ایده راه اندازی کسب و کار در شهرهای کوچک

ایده راه اندازی کسب و کار در شهرهای کوچک

بسیاری از آدم‌ها این توانایی را در خود نمی‌بینند که بتوانند دست به راه اندازی کسب و کار در شهرهای کوچک بزنند. احتمالا شما هم این مسئله را ناممکن می‌دانید...

کوهیار بهارمست

نوسته شده در خرداد ۱۶, ۱۴۰۳

اشتراک گذاری:

بسیاری از آدم‌ها این توانایی را در خود نمی‌بینند که بتوانند دست به راه اندازی کسب و کار در شهرهای کوچک بزنند. احتمالا شما هم این مسئله را ناممکن می‌دانید یا ترجیح می‌دهید کار خود را در شهرهای بزرگ شروع کنید تا احتمال موفقیت‌تان بیشتر باشد. ولی نکته‌ای که نمی‌دانید اشتباه بودن این پیش فرض است. فرصت‌های درآمدزایی بسیار خوبی در شهرهای کوچک وجود دارد که اکثر مردم از آن‌ها چشم‌پوشی می‌کنند. در این مطلب از مجله پادرو به بررسی این فرصت‌های شغلی می‌پردازیم.

نکات مهم درباره شغل در شهرهای کوچک

برخی نکات وجود دارد که گاهاً حتی به شهرهای کوچک در این زمینه برتری می‌بخشد. به دلیل کم بودن جمعیت شهرهای کوچک در این شهرها بازار متمرکز و رقابت آن‌چنان جدی بر سر آن وجود ندارد. به همین دلیل هم شما سراغ هر ایده‌ای که بروید احتمال شکست خوردن‌تان بسیار کم خواهد بود؛ مگر اینکه اشتباه از خودتان باشد.

حال اشتباهاتی که ممکن است در شهر های کوچک مرتکب شوید چه چیزهایی هستند؟

شما باید با در نظر گرفتن جغرافیای خاص هر شهر، مسئله عرضه و تقاضا را در آن شهر بررسی کنید. اگر این بررسی‌ها را انجام ندهید و بازار محلی هر شهر را نشناسید، احتمال شکست خوردن کسب و کارتان بسیار بالا می‌رود. همین‌طور هر چه چقدر این بررسی‌ها را بیشتر و دقیق‌تر انجام دهید، احتمال شکست خود را به حداقل رسانده‌اید.

سوالات متداول راه اندازی کسب و کار در شهرهای کوچک

بهترین شغل پردرآمد در شهر کوچک کدام است؟

از بهترین شغل‌هایی که در شهرهای کوچک می‌توان داشت باید به راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی، باز کردن کافی شاپ، فروشگاه پوشاک، تعمیرات و فروش موبایل و کامپیوتر، راه اندازی شیرینی فروشی اشاره کرد.

آیا می‌توان در شهرهای کوچک کسب و کار راه انداخت؟

احتمالا شما هم این مسئله را سخت می‌دانید یا ترجیح می‌دهید اگر سراغ چنین کاری می‌روید، آن را در شهرهای بزرگ شروع کنید تا احتمال موفقیت‌تان بیشتر باشد. ولی نکته‌ای که نمی‌دانید اشتباه بودن این پیش فرض است. فرصت‌های درآمدزایی بسیار خوبی در شهرهای کوچک وجود دارد که اکثر مردم از آن‌ها چشم پوشی می‌کنند.

کوهیار بهارمست

نوسته شده در خرداد ۱۶, ۱۴۰۳

اشتراک گذاری:

در این مطلب بخوانید:

Table of Contents

آخرین مطالب