افزایش فروش در ترب، ارزان‌تر و ساده‌تر از همیشه

0

یت ترب بستری امن و پرطرفدار برای فروش انواع محصولات است و کاربران اعتماد زیادی به این پلتفرم آنلاین دارند. در این مطلب از پادرو به بررسی نحوه فروش و مزایای فروش محصولات در ترب می‌پردازیم؛ پس اگر علاقمند به مبحث فروش محصولات در ترب هستید و می‌خواهید بدانید چطور محصول خود را در ترب بفروشید و چرا باید این کار را کنید، تا ادامه مقاله با ما همراه باشید.

آموزش ایجاد حساب کاربری در ترب

برای فروش در ترب، باید به شرایط ثبت نام آن توجه کنید. برای ثبت سایت فروشگاهی خود در ترب، باید نماد اعتماد الکترونیک را روی سایت خود قرار دهید. سپس به آدرس اینترنتی www.torob.com رفته و فرم ثبت‌نام خود را پر کنید. در این فرم، اطلاعات فروشگاه خود را وارد کنید.

پس از تکمیل و ارسال فرم، در اسرع وقت، نتیجه بررسی توسط کارشناسان ترب به شما اعلام خواهد شد. پس از تأیید، می‌توانید حساب فروشگاهی خود را شارژ کنید تا محصولاتتان در نتایج جستجو نمایش داده شوند.

پس از تأیید حساب کاربری شما، محصولات شما در نتایج جستجو قرار خواهند گرفت و هر بار که کاربران بر روی آن کلیک کنند، مبلغی بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ تومان از حساب شما کسر خواهد شد. حسابتان باید شارژ شده باشد تا محصولاتتان در نتایج جستجو نمایش داده شوند؛ در غیر این صورت، محصولاتتان از لیست نتایج حذف می‌شوند.

در صورتی که مبلغ حسابتان به صفر برسد، از طریق پیامک مطلع خواهید شد تا دوباره حساب خود را شارژ کنید. مبلغ شارژ بستگی به تعداد محصولات شما دارد. با شارژ کردن حسابتان، محصولات شما در گروه کالاها قرار خواهند گرفت و فروشگاهتان در ترب نمایش داده خواهد شد.

ایجاد حساب کاربری در ترب برای فروش محصولات

چرا باید محصولات خود را در ترب بفروشیم؟

در گذشته برای خرید یک محصول با کمترین قیمت، باید به تعداد زیادی فروشگاه‌ها مراجعه می‌کردید و از هرکدام قیمت را می‌پرسیدید. اما امروزه مشتریان با چند کلیک وارد سایت ترب می‌شوند و به سرعت ارزان‌ترین فروشگاه برای خرید محصولات خود را پیدا می‌کنند.

این امر باعث شده است که فروشگاه‌های جدید با قیمت‌گذاری رقابتی به سرعت مشتری جذب کنند. بنابراین در حال حاضر فروش در ترب برای یک فروشگاه اینترنتی مزیت محسوب می‌شود.

راه آسان‌تر برای فروش در ترب

ثبت نام در سایت ترب و فروش محصولات در آن از طریق روش معمولی که در بالا توضیح دادیم، کمی سخت به نظر می‌رسد. راه آسان‌تر چیست؟ استفاده از فروشگاه ساز پادروشاپ.

به کمک فروشگاه ساز پادروشاپ شما به راحتی می‌توانید فروشگاه خود را به ترب متصل کنید و محصولات‌تان در آنجا به نمایش گذاشته خواهند شد. با این کار با سرعت بیشتری مشتریان جدید را جذب می‌کنید و فروش خود را افزایش می‌دهید. در رابطه با اتصال فروشگاه ساز خود و فروش در ترب اگر سوالی داشتید یا هرگونه ابهامی دارید، می‌توانید با پشتیبانی پادروشاپ تماس گرفته، از کمک کارشناسان بهره ببرید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. بر اساس دلایلی که ذکر شد، ثبت سایت در ترب می‌تواند کمک زیادی در جذب مشتریان و افزایش فروشتان کند.

اگر شما نیز می‌خواهید از طریق ترب مشتریان را جذب کنید، باید در اسرع وقت سایت فروشگاهی خود را راه‌اندازی کنید. پیشنهاد می‌کنم از فرصت یک ماهه پادروشاپ استفاده کنید و به صورت رایگان از تمامی خدمات از جمله اتصال فروشگاه به ترب بهره‌مند شوید.

یک ماه فرصت دارید بدون پرداخت حتی ۱ ریال، سایت فروشگاهی خود را ایجاد کنید. پس از گذشت آن اگر با سایت ساخته شده راضی بودید، می‌توانید یکی از پکیج‌های فروشگاهی را خریداری کنید و همچنین از خدمات فروش در ترب استفاده کنید.

افزایش فروش در ترب

راه‌های افزایش فروش در ترب

  1. از فروشگاه ساز پادروشاپ استفاده کنید: همان‌طور که پیش‌تر توضیح داده شد، شما بعد از ثبت نام رایگان در پادروشاپ، می‌توانید از تمامی خدمات آن استفاده کنید و یکی از این خدمات، اتصال به ترب برای فروش بیشتر و بهتر محصولات است. پس علاوه بر دسترسی به خدمات پادروشاپ مانند امکان ارسال پیامک، ایجاد کد تخفیف برای مشتریان، به اشتراک گذاشتن نظرات مشتریان و… امکان فروش در ترب هم خواهید داشت.
  2. محصولات را دقیق معرفی کنید: محصولات خود را با اسامی فارسی و انگلیسی و به صورت کامل بنویسید. برای مثال اگر محصول شما کرم دور چشم All About Eyes از برند کلینیک است، آن را به شکل “کرم دور چشم All About Eyes کلینیک مدل تیوپی حجم 15 میلی لیتر” بنویسید.
  3. قیمت رقابتی استفاده کنید: محصولات رقبا را چک کنید و توجه داشته باشید قیمتی که برای محصولات خود وارد می‌کنید، رقابتی باشد. همیشه به این موضوع دقت کنید که مشتریان به دنبال پایین‌ترین قیمت هستند و هدف از بازدید از ترب، این است که ببینند چه فروشگاهی کمترین قیمت را ارائه می‌دهد. پس سعی کنید محصولات‌تان را با رنج قیمت رقبا یا حتی کمی پایین‌تر از آن‌ها بفروشید.
  4. محصولات عکس باکیفیت داشته باشند: نه فقط برای فروش در ترب، بلکه در هر پلتفرم دیگری شما باید عکس‌های باکیفیت و کافی از محصولات‌تان داشته باشید. سعی کنید عکس‌ها از زوایای مختلف باشد و تمام جزییات محصول را نمایش دهد. مثلا اگر فروشنده پوشاک هستید، حتما یک عکس که نشان‌دهنده جنس پارچه باشد، داشته باشید.
  5. محصولات عمومی‌‌تر را در ترب بفروشید: برای فروش در ترب باید به سراغ محصولات عمومی‌تر بروید. محصولاتی که طرفداران زیادی دارد و همه مردم از آن‌ها استفاده می‌کنند، چون در هنگام جستجو بیشتر نشان داده می‌شود و مشتریان خرید می‌کنند.

مزایای راه اندازی فروشگاه اینترنتی در پادروشاپ

  • خرید از فروشگاه را آسان می‌کنید (با استفاده از اینترنت و فضای مجازی)
  • مشتری به راحتی به شما اعتماد می‌کند.
  • امکان ایجاد تخفیف‌های دوره‌ای و تشویقی دارد.
  • می‌توان از مطالب و محتواهای جذاب برای معرفی محصولات خود در وب‌سایت فروشگاه استفاده کرد.
  • می‌توانید نظرات مشتریان را در سوشال مدیا یا هر پلتفرم دیگری به اشتراک بگذارید.
  • می‌توانید اطلاعیه‌ها و محصولات جدید را با پنل پیامکی به مشتریان اطلاع دهید.
  • می‌توانید برای هر محصول لینک مخصوص خود داشته باشید و برای فروش بیشتر، آن را در استوری اینستاگرام یا سایر شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

برای ثبت نام در فروشگاه ساز پادروشاپ و فروش در ترب، می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید و با وارد کردن تعداد سفارشات آنلاین خود، از خدمات پادروشاپ بهره‌مند شوید.

سخن آخر

در این مقاله باهم تمامی مزایا، نحوه استفاده و کارکرد ترب را بررسی کردیم، با پادروشاپ فروشگاه اینترنتی داشتن آسان‌ترین کار ممکن است و این فروشگاه‌ساز تمامی امکانات لازم را برای فروش بیشتر شما عزیزان، طراحی کرده است. پس با استفاده از پادروشاپ و ترب به صورت همزمان، بهترین عملکرد را در فروشگاه اینترنتی خود داشته باشید.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.