کنید.  
    • روش دیگر برگزاری مسابقه اینستاگرامی آن است که شما از کاربران خود درخواست ایمیل می‌کنید. این روش مناسب کسب و کارهای اینترنتی است که می‌خواهند یک لیست کامل ایمیل داشته باشند. برای این کار می‌‌توانید یک صفحه در سایت خود برای دریافت ایمیل کاربران ایجاد کنید و سپس لینک آن را در بیو پیج خود قرار دهید.
    • نرم افزار Gleam تنها محدود به شبکه اجتماعی اینستاگرام نمی‌شود  و از آن برای برگزاری قرعه کشی در شبکه‌های اجتماعی دیگری مانند Pinterest، Tumbler و Twitter هم می‌توان استفاده کرد. در این ابزار ماژول و تمپلیت‌های متعددی تعریف شده است که این مزیت موجب می‌شود تا کاربران به راحتی بتوانند کارهای خود را اجرایی کنند.
    • برخلاف آنچه که در AiSchedul وجود دارد، برنامع قرعه کشی اینستاگرام Gleam دارای امکانات اضافی برای مدیریت صفحه در اختیار مدیران و صاحبان پیج‌ها قرار نمی‌دهد و این مهم‌ترین عیب این برنامه است. عیب دیگر این برنامه آن است که امکانات بسیار محدودی در این برنامه به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده می‌شود و برای دستیابی به امکانات بیشتر باید یکی از پلن‌های موجود آن را خریداری کنید.

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.