راه اندازی فروشگاه اینترنتی شال و روسری

0

راه‌ اندازی فروشگاه اینترنتی شال و روسری یکی از بهترین ایده‌ها برای استارت یک فروشگاه‌ اینترنتی است. شال و روسری یکی از اکسسوری‌های کاربردی است که از تنوع بالایی برخوردار است؛ با ترکیب هر رنگ، مدل و طرحی می‌توان یک سال یا روسری جدید تولید کرد. اگر شما هم به فکر فروش آنلاین شال و روسری هستید، باید درباره میزان سرمایه مورد نیاز، روش‌های افزایش فروش و نحوه طراحی و ساخت سایت اطلاعات کافی داشته باشید. در این مقاله از مجله پادرو صفر تا صد راه اندازی سایت فروش شال و روسری در بستر اینترنت را به کمک یک فروشگاه ساز حرفه‌ای بررسی خواهیم کرد.

فهرست مطالب
  1. سود فروش آنلاین شال و روسری: آیا راه‌ اندازی فروشگاه اینترنتی این روزها سود دارد؟
  2. سرمایه لازم برای راه اندازی آنلاین شاپ شال و روسری چقدر است؟
  3. از کجا شروع کنیم؟ صفر تا صد راه اندازی آنلاین شاپ شال و روسری
  4. چرا پادروشاپ برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی شال و روسری مناسب است؟
  5. بررسی ایده‌های بازاریابی و فروش شال و روسری در اینترنت
  6. تحلیل بازار شال و روسری
  7. سخن آخر
  8. سوالات متداول راه‌ اندازی آنلاین شاپ شال و روسری

سود فروش آنلاین شال و روسری: آیا راه‌ اندازی فروشگاه اینترنتی این روزها سود دارد؟

آنلاین‌ شاپ شال و روسری یکی از بهترین روش‌های راه‌ اندازی کسب و کار در اینترنت است که امروزه طرفداران زیادی دارد. شاید با خودتان فکر کنید که با وجود این همه فروشگاه شال و روسری، آیا هنوز هم راه‌ اندازی فروشگاه آنلاین می‌تواند سودآور باشد؟

بله، هنوز هم می‌توان با یک برنامه‌ریزی درست برای راه‌ اندازی وب‌سایت فروش شال و روسری، روی سودآوری آن حساب کرد.

پیشرفت و توسعه کاری که در آن رقیب زیادی وجود داشته باشد به همان اندازه که با سختی همراه است، سود خوبی به‌همراه دارد. با استفاده از راه اندازی آنلاین شاپ شال و روسری، می‌توانید متفاوت کار کنید و فروش خود را چند برابر کنید.

انواع شال و روسری اجناس مصرفی هستند که همواره به عنوان حجاب و اکسسوری مورد استفاده خانم‌ها قرار می‌گیرند. علاوه‌ بر این، یکی از مهم‌ترین دلایلی که سبب می‌شود فروش آنلاین شال و روسری در مقایسه با سایر لباس و پوشاک محبوبیت بیشتری داشته باشد، عدم نیاز به اندازه‌گیری و سایزبندی است.

معمولاً مشتریان با استفاده از تجربه‌ای که در خریدهای قبلی خود دارند، رنگ و طرح مورد نظرشان را انتخاب کرده و سفارش می‌دهند. در صورتی‌ که در خرید سایر پوشاک، اندازه‌گیری و سایزبندی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مشتریان در خرید آنلاین محسوب می‌شود.

با توجه به اینکه خانم‌ها ترجیح می‌دهند همیشه شال و روسری خود را با مانتو و لباس‌هایشان ست کنند، کمد هر خانمی پر از روسری و شال‌های رنگارنگ است. این محصول از نظر قیمت هم آنقدر گران نیست، به همین خاطر، افراد راحت‌تر برای تنوع روسری‌های خود هزینه می‌کنند.

فارغ از سودآوری فروش روسری و شال، راه اندازی فروشگاه اینترنتی نیز به شما کمک می‌کند کسب‌وکار سودآورتری داشته باشید. با ساخت سایت شال و روسری، در هر ساعت از شبانه‌روز و از شهر و منطقه‌ای مشتریان می‌توانند از فروشگاه شما خرید کنند و نیازی به حضور دائمی شما در یک مغازه نیست.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که فروش روسری و شال با توجه به برند و نوع محصول، می‌تواند بین 50 تا 60 درصد سود برای صاحب کسب‌وکار داشته باشد.

فروش آنلاین شال و روسری

سرمایه لازم برای راه اندازی آنلاین شاپ شال و روسری چقدر است؟

اگر به دنبال شغلی تمام وقت هستید که در هر مکان و هر ساعتی از شبانه‌روز بتوانید از آن کسب درآمد کنید، به شما توصیه می‌کنیم فروشگاه اینترنتی شال و روسری خود را با سرمایه اولیه آغاز کرده و محصولات‌تان را برای فروش تهیه کنید. با توجه به فاکتورهای مختلفی که در راه‌اندازی فروشگاه آنلاین وجود دارد، نمی‌توان مبلغ دقیقی را به عنوان سرمایه مورد نیاز اعلام کرد اما شما می‌توانید برای برآورد سرمایه این موارد را در نظر بگیرید:

–          نحوه تامین شال و روسری (از تولیدکننده یا توزیع‌کننده)

–          هزینه‌ طراحی و ساخت سایت

–          میزان موجودی اولیه و تنوع و گستردگی محصولات

پیشنهاد می‌کنیم که حتی اگر سرمایه محدودی دارید، کار خود را شروع کنید. فروشگاه آنلاین نیازی به هزینه اجاره مغازه و انبار و… ندارد.

شما می‌توانید با توجه به بودجه خود چند مدل متنوع روسری و شال به عنوان موجودی اولیه تهیه کنید و با کمک فروشگاه‌سازهای مختلف با هزینه خیلی کم، فروشگاه آنلاین خود را بسازید و کار را شروع کنید. کم‌کم با افزایش فروش می‌توانید سرمایه خود را افزایش دهید تا محصولات متنوع‌تری ارائه دهید.

کشورهای مسلمان تنها گروه از کشورهایی نیستند که از شال و روسری در استایل خود استفاده می‌کنند. در سرتاسر دنیا پوشاندن مو علاوه بر حفظ حجاب، برای زیبایی، محافظت از مو در برابر سرما و گرمای شدید، محافظت از مو در برابر گرد و غبار و باد و در برخی از مراسم‌های خاص سلطنتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از کجا شروع کنیم؟ صفر تا صد راه اندازی آنلاین شاپ شال و روسری

در این بخش راهنمای گام به گام راه اندازی فروشگاه اینترنتی شال و روسری را آموزش می‌دهیم. با کمک این مراحل خیلی سریع‌تر می‌توانید یک کسب‌وکار سودآور داشته باشید.

1. برنامه‌ریزی برای فروش آنلاین شال و روسری

اولین گام در راه‌اندازی آنلاین شاپ شال و روسری، توجه به برنامه‌ریزی و استراتژی است. در این مرحله باید ساختار کلی فروشگاه و وب‌سایت، میزان بودجه و نوع محصولات را به‌طور دقیق مشخص کنید. پس لازم است که بتوانید به انتخاب بهترین فروشگاه ساز و سایت ساز بپردازید.

2. تحلیل بازار و تعیین استراتژی

تحلیل بازار به شما کمک می‌کند که در دنیای رقابتی امروز، تجربه فروش شال و روسری بهتری برای مشتریان فراهم کنید. بررسی عملکرد رقبا، شناسایی نقاط ضعف و قوت سایر فروشگاه‌های شال و روسری و توجه به نیازهای مخاطب به شما کمک می‌کند بهترین مسیر را برای رقابت و موفقیت ترسیم کنید. در این مرحله سعی کنید شناخت کاملی از نیازهای مخاطب داشته باشید تا به دنبال راهی برای بهبود شرایط فروش و برجسته کردن تمایز فروشگاه‌تان نسبت به رقبا باشید. 

توجه به این موضوع، به شما کمک می‌کند که استراتژی‌های بازاریابی خود را بر اساس رفتار خرید مشتریان تعیین کنید. یکی از روش‌های تحلیل بازار، آنالیز رقبا در اینستاگرام است؛ چرا که از فعالیت‌های آن‌ها می‌توان نکات زیادی را آموخت.

3. تامین محصولات برای فروشگاه آنلاین شال و روسری

حالا که برنامه‌ریزی و استراتژی فروش تعیین شد، وقتش رسیده که به فکر تامین موجودی شال و روسری باشید. تامین موجودی یکی از مهم‌ترین و سرنوشت‌سازترین موارد در راه‌اندازی فروشگاه آنلاین است. هرچه بیشتر بتوانید به منابع اقتصادی‌ دست پیدا کنید، سود بیشتری خواهید داشت. 

تامین‌کننده فروشگاه شال و روسری می‌تواند یک یا چند تولیدی و یا توزیع‌کننده باشد. تامین‌کنندگان معتبری که محصولات متنوع و با کیفیت را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار می‌دهند نقش موثری در موفقیت کسب‌وکار شما دارند.

تامین شال و روسری برای فروشگاه اینترنتی

پیشنهاد می‌کنیم که در آنلاین شاپ شال و روسری چند تامین‌کننده اصلی و فرعی داشته باشید تا در شرایط اضطراری با مشکل کسر موجودی مواجه نشوید. در این قسمت دو روش برای همکاری با تامین‌کنندگان شال و روسری به شما معرفی می‌کنیم:

–  خرید و تامین موجودی: در این روش شما می‌توانید با توجه به میزان سرمایه‌ای که دارید، چند مدل شال و روسری تهیه کنید و بعد از عکاسی، آن‌ها را برای فروش روی وب‌سایت یا اینستاگرام قرار دهید. در این روش، بلافاصله بعد از ثبت سفارش، محصول از انبار شما برای مشتری ارسال خواهد شد. 

مزیت این روش دسترسی سریع شما به شال و روسری و ارسال فوری است اما این روش یک عیب هم دارد، در این حالت شما فقط می‌توانید تعداد محدودی موجودی تامین کنید و صبر کنید تا کم‌کم فروش و بازگشت سرمایه داشته باشید.

–  قرارداد با تامین‌کننده تا تولیدکننده: در این روش کافی است با چند تولیدی یا تامین‌کننده مذاکره کنید و عکس محصولات‌شان را برای فروش بر روی وب‌سایت قرار دهید. زمانی‌ که سفارشی روی این اقلام نهایی شد، محصول مستقیم از انبار تامین‌کننده برای مشتری ارسال خواهد شد. مزیت این روش دسترسی شما به حجم نامحدودی از شال و روسری‌های متنوع است که سلیقه مشتریان بیشتری را تحت‌پوشش قرار می‌دهد، درحالی‌که نیازی به سرمایه‌گذاری کلان نیست.

این دو روش تامین موجودی جزو روش‌های سودآور هستند اما هر کدام مزایا و معایب خاصی دارند. شما می‌توانید براساس برنامه‌ریزی و استراتژی خودتان یک یا هر دو روش را انتخاب کنید.

4. برآورد هزینه‌ها

همان‌طور که پیش از این گفتیم، هزینه‌های راه‌ اندازی فروشگاه اینترنتی شال و روسری کم‌تر از فروشگاه حضوری است اما کسب‌وکار آنلاین هم هزینه‌هایی دارد که باید از قبل در نظر بگیرید. هزینه‌هایی مانند خرید محصول، تامین لوازم بسته‌بندی محصولات، هزینه‌های ارسال سفارش، هزینه ساخت و طراحی وب‌سایت و… جزو مواردی هستند که باید قبل از شروع کار در نظر داشته باشید.

5. ساخت فروشگاه اینترنتی شال و روسری در اینستاگرام

اینستاگرام بستر مناسبی برای شروع تجربه فروش شال و روسری است. شما می‌توانید در آغاز یک اکانت اینستاگرام برای آنلاین شاپ شال و روسری بسازید تا به میلیون‌ها مشتری در سراسر کشور دسترسی داشته باشید. ساخت اکانت یک اقدام کاملا رایگان است و کافی است با درج اطلاعات فروشگاه و عکس محصولات فروش را شروع کنید.

یکی از نکات مهم که در این مرحله باید در نظر بگیرید تولید محتوای برای پیج اینستاگرام شال و روسری است. پیشنهاد می‌کنیم به مهم‌ترین فاکتورها در فروشگاه‌های اینستاگرامی توجه کنید که عبارتند از:

  • اسم اکانت یا نام فروشگاه: نام حساب کاربری اینستاگرام را طبق اسم فروشگاه انتخاب کند.
  • عکس پروفایل: عکس پروفایل را با لوگوی برند یا یک عکس مناسب تکمیل کنید.
  • تکمیل اطلاعات پیج: اطلاعات کامل کسب‌وکار، شماره تماس، ایمیل و آدرس سایت را در قسمت بیو بنویسید.
  • تولید محتوا با عکس و توضیحات محصول: برای معرفی محصولات خود به مخاطبان، از پست و استوری کمک بگیرید. برای این کار پیشنهاد می‌کنیم از عکس‌های با کیفیت شال و روسری و توضیحات کامل استفاده کنید تا پاسخگوی سوالات مشتریان باشید.

6. ساخت سایت اینترنتی فروش شال و روسری

ساخت سایت شال و روسری قدم بعدی و نهایی در راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی است. حالا که قرار نیست یک فروشگاه حضوری داشته باشید، وب‌سایت شما قرار است نقش ویترین را برایتان ایفا کند. مشتریان اغلب وب‌سایت شما را از طریق موتورهای جستجو پیدا می‌کنند، بنابراین فرآیند معرفی محصولات، فروش، اطلاع‌رسانی و… در وب‌سایت اهمیت زیادی در هدایت مشتری به سمت نهایی کردن خرید دارد.

ساخت وب‌سایت فروش و توجه به سئو و بهینه‌سازی موتورهای جستجو نقش موثری در موفقیت کسب‌وکار و فروش آنلاین شال و روسری دارد. شما می‌توانید توضیحات و عکس محصولات را در سایت قرار دهید و مشتری بدون دردسر محصول مورد نیاز خود را در هر ساعت از شبانه‌روز ثبت و هزینه را با استفاده از درگاه امن پرداخت کند.

چرا پادروشاپ برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی شال و روسری مناسب است؟

در گذشته طراحی و ساخت وب‌سایت برای فروشگاه اینترنتی یک کار پردردسر و هزینه‌بر بود که نیاز به تخصص هم داشت اما حالا با کمک فروشگاه‌‌ساز اینترنتی به‌راحتی می‌توان دردسرها و چالش‌های قدیمی را دور زد. فروشگاه‌سازهایی مثل پادروشاپ به شما کمک می‌کنند که در عرض چند دقیقه وب‌سایت فروشگاه اینترنتی شال و روسری خود را راه‌اندازی کنید.

پادروشاپ یک پلتفرم آنلاین مدیریت ارسال و فروش فروشگاه‌های اینستاگرامی است. برای ساخت فروشگاه اینستاگرامی خود کافی است عضو سایت شوید و پیج اینستاگرام خود را به وب‌سایت متصل کنید.

 پادروشاپ علی‌رغم امکانات متعددی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد، چند پلن کاربردی با قیمت‌های مختلف دارد تا هر کسب‌وکاری بر اساس نیاز خود پلن خود را انتخاب کند. از جمله مزایا و ویژگی‌های پادروشاپ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مدیریت آسان و سریع سفارشات با موبایل
  • آموزشی رایگان
  • ثبت‌سفارش و ارسال پیامک به مشتری
  • عودت وجه در لغو سفارش
  • ارائه درگاه پرداخت امن
  • ارائه لینک پرداخت به مشتریان
  • ارائه گزارشات فروش
  • دریافت مرسوله پستی و ارسال به مشتری از طریق پادروپین
  • نمایش موجودی و قیمت هر محصول        
  • امکان ایجاد کد تخفیف
  • تسویه حساب آنی با فروشنده
  • معرفی کالاهای پرفروش
  • بهینه‌سازی محصولات برای موتورهای جستجو
  • اتصال به وب‌سایت ترب

نمونه فروشگاه اینترنتی شال و روسری طراحی شده با پادروشاپ

در این قسمت می‌توانید نمونه فروشگاه‌ اینترنتی شال و روسری که با پادروشاپ طراحی شده است را مشاهده کنید.

نمونه فروشگاه اینترنتی شال و روسری

بررسی ایده‌های بازاریابی و فروش شال و روسری در اینترنت

با توجه به مزایایی که راه‌ اندازی فروشگاه اینترنتی شال و روسری دارد، شما باید بتوانید در این شغل با ایده‌پردازی و خلق روش‌های نوین محصولات خود را ارائه کنید. در ادامه با بررسی ایده‌های فروش شال و روسری در سایت و اینستاگرام به شما کمک می‌کنیم تا فروش بیشتر و بهتری را تجربه کرده و از این راه درآمد بسیار خوبی کسب کنید.

استفاده از ایده‌های فروش شال و روسری در اینترنت به توسعه و پیشرفت سریع در این مسیر کمک می‌کند. فروشگاه اینترنتی شال و روسری مزایای زیادی دارد به عنوان مثال معمولاً مخاطبان آن بانوان هستند، فعالیت فیزیکی و بدنی پایینی داشته و مدل‌های آن بسیار دیر از مد می‌افتد.

۱. معرفی شال و روسری به عنوان یک آیتم جذاب در استایل

یکی از مهم‌ترین روش‌های فروش شال و روسری ایجاد کردن احساس نیاز در کاربران و تبلیغ شال در اینستاگرام است. کاربران شما باید نسبت به محصول شما احساس نیاز کنند تا با رغبت بیشتری آن را تهیه کنند.

شما باید شال و روسری را به‌عنوان یک معجزه در استایل بانوان نمایش داده و با تولید محتوای تصویری و ویدئویی به کاربران خود نشان دهید که به‌راحتی می‌توانند با انتخاب یک شال و روسری مناسب، استایل خود را جذاب‌تر کنند.

دقت کنید که انتخاب شال و روسری و ست کردن آن در پوشش بانوان به کسب تجربه در این زمینه نیاز دارد. ادمین یک فروشگاه اینستاگرامی شال و روسری باید توانایی ارائۀ اطلاعات لازم در رابطه با ست کردن شال و روسری با استایل‌های مختلف را داشته باشد و بتواند به سؤالات کاربران پاسخ دهد.

۲. تامین شال و روسری در اندازه‌ها مختلف

یکی از مشکلات اصلی آنلاین شاپ شال و روسری این است که محصولات خود را فقط در اندازه‌های خاصی عرضه می‌کنند و موجودی آن‌ها پاسخگوی نیاز تمام افراد نیست. برخی از فروشگاه‌های اینترنتی فقط روسری‌های قواره بزرگ و برخی از آن‌ها نیز فقط روسری‌های سایز کوچک ارائه می‌دهند. اما روسری در ابعاد بزرگ، متوسط و کوچک در بازار عرضه می‌شود. به سایز روسری‌ها، اصطلاحاً قواره گفته می‌شود و قواره‌های روسری موجود در بازار عبارت هستند از:

  • قواره 65*65: این سایز به‌عنوان تزئین و بخشی از پوشش کاربرد دارد و برای دور مچ و دور گردن از آن استفاده می‌شود.
  • قواره 75*75: این سایز همان سایز روسری‌های کوچک است و برخی از روسری‌های لوکس از جنس ابریشم و ساتن در این سایز تهیه می‌شوند.
  • قواره 90*90: یکی از پرکاربردترین سایزهای روسری، این سایز است که در استایل‌های مختلف از آن استفاده می‌شود.
  • قواره 120*120: این قواره، جدیدترین روسری‌های موجود را در بازار را شامل می‌شود و طرفداران بسیار خاصی دارد. این روسری‌ها در جنس‌های مختلف برای فصل‌های تابستان و زمستان عرضه می‌شوند.

۳. ارائه انواع جنس شال و روسری

اگر علاقه دارید تحول بزرگی در فروشگاه آنلاین شال و روسری خود داشته باشید و یکی از بهترین ایده‌های فروش شال و روسری در را وب‌سایت خود، اجرایی کنید به شما توصیه می‌کنیم انواع جنس و طرح شال و روسری را در فروشگاه خود عرضه کنید.

شال و روسری دارای جنس‌های مختلف هستند. طرح‌های شال و روسری نیز متناسب با جنس آن طراحی می‌شوند و به همین دلیل، بافت شال و روسری بر روی کاربرد آن برای استایل‌های مختلف تأثیر می‌گذارد. انواع جنس شال و روسری عبارت هستند از:

  • جنس نخی: یکی از جنس‌های پرطرفدار امروزه، شال و روسری نخی است که به‌دلیل طرح‌های متنوع طرفداران زیادی دارد. این جنس اصلاً سر نمی‌خورد و دوام زیادی دارد. همچنین یکی از مناسب‌ترین جنس‌ها برای فصل‌های گرم است. شما می‌توانید با تهیه طرح‌های خاص و متفاوت، بسیاری از کاربران خود را برای خرید تشویق کنید.
  • جنس حریر: اگر قصد دارید یک شال یا روسری متفاوت در فروشگاه اینستاگرامی خود داشته باشید، جنس حریر گزینه خوبی است.
  • جنس ساتن، ابریشم و لمه: این جنس‌ها مخصوص فروشگاه‌های اینستاگرامی است که به تمام سلیقه‌های مشتری‌های خود احترام می‌گذارند. جنس ساتن، ابریشم و لمه به دلیل جذابیت خود دارای طرح‌های خاص هستند و سخت‌پسندترین مشتریان نیز آن‌ها را می‌پسندند. این جنس‌ها برای آن دسته از مشتریانی که به دنبال شال یا روسری مجلسی هستند، بسیار مناسب است.
  • بافت و آکریل: این جنس از شال و روسری برای فصول سرد سال مناسب است و دارای نخ مصنوعی پف کرده است.

۴. ارائه شال و روسری در طرح‌های مختلف

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در ارائۀ شال و روسری در فروشگاه‌ اینترنتی باید به آن دقت داشته باشید، طرح شال و روسری است. سعی کنید در انتخاب طرح‌های شال و روسری برای فروشگاه اینترنتی خود وسواس داشته باشید و تک‌تک آن‌ها را با دقت انتخاب کنید.  یک شال یا روسری با طرح جذاب و مخاطب پسند می‌تواند مشتریان شما را به خرید کردن، تشویق کند. انواع طرح‌های شال و روسری عبارت هستند از:

  • طرح‌های مدرن شامل طرح‌های زنجیر دار، کج‌راه و راه‌راه
  • طرح‌های کلاسیک شامل طرح‌های گل‌دار، طرح‌های مینیاتوری، طرح‌های اسلیمی
  • طرح‌های تک‌رنگ شامل طرح‌های برجسته و تک‌رنگ‌های تیره و روشن

۵. ارائه شال و روسری با طرح‌های کار دست و چاپ تصویر

یکی از بهترین ایده‌های فروش شال و روسری، ارائۀ شال و روسری با طرح‌های بسیار خاص است که تنها در برخی از فروشگاه‌های اینترنتی مشابه آن وجود دارد. کارهای سنگ دوزی، پولک‌دوزی، مرواریددوزی و همچنین شال روسری‌هایی که روی آن‌ها نقاشی شده است، طرفداران خاصی دارد که می‌توانید آن‌ها را در فروشگاه اینترنتی خود ارائه دهید.

۶. معرفی شال و روسری‌های مخصوص استایل کژوال

یکی از محبوب‌ترین استایل‌هایی که امروزه آن را بیشتر مشاهده می‌کنید، استایل کژوال است. استایل کژوال به این معنی است که فرد در آن استایل احساس راحتی داشته باشد. از این استایل معمولاً برای بیرون رفتن‌های روزانه و مهمانی‌های دوستانه استقبال می‌شود.

معرفی شال و روسری‌هایی که مخصوص استایل کژوال است به کاربران کمک می‌کند تا انتخاب راحت‌تری داشته باشند و بتوانند شال و روسری خود را هماهنگ با مانتو و شلوارشان انتخاب کنند. شال و روسری‌های لوکس مانند ابریشم و ساتن مناسب استایل کژوال نیست.

ساخت سایت شال و روسری

۷. ارائه محتوای آموزشی

ارائه محتوای آموزشی، باعث بهبود ایده‌های فروش شال و روسری در اینستاگرام خواهد شد. در این روش شما باید جدیدترین روش‌های بستن شال و روسری را به مخاطبان خود آموزش دهید.

سعی کنید محتواهای آموزشی بستن شال و روسری متناسب با سبک‌ها و استایل‌های متفاوت باشد و افراد با پوشش‌های مختلف بتوانند از آن استفاده کنند. اگر محتوای آموزشی شما جذاب و کاربردی باشد شانس شما برای به اکسپلورر رفتن پست­، زیاد می‌شود.

یکی دیگر از آموزش‌هایی که به‌عنوان یکی از بهترین ایده‌های فروش شال و روسری در سایت توصیه می‌شود، محتواهای آموزشی در زمینۀ ست کردن شال و روسری با مانتو و شلوارهای مختلف است. انتخاب رنگ، مدل بستن و سایز روسری از مهم‌ترین معیارهایی هستند که باید متناسب با طرح مانتو و شلوار به آن‌ها دقت کرد.

۸. در دسترس بودن، سهولت ثبت سفارش و مدیریت ارتباط با مشتریان

از مواردی که برای موفقیت فروش در اینترنت باید به آن توجه داشته باشید، در دسترس و آنلاین بودن همیشگی شما برای پاسخگویی به مشتریان است. از سوی دیگر برای مشتریان اهمیت زیادی دارد که بتوانند سفارش‌شان را به‌راحتی و بدون نیاز به گفتگو در دایرکت و به صورت مستقیم ثبت و هزینه آن را پرداخت کنند.

اما مسئله‌ای که وجود دارد این است که آنلاین بودن شبانه‌روزی برای جواب دادن به مشتریان تقریبا غیرممکن است و همین موضوع می‌تواند باعث از دست دادن بعضی از آنها شود. که فروشندگان با دریافت درگاه پرداخت می‌توانند این مشکل را برطرف کنند.

۹. ارائه بسته‌بندی جذاب

یکی از مهم‌ترین نیازهایی که در بازار شال و روسری کشور مشاهده می‌شود، نداشتن بسته‌بندی شکیل برای شال و روسری‌ها است. اگر قصد دارید یکی از بهترین ایده‌های فروش شال و روسری در وب‌سایت خود را اجرایی کنید، بهتر است با طراحی یک بسته‌بندی شکیل و زیبا و بدون هزینۀ بسیار زیاد محصول خود را ارائه کنید. شما می‌توانید از این روش به کاربران خود اطمینان دهید که می‌توانند محصول خریداری شده خود را به‌عنوان هدیه نیز سفارش دهند.

۱۰. ارائه طرح‌های ست

یکی از روش‌هایی که به راحتی می‌توانید بسیاری از کاربران خود را به خرید کردن تشویق کنید، ارائۀ طرح‌های زیبا و ست است. شما می‌توانید ست‌های کیف و روسری و ساق دست و روسری را به صورت‌های جداگانه ارائه دهید.

بسیاری از بانوان از این طرح‌ها استقبال می‌کنند و علاقه دارند از آن‌ها به مناسبت‌های مختلف در استایل خود استفاده کنند. اگر قصد دارید از طرح‌های گوناگون و ست در فروشگاه اینترنتی خود معرفی کنید، بهتر است به سراغ طرح‌های خاص و منحصربه‌فرد بروید.

ارائه ست‌های کیف و روسری و یا ساق دست و روسری کاربردهای زیادی دارند و برای افرادی که استایل آن‌ها چادری یا مانتویی است کاربرد دارد. حتی برخی از اداره‌ها نیز از این طرح‌ها برای جذابیت بیشتر محیط کار خود استقبال می‌کنند و برخی از این طرح‌ها را برای فضای کاری خود مناسب می‌دانند.

فروشگاه‌های شال و روسری با چهل میلیون بازار هدف، یکی از پرسودترین بازارهای ایران محسوب می‌شوند. ارائه محصولات منحصربه‌فرد و فیلم و عکس جذاب از آن‌ها می‌تواند نظر بسیاری از بانوان را که به استایل خود اهمیت زیادی می‌دهند و متناسب با هر لباس ست مخصوص روسری خود را تهیه می‌کنند، جذاب است.

تحلیل بازار شال و روسری

برای اینکه در زمین فروش شال و روسری با دقت بیشتری عمل کنید، باید اطلاعاتی در زمینۀ بازار شال و روسری در اختیار داشته باشید. پس از تحلیل بازار در این صنف، راحت‌تر می‌توانید با ارائۀ بهترین ایده‌های فروش شال و روسری در اینترنت، فروشگاه آنلاین خود را مدیریت کنید.

در هر سال حدود 230 میلیارد تومان واردات شال و روسری انجام می‌شود که به این مبلغ می‌توان واردات نخ و پارچه را نیز اضافه کرد. این موضوع نشان‌دهندۀ استقبال بسیار زیاد بانوان و دختران از شال و روسری است. امروزه با گسترش صنعت تکنولوژی و صفحات مجازی، فروش آنلاین محصولات طرفدار زیادی دارد و افراد از قشرهای گوناگون علاقه‌مند به خرید از بازار آنلاین هستند.


بیشتر بخوانید: ایده های فروش شمع در اینستاگرام برای شروع کسب‌وکار خانگی

سخن آخر

به‌طور کلی راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی شال و روسری یک کسب‌وکار سودآور است که با یک برنامه‌ریزی درست و ایده‌پردازی‌های خلاقانه می‌توانید مشتریان زیادی داشته باشید. بهره‌مندی از فروشگاه‌سازهایی مثل پادروشاپ می‌تواند مسیر موفقیت و رشد فروشگاه اینترنتی شال و روسری شما را هموارتر کند.

در این بررسی تخصصی، به ارائۀ نحوه راه اندازی فروشگاه اینترنتی شال و روسری پرداختیم. اگر فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کرده‌اید و یا قصد دارید آن را راه‌اندازی کنید سعی کنید از محتوای ارائه‌شده در این مطلب برای پیشرفت و توسعۀ فروشگاه خود استفاده کنید.

نکته بسیار مهم که صاحبان فروشگاه‌های اینترنتی شال و روسری باید به آن توجه داشته باشند، این است که شال و روسری یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدیه دادن است. سعی کنید با ارائه طرح‌های جذاب، با کیفیت و قیمت مناسب در ایام عید و مناسبت‌های خاص مشتری‌های خود را برای خرید جلب کنید.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    سوالات متداول راه‌ اندازی آنلاین شاپ شال و روسری

    آیا راه‌ اندازی فروشگاه اینترنتی شال و روسری سودآور است؟

    با توجه به اینکه خرید اینترنتی روسری و شال نسبت به بقیه پوشاک راحت‌تر است و در وب‌سایت می‌توان تنوع محصول بیشتری را در اختیار مشتریان قرار داد، علی‌رغم تعداد بالای فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی، این کسب‌وکار هنوز هم یک بیزینس سودآور و پردرآمد است.

    برای راه‌ اندازی فروشگاه اینترنتی عینک چه مراحلی باید طی کنیم؟

    برنامه‌ریزی، تحلیل بازار و تعیین استراتژی، تامین محصول، پیش‌بینی هزینه‌ها، ساخت حساب کاربری اینستاگرام و ایجاد وب‌سایت اینترنتی برای فروش محصولات.

    برای ساخت سایت شال و روسری چه کار کنیم؟

    استفاده از فروشگاه‌سازی مثل پادروشاپ به شما کمک می‌کند که با کم‌ترین هزینه و در عرض چند دقیقه فروشگاه اینترنتی اینستاگرامی اختصاصی خود را بسازید بدون اینکه به دانش فنی نیاز داشته باشید.

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.