۰ تا ۱۰۰ پیدا کردن موضوع برای اینستاگرام و تولید محتوا

۰ تا ۱۰۰ پیدا کردن موضوع برای اینستاگرام و تولید محتوا

اینستاگرام یکی از برنامه‌هایی است که به‌محض ساخت و ارائه توانست محبوبیت بسیار بالایی پیدا کند. پیداکردن موضوع برای اشتراک‌گذاری در این برنامه کمی حساس است. قطعاً شما نیز از...

جواد محمدی

نوسته شده در مرداد ۱۲, ۱۴۰۱

اشتراک گذاری:

رفتار خرید

اینستاگرام یکی از برنامه‌هایی است که به‌محض ساخت و ارائه توانست محبوبیت بسیار بالایی پیدا کند. پیداکردن موضوع برای اشتراک‌گذاری در این برنامه کمی حساس است. قطعاً شما نیز از آن دسته افرادی هستید که هر روز صبح به‌محض بیدارشدن از خواب اینستاگرام خود را چک می‌کنید. جذابیت و قابلیت‌های بسیار متنوع این برنامه توانسته است تا مخاطبان را به میزان زیادی درگیر خود کند.

به همین دلیل است که اغلب کسب‌وکارها نیز برای گسترش فروش و افزایش درآمد خود، در این برنامه پیج دارند. آن‌ها با معرفی فروشگاه خود از طریق اینستاگرام، می‌توانند روزبه‌روز بر تعداد مشتریان خود بیفزایند.

این کار سبب می‌شود که کسب‌وکارهای مختلف به مردم معرفی شود و آن‌ها از طریق سایت فروش اینترنتی از این فروشگاه‌ها خرید نمایند. همین عوامل این برنامه را بسیار پررونق کرده است. اما مهم‌ترین نکته در جلب‌توجه کاربران، تولید محتوای مناسب است. هر فردی که در اینستاگرام پیج پابلیک دارد و از این طریق درآمد کسب می‌کند، باید برای افزایش فالوورها همچنین حفظ آن‌ها محتوای مناسبی تولید کند.

پست و استوری‌های چنین پیج‌هایی باید فکر شده و مناسب باشند تا مخاطبان پبج ریزش نکند. در خصوص تولید محتوا هرگز نباید از سایر پیج‌ها کپی‌برداری کنید و سعی کنید محتوایی مشابه آن‌ها بسازید. هرچقدر خلاقیت و نوآوری افراد در ارائه محتوا برای پیدا کردن موضوع بیشتر باشد، قطعاً مخاطبان نیز علاقه بیشتری به دنبال‌کردن آن‌ها پیدا می‌کنند.

آپلود پست جدید با طراحی یک ویدئو حرفه‌ای

هرگز در تولید پست‌ها نباید تنها به تصاویر بسنده کنید. قطعاً شما برای ساختن یک ویدئو باید زحمت زیادی بکشید. این کار در قیاس با عکاسی زحمت بسیار بیشتری دارد. پست کردن ویدئو می‌تواند ایده‌های نابی برای پیدا کردن موضوع جدید جهت ارائه به شما بدهد. شما برای تولید ویدئو باید مهارت کافی داشته باشید و خلاق‌تر عمل کنید.

اگر در این خصوص تجربه چندانی ندارید، می‌توانید از افرادی که در حوزه ادیت ویدئو فعالیت دارند، استفاده کنید. هر یک از ویدئوهای شما باید ۶۰ ثانیه باشند تا بتوانید آن‌ها را آپلود کنید. این موضوع نکته مهمی است که بتوانید ظرف ۵ یا ۱۰ دقیقه کلیه چیزی‌هایی که مدنظر دارید را در ویدئو قرار دهید.

البته در ویدئو بهتر از عکس می‌توان منظور خود را به مخاطب القا کرد. اما از این موضوع نیز نباید چشم‌پوشی کرد که عکس در قیاس با فیلم، بازدید بیشتری می‌گیرد. زیرا عکس‌ها از مخاطبان زمان کمتری می‌گیرند و سریع‌تر منظور خود را می‌رسانند. می‌توانید برای بالابردن بازدید خود و ایجاد تنوع در پست‌ها هرازگاهی ویدئوهای فان و جذابی تهیه کنید و با مخاطبان به اشتراک بگذارید. اما حواستان باشد که ارائه محتوای ویدئویی باید کمتر از محتوای تصویری باشد.

جمع‌بندی

پیدا کردن موضوع برای تولید محتوا در اینستاگرام کار آسانی نیست. زیرا تعداد افرادی که در حوزه‌‌های مختلف در این برنامه فعالیت دارند، بسیار زیاد است. به همین منظور شما کار سختی پیش‌رو دارید. زیرا باید سعی کنید چیز منحصربه‌فردی برای ارائه داشته باشید تا مخاطبان به پیج شما جذب شوند.

از طرفی، بهتر است سعی کنید مهارت‌های گوناگون مانند عکاسی یا ادیت ویدئو را یاد بگیرید. این کار به شما کمک می‌کند تا محتوای بیشتر و بهتری تولید کنید. نکته دیگری که هنگام انتشار پست‌های اینستاگرامی باید در نظر بگیرید، زمان انتشار آن‌هاست. سعی کنید پست‌های خود را در ساعت‌هایی منتشر کنید که مخاطبان بیشتری در اینستاگرام حضور دارند تا مطالب شما بیشتر دیده شود. شناخت مخاطب مهم‌ترین نکته در پیدا کردن موضوع برای اینستاگرام است.

منبع

business.instagram

جواد محمدی

نوسته شده در مرداد ۱۲, ۱۴۰۱

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

در این مطلب بخوانید:

Table of Contents

آخرین مطالب