آموزش آپلود عکس های چندتایی اینستاگرام و حذف یکی از آن‌ها

آموزش آپلود عکس های چندتایی اینستاگرام و حذف یکی از آن‌ها

تمام افرادی که اکانت اینستاگرام دارند با عکس های چندتایی اینستاگرام یا تصاویر آلبومی آن برخورد داشته‌اند. باید بدانید که با استفاده از این قابلیت اینستاگرام که به آن (Carousel)...

امیر یارائی

نوسته شده در تیر ۳۱, ۱۴۰۱

اشتراک گذاری:

عکس های چندتایی اینستاگرام چیست

تمام افرادی که اکانت اینستاگرام دارند با عکس های چندتایی اینستاگرام یا تصاویر آلبومی آن برخورد داشته‌اند. باید بدانید که با استفاده از این قابلیت اینستاگرام که به آن (Carousel) نیز گفته می‌شود، می‌توانید ۱۰ عکس یا ویدیو متفاوت را در یک پست منتشر کنید. افراد ممکن است به دلایل متفاوتی اقدام به انجام این کار کنند و از مزایای آن بهره‌مند شوند. اما توجه به برخی نکات می‌تواند باعث شود تا آن‌ها کارهای خود را در اینستاگرام در زمان تولید، انتشار و ادیت عکس های چندتایی اینستاگرام به شکلی بهتر و صحیح‌تر انجام دهند. در این مطلب از پادرو قصد داریم در خصوص پست‌های کاروسل یا چندتایی اینستاگرام نکاتی را بیان کنیم. تا انتها با ما همراه باشید.

عکس های چندتایی اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام برای منسجم و بهتر شدن محتوای خود اقدام به ایجاد تغییرات و اضافه کردن امکانات متفاوت به صورت مداوم کرده است. یکی از قابلیت‌هایی که پس از مدتی به اینستاگرام اضافه شد، قابلیت پست آلبومی بود. در این نوع پست‌ها می‌توان تا ۱۰ عکس یا ویدیو را در یک پست منتشر کرد.

منابع

shotkit

setapp

امیر یارائی

نوسته شده در تیر ۳۱, ۱۴۰۱

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

در این مطلب بخوانید:

Table of Contents

آخرین مطالب