پین کردن پست اینستاگرام چگونه است و به چه دردی می‌خورد؟

1

این پادکست مینیمم چکیده متن پایین است. شاید با گوش دادن به این فایل صوتی، سریع‌تر به پاسخ سوال‌تان برسید.

اینستاگرام اعلام کرد که این امکان را برای کاربران به وجود می‌‌آورد که حداکثر سه پست، از جمله عکس‌‌ها یا ریلزها را در بالای شبکه پروفایل خود پین کنند. این شرکت می‌گوید که ویژگی جدید به سازندگان انعطاف ‌پذیری بیشتری برای معرفی خود در پروفایل هایشان می‌‌دهد. انتشار رسمی این خبر زمانی منتشر شد که اینستاگرام در ماه آپریل به TechCrunch  تأیید کرد که در حال آزمایش این ویژگی است. توانایی پین کردن پست‌ها از امروز به صورت جهانی برای همه کاربران در حال گسترش است.

امکان پین کردن یک پست خاص به نمایه شما یک ویژگی خوش آمد برای کاربرانی است که می‌خواهند پست‌های مورد علاقه خود را که ممکن است در جایی دورتر در شبکه عکس آنها مدفون شده اند برجسته کنند. این ویژگی همچنین می‌تواند برای سازندگانی که مرتب پست می‌کنند اما می‌خواهند یک پست خاص را برجسته کنند مفید باشد. در حال حاضر، کاربران این گزینه را دارند که استوری‌ها را به نمایه خود پین کنند، اما این ویژگی جدید این قابلیت را برای پست‌ها گسترش می‌دهد.

آدام موسری، رئیس اینستاگرام در ویدئویی که در کانال‌های اجتماعی خود درباره این ویژگی جدید منتشر کرده است، گفت: “پروفایل شما فضای شماست، بنابراین ما به دنبال راه‌های بیشتری برای بهبود این تجربه به شما هستیم .”

اگرچه قبلاً می‌‌توانستید یک پست را در استوری خود هایلایت کنید و سپس آن استوری را در پروفایل خود پین کنید، اما ویژگی جدید پین کردن این فرآیند را بسیار آسان‌تر و ساده‌تر می‌کند. شایان ذکر است که ویژگی جدید مشابه ویژگی «پین کردن به پروفایل» توییتر و گزینه «فیلم‌‌های پین ‌شده» TikTok است که هر دو به شما امکان می‌‌دهند محتوا را به بالای پروفایل خود پین کنید.

پین کردن پست اینستاگرام چگونه است و به چه دردی می‌خورد؟

اعلام امروز در حالی منتشر می‌شود که متا اخیراً چندین ویژگی را برای محصولات Reels  خود در فیس بوک و اینستاگرام راه اندازی کرده است. مهم‌تر از همه، این است که ویژگی Sound Sync را در فیس‌بوک Reels ارائه کرده و برای ریلزهای طولانی‌تر اینستاگرام تا 90 ثانیه پشتیبانی می‌کند. این در حالی است که محدودیت ریلزهای قبلی ۶۰ ثانیه بود. این شرکت همچنین چندین ابزار خلاقانه، ابزار صوتی، قالب‌ها و گزینه‌های دیگر را معرفی کرد تا Reels را جذاب‌تر کند.

طریقه پین کردن پست در اینستاگرام

قابلیت پین کردن پست در اینستاگرام جدید نیست و قبلا نمونه‌های آن را در شبکه‌های اجتماعی دیگری مثل توییتر و تیک تاک هم دیده بودیم. نحوه پین کردن پست اینستاگرام به این صورت است که سه نقطه بالا سمت راست پست مورد نظر خود را کلیک کنید. منویی باز می‌شود که احتمالا از طریق آن اقداماتی مانند به اشتراک گذاری یا آرشیو کردن را قبلا هم انجام داده بودید. در این منو دکمه ای به نام pin to your profile وجود دارد که با کلیک کردن آن می‌توانید پست را به قسمت پین شده‌ها منتقل کنید.

طریقه پین کردن پست در اینستاگرام

این سه پست پین شده شما در بالاترین قسمت فید قرار می‌گیرد و باعث می‌شود مشتریان یا مخاطبانی که به تازگی وارد صفحه شما می‌شوند، در ابتدا این پست‌ها را مشاهده کنند.

اگر قبلاً سه پست به بالای پروفایل خود پین کرده اید و سعی می‌کنید پست دیگری را پین کنید، یک پنجره “پین به محدودیت رسیده است” ظاهر می‌شود. این پنجره به شما می‌گوید که قبلاً به حد مجاز خود رسیده اید و این پست جایگزین قدیمی‌ترین پست پین شده شما می‌شود. اگر می‌خواهید قدیمی‌ترین پست پین‌ شده خود را جایگزین کنید، روی دکمه «تأیید» در پنجره «پین محدودیت رسیده» ضربه بزنید.

مزایای پین کردن پست اینستاگرام چیست؟

با پین کردن پست اینستاگرام، کاربران می‌توانند راحت‌تر و سریع‌تر با پست معرفی این که شما چه کسی هستید و چه کار می‌کنید آشنا شوند. همچنین می‌توانند شرکای تجاری شما را مشاهده کنند، پربازدیدترین ریلز شما را ببینند و با محصولات شما آشنا شوند. بسته به اهدافی که دارید، شما می‌توانید پست‌هایی را هایلایت یا پین کنید که ترافیک بیشتری را برای لینکی که در بایو قرار دادید، ایجاد کنند. به بیانی دیگر، پین کردن پست اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد که بهترین محتوای خود را در معرض عموم قرار دهید و اجازه دهید بدرخشند.


بیشتر بخوانید: ترفندهای تولید محتوای جذاب در اینستاگرام برای افزایش نرخ تعامل

سخن آخر

قابلیت پین کردن پست اینستاگرام اخیرا به این شبکه اجتماعی اضافه شده است و به شما این امکان را می‌دهد که بهترین و معروف‌ترین پست‌های مبتنی بر عکس، فیلم یا ریلز خود را در بالاترین قسمت پروفایل خود قرار دهید تا کاربران دسترسی سریع‌تر و راحت‌تری به آنها داشته باشند. این قابلیت باعث می‌شود پست معرفی کسب و کار و محصولات شما در ابتدای صفحه فید قرار بگیرد و کاربران شما را بهتر بشناسند.

در این مطلب به همه چیز درباره قابلیت پین کردن پست در اینستاگرام پرداختیم که امیدواریم مورد توجه تان قرار گرفته باشد. اگر شما هم تجربه یا نظری درباره این ویژگی جدید اینستاگرام دارید، آن را با ما و سایر کاربران از طریق قسمت نظرات در میان بگذارید.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    سوالات متداول

    در ادامه قصد داریم به رایج‌ترین سوالات درباره پین کردن پست اینستاگرام پاسخ دهیم.

    منابع:

    Later

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    1 نظر
    1. sobi sohbat می گوید

      اینستاگرام تعداد مغینی از واژگان یک متن را می پذیرد می خواهم بقیه ی متن طوری پین شود که دنباله ی متن قرار گیرد..
      لطفا راهنمایی فرمایید