انواع گیف اینستاگرام و نحوه ساخت و دانلود آن

0

جذابیت‌های اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی محبوب بسیار زیاد است. شاید یکی از بهترین ابزارهایی که باعث محبوبیت هر چه بیشتر این پلتفرم می‌شود، استفاده از خلاقیت‌های گرافیکی مختلف باشد. گیف اینستاگرام یکی از روش‌های بی‌نظیر برای پیاده کردن ایده‌های گرافیکی در قالب‌های مختلف محسوب می‌شود. در بسیاری از مواقع گیف‌ها، انیمیشن‌های بسیار کوتاه و چندثانیه‌ای هستند که البته تأثیرگذاری زیادی روی مخاطب خواهند داشت. مطالبی که در این مقاله خواهید خواند:

گیف اینستاگرام چیست؟

گیف‌ها نوعی فرمت تصاویر هستند که در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی خصوصاً در شبکه‌های اجتماعی مختلف پیدا کرده‌اند. این یعنی استفاده از گیف‌ها تنها مختص به اینستاگرام نیست و در دیگر پلتفرم‌های پرطرفدار مثل توییتر نیز از این فرمت گرافیکی استفاده زیادی می‌کنند. در یک تعریف کوتاه از گیف می‌توانیم بگوییم که GIF تنها یک فایل تصویری متحرک است.
GIF مخفف Graphics Interchange Format و به معنای «فرمت تبادل گرافیکی» است. این فرمت تصویر برای اولین بار در ژوئن سال 1987 به عنوان وسیله‌ای برای کاهش سایز تصاویر و تولید انمیشین‌های کوتاه مورد استفاده قرار گرفت. اما امروزه این فرمت دیجیتالی تصاویر کاربردهای بسیار زیادی دارد.

فرمت تصویر گیف توسط شخصی به نام استیو ویلهایت به عنوان یک دانشمند کامپیوتر و تیمش در شرکت فناوری اطلاعات CompuServe ساخته شد. ایده اولیه ساخت گیف برای سرعت بخشیدن به فرآیند دانلود تصاویر بزرگ بود که به مرور دستخوش تغییراتی شد. در سال 1995 بود که این فرمت تصویر برای ارائه عملکردهای بهتر، تکامل بیشتری پیدا کرد. در نهایت شروع استفاده جدی از گیف‌ها در سال 2015 در فیسبوک و به دنبال آن پشتیبانی اینستاگرام از این فرمت تصویر در سال 2018 بود.

در حال حاضر انواع گیف اینستاگرام طراحی شده‌اند که برخلاف ظاهر ساده خود بسیاری کاربردی هستند و می‌توانند به عنوان یک ابزار بازاریابی در فضای این پلتفرم محبوب به کار گرفته شوند.

چرا گیف اینستاگرام محبوبیت زیادی پیدا کرده است؟

محبوبیت گیف‌ها نه تنها در فضای اینستاگرام بلکه در سایر شبکه‌های اجتماعی مثل فیس‌بوک مسنجر و توییتر رو به رشد است. از این ابزار گرافیکی این روزها به اندازه ایموجی‌ها یا استیکرهای مختلف استفاده می‌شود. از این ابزار به منظور آموزش‌های کوتاه، ایجاد ارتباط‌گیری بهتر، انتقال جوک‌ها، برانگیختن احساسات و به طور کلی به منظور جریان یافتن ایده‌های مختلف استفاده می‌شود.

به عنوان یک کاربر اینستاگرام حتماً بارها و بارها با این فرمت تصویر در پیج‌های گوناگون برخورد داشته‌اید. برای مثال اگر به صفحات آموزش زبان انگلیسی سری بزنید، حتماً کسب‌وکارهایی را مشاهده خواهید کرد که از ابزار گیف به عنوان آموزش قسمت‌های مختلف زبان انگلیسی استفاده می‌کنند.

استفاده از گیف‌ اینستاگرام مانند ایموجی‌ها بسیار ساده است. اما اگر قرار باشد از این ابزار برای اجرای استراتژی‌ و اهداف بازاریابی خود استفاده کنید، باید کمی در انتخاب و استفاده مناسب از گیف‌ها تأمل کنید. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که با وجود محبوبیت گیف‌ها از این فرمت گرافیکی تصاویر نمی‌توان برای هر قصد و منظوری در فضای اینستاگرام استفاده کرد. به عبارتی نمی‌توان انتظار داشت چون یک برند از این ابزار نتیجه خوبی دریافت کرده است، پس شما هم به همان میزان از گیف مورد نظر نتیجه بگیرید.

·         گیف اینستاگرام یک فرمت تصویر محبوب است که در سال 1987 توسط یک مهندس کامپیوتر ساکن ایالات متحده ساخته شد.
·         استفاده از گیف‌ها به عنوان یک ویدیوی کوتاه بدون صدا می‌تواند به عنوان یک ابزار بازاریابی کارآمد در دستور کار برندهای مختلف در اینستاگرام قرار بگیرد.
·         گیف‌ها برخلاف ظاهر ساده خود می‌توانند در کاربری‌های متعدد چه برای اهداف شخصی و چه اهداف تجاری مورد استفاده قرار گیرند.

اسم گیف های اینستاگرام

اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی پرطرفدار با آپدیت‌های مختلف خود به صورت مداوم در حال اضافه کردن قابلیت‌های مختلف به این پلتفرم است. در یکی از به‌روزرسانی‌های چند سال اخیر خود، این برنامه امکان ارسال کردن گیف را برای کاربران را فراهم کرده است. بنابراین در ورژن یکی دو سال اخیر این پلتفرم، قابلیت استفاده از تصاویر متحرک آن هم در استوری‌ها برای افراد مختلف فراهم شده است.

اینستاگرام یک فضای عمومی پرطرفدار است که برای دیده شدن در آن باید همیشه خلاقیت را با برنامه‌ریزی ترکیب کنید. اضافه کردن انواع گیف اینستاگرام به مناسبت‌های مختلف به استوری و استفاده از آن در پیج، باعث می‌شود تا جذابیت کار شما بالاتر برود. در ادامه به معرفی برخی از گیف‌های اینستاگرام می‌پردازیم.

1. گیف پولاروید Polaroid

این سری از گیف اینستاگرام حالتی را ایجاد می‌کند که در عکس‌های فوری زمان‌های گذشته با آن برخورد داشتید. با اضافه کردن این گیف به استوری اینستاگرام خود می‌توانید یک فضای کلاسیک مرتبط با قرن بیستم را ایجاد کنید و از این طریق منجر به جلب توجه مخاطبین خود شوید. از این نوع گیف بیشتر برای فروشگاه‌های آنلاین موجود در اینستاگرام استفاده می‌شود که می‌توانید به کمک آن استوری‌های خلاقانه‌تری را با مخاطبین خود به اشتراک بگذارید.

2. استیکرهای Katefully

این دسته از گیف‌ها در زمان‌هایی که دوست دارید به فضای استوری خود حالت مینیمالیستی اضافه کنید، کاربرد خوبی خواهند داشت. گیف اینستاگرام Katefully به راحتی می‌تواند به تصاویر و فیلم‌های ساده شما جلوه زیبایی ببخشد و منجر به جذاب‌تر شدن استوری شما شود.

 استیکرهای Katefully

یکی از قابلیت‌های این گیف این است که می‌توانید زمانی که قرار است از یک دعوت به عمل یا CTA استفاده کنید، این گیف‌ها را در کنار فراخوان به عمل خود قرار دهید تا میزان اثربخشی این استراتژی تجاری را بالا ببرید. به طور کلی کارایی اصلی این گیف در زمان‌های ارجاع به پست‌های گوناگون در اینستاگرام خواهد بود.

3. گیف store

از این انیمیشن‌ها می‌توانید برای حساب‌های تجاری و فروشگاهی خود استفاده کنید. این عکس‌های متحرک یک ایده خلاقانه برای جلب توجه مشتریان و افزایش فروش در اینستاگرام محسوب می‌شوند. گیف اینستاگرام فروشگاهی در زمان‌هایی که قرار است یک طرح تخفیفی یا فروش فوق‌العاده را در استوری‌های خود قرار دهید، بهترین ایده برای استفاده خواهد بود. جالب است بدانید که همین گیف‌های به ظاهر ساده می‌توانند در بالا بردن سطح فروش شما مؤثر باشند.

4. گیف اینستاگرام tape

این سری از گیف‌های اینستاگرام چیزی شبیه به نوار چسب هستند. پس در زمان‌هایی که دوست دارید پس زمینه استوری‌های خود را جذاب‌تر و متنوع‌تر کنید، گیف tap پیشنهاد بسیار خوبی برای استفاده خواهد بود. خاصیت استفاده از این نوع گیف‌ها این است که داستان شما را شبیه کلاژهای دست‌ساز می‌کنند و این می‌تواند برای بسیاری از کاربران شما یک ایده خلاقانه جذاب و جالب توجه باشد.

5. گیف اینستاگرام کاپبین Kapebeans

در زمان‌هایی که دوست دارید از اشکال مختلف و نمادهای گوناگون برای جلوه بخشیدن به استوری خود استفاده کنید، گیف Kapebeans می‌تواند یک انتخاب مناسب و کاربردی محسوب شود. طرح‌های این گیف‌ها در عین سادگی جذابیت فوق‌العاده‌ای دارند و باعث زیباتر شدن استوری‌های شما خواهند شد. پس در زمان‌هایی که می‌خواهید یک محتوای مؤثرتر را با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید، می‌توانید از گیف‌های کاپبین کمک بگیرید.

6. گیف مینیمالیسم Minimals

در زمان‌هایی که می‌خواهید یک حالت داستانی آرامش‌بخش و ظریف ایجاد کنید، می‌توانید از این گیف‌ها استفاده کنید. این گیف‌های ساده اما شیک حتی می‌توانند روی پیچیده‌ترین و سخت‌پسندترین کاربران اینستاگرام هم اثرات مثبتی داشته باشند. از این گیف‌ها می‌توانید در مواقع گوناگون به شکل پاورقی و تهیه لیست استفاده کنید.

7. گیف اینستاگرام  Memes

میم در اینستاگرام یک فضای طنز ایجاد می‌کند. این سری از گیف‌ها که اتفاقاً طرفداران بسیاری زیادی هم دارند، به محتوای شما یک حالت طنزگونه می‌بخشند. چیزی شبیه یک جوک جذاب که باعث جلب توجه افراد می‌شود. این مدل گیف‌ها یک انتخاب فوق‌العاده برای استفاده روزانه در استوری‌های شما محسوب می‌شوند. استفاده درست از این گیف‌ها باعث می‌شود که وفاداری مشتریان شما به طور مداوم بیشتر شود.

·         گیف‌ اینستاگرام یک ابزار کاربردی برای ایجاد محتوای اثربخش در این پلتفرم محسوب می‌شود که می‌تواند باعث وفاداری کاربران و تبلیغ حساب شما در این شبکه اجتماعی شود.
·         گیف‌های اینستاگرام به عنوان تصاویر متحرک انواع گوناگونی دارند و بسته به نوع طراحی خود می‌توانند در استوری‌های مینیمالیستی، تجاری، فروشگاهی، طنزگونه و کلاسیک مورد استفاده قرار بگیرند.
·         برای استفاده از گیف اینستاگرام هم باید خلاقیت لازم را داشته باشید. پس قبل از استفاده آن، حتماً از تأثیرگذاری گیف مورد نظر مطمئن شوید.

8. گیف اینستاگرام Frame

یکی دیگر از انواع گیف اینستاگرام که می‌توانید از آن برای ایجاد یک محتوای اثربخش استفاده کنید، گیف Frame است. این نوع از گیف‌ها برای زمان‌هایی که قرار است استوری‌های خود را با قاب تزیین کنید، کاربرد بسیار زیادی دارند. در مواقعی هم که می‌خواهید یک تصویر را در یک قاب قرار دهید می‌توانید از Frame استفاده کنید. گزینه‌های موجود در این گیف متنوع و زیاد است که می‌توانید با اسکرول کردن در صفحه به موارد متعددی دست پیدا کنید.

9. گیف cafezim

اگر کمی در اسم این گیف دقیق شوید، متوجه کاربرد آن خواهید شد. بله گیف کافه‌زیم بهترین گیف‌های مرتبط با کافه و قهوه را در اختیار شما قرار می‌دهد. این گیف یک گزینه مناسب برای به اشتراک گذاشتن استوری‌های صبح بخیر، صرف نوشیدنی، مواقع استراحت پس از کار، رفتن به کافه و مواردی از این دست خواهد بود. برای مثال در زمانی که قرار است عکس فنجان خود را با مخاطبین به اشتراک بگذارید، می‌توانید با قرار دادن یکی از این گیف‌ها جذابیت استوری خود را بالا ببرید.

چرا گیف های اینستاگرام باز نمی شود؟

اگر برای اولین بار است که می‌خواهید از گیف اینستاگرام استفاده کنید، باید بدانید که این پلتفرم به صورت مستقیم از گیف‌ها پشتیبانی نمی‌کند. این یک مشکل رایج در بین کسانی است که قرار است از گیف‌های مختلف در استوری‌ها و محتواهای خود در اینستاگرام استفاده کنند.

به عبارتی اگر بخواهید به شکل سنتی گیف خود را در این پلتفرم آپلود کنید، باید منتظر تبدیل شدن تصویر متحرک خود به یک تصویر ثابت معمولی باشید. چیزی که اصلاً برای شما خوشایند نخواهد بود. برای اینکه این مشکل را حل کنید، راه‌حل‌های متفاوتی وجود دارد. در ادامه به معرفی دو مورد از این راهکارها می‌پردازیم.

1. GIF خود را در GIPHY آپلود کنید.

GIPHY یک برنامه و موتور جستجوی آنلاین محسوب می‌شود که به شما کمک می‌کند بدون هیچ زحمتی مشکل بارگذاری تصاویر متحرک خود در اینستاگرام را حل کنید. این سایت در ساده‌ترین حالت ممکن و تنها با یک ضربه گیف اینستاگرام شما را به حالت MP4 تبدیل می‌کند. برای استفاده از این قابلیت باید فایل GIF خود را در برنامه GIPHY آپلود کنید و سپس روی نماد اینستاگرام در زیر گیفی که به تازگی آپلود کرده اید کلیک کنید. در ادامه GIPHY از شما می‌خواهد که آدرس ایمیل خود را در برنامه وارد کنید.

پس از انجام مراحل خواسته شده برنامه GIPHY یک نسخه MP4 از GIF شما را به ایمیلتان ارسال می‌کند. کمی بعد شما می‌توانید به باکس ایمیل خود رفته و نسخه  MP4 گیف خود را در گوشی ذخیره کرده و در حساب اینستاگرام خود آپلود کنید. برای نصب برنامه GIPHY هم می‌توانید به گوگل پلی یا سایر اپ‌استورهای معتبر مراجعه کنید و این برنامه کاربردی را دریافت کنید. برای استفاده از GIPHY باید از نرم‌افزارهای تغییر آی‌پی استفاده کنید.

2. از گزینه‌های جایگزینی و تبدیل تصاویر گیف خود استفاده کنید.

شما همچنین می‌توانید برای رفع مشکل آپلود گیف اینستاگرام، کار برنامه GIPHY را خودتان انجام دهید و نسخه GIF خود را به فرمت MP4 تبدیل کنید. بسیاری از برنامه‌های موجود در گوشی‌های آیفون و آی او اس برای انجام این کار رایگان نیستند، اما هنوز هم گزینه‌های بدون هزینه برای شما موجود است. کافی است همین عبارت را در اینترنت یا یکی از استورهای معتبر جستجو کنید تا با انبوهی از پیشنهادات مختلف مواجه شوید.

·         اینستاگرام از نسخه گیف به صورت مستقیم پشتیبانی نمی‌کند و شما باید برای استفاده از این فایل تصویری، آن را به نسخه MP4 تبدیل کنید.
·         برای تبدیل گیف به MP4 می‌توانید از طریق برنامه GIPHY یا سایر برنامه‌های موجود در استورها استفاده کنید.
·         اگر برای تبدیل فایل گیف خود قرار است از GIPHY استفاده کنید، باید این نکته را در نظر داشته باشید که به دلیل دسترسی محدود به این سایت باید از پلتفرم‌های تغییر آدرس اینترنتی استفاده کنید.

دانلود گیف برای استوری اینستاگرام

تصاویر متحرک با تنوعی که این روزها پیدا کرده‌اند، به یکی از موضوعات داغ شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده‌اند، فرمت تصویری که در بازاریابی اینستاگرام هم نقش سازنده‌ای دارد. برای استفاده از گیف‌ها باید از قبل آن‌ها را دانلود کنید. در ادامه به معرفی روش‌هایی می‌پردازیم که می‌توانید با کمک آن‌ها گیف اینستاگرام مد نظر خود را بارگیری کنید.

1.دانلود برنامه GIPHY

GIPHY تنها یک پلتفرم برای تبدیل فرمت تصاویر گیف به MP4 نیست. این برنامه یکی از بهترین ابزارهایی است که می‌توانید از آن برای دانلود انواع گیف استفاده کنید. کافی است سری به این برنامه بزنید تا با انبوهی از تصاویر متحرک جذاب روبه‌رو شوید. این برنامه گیف‌های مختلف را برای سیستم‌های مختلف iOS، دسکتاپ و اندروید ارائه می‌دهد. مزیت استفاده از این برنامه علاوه بر تنوع بالای گیف‌ها، رایگان بودن تصاویر متحرک موجود در آن است.

2. ثبت نام یا ورود با فیس‌بوک

برای استفاده از برنامه GIPHY می‌توانید از طریق فیسبوک اقدام کنید. فیسبوک نحوه استفاده از این پلتفرم را آسان می‌کند و به شما این امکان را خواهد داد که فایل‌های GIF را هم در خود اینستاگرام و هم در فیسبوک آپلود و پست کنید.

3. از آیکون اینستاگرام کمک بگیرید.

برای اضافه کردن فایل گیف به اینستاگرام می‌توانید یک راه‌حل ساده را نیز به کار بگیرید. برای این منظور باید ابتدا روی نماد بنفش اینستاگرام کلیک کنید. در مرحله بعد باید اجازه دسترسی به دوربین خود را بدهید و در ادامه برنامه اینستاگرام را باز کنید. در این حالت می‌توانید گیف مورد نظر را در استوری اینستاگرام یا فید مورد نظر خود آپلود کنید.

4. از روش‌های اشتراک‌گذاری گیف اینستاگرام استفاده کنید.

یکی دیگر از راه‌حل‌های خوب دانلود گیف اینستاگرام این است که از گزینه‌های اشتراک‌گذاری پلتفرم‌های دیگر استفاده کنید. به این منظور می‌توانید از طریق مسنجر فیسبوک، توییتر، واتس‌اپ و اسنپ چت اقدام به اشتراک‌گذاشتن گیف‌های خود کنید. انجام این کار هم خیلی ساده خواهید بود. کافیست با انتخاب گیف مورد نظر و ضربه زدن روی علامت اشتراک‌گذاری GIF مورد نظر خود را در اینستاگرام آپلود کنید.

5. Story یا Feed را انتخاب کنید.

یکی دیگر از روش‌های دانلود گیف در اینستاگرام این است که آن را به صورت مستقیم در استوری خود قرار دهید. برای این منظور ابتدا باید روی محتوای استوری خود ضربه بزنید و سپس با جستجوی گیف مورد نظر خود با تغییر ای‌پی آن را به محتوای استوری خود اضافه کنید.

·         برای استفاده از گیف اینستاگرام باید تصاویر متحرک مد نظر خود را در این پلتفرم دانلود کنید.
·         به منظور دانلود گیف‌ها می‌توانید از روش‌های مختلف مثل پلتفرم GIPHY، قابلیت به اشتراک‌گذاری گیف در شبکه‌های اجتماعی مختلف، قابلیت دانلود گیف در استوری و با کمک آیکون اینستاگرام این کار را انجام دهید.

گیف های اینستاگرام

گیف اینستاگرام راهی فوق‌العاده جذاب و سرگرم‌کننده برای به اشتراک‌گذاری لحظات مختلف زندگی و کسب‌وکار محسوب می‌شوند. از این ابزار می‌توانید برای انتقال احساسات خود، جلب توجه بیشتر، برانگیختن حس طنز و کمدی در افراد و ایجاد تصاویر خنده‌دار استفاده کنید. همه کاربران اینستاگرام چه آن‌هایی که به صورت فردی در این پلتفرم فعالیت می‌کنند و اهداف شخصی خود را در اینستاگرام دنبال می‌کنند، چه برندهای کوچک و بزرگ همگی می‌توانند از این قابلیت به نفع خود استفاده کنند.
گیف اینستاگرام همان‌طور که اشاره کردیم تنوع بسیار بالایی دارد و شما می‌توانید از طریق روش‌های مختلف آن‌ها را دانلود و در فضای اینستاگرام به اشتراک بگذارید. بهترین مکان برای استفاده از گیف‌ها استوری اینستاگرام خواهد بود. دقت کنید که از گیف مورد نظر خود در جای درست استفاده کنید تا بازخورد مناسب را دریافت کنید.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    دانلود برنامه گیف اینستاگرام

    برای دانلود گیف اینستاگرام گزینه‌های متعددی پیش رو دارید. اما همه این گزینه‌ها به یک اندازه کارایی و کیفیت نخواهند داشت. در ادامه به معرفی چند مورد از بهترین برنامه‌های دانلود گیف برای اینستاگرام می‌پردازیم.

    1. برنامه KAPWING

    این وب‌سایت یکی از بهترین مکان‌ها برای دانلود و ویرایش گیف اینستاگرام محسوب‌می‌شود. استفاده از این برنامه کاملاً سریع و ساده است و به همین دلیل است که به یک ابزار کاربردی برای مخاطبین تبدیل شده است. نکته جالب در استفاده از این ابزار این است که علاوه بر دانلود گیف می‌توانید ویدیوها و تصاویر خود را هم در آن ویرایش کنید.

    2. برنامه IMGFLIP

    یکی دیگر از برنامه‌های دانلود گیف اینستاگرام IMGFLIP است. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید هر ویدیویی را به اندازه دلخواه برش دهید. با استفاده از این پلتفرم می‌توانید افکت‌ها و استیکرهای مورد نظر خود را با ویژگی‌های شگفت‌انگیز به گیف خود اضافه کنید.

    3. برنامه Convertio

    یکی دیگر از ابزارهای آنلاین برای تبدیل فرمت گیف برنامه Convertio است. این برنامه قابلیت تبدیل فایل‌های ویدیویی به گیف را برای شما فراهم می‌کند. نحوه استفاده از این ابزار هم کاملاً ساده و در عین حال سریع خواهد بود. برای استفاده از این پلتفرم هیچ نیازی به ثبت‌نام ندارید. البته روی این نکته هم تأکید داشته باشیم که می‌توانید روزانه حداکثر تا 10 ویدیو را به صورت رایگان به فایل گیف تبدیل کنید.

    علاوه بر موارد بالا گزینه‌های متعدد دیگری نیز وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها برای دانلود گیف اینستاگرام کمک بگیرید. از جمله این ابزارها می‌توانیم به Ezgif.com، IOTtransfer وInstagram to GIF اشاره کنیم.

    برای استفاده از گیف‌های اینستاگرام باید از قبل آن‌ها را از طریق پلتفرم‌ها و برنامه‌های مختلف دانلود کنید.

    برخی از ابزارها مثل برنامه KAPWING، برنامه IMGFLIP و برنامه Convertio قابلیت تولید، تبدیل و دانلود گیف‌ها به منظور استفاده در فضای اینستاگرام را برای کاربران فراهم می‌کنند.

    گیف لایک برای اینستا

    گیف لایک یکی از انواع تصاویر متحرک است که می‌توانید برای ترغیب کاربران به لایک کردن یک محتوا در اینستاگرام از آن استفاده کنید. همان‌طور که می‌دانید یکی از ویژگی‌های اینستاگرام که برای دیده شدن پیج‌ها در اختیار کاربران قرار داده است، قابلیت لایک کردن است. استفاده از استیکرهای متحرک جذاب می‌تواند در بالا بردن میزان لایک‌های یک پست یا استوری در اینستاگرام کارساز باشد. برای استفاده از این گیف‌ها می‌توانید آن‌ها را در سایر پلتفرم‌های دانلود گیف جستجو و بارگیری کنید. از گیف لایک اینستاگرام می‌توانید هنگام ویرایش و ادیت فیلم استفاده کنید و آن را روی بخشی از ویدیو قرار دهید.

    ساخت گیف در اینستاگرام

    شما علاوه بر دانلود گیف اینستاگرام از پلتفرم‌های مختلف، می‌توانید این ابزار کاربردی را هم مطابق با سلیقه خود و با ترکیب کمی خلاقیت تهیه کنید. در ادامه به معرفی برنامه‌هایی خواهیم پرداخت که می‌توانند در ساخت گیف اینستاگرام به شما کمک کنند.

    1. برنامه گیف من

    این برنامه یکی از بهترین گزینه‌ها برای ساخت گیف اینستاگرام محسوب می‌شود. البته از این برنامه تنها می‌توانید در سیستم‌های Android و iOS استفاده کنید. ویژگی جالب توجه این برنامه، رایگان بودن آن است. با استفاده از برنامه گیف من می‌توانید تصاویر متحرک مورد نظر خود را با استفاده از فیلم‌های موجود در حافظه و دوربین دستگاه تلفن خود ایجاد کنید.

    2. برنامه دوربین GIPHY

    این سرویس هم برای گوشی‌های اندروید و هم iOS استفاده می‌شود. به لطف وجود فیلترها و برچسب‌های بی‌شمار در این بستر می‌توانید استیکرهای متحرک فوق‌العاده پرطرفداری را بسازید. هر یک از نمادهای موجود در این برنامه برای یک ایده خلاقانه خاص طراحی شده‌اند.

    – گیف لایک اینستاگرام نوعی GIF کاربردی برای بالا بردن میزان لایک‌های یک محتوا یا استوری محسوب می‌شود. برای بالا بردن جلب‌ توجه و دریافت لایک‌های بیشتر در پست‌های جذاب خود می‌توانید از گیف لایک اینستاگرام کمک بگیرید.

    – نرم‌افزارهای مختلفی هستند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها اقدام به ساخت گیف اینستاگرام کنید. از جمله این برنامه‌ها می‌توانیم به نرم‌افزار گیف من و دوربین GIPHY اشاره کنیم.

    جمع‌بندی

    • رقابت در فضای اینستاگرام این روزها درست مثل انجام یک مسابقه است. برای پیروزی در این مسابقه باید با دست پر به رقابت بپردازید. استفاده از ابزارهای مختلف از جمله گیف اینستاگرام یک راه کاربردی برای جلب توجه مخاطبین هدف شما خواهد بود.
    • تصاویر متحرک باعث جلب توجه کاربران و تبدیل آن‌ها به مشتری می‌شوند. برخی از نمونه‌ها به سادگی می‌توانند باعث رشد فروش شما شوند.
    • گیف اینستاگرام بهترین گزینه برای تولید یک محتوای بصری جذاب و پرجنب‌وجوش است که برای جنبه‌های مختلف کسب‌وکار شما از جلب توجه گرفته تا فراخوان اقدام برای عمل کاربرد دارند.
    • آیا شما هم از طرفداران گیف‌های اینستاگرام هستید؟ به نظر شما تأثیرگذاری این استیکرهای متحرک چقدر است؟ شما تا چه اندازه این گیف‌ها در حساب اینستاگرام خود استفاده می‌کنید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

    منابع:

    howtogeek

    taplink

    elyssamcgregor

    tailwindapp

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.