دانلود کامنت اینستاگرام چیست و چگونه انجام می‌شود؟

0

بسیاری از صاحبان اکانت‌های اینستاگرام به دلیل برگزاری مسابقات، آگاهی از نظرات کاربران و مخاطبان و برخی موارد دیگر نیاز دارند که کامنت‌ها را بررسی کنند. به همین دلیل از روش‌های متفاوت دانلود کامنت اینستاگرام استفاده می‌کنند. سایت‌های بسیاری وجود دارند که با آنها می‌توان کار دانلود کامنت اینستاگرام را انجام داد و کامنت‌ها را به صورت فایل اکسل دانلود کرد. در این مطلب از پادرو قصد داریم در خصوص دانلود کامنت اینستاگرام و مسائل مربوط به آن نکاتی را بیان کنیم. با ما تا انتها همراه باشید.

اهمیت دانلود کامنت اینستاگرام

اهمیت دانلود کامنت اینستاگرام

کامنت مارکتینگ یکی از روش‌های مهم بازاریابی است. هر چه بیشتر با نظرات مخاطبان خود آشنا باشید می‌توانید کار خود را در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام بهتر انجام دهید. خواندن نظرات مخاطبان می‌تواند شما را با آن‌ها بیشتر آشنا کند. همچنین باید بدانید که برگزاری مسابقات در اینستاگرام یکی از روش‌های افزایش لایک و جذب فالوئر است. برای برگزاری مسابقات در اینستاگرام باید کامنت‌ها پست مسابقه را دانلود کرد تا بتوان میان افراد قرعه‌کشی را انجام داد.

به همین دلیل نیاز است که با استفاده از روش‌های گوناگون، کامنت‌های پست‌ها را دانلود کرد. باید بدانید که محتوای تولیدشده توسط کاربران اگر به درستی بررسی و آنالیز شود، باعث می‌شود تا ایده‌های مناسب‌تری برای ایجاد پست داشته باشید. پست‌هایی که با توجه به کامنت‌ها تولید می‌شوند، معمولاً جذابیت بیشتری برای مخاطبین دارند. همین امر باعث افزایش ایمپرشن و فالوئرهای پیج خواهد شد.

از دیگر نکاتی که با بررسی و آنالیز کامنت‌های اینستاگرام می‌توانید متوجه شوید، نقاط ضعف و قوت است. کاربران معمولاً در خصوص نقاط ضعف و قوتی که به نظرشان می‌رسند، کامنت می‌گذارند. دانلود کامنت اینستاگرام و بررسی آن‌ها باعث می‌شوند تا بتوانید نقاط قوت خود را تقویت کنید و نقاط ضعف خود را بهبود بخشید. همچنین با بررسی و تجزیه‌وتحلیل کامنت‌های کاربران و مخاطبان می‌توانید سلیقه آن‌ها را نیز متوجه شوید. این کار باعث می‌شود تا بتوانید پست‌هایی مناسب با سلیقه افراد بیشتری تولید کنید که همین امر موجب افزایش میزان فالوئر، لایک و ایمپرشن پیج شما خواهد شد.

با دانلود کامنت اینستاگرام می‌توانید سلیقه و نظرات مخاطبان را متوجه شوید، کار قرعه‌کشی کامنت را انجام دهید و کامنت‌ها را آنالیز کنید.

روش‌های دانلود کامنت اینستاگرام

همان‌طور که اشاره کردیم، روش‌های متفاوتی برای دانلود کامنت اینستاگرام وجود دارد. در ادامه به پنج روش مرسوم و کاربردی اشاره خواهیم کرد.

1- از طریق نسخه دسکتاپ

اولین روشی که می‌توانید برای دانلود کامنت اینستاگرام از آن بهره‌مند شوید، استفاده از نسخه دسکتاپ اینستاگرام است. در این روش باید پست مورد نظر خود را باز کنید و کامنت‌ها را کپی کنید و در ورد یا اکسل پیست کنید. البته باید بدانید که این روش برای پست‌هایی که تعداد کمی کامنت دارند، مناسب است. زیرا این روش باعث می‌شود تا خروجی ابتدایی نامنظم و به هم ریخته باشد. بهتر است برای مواجه نشدن با این موضوع به روش زیر عمل کنید. البته توجه داشته باشید که این روش به زمان نیاز دارد اما می‌توانید به صورت رایگان و مرتب کار دانلود کامنت اینستاگرام به صورت دستی در اکسل را انجام دهید.

  • ابتدا یک فایل اکسل بسازید.
  • سپس سایت اینستاگرام را باز کنید و وارد اکانت خود شوید.
  • پست مورد نظر را انتخاب کنید و کامنت‌های آن را باز کنید.
  • سپس نام کاربری مخاطب را وارد ستون اول کنید.
  • کامنت گذاشته شده توسط او را کپی کنید و در ستون بعدی پیست کنید.
  • این کار را تا اتمام تمام کامنت‌های پست انجام دهید.

2- از طریق سایت

با استفاده از برخی سایت‌ها می‌توان کار دانلود کامنت اینستاگرام را انجام داد. البته باید بدانید که برای استفاده از برخی از این سایت‌ها باید هزینه‌ای را پرداخت کرد. در ادامه چند سایت برای دانلود کامنت اینستاگرام را معرفی خواهیم کرد.

1- سایت (Exportcomments)

اولین سایتی که در این مطلب به معرفی آن می‌پردازیم، سایت (Exportcomments) است. شما با باز کردن این سایت قسمتی را برای وارد کردن آدرس پیج و پست مورد نظر شما وجود دارد. پس از این کار، خروجی کامنت‌های خود را به صورت اکسل دریافت کنید.

2- سایت (marketing98)

سایت (marketing98) یک سایت ایرانی برای دانلود کامنت اینستاگرام است. البته باید بدانید که استفاده از این سایت رایگان نیست و برای استفاده از آن باید هزینه پرداخت کنید. برای استفاده از این سایت ابتدا باید وارد بخش استخراج کامنت شوید. در این بخش با انتخاب گزینه کامنت و وارد کردن آدرس پست مورد نظر، هزینه لازم را پرداخت کنید و پس از آن می‌توانید خروجی را به صورت فایل اکسل دانلود کنید.

3- سایت (getcombot)

سایت دیگری که می‌توانید برای انجام کار دانلود کامنت اینستاگرام از آن استفاده کنید، (getcombot) است. این سایت رایگان بسیار کاربردی است اما گاهی اوقات به دلیل رایگان بودن و حجم کاربران زیاد باید زمانی را منتظر بمانید تا کار انجام شود.

3- استفاده از اپلیکیشن

استفاده از اپلیکیشن‌ها متفاوت روش دیگری برای دانلود کامنت اینستاگرام است. البته برای استفاده از بیشتر این اپلیکیشن‌ها باید هزینه پرداخت کنید. در این اپلیکیشن‌ها باید به اکانت اینستاگرام خود وارد شوید و کامنت‌های پست‌ها مورد نظر را دانلود کنند.

4- ابزارهای دیگر

برخی ابزار دیگر نیز وجود دارد که از طریق آن‌ها می‌توان کار دانلود کامنت اینستاگرام را انجام داد. در ادامه دو ابزار برای دانلود کامنت اینستاگرام را معرفی خواهیم کرد.

1- ابزار (MICROSOFT FLOW)

یکی از ابزارهایی که می‌توانید از آن برای دانلود کامنت اینستاگرام استفاده کنید، (MICROSOFT FLOW) است. با استفاده از این برنامه می‌توانید کامنت‌های اینستاگرام خود را دانلود کنید. برای استفاده از این ابزار باید ابتدا وارد اکانت مایکروسافت خود شوید. سپس باید یک شیت اکسل بسازید. در صفحه بعد باید گزینه اینستاگرام و مواردی که می‌خواهید را انتخاب کنید که در این مورد کامنت اینستاگرام است.

پس از انتخاب این مورد، کامنت‌های پست شما وارد این صفحه (Sheet) اکسل خواهد شد. البته باید بدانید که به صورت رایگان تنها 750 کامنت را می‌توانید دانلود کنید. برای استفاده بیشتر باید هزینه پرداخت کنید. خرید اکانت (MICROSOFT FLOW) برای یک ماه، 5 دلار هزینه دارد.

2- افزونه (IGCommentExport – Export Instagram Comments)

افزونه (IGCommentExport – Export Instagram Comments) یک افزونه کاربردی، رایگان و بسیار مناسب برای دانلود کامنت اینستاگرام است. این افزونه را باید در قسمت افزونه‌های گوگل کروم سرچ و نصب کنید. باید بدانید که این افزونه بسیار سبک است و تنها 1.58 مگابایت حجم دارد. پس از نصب این افزونه تنها کافی است که لینک پست مورد نظر خود را در قسمت مشخص شده برای آن وارد کنید. پس از وارد کردن لینک، گزینه (Export) را انتخاب کنید. البته باید بدانید که فرمت فایل خروجی (CSV) است.

پس برای استفاده بهتر از آن باید با استفاده از ابزارهای مختلف، فرمت آن را اکسل تغییر دهید. باید بدانید که افزونه سبک، بسیار کاربردی است و توسط آن می‌توانید کار دانلود کامنت اینستاگرام را به همراه اطلاعات بسیاری انجام دهید. از مهم‌ترین اطلاعاتی که توسط این افزونه می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید، موارد زیر است.

  • آیدی فرد
  • متن کامنت
  • یوزر نیم یا نام کاربری
  • زمان کامنت
  • لینک پروفایل فرد

دسترسی به این اطلاعات می‌تواند به شما کمک بسیاری در جمع‌بندی، بررسی و آنالیز کامنت‌ها کند.

5- دانلود کامنت از طریق اینستاگرام

یکی دیگر از روش‌های رایگان دانلود کامنت اینستاگرام، استفاده از خود اپلیکیشن است. البته باید بدانید که استفاده از این روش نیاز به زمان دارد و نمی‌توانید بلافاصله از آن استفاده کنید. این پروسه ممکن است تا 48 ساعت زمان ببرد.

روش دانلود کامنت از طریق اینستاگرام

برای دانلود کامنت‌ها از طریق اینستاگرام می‌توانید از نسخه وب یا خود اپلیکیشن استفاده کنید. نحوه انجام این کار در دو حالت بیان شده به شرح زیر است.

دانلود کامنت اینستاگرام در نسخه وب

برای این که بتوانید کار دانلود کامنت اینستاگرام را انجام دهید، باید مراحل زیر را انجام دهید.

  • ابتدا به وب‌سایت اینستاگرام وارد شوید.
  • وارد قسمت پروفایل خود شوید.
  • روی علامت چرخ‌دنده یا ستینگ کلیک کنید.
  • گزینه (Privacy and Security) را انتخاب کنید.
  • گزینه (Download Data) گزینه بعدی است که باید آن را انتخاب کرد.
  • پس از آن ایمیل خود را وارد کرده و نوع خروجی را روی (JSON) قرار دهید.
  • با انتخاب گزینه (Next) کار شما به اتمام رسیده و باید منتظر ایمیل حاوی اطلاعات بمانید.
دانلود کامنت اینستاگرام از طریق اپلیکیشن
  • روش دانلود کامنت اینستاگرام در اپلیکیشن به شرح زیر است.
  • ابتدا باید وارد اکانت اینستاگرام شد.
  • گزینه ستینگ را انتخاب کنید.
  • در میان گزینه‌های موجود، گزینه (security) را انتخاب کنید.
  • در صفحه بعدی (download data) را باید انتخاب کرد.
  • پس از آن ایمیل خود را وارد کنید و منتظر بمانید تا ایمیل حاوی اطلاعات برای شما ارسال شود.

باید بدانید که پروسه ارسال ایمیل حاوی اطلاعات توسط اینستاگرام ممکن است تا 48 ساعت طول بکشد. همچنین به خاطر داشته باشید که فایلی که برای شما ارسال شده است، در فرمت (JSON) خواهد بود. باید آن را به (XLSX) را تغییر داد تا بتوانید از آن به درستی استفاده کنید.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    6- استفاده از ربات

    یکی دیگر از روش‌های دانلود کامنت اینستاگرام، استفاده از ربات‌هایی است که برای این کار طراحی شده‌اند. البته توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب ربات بسیار دقت کنید تا با مشکلاتی نظیر دسترسی فرد سودجو به اکانت خود مواجه نشوید. شما برای استفاده از این ربات‌ها کار سختی را پیش رو ندارید. معمولاً برای استفاده از آن‌ها ابتدا باید اکانت خود و پست مورد نظر را تعیین کنید.

    پس از آن اکانت مورد نظر را روی مرورگر گوگل کروم باز کنید. سپس وارد بخش کامنت‌های پست مورد نظر شوید. ادامه مراحل را ربات به صورت خودکار انجام می‌دهد. آیدی فرد کامنت‌گذار، متن کامنت و زمان ارسال کامنت را به صورت فایل اکسل به شما ارائه می‌دهد. شما با استفاده از این روش به راحتی کار دانلود کامنت اینستاگرام و داشتن خروجی روی اکسل را انجام داده‌اید.

    روش‌های متفاوتی مانند استفاده از سایت و اپلیکیشن اینستاگرام، سایت، اپلیکیشن‌های دیگر، ابزارها و ربات‌ها وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای دانلود کامنت استفاده کنید.

    نکاتی در خصوص دانلود کامنت اینستاگرام

    توجه به برخی نکات باعث می‌شود تا بتوانید کار دانلود کامنت در اینستاگرام را با راحتی بیشتری انجام دهید و استفاده بهتری از آن داشته باشید. این نکات عبارتند از:

    • باید بدانید که معمولاً خروجی بسیاری از اپلیکیشن‌ها، سایت‌ها و ابزارها به صورت اکسل است.
    • مرقب سایت‌ها، ربات‌ها و سایر روش‌هایی که توسط افراد سودجو ایجاد شده، باشید.
    • بهتر است از سایت‌ها و روش‌های معتبر برای انجام کار دانلود کامنت اینستاگرام استفاده کنید.
    • بررسی و تحلیل کامنت‌های دانلود شده را از یاد نبرید تا بتوانید پیج خود را بهتر و جذاب‌تر کنید.

    دانلود کامنت اینستاگرام برای قرعه‌کشی

    همان‌طور که گفتیم بسیاری افراد به دلیل این که می‌خواهند کار قرعه‌کشی کامنت را انجام دهند، نیاز به دانلود کامنت اینستاگرام دارند. اما این افراد باید بدانند که علاوه بر دانلود کامنت اینستاگرام که در بالا به آن اشاره شد و قرعه‌کشی به صورت دستی، می‌توانند از روش‌های بهتری نیز استفاده کنند. از مهم‌ترین روش‌هایی که این افراد می‌توانند از آن استفاده کنند، بهره بردن از سایت‌های قرعه‌کشی کامنت است.

    باید بدانید که معمولاً برای استفاده از این سایت‌ها ابتدا باید لینک پست مورد نظر خود را کپی کنید و در قسمت مربوط به آن پیست کنید تا بتوانید این کار را انجام دهید. با استفاده از این سایت‌ها می‌توانید مواردی مانند تعداد برندگان، بررسی وجود کلمه خاصی در کامنت و برخی موارد دیگر را نیز در معیارهای قرعه‌کشی قرار دهید. در ادامه چند سایت قرعه‌کشی کامنت را معرفی خواهیم کرد.

    1- سایت (AppSorteos)

    سایت (AppSorteos) یکی از بهترین سایت‌ها برای انجام قرعه‌کشی کامنت است. شما برای استفاده از این سایت نیاز دارید که در آن حساب کاربری بسازید اما انجام کار قرعه‌کشی کامنت به صورت رایگان است.

    2- سایت (Simpliers)

    سایت (Simpliers)، وب‌سایت دیگری است که می‌توانید توسط آن به صورت رایگان کار قرعه‌کشی کامنت اینستاگرام را انجام دهید. در این سایت تنها لازم است که لینک پست مورد نظر، تعداد برندگان و شرایط کامنت را وارد کنید و اندکی منتظر بمانید تا برندگان اعلام شوند.

    3- سایت (Comment picker)

    یک سایت معتبر، مفید و کارآمد دیگر برای دانلود کامنت اینستاگرام یا انجام قرعه‌کشی کامنت، سایت (Comment picker) است با استفاده از این سایت می‌توانید کارهای گفته شده را به راحتی انجام دهید.

    پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایت قرعه کشی کامنت، مطلب مربوط به آن را در پادرو

    مطالعه کنید.

    برگزاری مسابقه و قرعه‌کشی کامنت یکی از روش‌های افزایش فالوئر واقعی است.

    جمع‌بندی

    • دانلود کامنت اینستاگرام می‌تواند به دلایل متفاوتی مانند بررسی و آنالیز یا انجام قرعه‌کشی انجام شود.
    • با بررسی و آنالیز کامنت‌ها می‌توانید به سلیقه مخاطبان و نقاط ضعف و قوت خود پی ببرید.
    • روش‌های متفاوتی مانند استفاده از سایت و اپلیکیشن اینستاگرام، سایت، اپلیکیشن‌های دیگر، ابزارها و ربات‌ها وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای دانلود کامنت استفاده کنید.
    • باید بدانید که دانلود کامنت اینستاگرام تا کنون با محدودیتی از طرف اینستاگرام مواجه نشده است.
    • برای قرعه‌کشی کامنت در اینستاگرام می‌توانید از سایت‌هایی که برای این کار ساخته شده‌اند، استفاده کنید.
    • شما از چه روش‌هایی برای دانلود کامنت اینستاگرام استفاده می‌کنید؟ کدام روش را بهترین روش می‌دانید؟ آیا از ابزارها و سایت‌هایی که برای این کار نیاز به پرداخت هزینه دارد، استفاده کرده‌اید؟
    • نظرات و تجربیات خود را در قسمت کامنت با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

    پرسش‌های پرتکرار

    منابع

    exportcomments

    guidingtech

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.