بهترین زمان بندی پست و ریلز + ۸ ابزار زمان‌بندی خودکار

بهترین زمان بندی پست و ریلز + ۸ ابزار زمان‌بندی خودکار

هر کاری در اینستاگرام ترفندهای مخصوص به خود را دارد. زمان بندی پست و ریلز هم از جمله این موارد محسوب می‌شود که نیاز به برنامه‌ریزی و توجه دقیق دارد،...

سهیلا سلحشور

نوسته شده در دی ۱۰, ۱۴۰۱

اشتراک گذاری:

زمان بندی پست و ریلز

هر کاری در اینستاگرام ترفندهای مخصوص به خود را دارد. زمان بندی پست و ریلز هم از جمله این موارد محسوب می‌شود که نیاز به برنامه‌ریزی و توجه دقیق دارد، زیرا در صورت استفاده اشتباه می‌تواند تا حد زیادی اثربخشی محتوای تولید شده را کاهش دهد.

اگر می‌خواهید در اینستاگرام دیده شوید و به تعداد زیادی از مخاطبان فعال دسترسی داشته باشید، باید برای ارائه محتوای خود در زمان درست یک استراتژی اثربخش داشته باشید و البته در مواقع لازم از ابزارهای انتشار خودکار محتوا استفاده کنید. این کار به کمک ابزارهای خود اینستاگرام یا سایر نرم‌افزارهای جانبی امکان‌پذیر است.

اپلیکیشن (SEMrush)

افرادی که به نوعی در فضای دیجیتال مشغول به کار هستند، حتماً تا به حال برای یک بار هم که شده نام اپ (SEMrush) به گوششان خورده است. این برنامه مبتنی بر وب برای تمامی استارتاپ‌های کوچک و بزرگ و افرادی که به عنوان فریلنسر مشغول پیج‌گردانی هستند، مناسب است.

برنامه (Later)

اپلیکیشن (Later) را نیز می‌توان در لیست برنامه‌های مناسب برای تعیین زمان بندی پست و ریلز برای انتشار محتوا دانست. این اپ هم برای سه گروه مشاغل کوچک، شرکت‌های بزرگ و افراد عادی قابل استفاده است. برای دسترسی به این نرم‌افزار کاربردی می‌توانید از طریق بسترهای مختلف در موبایل یا کامپیوتر از آن استفاده کنید.

از دیگر برنامه‌های کاربردی در این زمینه می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • (Buffer) مناسب برای مشاغل کوچک و بزرگ و قابل استفاده در ویندوز و مک
  • (Onlypult) مناسب برای تمامی فعالان اینستاگرام و قابل استفاده در اندروید، آی‌او‌اس و مبتنی بر وب
  • (Sked Social) مناسب برای مشاغل کوچک و بزرگ و قابل استفاده در اندروید، آی‌او‌اس، پی‌سی و مک
  • (Tailwind) مناسب برای تمامی کسب‌وکارها و قابل استفاده در ویندوز، مک و آی‌او‌اس
نحوه زمان بندی ریلز در اینستاگرام

نحوه زمان بندی ریلز در اینستاگرام

این روزها به لطف ابزار جدید اینستاگرام افراد و کسب‌وکارهای مختلف می‌توانند برای بیش از ۲ ماه اقدام به زمان بندی پست و ریلز در این رسانه کنند. این یعنی شما دیگر برای زمان بندی پست و ریلز اینستاگرام نیاز نیست که از ابزارهای جانبی استفاده کنید و تنها با ورود به بخش تنظیمات حساب خود می‌توانید به این ابزار دسترسی داشته باشید. بعد از ورود به بخش تنظیمات باید روی گزینه‌ای به اسم (Schedule This Post) کلیک کنید. در این‌جا قادر هستید که زمان‌بندی مربوط به پست‌ها و ریلزهای اینستاگرام خود را انجام دهید.

البته یک بخش جدید دیگر نیز وجود دارد که صاحبان پیج‌ها می‌توانند با ورود به آن پست‌های زمان‌بندی شده خود را مشاهده کنند. این قسمت (Scheduled Content) نام دارد و به شما این امکان را می‌دهد که از طریق آن دوباره زمان بندی پست و ریلز خود را به روز کنید. البته همانطور که احتمالاً می‌توانید حدس بزنید این قابلیت در حال حاضر برای صفحات تجاری اینستاگرام قابل استفاده است.

اپلیکیشن‌های متعددی برای زمان بندی پست و ریلز به صورت خودکار وجود دارند، اما به تازگی قابلیتی در خود اینستاگرام ایجاد شده است که به کمک آن می‌توانید محتواهای خود را به صورت از پیش تعیین شده منتشر کنید.

جمع‌بندی

  • زمان بندی پست و ریلز اینستاگرام یکی از بخش‌های مهم هر استراتژی بازاریابی در فضای این پلتفرم محسوب می‌شوند که باید مورد توجه کسب‌وکارها قرار بگیرند.
  • این زمان‌بندی به صورت مستقیم بر هوش مصنوعی و الگوریتم‌های اینستاگرام تأثیر می‌گذارد و می‌تواند در نشان دادن محتوای شما در فید کاربران بسیار مؤثر باشد.
  • زمان بندی پست و ریلز به صورت خودکار می‌تواند در وقت و هزینه‌های شما صرفه‌جویی کرده و خیال شما را از بابت یک برنامه از پیش تعیین شده راحت کند.
  • ابزار اینسایت اینستاگرام که در پیج‌های تجاری فعال است برای تعیین بهترین زمان انتشار پست و ریلز بسیار مؤثر است.
  • ابزارهای جانبی دیگری نیز وجود دارند که شما می‌توانید با کمک آن‌ها و به شکلی رایگان زمان بندی پست و ریلز را انجام دهید.
  • در حال حاضر خود اینستاگرام قابلیتی را در پیج‌های تجاری فعال کرده است که کاربران می‌توانند به کمک آن برای حدود ۷۵ روز محتواهای تولید شدۀ خود را زمان‌بندی کنند.

پرسش‌های پرتکرار                       

منابع:

buffer

unboxsocial

سهیلا سلحشور

نوسته شده در دی ۱۰, ۱۴۰۱

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

در این مطلب بخوانید:

Table of Contents

آخرین مطالب