پادرو میزان سفارش فروشندگان اینستاگرامی را 7برابر کرده است

0

پادروشاپ، توانسته میزان سفارش‌ فروشندگان اینستاگرامی را تا ۷ برابر افزایش دهد. طبق گزارش سالانه پادرو، اولین ارائه‌دهنده فروشگاه‌ساز برای فروشندگان شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام، نرخ تبدیل مشتریان بالقوه به بالفعل فروشگاه‌های اینستاگرام قبل از استفاده از پادروشاپ حدود یک درصد بوده و بعد از استفاده از فروشگاه ساز اینستاگرامی پادروشاپ تا ۷ درصد رشد کرده است.

پادرو که فعالیت خود را از سال 99 آغاز کرد، سال گذشته با جذب سرمایه 300 میلیارد تومان، توانسته است دو محصول استراتژیک را برای توسعه کسب‌وکارهای کوچک و متوسط به بازار ارائه کند.

پشوتن پورپزشک، مدیرعامل پادرو در مراسم دورهمی سالانه این شرکت که ۱۰ خرداد با هدف ارائه گزارش سالانه پادرو برگزار شد، حجم بازار تجارت اجتماعی ایران را در سال گذشته یک میلیارد دلار اعلام کرد و با استناد به گزارش‌ها تاکید کرد که تجارت اجتماعی در دنیا تا سال ۲۰۲۵ بیش از نیمی از سهم فروش آنلاین را به خود اختصاص می‌دهد.

او در ادامه اضافه کرد: “از بین ۷۵۰ هزار فروشگاه اینستاگرامی در ایران ۳۵۰ هزار فروشگاه فعال وجود دارد و پادرو در یک سال گذشته توانسته بیش از ۲۴ هزار فروشگاه اینستاگرامی را جذب کند و باعث افزایش میزان سفارش فروشندگان اینستاگرامی شود. پادرو برای ارائه خدمات لجستیک به فروشندگان آنلاین و اینستاگرامی در حال حاضر با ۹ شرکت پستی همکاری دارد.”

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    وی درباره بازار هدف پادرو گفت: “هدف ما تمرکز بر کسب‌وکارهای کوچک و متوسط است. کسب‌وکارهای خانگی، فروشگاه‌های اینستاگرامی که حتی چند سفارش در هفته دارند و همچنین فروشگاه‌های آنلاین با چند صد یا چندهزار سفارش روزانه همگی می‌توانند به فراخور نیاز خود از دو محصول پادروپین و پادروشاپ استفاده کنند.”

    فروش بیش از یک میلیارد تومانی یک فروشگاه پادروشاپ در ۱۴ روز

    پورپزشک با اشاره به آماری از رشد دو محصول پادرو یعنی پادروشاپ و پادروپین ادامه داد: “بیش از ۱۵۰۰۰ فروشنده اینستاگرامی اکانت اینستاگرام خود را به پادروشاپ وصل کرده‌اند، تعداد کالا در هر سبد خرید قبل از استفاده از پادروشاپ ۱.۲ بوده و بعد از استفاده از پادروشاپ ۲.۵ شده است. ارزش هر سبد قبل از استفاده از پادروشاپ ۱۵۰ هزار تومان بوده و بـعد از استفاده از پادروشاپ بـه ۳۵۰ هـزار تومان افزایش پیدا کرده است.”

    پادرو میزان سفارش فروشندگان اینستاگرامی را 7برابر کرده است

    او در ادامه افزود: “یک فروشنده پادروشاپ در ۱۴ روز بیش از ۱.۱ میلیارد تومان از طریق پادروشاپ فروش داشته است و این یعنی پادروشاپ توانسته است میزان سفارش فروشندگان اینستاگرامی را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.”

    او تاکید کرد: “تا کنون بیش از ۹۵۰۰ فروشنده اینستاگرام ویترین فعال و کالای دارای قیمت در پادروشاپ ساخته‌اند.”

    تعداد سفارش‌های پادروپین فصل به فصل ۴۰ درصد رشد داشته است

    مدیرعامل و بنیانگذار پادرو درباره رشد پادروپین هم گفت: “تعداد سفارش‌های پادروپین فصل به فصل ۴۰ درصد رشد داشته است. تعداد کل سفارش‌های پردازش شده توسط پادروپین ۳ برابر سفارش‌های سـال اول بوده است. یکی دیگر از مواردی که در این گزارش ذکر شده، راه‌اندازی ناوگان پیکاپ پادروپین بــرای پوشش نیاز بازار تجارت اجتماعی در تهران است. در ضمن پادرو توانسته است در یک سال گذشته به بیش از ۹۷۰ شهر بسته‌های مشتریان مختلف فروشندگان آنلاین را ارسال کند.”

    پورپزشک درباره برنامه آتی پادرو در انتها تاکید کرد: “در سال سوم، پادرو قصد دارد یک محصول جدید ارائه کند که مکمل پادروشاپ و پادروپین است و همچنین نسخه بازنویسی شده پادروپین با تکنولوژی جدید در حال توسعه است. بخش‌های جدید شامل ارتباط با مشتری، analytics مدیریت، کمپین و یک بخش ویژه هم به پادروشاپ اضافه می‌شود. همچنین در سال سوم با فروشگاه‌سازها و بازارهای جانبی تجارت اجتماعی همکاری خواهیم کرد. و خدمات جمع آوری در تهران و ۷ کلان‌شهر بهبود خواهد یافت.”

    ایجاد اشتغال پایدار برای ۱۰ هزار نفر

    محمود کریمی رئیس هیئت مدیره پادرو نیز در این نشست درباره‌ی اهداف فناپ، سرمایه‌گذار پادرو گفت: “قصد داریم تا سال ۱۴۰۴ به طور مستقیم  ۱۰ هزار نفر و به‌طور غیرمستقیم ۱۰۰ هزار شغل ایجاد کنیم و همچنین طراحی و عرضه محصولات و خدمات ما در سطح جهانی باشد و به برترین بازیگر زیست‌بوم دیجیتال کشور در حوزه فناوری مالی تبدیل شویم.”

    وی تاکید کرد: “با تجربه سرمایه‌گذاری در پادرو، یکی دیگر از اهداف پلتفرم “سکوی خلق آینده” شناسایی فرصت‌ها و سرمایه‌گذای جسورانه و کمک به رشد کسب‌وکارها و شرکت‌های سرمایه‌پذیر فعال در زنجیره ارزش گروه است.”

    پادرو یکی از پلتفرم‌های فعال در حوزه فروش و ارسال سفارشات آنلاین است و با امکاناتی که در اختیار فروشگاه‌های اینستاگرامی قرار می‌دهد، به آن‌ها در مدیریت و ارسال سفارشات کمک شایانی می‌کند. بنابراین اگر قصد ساخت سایت فروش اینترنتی خود را دارید، برای افزایش فروش و مدیریت بهتر سفارشات‌تان می‌توانید از خدمات پادروشاپ و پادروپین استفاده کنید. برای آشنایی بیشتر با پادرو و محصولات آن که شامل پادروشاپ و پادروپین است، روی لینک زیر کلیک کنید.

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.