نحوه درست آنفالو در اینستاگرام برای جلوگیری از بلاک شدن

0

فالو و آنفالو در اینستاگرام یکی از مهم‌ترین کارهایی است که می‌تواند تعداد زیادی فالوور برای شما به ارمغان بیاورد. بااین‌حال، اگر اطلاعات کافی درباره نحوه درست فالو کردن در اینستاگرام  نداشته باید، ممکن است چندین بار به‌صورت پی‌درپی فالو و آنفالو کنید. در این شرایط، اینستاگرام پیج شما را بلاک می‌کند و شاید تا مدت‌ها نتوانید از پیج خود استفاده کنید. به همین دلیل هم باید تمام تلاش خود را کنید تا از این مشکل جلوگیری نمایید. ما در این مقاله، برای شما توضیح می‌دهیم که بهترین روش‌های فالو و آنفالو کردن چگونه است.

مطمئنا همه شما می‌دانید که اینستاگرام یکی از بهترین و محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در سراسر جهان شناخته می‌شود. به همین دلیل هم خیلی از افراد برای فروش محصولات خود و رسیدن به موفقیت، به سراغ این اپلیکیشن می‌روند. بااین‌حال، استفاده درست از این برنامه تأثیر زیادی در موفقیت این‌گونه افراد دارد.

یکی از بهترین روش‌هایی که می‌توانید با استفاده از آن به تعداد زیادی فالوور برسید، فالو و آنفالو کردن است. بدین صورت که باید اول پیج‌های مشابه پیج کاری خود را پیدا کرده و سپس افرادی که پست‌های آن پیج را لایک کرده‌اند، فالو کنید. بااین‌حال، این روند تنها به این کارها محدود نمی‌شود و برای موفقیت، باید به نکات زیادی توجه داشته باشید. در اینجا تمام نکاتی که باید برای آنفالو در اینستاگرام یاد بگیرید را توضیح می‌دهیم.

محدودیت‌های جدید اینستاگرام برای آنفالو کردن

در اینستاگرام محدودیت‌های بسیار زیادی وجود دارد. به همین دلیل هم ما در اینجا برای شما توضیح می‌دهیم  که محدودیت‌های آنفالو کردن در اینستاگرام چیست و باید برای این کار، به چه فاکتورهایی توجه کنید. بر اساس اطلاعاتی که مالک اینستاگرام منتشر کرده، این اپلیکیشن محدودیت‌های زیادی در نظر گرفته است. این محدودیت‌ها برای این منظور به وجود آمده‌اند تا افراد فعالیت‌های ربات‌گونه در این شبکه انجام ندهند.

همان‌طورکه گفتیم، رعایت نکردن این محدودیت‌ها باعث می‌شود که پیج شما با مشکلات زیادی مواجه شود. در این بخش می‌توانید اطلاعات کاملی درباره محدودیت‌های آنفالو در اینستاگرام را به دست بیاورید.

محدودیت‌های فالو و آنفالو

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که درباره آنفالو در اینستاگرام باید بدانید، این است که برای فالو و آنفالو کردن، محدودیت‌های خاصی وجود دارد. شما به عنوان یک کاربر نمی‌توانید به‌صورت همزمان چندین نفر را پی‌درپی فالو و یا آنفالو کنید. به‌طورکلی، به نظر می‌رسد که در هر یک ساعت،‌ نهایتا می‌توانید 10 نفر را فالو و یا آنفالو کنید. بر این اساس، روزانه می‌توانید نهایتاً 200 بار این فرایند را تکرار کنید. اگر تعداد فالو و آنفالو کردن شما بیشتر از این مقدار شود، مطمئنا پیج شما با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد.

البته همه این اعداد و ارقام حدودی هستند و ممکن است از پیجی تا پیج دیگر با هم متفاوت باشند. به همین دلیل هم بهتر است همه این اطلاعات را بر اساس تجربیات خود به دست بیاورید. در شرایط معمولی، اگر تعداد فالو کردن در اینستاگرام شما از حد خاصی تجاوز کند، تا 24 ساعت صفحه شما غیرفعال می‌شود. باید به این موضوع توجه کنید که بعد از انجام مراحل خاصی، می‌توانید مجددا به صفحه خود دسترسی داشته باشید.

آنفالو در اینستاگرام

محدودیت‌های لایک کردن

یکی دیگر از موضوعات مهمی که در کنار فالو و آنفالو در اینستاگرام باید بدانید، محدودیت‌های مربوط به لایک کردن در این برنامه هستند. شاید برای شما جالب باشد که اینستاگرام محدودیت‌هایی را هم برای لایک کردن در نظر گرفته است و شما نمی‌توانید پست‌های بسیار زیادی را به‌صورت پی‌درپی لایک کنید.

به‌طورکلی، نهایت تعداد پست‌هایی که می‌توانید در طول یک ساعت لایک کنید، به 300 پست می‌رسند. در نتیجه، در طول یک روز نهایتا می‌توانید تعداد 7000 پست لایک کنید. بااین‌حال، باز هم بهتر است این همه پست را در طول یک روز لایک نکنید تا هیچ ریسکی پیج اینستاگرام شما را تهدید نکند.

بیشتر بخوانید: نصب مجدد اینستاگرام

محدودیت‌های کامنت گذاشتن

فاکتور دیگری که در کنار آنفالو کردن در اینستاگرام باید حتما مد نظر قرار دهید، نحوه و میزان کامنت گذاشتن است. کل تعداد کامنتی که می‌توانید در طول روز بگذارید، 500 عدد کامنت است و این تعداد کامنت گذاشتن، مشکلی برای شما به وجود نمی‌آورد.

محدودیت‌های تعداد هشتگ

علاده موارد قبلی، شما باید حواس خود را به تعداد هشتگ‌هایی که در زیر هر پست می‌گذارید را هم خیلی جمع کنید. برای مثال، نهایتا زیر هر پست می‌توانید 30 عدد هستگ قرار دهید و بیشتر از این تعداد هشتگ گذاشتن، باعث می‌شود که اینستاگرام پیج شما را بلاک کند.

نکته بسیار مهمی که درباره این موضوع در کنار آنفالو در اینستاگرام باید بدانید، این است که باید از هشتگ‌های هدفمندی استفاده کنید. این بدان معنی است که هشتگ‌های بی‌معنی به هیچ عنوان نمی‌توانند به رشد پیج شما کمک کنند. پس استفاده از هشتگ‌های هدفمند و باکیفیت، مهم‌ترین چیزی است که باید در هشتگ‌گذاری به آن توجه کنید.

محدودیت‌های بیو در اینستاگرام

در نهایت، آخرین  محدودیتی که اینستاگرام برای کاربران خود در نظر گرفته، تعداد کاراکترهای بکار رفت در بیو است. کل کلماتی که می‌توانید در بیو اینستاگرام خود بگذارید، نهایتا 150 تعداد کاراکتر است. به همین دلیل هم مجبور هستید که از یک جمله کوتاه‌تر استفاده کنید.

اگر به‌صورت پی‌درپی فالو و آنفالو کنیم، چه می‌شود؟

احتمالا تاکنون هم متوجه شده‌اید که فالو و آنفالو در اینستاگرم به‌صورت پی‌درپی تا چه حد می‌تواند روی پیج شما اثر منفی بگذارد. این امر باعث می‌شود که در ابتدا، نتوانید به مدت 24 ساعت از پیج خود استفاده کنید. بعد از گذشت این بازه زمانی، ممکن است پیج شما برای همیشه غیرفعال شود. البته خیلی مواقع هم اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد که بعد از گذشت یک روز، مجددا به صفحه خود وارد شوید.

نحوه درست آنفالو کردن در اینستاگرام

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث می‌شود پیج اینستاگرام شما بلاک شود، این است که با فالو و آنفالو در اینستاگرام به‌صورت پی‌درپی، صفحه شما به‌عنوان ربات در نظر گرفته می‌شود. علاوه بر این، آنفالو کردن افرادی که هیچ تعاملی با آن‌ها ندارید، باعث می‌شود اینستاگرام به صفحه شما شک کند.

همان‌طورکه پیش از این نیز گفتیم، بهترین روش برای فالو کردن درست در اینستاگرام، این است که روزانه نهایتا 200 نفر را فالو کنید. البته این روش فالو کردن در اینستاگرام هم باید به‌گونه‌ای باشد همه افراد را در مدت‌زمان سریعی فالو نکنید. بدین صورت که هر یک ساعت، نهایتا 10 نفر را فالو کنید. این امر به شما کمک می‌کند که اینستاگرام پیج شما را بلاک نکند و به رشد آن کمک می‌کند.

 دلیل فالو و آنفالو اینستاگرام چیست؟

وقتی درباره فالو و آنفالو در اینستاگرام صحبت می‌کنیم، برخی از افراد می‌پرسند که اصلا چرا باید از این روش استفاده کنیم؟ برای پاسخ، باید بگوییم که فالو و آنفالو کردن در اینستاگرام آیفون و یا اندروید، برای مواقعی مورداستفاده قرار می‌گیرد که بخواهید پیج خود را راه‌اندازی کنید و تعدادی فالوور در ابتدا به دست بیاورید. روش  فالو و یا آنفالو کردن در اینستاگرام آیفون و یا حتی اندروید کاملا یکسان است.

نکته جالب‌توجه درباره فالو و آنفالو در اینستاگرام که باعث افزایش محبوبیت از این روش شده، این است که به شما کمک می‌کند تا موقع راه‌اندازی پیج، به فالوورهای واقعی و ارگانیک دست پیدا کنید؛ درحالی‌که برخی از افراد به سمت خرید فالوور فیک می‌روند. در نتیجه این امر، باز هم ممکن است پیج آن‌ها قفل شود؛ زیرا حتی با خرید فالوور فیک، آن‌ها هیچ تعاملی با شما نخواهند داشت و اینستاگرام متوجه می‌شود که یک جایی از کار، درست نیست.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    نکته بسیار مهمی که درباره فالو و آنفالو کردن در اینستاگرام باید بدانید، این است که تا حد امکان از انجام این کار به‌صورت هیجانی بپرهیزید. به خصوص اگر به‌تازگی پیج اینستاگرام خود را راه‌اندازی کرده باشید و فالوورهای زیادی نداشته باشید، اینستاگرام بیشتر روی شما حساس می‌شود.

    دلیل این موضوع هم این است که شما به‌تازگی پیج خود را راه‌اندازی کرده‌اید و تاکنون با افراد خیلی تعامل نداشته‌اید. در نتیجه، Instagram تشخیص می‌دهد که شما در مدت زمان خیلی کوتاهی است که راه‌اندازی شده و احتمال این‌که پیج شما را با سرعت بیشتری بلاک کند، خیلی بیشتر از سایر پیج‌های قدیمی‌تر است.

    آیا فرایند فالو و آنفالو به رشد پیج کمک می‌کند؟

    سوالی که ممکن است برای خیلی از افراد پیش بیاید، این است که آیا واقعاً فالو و آنفالو کردن در اینستاگرام باعث رشد پیج می‌شود؟ برای پاسخ به این افراد باید بگوییم که این روش بیشتر برای پیج‌هایی مناسب است که به‌تازگی راه‌اندازی شده‌اند و هیچ‌گونه فالور زیادی ندارند. با استفاده از این روش، صاحبان پیج‌های کوچک می‌توانند به تعداد محدودی فالوور ارگانیک و واقعی در ابتدا دست پیدا کنند.

    آنفالو در اینستاگرام

    بااین‌حال، مهم‌ترین موضوعی که برای فالو و آنفالو در اینستاگرام باید مد نظر قرار دهید، این است که با فالوورها و فالووینگ‌های خود ارتباط و تعامل درستی داشته باشید. زیرا در صورت نداشتن تعامل با این افراد، اینستاگرام شما را ربات تشخیص می‌دهد و احتمال بلاک شدن پیج شما بسیار بیشتر است.

    فالو و آنفالو برای کسب دنبال کننده

    درحالی‌که خیلی از افراد اعتقاد دارند که فالو و آنفالو کردن در اینستاگرام می‌تواند به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین روش‌ها برای رسیدن به فالوور در نظر گرفته شود، اما باید بدانید که فالو و آنفالو کردن سریع در اینستاگرام می‌تواند یکی از مهم‌ترین مشکلات برای صفحه‌های تازه تاسیس باشد.

    به همین دلیل هم اگر به تعداد فالوور محدودی در ابتدای راه‌اندازی پیج خود دست پیدا کردید، بهتر است دیگر از این روش برای کسب فالوور استفاده نکنید. دلیل این موضوع هم این است که وقتی شما صفحه‌ای را در اینستاگرام فالو می‌کنید، در واقع به این معنی است که به محتوا و چیزهایی که در صفحه خود می‌گذارد، علاقه دارید.

    از سوی دیگر، با آنفالو کردن در مدت‌زمان سریع به اینستاگرام نشان می‌دهید که دیگر به آن صفحه علاقه ندارید. طبیعتا وقتی این فرایند در اینستاگرام با سرعت خیلی بالایی انجام شود، نه‌تنها به کسب فالوور برای شما نمی‌انجامد، بلکه باعث می‌شود که پیج خود را برای همیشه از دست بدهید.

    ازاین‌رو، پس از رسیدن به تعداد دنبال کننده محدودی در Instagram، بهتر است از روش‌های دیگری برای افزایش فالوور‌های خود استفاده کنید. برخی از بهترین روش‌هایی که می‌توانید برای کسب فالوور‌های بیشتر از آن‌ها استفاده کنید، شامل مواردی مانند تبلیغات، تولید محتوای باکیفیت و تعامل مناسب با مخاطبان است.

    در پایان اگر صاحب فروشگاه آنلاین هستید، استفاده از فروشگاه ساز رایگان پادروشاپ می‌تواند یک راهکار کاربردی باشد. پلتفرم هوشمند پادروشاپ به کسب‌وکارهای کوچک، متوسط و بزرگ کمک می‌کند تا بتوانند به راحتی سفارش مشتریان را ثبت و آن‌ها را ارسال کنند و برآورد دقیقی از هزینه مرسوله پستی داشته باشند تا کمترین هزینه پستی را متحمل شوند. با ثبت فروشگاه آنلاین خود در پادروشاپ می‌توانید به امکاناتی مثل ارسال پیامک به مشتریان، ساخت کد تخفیف، درگاه پرداخت، ارسال سفارشات و… دسترسی داشته باشید. همچنین برای ارسال بسته‌ها نیازی به مراجعه حضوری به شرکت‌های پستی را ندارید و بسته‌های شما توسط مامور پادروشاپ از محل موردنظر شما جمع‌آوری می‌شود.

    افزایش فروش در اینستاگرام

    سخن نهایی

    ما در این مقاله، اطلاعات کاملی درباره روش‌های مختلف فالو و آنفالو در اینستاگرام در اختیار شما قرار دادیم. پس اگر شما هم می‌خواهید بدانید که بهترین روش آنفالو کردن در Instagram چیست و باید چگونه انفالو کنیم که بلاک نشویم، بادقت به نوشته‌های گفته شده در این مقاله توجه کنید.

    رعایت این نکات نه‌تنها می‌تواند تعداد فالوور‌های شما را تا حد زیادی بالا ببرد، بلکه به شما این امکان را می‌دهد که با مخاطبان خود تعامل سازنده داشته باشید و از این روش برای کسب درآمد از اینستاگرام استفاده کنید. امیدواریم اطلاعاتی که در این مقاله برای شما توضیح دادیم، برایتان مفید واقع شده باشند. درصورتی‌که هرگونه سوالی درباره هر یک از موارد ذکر شده درباره فالو و آنفالو کردن در اینستاگرام دارید، می‌توانید در قسمت نظرات از ما بپرسید.

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.