پیج ناخن و جدیدترین ایده‌های پست و استوری آن

0

کاشت و طراحی ناخن امروزه طرفداران بسیاری در میان بانوان دارد. بنابراین آرایشگران و سالن‌های زیبایی برای جذب مشتری راه‌های متنوعی مانند ساختن پیج ناخن در اینستاگرام را امتحان می‌کنند. اگر شما هم به دنبال ایده‌هایی هستید که کار تولید محتوا برای پیج ناخن را آسان کند با این مطلب پادرو همراه شوید.

ایده های تولید محتوا برای پیج ناخن در اینستاگرام

بهترین راه برای جذب مشتری نشان دادن نمونه کارهای شماست. بنابراین استفاده از اینستاگرام که یک پلتفرم تصویری است، بستری مناسب برای تبلیغات شما ایجاد می‌کند. اما توجه کنید که تنها بارگذاری تصاویر کافی نیست و شما باید ایده‌های خوبی در زمینه تولید محتوا برای پیج ناخن داشته باشید تا تعامل مخاطب را به دست آورید. در ادامه چند نکته درباره تولید محتوا برای پیج ناخن ارائه می‌کنیم:

اشتراک‌گذاری نمونه کارها

مهم‌ترین ابزار شما در تولید محتوا برای پیج ناخن استفاده از نمونه کارهای خودتان است. از تمام کارهای کاشت، ژل و طراحی خود عکس‌های باکیفیت تهیه کنید و آن‌ها را پست نمایید. همچنین می‌توانید از مراحل کار خود و نتیجه آن روی یکی از مشتری‌ها عکس و ویدیو تهیه کرده و آن را به صورت تایم‌ لپس (time lapse) در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید.

اشتراک‌گذاری نمونه کارها برای تولید محتوا برای پیج ناخن

اشتراک‌گذاری نظر مشتری‌ها

یکی از روش‌های تأثیرگذار برای تبلیغات، نظر مثبت افراد خارج از مجموعه شماست. بنابراین از مشتری‌های خود بخواهید، در قالب یک استوری نتیجه کار را با دوستان خود به اشتراک بگذارند و شما را نیز تگ کنند. به این ترتیب شما فالوورها و مشتری‌های جدیدی جذب می‌کنید.

پست‌های آموزشی

یکی دیگر از مواردی که در تولید محتوا برای پیج ناخن اهمیت دارد، بارگذاری پست‌های آموزشی و کاربردی است. شما باید در ابتدا با استفاده از چنین پست‌هایی فالوورهای خود را زیاد کنید تا پس از آن با استفاده از پست‌های نمونه کار بتوانید از میان آن‌ها مشتری‌های جدیدی جذب نمایید. به این ترتیب حتماً از پست‌های ترکیبی، فیلم و عکس برای آموزش درباره کاشت ناخن، انواع کاشت ناخن، نحوۀ طراحی ناخن و از این دست مطالب استفاده کنید.

خلاقیت

برای تولید محتوا برای پیج ناخن باید نشان دهید که طرح‌هایی جدید و خلاقانه دارید. احتمالاً افرادی که به دایرکت شما پیام می‌دهند از سایت‌های تبلیغ ناخن و ناخن‌کاران خارجی نمونه کارهایی به شما نشان داده و آن را درخواست می‌کنند. اگر نمی‌توانید دقیقاً آن طرح را اجرا کنید باید بتوانید در حیطه سلیقه مشتری، طرح‌های خود را ارائه دهید. این طرح‌ها باید جدید و نزدیک به طرح اولیه باشند تا بتوانید مشتری را جذب کنید.

استفاده از لایو و ریلز

امکاناتی که اینستاگرام در اختیار شما می‌گذارد، بسیار کاربردی است و استفاده از آن‌ها نرخ تعامل پیج اینستاگرام شما را افزایش می‌دهد. یکی از این امکانات، لایو اینستاگرام است که با کمک آن می‌توانید بستری فراهم نمایید تا هزاران نفر به صورت زنده کار شما را ببینند. حتی می‌توانید با انجام قرعه‌کشی از بین حاضران در لایو، درصدی تخفیف برای یک جلسه کاشت یا ترمیم ناخن در نظر بگیرید تا به این ترتیب فالوورها را تشویق به مشارکت کنید.

ریلز یکی دیگر از امکانات اینستاگرام است که در تولید محتوا برای پیج ناخن کمک می‌کند. از آنجا که ریلز اینستاگرام ویدیوهایی کوتاه مانند تیک‌تاک هستند، برای تولید محتوا برای پیج ناخن بسیار مناسب هستند. شما می‌توانید از نمونه کارهای خود ریلزهایی جذاب تهیه نمایید و به اشتراک بگذارید.

جلب اطمینان

کاشت ناخن مانند رنگ مو یکی از کارهایی است که مواد اولیه در آن نقش مهمی دارد. بنابراین می‌توانید هر بار که خرید جدیدی برای کاشت ناخن انجام می‌دهید، پستی منتشر کنید که در آن مواد جدید کار را معرفی کرده باشید. به این ترتیب علاوه‌ بر تولید محتوا برای پیج ناخن، اطمینان مشتری‌های خود را برای بهداشتی بودن و کیفیت کار خود جلب کرده‌اید.

ضبط پشت صحنه

شما می توانید با نشان دادن پشت صحنه کار خود اعتماد مشتری را بیشتر جلب کنید. خیلی از فالوورهای شما دوست دارند بدانند شما که هستید و به طور کلی چه افرادی و با چه چهره‌هایی پشت صحنه کارها و پست‌ها هستند.

بنابراین در تولید محتوا برای پیج ناخن توجه داشته باشید که صفحۀ شما فقط پر از عکس‌های ناخن نباشد. اتفاقاتی که در پشت صحنه کار شما می‌افتند ممکن است برای شما جذاب نباشد ولی برای مخاطبان شما بسیار جذاب بوده و اعتماد آن‌ها را جلب می‌کند.

به طور کلی در تولید محتوا برای پیج ناخن می‌توان از نمونه کارها، نظر مشتری‌ها، پست‌های آموزشی و پشت صحنه کارها استفاده کرد.

متن تبلیغی برای پیج اینستاگرام

هنگام نوشتن متن تبلیغی و تولید محتوا برای پیج ناخن به لحن توجه داشته باشید. سعی کنید لحنی دوستانه و پر از انرژی مثبت در تبلیغات داشته باشید. البته لحن شما بیشتر به سن مخاطبان بستگی دارد. بنابراین به سن مشتری‌ها و فالوورهای خود توجه کنید و طبق آن متن تبلیغی بنویسید.

همچنین استفاده از شعار تبلیغاتی مناسب بسیار حائز اهمیت است. در ادامه چند نمونه شعار در تولید محتوا برای پیج ناخن معرفی می‌کنیم:

  • ناخن‌های خود را دوست داشته باشید.
  • مراقب ناخن‌های شما هستیم.
  • با ناخن‌های زیبا به زندگی خود رنگ دهید.
  • تخصص ما بازی با رنگ‌هاست.
  • زیبایی دستان خود را به ما بسپارید.

همینطور دو نمونۀ متفاوت دیگر:

  • درخشش با کاشت ناخن.
  • ناخن‌های زیبا، برای خانم‌های زیبا.

هنگام نوشتن متن تبلیغی و تولید محتوا برای پیج ناخن به لحن توجه داشته باشید. سعی کنید لحنی دوستانه و پر از انرژی مثبت در تبلیغات داشته باشید. البته لحن شما بیشتر به سن مخاطبان بستگی دارد. بنابراین به سن مشتری‌ها و فالوورهای خود توجه کنید و طبق آن متن تبلیغی بنویسید.

اهمیت کپشن در پیج ناخن اینستاگرام

کپشن یکی از در دسترس‌ترین ابزارهای شما حین تولید محتوا برای پیج ناخن است که گاهی اهمیتش فراموش می‌شود. شما با استفاده از عکس‌های جذاب و باکیفیت باید مخاطب را جذب کنید تا کپشن را جهت اطلاعات تکمیلی مطالعه نماید.

اهمیت کپشن در پیج ناخن اینستاگرام

در کپشن به صورت خلاصه اطلاعات مورد نیاز را ارائه دهید، به طوری که به سؤالات مخاطبان پاسخ داده شود. برای مثال، اگر عکس نمونه کار خود را پست می‌کنید در کپشن حتماً اطلاعاتی مانند تکنیک کاشت، نوع کاشت و طراحی و نوع مواد به کار رفته را درج کنید. یا اگر پست آموزشی تهیه کرده‌اید، در کپشن به صورت خلاصه درباره آن آموزش بنویسید.

چند ایده در تولید محتوای پست و استوری برای پیج ناخن

در ادامه چند ایده را که حین تولید محتوا برای پیج ناخن به کار خواهد آمد، برای شما آماده کرده‌ایم:

  • ایده‌های طراحی ناخن مناسبتی: طراحی ناخن برای بهار، تابستان، پاییز، زمستان، شب یلدا، ولنتاین، عید و مناسبت‌های دیگر سال.
  • آموزش‌هایی برای مبتدی‌ها: نکاتی برای آموزش کاشت ناخن برای مبتدی‌ها.
  • عجیب‌ترین طراحی‌های ناخن.
  • نکاتی برای انتخاب طرح با توجه به سن، شخصیت و استایل هر فرد.
  • نکاتی برای سریع‌تر خشک شدن لاک ناخن.
  • تاریخچۀ لاک و کاشت ناخن.
  • انواع ریموو کردن ناخن.
  • طراحی‌های ساده برای مبتدی‌ها.
  • راه‌کارهایی برای تقویت ناخن.
  • مشکلات و بیماری‌های عمومی برای ناخن.
  • تمیز کردن لاک ناخن ریخته شده را از روی پارچه (فرش و مبل).
  • نمایش انواع مختلف لاک ناخن را مانند مایع، ژل، اکریلیک و فیبر.

به طور کلی در استوری‌ها باید ترکیبی از فعالیت‌های روزانه خود را به‌علاوه مطالب مربوط به ناخن، به مخاطبان ارائه داد. بلاگری کردن در استوری‌ها روشی بسیار مناسب برای افزایش فالوور و فروش است چرا که به شدت روی مخاطب تأثیر می‌گذارد:

  • استوری‌های یک پیج ناخن می‌تواند صحبت کردن با مشتریان فعلی باشد. اگر هنوز مشتری ندارید در استوری‌ها چند مدل ناخن را بررسی کنید.
  • به عنوان یک متخصص در این زمینه هر روز دانش خود ا زیاد کنید. می‌توانید همین مطالعه روزانه را در استوری به اشتراک بگذارید تا هم اطلاعات خود را منتقل کرده باشید و هم خودتان را به عنوان فردی متخصص نشان دهید.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    جمع‌بندی

    تولید محتوا برای پیج ناخن کار دشواری نیست و تنها باید به چند نکته توجه کنید:

    • از تمام نمونه کارهای خود پست یا استوری تهیه کنید.
    • از تهیه پست‌های آموزشی و کاربردی غافل نشوید.
    • اعتماد مخاطبان را در کیفیت مواد به کار رفته و خلاقیت خود در طراحی جلب کنید.
    • از همۀ امکانات اینستاگرام مانند لایو، ریلز و حتی کپشن استفاده نمایید.
    • فراموش نکنید که داشتن ایده‌های ناب برای تولید محتوا، به خصوص در شروع کار، به رشد شما کمک بسیار زیادی می‌کند.

    پرسش‌های متداول

    منابع

    emazinglypolished

    starterstory

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.