نکات ارسال دایرکت تبلیغاتی در اینستاگرام برای بازدهی بیشتر

0

شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از پرمخاطب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است که استقبال از آن به خصوص از سوی کسب و کارها روز به روز در حال افزایش است. بنابراین کسب و کارها باید بدانند که از این شبکه اجتماعی به درستی استفاده کنند تا بتوانند فروش محصولات یا خدمات خود را بیشتر کرده و کسب و کار خود را رونق ببخشند. در این شبکه سبک تازه‌ای از بازاریابی وجود دارد که با استفاده از روش‌های مختلفی می‌توان آن را پیاده سازی کرد.

یکی از روش‌های بازاریابی برای کسب و کارها در این فضا ارسال دایرکت تبلیغاتی است. اما اهمیت ارسال دایرکت در اینستاگرام چیست؟ احتمالا همه شما با واژه دایرکت یا ارسال پیغام در اینستاگرام آشنا هستید. دایرکت به طور خلاصه در واقع یک فضای خصوصی در این اپلیکیشن برای ارسال پیغام خصوصی است.

استفاده از دایرکت تبلیغاتی در اینستاگرام کمک می‌کند تا شما بتوانید به افزایش فالوور برسید و ارتباط بهتری با کاربران خود داشته باشید. این تعامل مفید در بیشتر دیده شددن پیج شما کمک کرده و می‌توانید از آن برای فروش بیشتر استفاده کنید.

ارسال دایرکت تبلیغاتی و دایرکت تبلیغاتی انبوه در اینستاگرام البته یک فناوری جدیدی نیست و این روش برای ارسال پیام‌های متنی، تصاویر، فیلم‌ها و غیره مدت‌ها است که رواج دارد و اگر به صورت اصولی به کار گرفته شود، با کمک آن می‌توان به کاربران هدف و جامعه بزرگتری دست پیدا کرد.

ارسال دایرکت تبلیغاتی در اینستاگرام

قابلیت ارسال پیام همگانی در اینستاگرام ، یکی از ویژگی‌های محبوب در این برنامه است که این روزها با آپدیت‌های متعددی هم روبرو بوده است و به همین دلیل در حال تبدیل شدن به یک ابزار قدرتمند درون برنامه‌ای برای ارتباط با کاربران است. ما در ادامه این مقاله به بررسی ارسال دایرکت تبلیغاتی و ترفندهای آن برای فروش بیشتر می‌پردازیم. پس با ما همراه باشید.

دایرکت اینستاگرام چیست؟

دایرکت اینستاگرم  بخشی است که کاربران توسط آن می‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و برای یکدیگر پیغام و محتواهای متنوعی را ارسال کنند. دایرکت اینستاگرام با استوری هم در این اپلیکیشن ارتباط نزدیکی دارد و عمدتا پاسخ دادن به استوری با استفاده از بخش ارسال دایرکت در اینستاگرام انجام می‌گیرد. در دایرکت اینستاگرام شما می‌توانید اقدام به ارسال متن، عکس، ویدیو، گیف و غیره کنید. علاوه بر این دایرکت اینستاگرام دارای  قابلیت‌های متنوع دیگری است که آموختن آنها می‌تواند به کسب و کارها بسیار کمک کند.

با توجه به اینکه اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است که این روزها توسط بسیاری از افراد استفاده شده و کسب و کارها هم از آن به سود کلانی می‌رسند؛ برای پیشرفت و رشد خوب در این فضا باید به این بخش اهمیت داده شود. حتی آشنایی با ارسال دایرکت در اینستاگرام برای افراد هم مهم است و آنها می‌توانند روابط خود را با دیگر افراد و به خصوص کاربران جدید بهتر مدیریت کنند.

چگونگی استفاده از دایرکت اینستاگرام

در حالت کلی دو روش برای ارسال دایرکت در اینستاگرام وجود دارد:

  • در روش اول شما باید زمانی که برنامه  اینستاگرام را باز می‌کنید  به قسمت خانه بروید که به صفحه خانه یا Home اینستاگرام صفحه فید (feed)  هم گفته می‌شود. سپس اگر زبان تلفن هوشمند شما انگلیسی باشد  پس از آمدن به صفحه Home در قسمت راست بالا با عکس یک موشک کوچک روبرو هستید که با انتخاب آن می‌توانید به بخش دایرکت‌ها بروید.

در این قسمت مکالمه‌‌های خصوصی شما و  افراد دیگر وجود دارد و ممکن است کامنت به استوری‌ها نیز در آن وجود داشته باشد. این بخش را تنها شما می‌توانید ببینید و مانند کامنت‌های پست‌ها نیست. زمانی که فردی بخواهد با کسی در دایرکت صحبت کند باید قسمت +  را انتخاب کرده و برای او پیغام بفرستد.

  • در روش دوم شما باید به پروفایل شخص مورد نظر بروید و اگر می‌خواهید برای او پیام خصوصی ارسال کنید در قسمت بالای پروفایل او گزینه send message را انتخاب کنید. ارسال پیام یا send message به ارسال پیام شما به فرد مورد نظر کمک می‌کند. اگر صفحه مورد نظر کسی خصوصی باشد در صورت تایید می‌تواند پیام شما را ببیند و در غیر این صورت آن را نخواهد پذیرفت.
ارسال دایرکت تبلیغاتی در اینستاگرام

ترفندهای ارسال دایرکت تبلیغاتی در اینستاگرام برای فروش بیشتر محصولات

دایرکت تبلیغاتی در اینستاگرام یا ارسال پیام همگانی در اینستاگرام می‌تواند به صورت جدی به رونق یافتن یک کسب و کار کمک کند تنها شما باید نحوه استفاده از آن و ترفندهای خاص در این زمینه را بیاموزید تا به صورت حرفه‌ای و خاص بتوانید از آن برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    ایجاد ارتباط از طریق ارسال دایرکت تبلیغاتی

    ارسال دایرکت در اینستاگرام کاربران را به سمت کسب و کار شما جذب می‌کند و آنها را برای آشنایی با شما ترغیب می‌کند. بنابراین شما باید زبان خوبی در این فضا با مخاطبان داشته باشید و آگاهی و اطلاع رسانی به مخاطبان و احترام به آنها را در درجه اول اهمیت در این بخش قرار دهید. در این زمینه ارسال یک عکس یا حتی یک مشارکت و هم فکری می‌تواند برند شما را محبوب کند.

    زمانی که شما از دایرکت تبلیغاتی در اینستاگرام استفاده کنید این روابط حتی می‌تواند به ایجاد احساس خوبی در مشتریان کمک کند و شما با آنها در خارج از فیلد اینستاگرام در ارتباط باشید. این اتفاق بسیار مثبت است زیرا مردم معمولا از جایی خرید می‌کنند که بتوانند احساس بهتری در آن داشته باشند.


    بیشتر بخوانید: آموزش جستجو در دایرکت اینستاگرام برای پیدا کردن یک پیام خاص

    ارسال دایرکت تبلیغاتی انبوه در اینستاگرام

    دایرکت تبلیغاتی انبوه در اینستاگرام هم یکی از روش‌هایی است که کسب و کارها برای رشد فعالیت خود می‌توانند انجام دهند. در این روش به دلیل آنکه فرستادن پیام برای تک تک افراد سخت و زمان بر است از نرم افزارها و ربات‌هایی استفاده می‌شود که باید برای ارسال این پیام‌ها هزینه‌ای نیز پرداخت کرد.

    ارسال پیام همگانی در اینستاگرام در بسیاری از سایت‌ها یا ربات و نرم افزارها انجام می‌شود و شما با قرار دادن تعداد زیادی اکانت و پرداخت هزینه ماهانه یا بیشتر این کار را به این برنامه‌ها واگذار می‌کنید. با استفاده از دایرکت انبوه شما می‌توانید به پیج‌های مختلفی که به سلیقه شما و کسب و کار شما نزدیک است پیام ارسال کرده و به صورت هدفمند بازاریابی خود را انجام دهید.

    به صورت معمول زمان ارسال دایرکت تبلیغاتی انبوه در اینستاگرام بین یک تا پنج روز  و به این صورت است که پست‌ها را به صورت انبوه به دایرکت چندین پیج می‌فرستید. بسیاری از سایت‌ها این کار را انجام می‌دهند و این نوع سایت‌ها دارای سرویس‌های مختلفی برای دایرکت تبلیغاتی در اینستاگرام به صورت انبوه هستند که تعداد و قیمت‌های مختلفی دارد.

    استفاده از محتوای متنی- تصویری- صوتی و ویدئویی موثر

    یکی از پیام‌هایی که همواره در ارسال دایرکت در اینستاگرام استفاده می‌شود؛ محتوای متنی دایرکت است. درواقع پیش فرض پیام رسان‌های پیام‌های متنی است و با استفاده از آنها می‌توان به ارسال دایرکت تبلیغاتی انبوه در اینستاگرام هم به صورت رایگان و توسط خودتان انجام دهید.

    این پیام‌ها باید به صورتی باشد که به صورتی موثر بر روی کابران اثر گذاشته و آنها را به پاسخ و تعامل بیشتر تشویق کند.  عکس‌ها و تصاویر هم اگر چه حجم بیشتری دارند اما جذاب‌تر هستند و پیام را سریع‌تر منتقل می‌کنند.

    پیام‌های ویدئویی هم بهتر است به صورت تصویر زنده از محصولات شما باشد تا کاربران بتوانند با محصولات شما ارتباط بهتری بگیرند. درواقع این شیوه ارسال دایرکت تبلیغاتی در اینستاگرام به مخاطب احساس احترام و اعتماد را القا می‌کند و بسیار هم روش محبوبی است.

    افزایش فروش در اینستاگرام با پادروشاپ

     پیام صوتی هم می‌تواند به تعداد زیادی از کاربران ارسال شود و بسیار راحت‌تر از پیام متنی است و در زمان شما صرفه جویی زیادی می‌کند. شما می‌توانید برای ارسال دایرکت تبلیغاتی انبوه در اینستاگرام از این روش استفاده و محصول خود را معرفی کنید، به سوالات مخاطبان به صورت صوتی پاسخ دهید و از این طریق، اعتماد تعداد زیادی از مخاطبان را به دست بیاورید.

    ایجاد محبوبیت از طریق تماس تصویری در دایرکت در اینستاگرام

    تماس تصویری هم یکی از قابلیت‌هایی است که شما می‌توانید از بخش ارسال دایرکت تبلیغاتی از آن استفاده کنید. بهتر است در ابتدای کار خود و آشنایی کمی که از مخاطبان دارید این تماس را برقرار نکنید. بعد از گذشت مدتی استفاده از تماس تصویری می‌تواند به محبوب کردن شما و کسب و کارتان کمک کند.

    استفاده از چت گروهی در دایرکت تبلیغاتی در اینستاگرام

    زمانی که شما از دایرکت تبلیغاتی در اینستاگرام استفاده می‌کنید احتمالا با پیام‌های بسیاری از سوی مخاطبان خود روبرو می‌شوید که به احتمال زیاد مشابه هم هستند و سوالات یکسانی را شامل می‌شوند. بهتر است برای پاسخ آنها که همگی یک جواب دارند و برای شما پاسخ به تک تک آنها زمان بر است، از چت گروهی استفاده کنید.

    این کار کمک می‌کند در کنار پاسخگویی و آگاه سازی مخاطبان خود، این احساس را به آنها القا کنید که مخاطب برای شما اهمیت دارد. علاوه بر این در زمان خود هم صرفه جویی کرده و به همه مشتریان پاسخ می‌دهید.

    تبدیل فالوور به مشتری با استفاده از ارسال دایرکت تبلیغاتی

    بسیاری از افرادی که در صفحه کسب و کارها حضور دارند در نقش خریدار و مشتری نیستند و شما می‌توانید با استفاده از یک ارسال پیام در دایرکت از حضور آنها قدردانی کنید. به واسطه این قدردانی شما می‌توانید ارتباط مفیدی با آنها برقرار کرده و آنها را جذب محصولات و کسب و کار خود کنید. مطمئن باشید این روش آنها را در آینده‌ای نه چندان دور تبدیل به مشتریان وفادار شما خواهد کرد.

    کوتاه در مورد نکات و ترفندهای ارسال دایرکت تبلیغاتی در اینستاگرام

    • دایرکت به طور خلاصه در واقع یک فضای خصوصی در این اپلیکیشن برای ارسال پیغام خصوصی است. ارسال دایرکت تبلیغاتی در اینستاگرام کمک می‌کند تا شما بتوانید به افزایش فالوور برسید و ارتباط بهتری با کاربران خود داشته باشید. این تعامل مفید در بیشتر دیده شددن پیج شما کمک کرده و می‌توانید از آن برای فروش بیشتر استفاده کنید.
    • دایرکت اینستاگرم بخشی است که کاربران توسط آن می‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و برای یکدیگر پیغام و محتواهای متنوعی را ارسال کنند. دایرکت اینستاگرام با استوری هم در این اپلیکیشن ارتباط نزدیکی دارد و عمدتا پاسخ دادن به استوری با استفاده از بخش ارسال دایرکت در اینستاگرام انجام می‌گیرد.
    • ارسال دایرکت تبلیغاتی در اینستاگرام می‌تواند به صورت جدی به رونق یافتن یک کسب و کار کمک کند تنها شما باید نحوه استفاده از آن و ترفندهای خاص در این زمینه را بیاموزید تا به صورت حرفه‌ای و خاص بتوانید از آن برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید.
    • ارسال دایرکت تبلیغاتی در اینستاگرام کاربران را به سمت کسب و کار شما جذب می‌کند و آنها را برای آشنایی با شما ترغیب می‌کند. بنابراین شما باید زبان خوبی در این فضا با مخاطبان داشته باشید و آگاهی و اطلاع رسانی به مخاطبان و احترام به آنها را در درجه اول اهمیت در این بخش قرار دهید.
    • ارسال دایرکت تبلیغاتی انبوه در اینستاگرام هم یکی از روش‌هایی است که کسب و کارها برای رشد فعالیت خود می‌توانند انجام دهند. در این روش به دلیل آنکه فرستادن پیام برای تک تک افراد سخت و زمان بر است از نرم افزارها و ربات‌هایی استفاده می‌شود که باید برای ارسال این پیام‌ها هزینه‌ای نیز پرداخت کرد.
    • به صورت معمول زمان ارسال دایرکت تبلیغاتی انبوه در اینستاگرام بین یک تا پنج روز  و به این صورت است که پست‌ها را به صورت انبوه به دایرکت چندین پیج می‌فرستید. بسیاری از سایت‌ها این کار را انجام می‌دهند و این نوع سایت‌ها دارای سرویس‌های مختلفی برای دایرکت تبلیغاتی در اینستاگرام به صورت انبوه هستند که تعداد و قیمت‌های مختلفی دارد.
    • یکی از پیام‌هایی که همواره در ارسال دایرکت در اینستاگرام استفاده می‌شود؛ محتوای متنی دایرکت است. درواقع پیش فرض پیام رسان‌های پیام‌های متنی است و با استفاده از آنها می‌توان به ارسال دایرکت تبلیغاتی انبوه در اینستاگرام هم به صورت رایگان و توسط خودتان انجام دهید.
    • پیام صوتی هم می‌تواند به تعداد زیادی از کاربران ارسال شود و بسیار راحت‌تر از پیام متنی است و در زمان شما صرفه جویی زیادی می‌کند. شما می‌توانید برای ارسال دایرکت تبلیغاتی انبوه در اینستاگرام از این روش استفاده کنی، محصول خود را معرفی کنید، به سوالات مخاطبان به صورت صوتی پاسخ دهید و از این طریق، اعتماد تعداد زیادی از مخاطبان را به دست بیاورید.
    • زمانی که شما از دایرکت تبلیغاتی در اینستاگرام استفاده می‌کنید احتمالا با پیام‌های بسیاری از سوی مخاطبان خود روبرو می‌شوید که به احتمال زیاد مشابه هم هستند و سوالات یکسانی را شامل می‌شوند. بهتر است برای پاسخ آنها که همگی یک جواب دارند و برای شما پاسخ به تک تک آنها زمان بر است، از چت گروهی استفاده کنید.
    • بسیاری از افرادی که در صفحه کسب و کارها حضور دارند در نقش خریدار و مشتری نیستند و شما می‌توانید با استفاده از یک ارسال پیام در دایرکت از حضور آنها قدردانی کنید. به واسطه این قدردانی شما می‌توانید ارتباط مفیدی با آنها برقرار کرده و آنها را جذب محصولات و کسب و کار خود کنید.

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.