تبلیغ شال در اینستاگرام؛ از روش‌ها تا ایده‌ها

تبلیغ شال در اینستاگرام؛ از روش‌ها تا ایده‌ها

از آن‌جایی که میل به خرید انواع شال و روسری از بستر اینترنت افزایش پیدا کرده است، پس تبلیغ شال در اینستاگرام می‌تواند به رونق کسب‌وکارهایی که در این زمینه...

سهیلا سلحشور

نوسته شده در آذر ۲۲, ۱۴۰۱

اشتراک گذاری:

تبلیغ شال در اینستاگرام

از آن‌جایی که میل به خرید انواع شال و روسری از بستر اینترنت افزایش پیدا کرده است، پس تبلیغ شال در اینستاگرام می‌تواند به رونق کسب‌وکارهایی که در این زمینه مشغول هستند، کمک زیادی بکند. اینستاگرام یک پلتفرم محتوا محور است، پس فروش شال و روسری با ترفندهای مختلف می‌تواند به یک شغل سودآور تبدیل شود. اغلب مردم به دلیل تنوع رنگ‌ها و طرح‌ها و البته تنوع قیمت‌ها تمایل بیشتری به خرید از اینستاگرام نسبت به خرید حضوری شال و روسری دارند. پس باید دقیقاً جایی که مشتری منتظر شماست، حضور خود را پر رنگ‌تر و قدرتمندانه‌تر نشان دهید.

چرا تبلیغ شال در اینستاگرام مهم است؟

یکی دیگر از ترفندهای تبلیغ شال در اینستاگرام این است که برای کسانی که برای بار اول از شما خرید می‌کنند، یک هدیه در نظر بگیرید. این هدیه می‌تواند شامل چند درصد تخفیف، ارسال رایگان سفارش یا بهره‌مندی از یک اشانتیون به همراه محصول باشد.

کمپین‌های مشارکتی همراه با هدیه

از دنبال‌کنندگان خود بخواهید که با محصولات شما عکس بگیرند و برای شما ارسال کنند. در این شرایط می‌توانید از بین فرستندگان تصاویر چند نفر را به قید قرعه انتخاب کنید و برای برندگان جوایزی را در نظر بگیرید.

تخفیفات آخر فصل

از دیگر ایده‌های مناسب برای تبلیغ شال در اینستاگرام فروش محصولات با قیمت‌های تخفیفی در آخر هر فصل است. برای مثال با شروع فصل زمستان و سرما می‌توانید تخفیف‌های ویژه‌ای برای شال‌های تابستانه خود داشته باشید. با این کار حتی اگر افراد از شما خرید نکنند، اما کنجکاوی آن‌ها باعث می‌شود که شما را فالو کنند.

ایده تبلیغ شال در استوری

برای تبلیغ شال در اینستاگرام از طریق استوری روش‌های متعددی وجود دارند که البته خلاقیت در این کار حرف اول را می زند. قبل از هر چیزی بگوییم که تصاویر یا ویدئوهایی که برای تبلیغ در استوری در نظر می‌گیرید باید بسیار باکیفیت و نزدیک به واقعیت باشند تا بتوانید اعتماد کاربران را به خوبی جلب کنید. در ادامه نیز به معرفی چند ایده جذاب برای تبلیغ شال در اینستاگرام می‌پردازیم.

کمک به طراحی استایل

یکی از کارهایی که می‌توانید انجام دهید این است که به مشتریان کمک کنید که شال و روسری خود را با رنگ‌ها و لباس‌های مختلف ست کنند. شما می‌توانید به صورت اختصاصی برای هر مدل محصول خود یک استایل منحصربه‌فرد ایجاد کنید. در این صورت کاربر بیشتر ترغیب به خرید از شما می‌شود.

عکاسی متفاوت

متفاوت بودن همیشه در اینستاگرام جواب می‌دهد. حتی اگر در مورد فروش یک شال باشد. سعی کنید از خلاقیت زیاد در عکاسی از محصولات خود استفاده کنید. متمایز بودن باعث جذابیت شما در نگاه مخاطب می‌شود.

ایده‌های بستن شال

ایده‌های بستن شال

شما می‌توانید انواع ایده‌های بستن شال و روسری را در استوری با مخاطبین خود به اشتراک بگذارید. با این کار نشان می‌دهید که مخاطب شما چقدر برای شما مهم است و این حس را به خوبی به وی منتقل می‌کنید.

ایده‌های بستن شال، عکاسی متفاوت از محصول و کمک به طراحی استایل از جمله ایده‌های فروش شال در استوری اینستاگرام محسوب می‌شوند.

طرح‌های فروش ویژه

از دیگر ایده‌های تبلیغ شال در اینستاگرام این است که برای برخی کارها تخفیف قائل شوید. برای مثال محصولاتی که تنها یکی از آن‌ها باقی مانده است یا محصولی که مدت‌هاست به فروش نرسیده است، بهترین گزینه‌ها برای طرح‌های فروش ویژه هستند.

نتیجه‌گیری

  • تبلیغ در اینستاگرام مزایای مختلفی از جمله فروش بالا، نرخ بازگشت سرمایه بیشتر و شناخته شدن برند را در پی دارد.
  • برای تبلیغ شال در اینستاگرام می‌توانید از روش‌های مختلف مثل تبلیغات بنری، تبلیغات ویدئویی و تبلیغ در استوری استفاده کنید.
  • تبلیغات آنباکسینگ، تبادلات، حضور در فروشگاه و سلف ویدئو از جمله شیوه‌های تبلیغی فروش شال در اینستاگرام هستند.
  • اینفلوئنسرها، بلاگرها و پیج‌های عمومی انتخاب خوبی برای تبلیغ شال در اینستاگرام هستند.

پرسش‌های پرتکرار

سهیلا سلحشور

نوسته شده در آذر ۲۲, ۱۴۰۱

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

در این مطلب بخوانید:

Table of Contents

آخرین مطالب