آموزش کامل تنظیمات اینستاگرام برای پیج فروشگاهی

آموزش کامل تنظیمات اینستاگرام برای پیج فروشگاهی

نرم افزار اینستاگرام امروز حق دارد مدعی تسخیر جهان باشد، نه تنها جهان مجازی بلکه در واقعیت نیز به یک پدیده تاثیرگذار تبدیل شده است. یکی از ویژگی‌های مهم این...

بابک سرانی

نوسته شده در دی ۱۸, ۱۴۰۰

اشتراک گذاری:

تنظیمات اینستاگرام

نرم افزار اینستاگرام امروز حق دارد مدعی تسخیر جهان باشد، نه تنها جهان مجازی بلکه در واقعیت نیز به یک پدیده تاثیرگذار تبدیل شده است. یکی از ویژگی‌های مهم این نرم افزار برای صاحبان کسب و کار، پیج فروشگاهی است، در این مقاله با شما از  آموزش کامل تنظیمات اینستاگرام برای پیج فروشگاهی خواهیم گفت.

آیا درباره تنظیمات اینستاگرام برای بیزینس اطلاعات کامل دارید؟ آیا به صورت کاربردی در این حوزه آموزش دیده‌اید؟

آموزش اینستاگرام برای کسانی که تازه وارد این حوزه شده‌اند بسیار حیاتی است، لازم است که با بخش تنظیمات استوری اینستاگرام و تنظیمات دایرکت اینستاگرام آشنا باشیم. از طرفی در خصوص حریم خصوصی در اینستاگرام باید به روزترین اطلاعات را داشته و با بخش تنظیمات اینستاگرام در آپدیت جدید کاملا آشنا و مشرف بر امکاناتش باشیم.

اینستاگرام نیز مثل دیگر نرم‌افزارها، بخشی به نام Settings دارد. در بخش تنظیمات اینستاگرام، می‌توانید نحوه‌ عملکرد بخش‌های مختلف اپلیکیشن را مدیریت کنید. همچنین می‌توانید نحوه‌ی ورود و خروج خود به اپلیکیشن را تنظیم کنید.

برای ورود به بخش تنظیمات اینستاگرام، کافی است از گزینه‌های پایین صفحه، وارد پروفایل شخصی خودتان شوید و سپس آیکن سه نقطه (در گوشی‌های اندرویدی) یا آیکون چرخ دهنده (در آیفون و ویندوز) انتخاب کنید.

بابک سرانی

نوسته شده در دی ۱۸, ۱۴۰۰

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

در این مطلب بخوانید:

Table of Contents

آخرین مطالب