فوت و فن فروش در اینستاگرام که باعث افزایش درآمد شما می‌شود

0

با فوت و فن فروش در اینستاگرام چقدر آشنایی دارید؟ آیا با این فوت‌وفن‌ها توانسته‌اید موفقیت چشمگیری در این شبکه اجتماعی به دست آورید؟ با توجه به اینکه کسب‌وکارها و فروشگاه‌های اینستاگرامی در این سال‌ها رونق گرفته‌اند، بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی به فوت‌وفن‌هایی نیاز دارند تا اصول بازاریابی را به بهترین شکل ممکن پیش ببرند. بنابراین، در این مقاله پادرو سعی می‌کنیم شما را با چند فوت و فن فروش در اینستاگرام آشنا کنیم.

چرا انتخاب فروش در اینستاگرام

فوت و فن فروش در اینستاگرام چیست

قبل از اینکه به فوت و فن فروش در اینستاگرام بپردازیم، بهتر است ابتدا در مورد مزایای آن صحبت کنیم. فروش محصولات یا خدمات شما در اینستاگرام می‌تواند فروش شما را افزایش دهد و دسترسی شما را به آنچه نیاز دارید، به طور قابل‌توجهی افزایش دهد. برای این موضوع چند دلیل مهم وجود دارد:

  • اینستاگرام محبوب‌ترین پلتفرم محسوب می‌شود:
    • از آنجایی که اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در جهان شناخته شده است، می‌توانید برند خود را به کاربران بسیار بیشتری معرفی کنید.
  • اینستاگرام پایگاه کاربری گسترده‌ای دارد:
    • کاربران در سراسر جهان به طور متوسط ​​145 دقیقه در روز در شبکه‌های اجتماعی سپری می‌کنند.
    • با بیش از 1.5 میلیارد کاربر در سراسر جهان، این تعداد مقدار بسیار زیادی محسوب می‌شود.
  • شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام و فیسبوک به ابزار قدرتمندی تبدیل شده‌اند که سازندگان و کارآفرینان می‌توانند از آن برای بازاریابی محصولات و خدمات خود استفاده کنند.
  • اینستاگرام شبکه اجتماعی جذابی است:
    • اینستاگرام یک پلتفرم بسیار کاربرپسندی برای فروش محصولات دارد و به صاحبان اکانت‌های بیزینس فرصتی می‌دهد که مستقیماً با فالوورهای خود در ارتباط باشند.
    • به این واسطه کسب‌وکارهای اینستاگرامی می‌توانند فروش در اینستاگرام را با روندی صعودی تجربه کنند.
    • تنها کاری که باید انجام دهید پیروی از فوت و فن فروش در اینستاگرام است که در ادامه توضیح خواهیم داد.

مزایای فروش در اینستاگرام

فروش در اینستاگرام به شما کمک می‌کند که اعتبار برند خود را ارتقاء داده و محصولات خود را به کاربرانی در سطح جهان معرفی کنید. در یک کلمه می‌توان گفت که جهان در نوک انگشتان شماست. بنابراین اگر در حال فروش اینترنتی هستید، می‌توانید به راحتی فرآیند تجارت اجتماعی را با کاتالوگ اینستاگرام خود همگام‌سازی کنید. برای اینکه قانع شوید، بهتر است با مزایای فروش در اینستاگرام آشنا شوید.

  • به شما این امکان را می‌دهد تا با نشان دادن محصولات یا خدمات خود به افراد مناسب، مخاطبانی را در جایگاه خود مورد هدف قرار دهید.
  • خرید مستقیم از وب‌سایت و با پرداخت داخلی بدون خروج از برنامه برای کاربران آسان‌تر می‌شود.
  • قرار گرفتن در معرض برند شما را افزایش می‌دهد و ترافیک را به صفحه و وب‌سایت شما هدایت خواهد کرد.
  • به شما کمک می‌کند با کمک قابلیت استوری و به اشتراک‌گذاری تجارب خرید از فروشگاه‌تان، مشتریان را از روند موفق و قابل اعتماد بازاریابی مطلع کنید.
  • اینستاگرام کشف محصولات را از طریق پست‌ها، استوری‌ها و ویدیوهای شما میسر می‌کند.
  • به افراد این امکان را می‌دهد که در مورد شرکت و محصولات شما اطلاعات بیشتری کسب کرده و شناخت کاملی به دست آورند.
  • اگر کسب‌وکار شما هنوز در اینستاگرام حضور ندارد، شاید وقت آن رسیده که پروفایلی برای تعامل با مشتریان خود ایجاد کنید.

اما اگر پیش از خواندن این مقاله در اینستاگرام بوده‌اید، می‌توانید فروشگاه اینستاگرامی خود را باز کرده و بلافاصله کار فروش را آغاز کنید. البته آگاهی از چند فوت و فن فروش در اینستاگرام می‌تواند روند موفقیت شما را تغییر دهد. البته به‌ عنوان یک کسب‌وکار کوچک یا کارآفرین، مهم است که محصولات یا خدمات خود را در پلتفرم‌های مختلفی ارائه دهید.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    این تفاوت وجود دارد که تجربه خرید در اینستاگرام به شما کمک می‌کند با فالوورهای خود تعامل سازنده‌ مؤثری داشته باشید، مشتریان جدید پیدا کنید و فروش را افزایش دهید.

    شروط مهم برای فروش در اینستاگرام

    احتمالاً اکنون به این فکر می‌کنید که فوت و فن فروش در اینستاگرام چیست؟ اما قبل از اینکه در مورد این فوت‌وفن‌های فروش صحبت کنیم، اجازه دهید در وهله اول مطمئن شویم که قادر به فروش هستید. برای استفاده از خرید اینستاگرام فقط باید چند شرط را رعایت کنید:

    • از سیاست‌های اینستاگرام پیروی کنید.
    • کسب‌وکار و دامنه خود را نمایش دهید.
    • اطلاعات لازم از کسب‌وکار خود در بازاری پشتیبانی شده ارائه دهید.
    • قابل اعتماد بودن را نشان دهید.
    • اطلاعات صحیحی از محصولات و خدمات خود با درست‌ترین روش ارائه دهید.

    چگونه از اینستاگرام پول در بیاوریم؟

    چگونه از اینستاگرام پول در بیاوریم

    با کسب اطلاع درباره فوت و فن فروش در اینستاگرام می‌توانید فرآیند سودآوری را طی کنید.

    اینستاگرام به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی، به گزینه‌ای محبوب برای بازاریابی شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است. بیش از 25 میلیون کسب‌وکار در این پلتفرم با مشتریان بالقوه‌ای ارتباط ارزشمند برقرار می‌کنند، بنابراین جای تعجب نیست که این اینستاگرام قابلیت‌های پیشرفته‌ای را برای اکانت‌های بیزینسی خود فراهم کند.

    قرار دادن ارائه کامل‌ترین اطلاعات در پروفایل

    وقتی به منظور اجرای فوت و فن فروش در اینستاگرام کار تبدیل اکانت اینستاگرام به بیزینس را انجام می‌دهید، این امکان وجود دارد که از قابلیت‌های زیر استفاده کنید:

    • برای درک بهتر مخاطبان خود، از گزینه‌های اینسایت اینستاگرام برای تجزیه‌وتحلیل استفاده کنید.
      • اینسایت کمک می‌کند که تولید محتوای جذاب‌تری داشته باشید و استراتژی‌های بازاریابی را به درستی اجرا کنید.
    • برای استفاده از فوت و فن فروش در اینستاگرام یک فروشگاه اینستاگرامی راه‌اندازی کنید.
    • پست‌های اینستاگرام را برای ارتباط با فالوورهای بیشتر ارتقاء دهید.
    • با آماده‌سازی بیوی کامل کسب‌وکار خود در اکانت بیزینس، اجرای فوت و فن فروش در اینستاگرام را سرعت می‌بخشید.
      • برای کاربران اینستاگرام زمان یا تلاش زیادی برای درک میزان فروش تجارت الکترونیک شما لازم نیست.
    • عکس برند خود را به عنوان عکس پروفایل قرار دهید.
      • در ضمن، لینک وب‌سایت فروشگاه اینترنتی خود را در بیوی پیج قرار داده تا مسیرهای بیشتری برای افزایش فروش به‌ دست آورید.

    راه اندازی فروشگاه در اینستاگرام برای کسب‌وکار خود

    حدود نیمی از کاربران اینستاگرام هر هفته از این پلتفرم برای خرید محصولات مورد نظر خود استفاده می‌کنند. برای بهبود تجربه خرید آنلاین، مهم است که یک فروشگاه اینستاگرام ایجاد کنید تا فالوورهایتان بتوانند بر اساس محتوای تصویری و اطلاعات هر محصول از برند شما خرید کنند. علاوه بر این، اینستاگرام با مجموعه‌ای از قابلیت‌ها به خریداران کمک می‌کند مستقیماً در همان پلتفرم خرید خود را انجام دهند. بنابراین ایده خوبی است که فروشگاه را راه‌اندازی کرده و فوت و فن فروش در اینستاگرام را در آن اجرا کنید.

    برای اجرای این فوت و فن‌ فروش در اینستاگرام باید به چند مرحله زیر توجه داشته باشید:

    1. ابتدا یک فید اینستاگرامی چشم‌نوازی ایجاد کنید تا توجه مشتریان خود را به خود جلب کنید.
      • زیرا هنگام خرید آنلاین، خریداران نمی‌توانند اقلام را امتحان نمایند، بنابراین به محتوای تصویری موجود اعتماد می‌کنند.
      • این مهم است که تصاویری عالی از محصول برای حساب خود تهیه کرده و در دسترس قرار دهید تا محصولات را از جنبه‌های مختلف نشان داده و بر خرید مشتری تأثیر بگذارید.
    2. در مرحله بعد اجرای این فوت و فن فروش در اینستاگرام، مطمئن شوید که فروشگاه راه‌اندازی شده حاوی تمام اطلاعات مرتبط در مورد مجموعه محصولات شماست.
      • همچنین ایده خوبی است که هایلایت‌های استوری اینستاگرام را سازماندهی کنید و به بازدیدکنندگان کمک کنید تا محصولات مرتبط را به راحتی پیدا کنند.
    3. در نهایت، هشتگ‌های پربازدید را در کپشن‌ها، استوری‌ها و بخش بیو قرار دهید.
      • بر کسی پوشیده نیست که کسب‌وکارها از هشتگ‌های محبوب برای افزایش دسترسی به اینستاگرام استفاده می‌کنند، اما شما هم می‌توانید هشتگ‌هایی منحصربه‌فرد برای برند خود ایجاد کنید که نشان‌دهنده کسب‌وکار شما باشند و به طرفداران شما کمک کنند آنچه تمایل دارند را خریداری کنند.

    استفاده از تبلیغات در اینستاگرام

    یکی از چندین فوت و فن فروش در اینستاگرام که باعث موفقیت شما در بازاریابی دیجیتال و تجارت اجتماعی می‌شود، استفاده از تبلیغات مختلف مانند تبلیغات کلیکی، تبلیغات همسان، تبلیغات ویدیویی و همچنین همکاری با اینفلوئنسرها برای به اشتراک‌گذاری تبلیغات شماست.

    استفاده از روش‌های فروش ویروسی در اینستاگرام تحت‌الشعاع تبلیغات گسترده است. در این راستا می‌توانید از قابلیت پروموت (Promote) در این شبکه اجتماعی استفاده کنید.

    اجرای فوت و فن فروش در اینستاگرام در فروشگاه

    زمانی می‌توان گفت فوت و فن فروش در اینستاگرام به خوبی اجرا شده که مشتریان بدون هیچ دردسری از فروشگاه اینستاگرامی شما خرید خود را انجام دهند. درواقع، برای افزایش فروش اینستاگرام، بهینه‌سازی سفر مشتری و کمک به خریداران برای خرید بسیار مهم است. اکثر مردم زمانی که کالای جالبی پیدا می‌کنند آماده خرید هستند و اگر مراحل زیادی برای تکمیل یک خرید انجام شود، علاقه خود را از دست می‌دهند.

    در راستای اجرای فوت و فن فروش در اینستاگرام به نیازهای مشتریان خود توجه زیادی داشته باشید. مشتریان بالقوه با توجه به علاقه‌مندی به محصول شما، ممکن است در بخش نظرات سؤالاتی در مورد زمان تحویل بپرسند. وقتی سریع به این نظرات پاسخ می‌دهید، این فرصت را خواهید داشت که فالوورهای علاقه‌مند را به مشتریان وفادار تبدیل کنید.

    برای صرفه‌جویی در زمان پاسخگویی به سؤالات تکراری (به عنوان مثال، در مورد زمان تحویل و قیمت)، می‌توانید ابزار ارسال خودکار پیام در اینستاگرام را امتحان کنید.

    برگزاری رویدادهای بیشتر

    یک فوت و فن فروش در اینستاگرام همان برگزاری رویدادهای بیشتر به مناسبت‌های مختلف مانند اعیاد و سالگرد تأسیس کسب‌وکار است.
    در چند سال اخیر، قابلیت لایو میان کاربران بسیار محبوب شده است. از آنجایی که مردم تلاش می‌کنند، رویدادهای مهم در شبکه‌های اجتماعی را از دست ندهند، لایو‌ها برایشان جذابیت زیادی دارند و کسب‌وکارها به مناسبت‌ها و روی دادن رویدادهای مختلف می‌توانند از این ابزار استفاده کرده و مخاطبان بیشتری را جذب کنند.

    اینستاگرام با روی کار آوردن قابلیت‌هایی مانند لایو، پروموت و پرسش و پاسخ توانسته فرصت ویژه‌ای برای کسب‌وکارها فراهم کند تا در تبدیل فالوور به مشتری وفادار موفق‌تر عمل کنند. درنتیجه، بتوانند فروش بیشتری داشته باشند.

    استفاده از استوری‌ها و ریلز اینستاگرام

    در سال‌های اخیر شاهد محبوبیت فزاینده محتوای کوتاه‌مدت و موقتی مانند استوری اینستاگرام بوده‌ایم. استوری‌ها با طول عمر کوتاه 24 ساعته حس FOMO (ترس از دست دادن) را ایجاد می‌کنند، بنابراین این نوع محتوا توجه کاربران را به خود جلب می‌کند به نحوی که امروزه روزانه بیش از 500 میلیون کاربر دارند.

    برای کسب‌وکارهای تجارت الکترونیک که می‌خواهند محصولات خود را درون‌ برنامه بازاریابی کنند، این به معنای فرصتی عالی برای تعامل با یک پایگاه کاربر درگیر از مشتریان بالقوه است. علاوه بر این، استوری‌ها دارای ویژگی‌های مناسب برای کسب‌وکار مانند هشتگ‌های خرید یا لینک‌های با قابلیت Swipe Up هستند که تجربه خرید مشتری را بهبود می‌بخشند

    نظرات مشتریان را ارسال کنید

    با وجود محصولات متنوع در بازار، مشتریان مدرن از شرکت‌هایی که سایر مصرف‌کنندگان به آن‌ها اعتماد دارند، خرید می‌کنند. بنابراین مردم قبل از خرید به توصیه‌های مشتریانی که تجربه خرید دارند، توجه می‌کنند. یک مطالعه نشان داده است که91 درصد از مردم نظرات آنلاین را می‌خوانند.

    برای ارائه شواهد و تشویق مردم به خرید در اینستاگرام، ارسال نظرات مشتریان مهم است. در اینجا چندین نوع از توصیفات مشتری وجود دارد که می‌توانید برای جلب اعتماد مشتریان در حساب اینستاگرام خود تبلیغ کنید:

    • نظرات مشتریان: محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC)
    • استوری‌های موفقیت کسب‌وکارها
    • توصیفات ویدیویی
    • مطالعات موردی:
      • محبوب‌ترین نوع توصیفات مشتریان در اینستاگرام، همان UGCهاست که به مصرف ‌کنندگان بالقوه ثابت می‌کند که شرکت شما از سطح اعتماد بالایی در بین مشتریان فعلی شما برخوردار است و این یعنی که محصول شما ارزش امتحان کردن را دارد.

    اجرای فوت و فن فروش در اینستاگرام با کمپین

    کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام

    برای اجرای فوت و فن فروش در اینستاگرام می‌توانید یک کمپین تبلیغاتی اینستاگرامی راه‌اندازی کنید
    چه کسی می‌خواهد ساده‌ترین و سریع‌ترین راه را برای دستیابی به مخاطبان هدف شما در پلتفرم پیدا کند؟ از 2 میلیون تبلیغ‌کننده که پتانسیل بالایی در تبلیغات اینستاگرام دارند، بیاموزید.

    اینستاگرام تنظیمات پیشرفته‌ای برای تبلیغات دارد که به کسب‌وکارهای تجارت الکترونیک اجازه می‌دهد با مشتریان فعلی تعامل داشته باشند یا به مخاطبان مشابه دسترسی پیدا کنند. وقتی تبلیغات پولی درون برنامه ایجاد می‌کنید، می‌توانید اهداف خاصی را برای کسب‌وکارتان تعیین کنید که می‌توانند کسب‌وکار شما را به سطح بعدی برسانند.

    با کمک کمپین‌های تبلیغاتی و قابلیت‌هایی مانند ریلز و استوری می‌توانید فوت و فن فروش در اینستاگرام را بهتر اجرا کنید.

    جمع‌بندی

    • با اجرای چندین فوت و فن فروش در اینستاگرام می‌توانید بازاریابی موفقی داشته باشید.
    • راه‌اندازی فروشگاه اینستاگرام، استفاده از تبلیغات، تسهیل خرید از آن و استفاده از محتواهای تولید شده توسط کاربران چند فوت و فن فروش در اینستاگرام است.
    • کمپین‌های تبلیغاتی و همکاری با اینفلوئنسرها، امکان معرفی گسترده برند را برای شما فراهم می‌کند.
    • شما کدام یک از این تکنیک‌ها را مؤثرتر می‌دانید. اکنون نوبت شماست که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

    سؤالات متداول

    منابع:

    NapoleonCat

    Hootsuite

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.