ریپست اینستاگرام را با ۴ روش فوق‌العاده راحت انجام دهید

ریپست اینستاگرام را با ۴ روش فوق‌العاده راحت انجام دهید

یکی از بهترین جنبه‌های رسانه‌های اجتماعی مختلف، خصوصاً اینستاگرام این است که می‌توانیم محتوایی خاص را با سایر کاربران به اشتراک بگذاریم. چنین حالتی که به بازنشر یا ریپست اینستاگرام...

سهیلا سلحشور

نوسته شده در خرداد ۱۰, ۱۴۰۱

اشتراک گذاری:

ریپست اینستاگرام با 4 روش فوق‌العاده

یکی از بهترین جنبه‌های رسانه‌های اجتماعی مختلف، خصوصاً اینستاگرام این است که می‌توانیم محتوایی خاص را با سایر کاربران به اشتراک بگذاریم. چنین حالتی که به بازنشر یا ریپست اینستاگرام (Repost instagram) شهرت دارد، به پست مجدد یک پست به اشتراک گذاشته شده توسط دیگران گفته می‌شود. آنچه در ادامه قرار است به بررسی آن بپردازیم، تعریف دقیق ریپست اینستاگرام و معرفی روش‌های مختلف ریپست کردن است. حتی قرار است نشان دهیم که چرا ریپست کردن مهم است.

اگرچه ارسال مجدد یک پست شاید کاری ساده به‌ نظر برسد، اما نحوه یادگیری آن می‌تواند کلید ارتقای استراتژی بازاریابی شما در این پلتفرم محسوب شود. پس به هیچ عنوان نباید از این استراتژی به ظاهر ساده، اما کارآمد چشم‌پوشی کنید. در اینجا قرار است بهترین روش‌ها و نکات مهم در مورد بازنشر یک محتوا در اینستاگرام را با شما به اشتراک بگذاریم.

ریپست اینستاگرام چیست؟

اصطلاح ریپست اینستاگرام (Repost instagram) همان‌طور که گفتیم به بازنشر یک پست برمی‌گردد. به عبارتی شما ممکن است در بعضی مواقع از پست یک کاربر یا پیجی دیگر خوشتان بیاید و در چنین شرایطی بخواهید این پست را با سایر دنبال‌کنندگان خود نیز به اشتراک بگذارید. برای مثال قصد دارید از محتوایی ویروسی که مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است، نهایت استفاده را ببرید.

این حالت بازنشر محتوا به ریپست کردن شهرت دارد. همین جنبه کاربردی در دیگر شبکه‌های اجتماعی هم نام مختص به خود را دارد. برای مثال اگر از کاربران توییتر باشید، حتماً به خوبی می‌دانید که بازنشر پست دیگر کاربران توییتر به معنای ریتوییت است.

بر اساس تحقیقات انجام شده توسط یک شرکت بازاریابی، نسل‌های مختلف به انجام تحقیق در قالب فضای اینستاگرام اعتماد زیادی دارند. به همین علت محتوای تولید شده توسط سایر کاربران این رسانه اجتماعی، می‌تواند تأثیر خوبی در رشد برندها داشته باشد. ریپست اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد که محتوایی با عملکرد و بازدهی بالا را بردارید و در اکانت شخصی خود منتشر کنید. در واقع پستی که شما قرار است با دنبال‌کنندگان خود به اشتراک بگذارید، باید بتواند مخاطبین هدف شما را به خوبی درگیر کند و منجر به ایجاد تعامل در آن‌ها شود.

در این حالت شما یک کار دوسر برد را انجام داده‌اید. هم از یک محتوای ارزشمند به نفع پیج خود استفاده کرده‌اید و هم به بیشتر دیده‌شدن این محتوای ویروسی کمک کرده‌اید. این را در نظر داشته باشید که شما برای تولید این پست ارزشمند انرژی صرف نکرده‌اید، اما به خوبی در مزایای آن شریک هستید. از طرفی اگر محتوای مورد نظر با فعالیت شما در اکانتتان همخوانی زیادی داشته باشد، می‌تواند منجر به افزایش اعتماد کاربران به شما و بالا رفتن اعتبارتان نزد آن‌ها شود.

ریپست اینستاگرام (Repost instagram) به پیج شما اعتبار می‌دهد و باعث دیده شدن هرچه بیشتر پست مورد نظر می‌شود. به همین دلیل این ویژگی یک بازی دوسر برد است.

جمع‌بندی

  • اینستاگرام به عنوان یکی از قدرتمندترین پلتفرم‌های رسانه اجتماعی نقش زیادی در تولید محتواهای ارزشمند خصوصاً برای برندها و کسب‌وکارهای مختلف دارد.
  • تولید محتوای باکیفیت به صورت مداوم در این فضا برای مشاهده نتایج مؤثر می‌تواند هزینه‌بردار شود. به همین علت ریپست اینستاگرام به عنوان یک گزینه قدرتمند برای بازاریابی برندها محسوب می‌شود.
  • برخلاف بسیاری از شبکه‌های اجتماعی دیگر، اینستاگرام برای بازنشر محتوا ابزار خاصی را در اختیار مخاطبین قرار نمی‌دهد. اما ابزارهایی برای ارسال مجدد محتواهای پرطرفدار در این فضا وجود دارد.
  • از جمله روش‌های مؤثر در بازنشر محتوا در اینستاگرام، گرفتن اسکرین‌شات و استفاده از برنامه‌هایی مثل (Repost: For Instagram)، (Reposta) و (DownloadGra) خواهند بود.
  • شما از چه برنامه‌ها یا روش‌های دیگری برای ریپست اینستاگرام استفاده می‌کنید؟

پرسش‌های پرتکرار

منابع:

buffer

hubspot

socialsensei

سهیلا سلحشور

نوسته شده در خرداد ۱۰, ۱۴۰۱

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

در این مطلب بخوانید:

Table of Contents

آخرین مطالب