بالا بردن تعامل با استوری اینستاگرام با ۱۰ ترفند کاربردی

بالا بردن تعامل با استوری اینستاگرام با ۱۰ ترفند کاربردی

این روزها بسیاری از افراد و فروشگاه‌ها از شبکه اجتماعی اینستاگرام برای خود یا فروش محصولات و خدمات متنوع استفاده می‌کنند. در این شبکه اجتماعی امکانات متعددی وجود دارد که...

وحیده امینی

نوسته شده در اسفند ۹, ۱۴۰۰

اشتراک گذاری:

بالا بردن تعامل استوری

این روزها بسیاری از افراد و فروشگاه‌ها از شبکه اجتماعی اینستاگرام برای خود یا فروش محصولات و خدمات متنوع استفاده می‌کنند. در این شبکه اجتماعی امکانات متعددی وجود دارد که می‌تواند به تعامل بیشتر مخاطبان منجر شده و فروش بیشتری را هم برای یک کسب و کار به همراه داشته باشد.

بالا بردن تعامل با استوری یکی از اهدافی است که فروشگاه‌های اینترنتی همواره برای بالا بردن تعامل با مشتریان خود دنبال کرده‌اند. در این زمینه استوری اینستاگرام راهی عالی برای ایجاد تعامل با مخاطب‌ها است. بررسی‌ها در این زمینه نشان می‌دهد که در اواخر سال ۲۰۱۷، بیش از ۳۰۰ میلیون نفر در روز به تماشای استوری پیج‌های مختلف اینستاگرام پرداخته‌اند. این آمار حدودا دو برابر شبکه اجتماعی اسنپ چت است.

افزایش بازدید اینستاگرام به دنبال بالا بردن تعامل با استوری به وجود می‌آید و  به همین دلیل هم بخشی از استراتژی بازاریابی از سال ۲۰۱۹ به شمار می‌رود. با توجه به آنکه استوری‌ها محبوب‌تر از پست‌ها هستند بیشتر می‌توانند به افزایش تعامل پیج فروشگاه کمک کنند.

پس اگر یک فروشگاه اینترنتی نتواند از امکانات استوری و بالا بردن ویوی استوری استفاده کند بخش مهمی از بازار خود و اینستاگرام را از دست داده است. ما در این مقاله از پادرو به بررسی ۱۰ ایده جذاب برای بالا بردن تعامل مخاطبین با استوری اینستاگرام می‌پردازیم. پس در ادامه ما را همراهی کنید.

کوتاه در مورد راهکارهای بالا بردن تعامل با استوری

  • افزایش بازدید اینستاگرام به دنبال بالا بردن تعامل با استوری به وجود می‌آید و  به همین دلیل هم بخشی از استراتژی بازاریابی از سال ۲۰۱۹ به شمار می‌رود. با توجه به آنکه استوری‌ها محبوب‌تر از پست‌ها هستند بیشتر می‌توانند به افزایش تعامل پیج فروشگاه کمک کنند.
  • استفاده از انواع استوری اطلاع رسانی در قالب عکس یا ویدئو کمک می‌کند تا حس اعتماد در فالوورهای شما افزایش پیدا کرده و آگاهی از آخرین اطلاعات کسب و کار شما بیشتر شده و افزایش تعامل پیج فروشگاه هم به دنبال آن به وجود بیاید.
  • روشی دیگری که با استفاده از آن می‌توانید تعامل با استوری را بالا ببرید، استفاده از استوری نظرسنجی است. برای این کار می‌توانید از یک برچسب برای نظرسنجی خود استفاده کنید و استوری نظرسنجی کسب و کار خود را جذاب‌تر کنید.
  • بسیاری از کاربران در  فضای اینستاگرام، هشتگ‌های مشخصی را فالو می‌کنند. به همین دلیل هم زمانی که شما هشتگی را در اینستاگرام سرچ می‌کنید، استوری‌های فعالی که از آن هشتگ وجود دارد و میزان فالوورهای آن را خواهید دید.
  • اینستاگرام به شما امکان ذخیره کردن استوری‌ها را می‌دهد. بنابراین برای افزایش تعامل پیج فروشگاه خود می‌توانید آنها را هایلایت کنید. این مزیت یکی از بزرگترین مزایای اینستاگرام برای برند شما خواهد بود. حتی شما می‌توانید به جای تبلیغ در قسمت بیوگرافی از هایلایت استوری برای معرفی خود و برندتان استفاده کنید.
  • استفاده از امکان استوری سوالی در استوری اینستاگرام می‌تواند به ترغیب بیشتر فالوورهای شما برای تعامل بیشتر منجر شود. این استوری دارای یک فیلد متنی است که کاربران با تایپ جواب خود با شما در تعامل بیشتری خواهند بود.
  • استوری اینستاگرام ابزاری قدرتمند به اسم برچسب یا همان (sticker) هم دارد که به کاربران این اجازه را می‌دهد که از شکلک‌ها و آیکون‌های متنوعی بر روی عکس و ویدئوهای خوود استفاده کنند. این برچسب‌ها می‌توانند برای مخاطبان شما بسیار سرگرم‌ کننده عمل کنند و شما با استفاده از آنها می‌توانید تصاویر خود را جذاب‌تر کنید و به بالا بردن ویوی استوری کمک کنید.
  • بهتر است برای داشتن فالوورهای بیشتر و افزایش تعامل آنها از امکان لایو اینستاگرام استفاده کنید. این روزها به حدی نقش لایو در ارتباط با افزایش بازدید اینستاگرام پررنگ شده‌ است که سایر شبکه‌های اجتماعی هم در حال اضافه کردن این قابلیت به برنامه خود هستند.
  • یکی دیگر از راه‌هایی که به افزایش تعامل پیج فروشگاه کمک می‌کند؛ استفاده از موسیقی بر روی استوری است. گاهی اوقات استوری‌ها خسته کننده و یک نواخت می‌شوند که با استفاده از موسیقی می‌توانید روح جدیدی به آنها ببخشید. شما برای این کار می‌توانید آهنگ‌هایی را از منابعی مانند Spotify بر روی استوری خود استفاده کنید.

وحیده امینی

نوسته شده در اسفند ۹, ۱۴۰۰

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

در این مطلب بخوانید:

Table of Contents

آخرین مطالب