آموزش کامل ساخت و فروش بدلیجات رزینی در اینستاگرام

آموزش کامل ساخت و فروش بدلیجات رزینی در اینستاگرام

راه‌اندازی یک پیج اینستاگرام بهترین راه برای کسب درآمد است. یکی از بهترین مشاغلی که مخاطبان زیادی دارد، شغل فروش بدلیجات رزینی در اینستاگرام است. بدلیجات به دلیل تنوع و...

الهام ارجمند

نوسته شده در مهر ۳۰, ۱۴۰۰

اشتراک گذاری:

بدلیجات رزینی

راه‌اندازی یک پیج اینستاگرام بهترین راه برای کسب درآمد است. یکی از بهترین مشاغلی که مخاطبان زیادی دارد، شغل فروش بدلیجات رزینی در اینستاگرام است. بدلیجات به دلیل تنوع و زیبایی چشم‌گیری که دارند، افراد زیادی برای استایل خود از آن‌ها استفاده می‌کنند.

بدلیجات رزینی جدید که کیفیت بالا و ظرافت زیادی هم دارند، از زیباترین اکسسوری‌های استایل است که در این مطلب با آموزش ساخت این بدلیجات جذاب و بهترین روش فروش آن‌ها که اینستاگرام است، می‌پردازیم.

در پست‌های آموزشی می‌توانید به شیوه‌های ست کردن زیورآلات مختلف با استایل ها متنوع اشاره‌کنید و زیورآلات خود را در ست‌های مختلف قرار دهید تا مخاطبانتان به زیبایی دست سازه‌های شما بیشتر پی ببرند.

از موضوعات مهم دیگری که در این بخش باید به آن‌ها اشاره‌کنید، شیوه‌های نگهداری از زیورآلات رزینی یا سایر زیورآلات است. سعی کنید در پست‌های آموزشی از دید یک فرد متخصص به موضوع بپردازید تا اعتماد مخاطبان خود را بیشتر جلب کنید.

موضوعات مناسب برای پست‌های آموزشی عبارت هستند از: ۱- خواص نقره برای مردان ۲- آیا می‌دانستید فلز نقره خاصیت درمانی دارد؟ ۳- چگونه عمر زیورآلات رزینی خود را افزایش دهید؟

۲: پست‌های برندسازی

انتشار پست هایی که به موضوع برندسازی اختصاص پیدا می‌کنند، ارزش شما را برای مخاطبانتان بالا می‌برند. مخاطبان شما از طریق این پست‌ها می‌توانند با جزئیات کسب‌وکارتان آشنا شوند و پشت پردۀ حرفه و هنرتان را ببینند. این پست‌ها می‌توانند شما را به مخاطبانتان بیشتر معرفی کنند و برند شما در ذهن مخاطبان نقش ببندد.

ایده‌های مناسب برای ساخت محتوا در حوزۀ برند سازی عبارت هستند از: ۱- انتشار تصاویر یا ویدئوهایی که در حین کار از شما و همکارانتان که در حال ساخت زیورآلات هستید، گرفته‌شده است. ۲- انتشار تجربۀ مشتریانی که از شما و محصولاتتان خریداری کرده و از آن‌ها استفاده کرده‌اند با اجازۀ خودشان.

۳: پست‌های فروش

در پست‌هایی که به فروش محصولات اختصاص دارند، می‌توانید به‌صورت مستقیم تصاویر و ویدئوهایی که از محصول تهیه‌کرده‌اید را منتشر کنید. در این پست‌ها علاوه بر عکس‌هایی که از زوایای مختلف تهیه‌شده‌اند، ویدئوهای کوتاه هم قرار دهید و سایز دست سازه‌های خود را در کنار خط کش یا شیئی مشهوری قرار دهید تا ابعاد آن واضح باشد. در قسمت توضیحات نیز به اطلاعات و جزئیات دقیق محصول بپردازید. نام و قیمت را نیز شرح دهید و از دنبال کنندگان خود برای خرید محصول دعوت کنید.

بدلیجات رزینی

در پست‌های فروش خود تخفیف‌ها و مناسبت‌های مختلف را فراموش نکنید و برای ترغیب کردن مشتریان به خرید کردن، بازه‌های مناسبتی خاص خود را از قبل شرح ندهید تا سورپرایز شوند.

جمع‌بندی

  • یادگرفتن یک هنر زیبا و خلاقانه یکی از سریع‌ترین راه‌های کسب درآمد از اینستاگرام است.
  • اگر می‌خواهید یک منبع درآمد ایده آل داشته باشید و افق روشنی از کسب‌وکار خود را ببینید، باید پیج فروش بدلیجات رزینی را راه‌اندازی کنید.
  • زیورآلات رزینی دارای تنوع بسیار گسترده‌ای هستند ولی شما ایده پردازی و خلاقیت خود را برای بازدهی بیشتر به کار بگیرید.
  • در این مطلب به مراحل آموزش ساخت بدلیجات رزینی، لیست خرید لوازم زیورالات رزینی و بازار فروش بدلیجات رزینی پرداخته شد که بهترین راهنمای گام‌به‌گام برای موفقیت بیشتر شما خواهد بود.
  • برای خرید لوازم اولیه نگران نباشید و مطمئن باشید پس از راه‌اندازی پیج فروش محصولات خود در اینستاگرام، می‌توانید درآمد خوبی کسب کنید.
  • قبل از خرید مواد اولیۀ مهم مانند رزین و هاردنر، قیمت رزین بدلیجات را در وی سایت‌های فروش مقایسه کنید و بهترین برند برای خرید این مواد را انتخاب کنید.
  • امروزه اکسسوری ها و بدلیجات بخشی از استایل افراد شیک‌پوش را به خود اختصاص داده است. شما هم می‌توانید به‌جای مصرف‌کننده بخش مهم تأمین‌کنندۀ این محصولات را به عهده داشته باشید و از اینستاگرام به‌عنوان بازار فروش بدلیجات رزینی خود استفاده کنید.

الهام ارجمند

نوسته شده در مهر ۳۰, ۱۴۰۰

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

در این مطلب بخوانید:

Table of Contents

آخرین مطالب