در حراجستور پادرو چه خبره؟

0

حراجستور پادرو، کمپینی به میزبانی پادرو برای فروشگاه های اینستاگرامی است که با نزدیک شدن به جشنواره بلک فرایدی و شب یلدا، به فکر افزایش ترافیک و فروش محصولات خود هستند. در این کمپین فروش، پادرو با ارائه ابزار و امکانات مناسب به آنلاین شاپ‌ها کمک می‌کند تا به فروش چند برابری دست پیدا کنند.

حراجستور پادرو چیست؟

حراجستور پادرو، بزرگترین جشنواره فروش برای آنلاین شاپ‌ها است و به پیج‌های فروشگاهی کمک می‌کند در مدت زمان کوتاهی، ترافیک و فروش بالایی را تجربه کنند. حراجستور پادرو از تاریخ ۲۶ آبان ماه شروع و تا ۱۰ دی ماه ۱۴۰۲ همراه فروشگاه‌های اینترنتی و فروشگاه‌ های اینستاگرامی است.

این فرصت استثنایی با حمایت پادرو و اینفلوئنسرهای اینستاگرامی برای برند شما اتفاق می‌افتد. به‌علاوه می‌توانید شانس برنده شدن در قرعه‌کشی جوایز ویژه پادرو را داشته باشید و به‌راحتی رکورد ترافیک و فروش یک ماه خود را بزنید.

در جشنواره «حراجستور» باید حداقل 4 کالا با بیشتر از ۱۰٪ تخفیف به همراه یک کد تخفیف برای محصولات خود ایجاد کنید. در طول این مسیر از سمت پادرو پیامک‌هایی ارسال می‌شود که شما را در ادامه مسیر راهنمایی خواهد کرد.

برای شرکت در کمپین فروش «حراجستور» باید پادروشاپی باشید تا بتوانید هم از مزایا و امکانات جشنواره استفاده کنید و هم شانس خود را در قرعه‌کشی بزرگ حراجستور امتحان کنید.

خرید اشتراک حراجستور پادرو

خرید اشتراک حراجستور قدم اول شرکت در این کمپین فروش است. با خرید این اشتراک و شرکت در جشنواره به دیده شدن برند خود و رسیدن به ترافیک و فروش بالاتر محصولات خود کمک می‌کنید. به‌علاوه هم شما و هم مشتریان‌تان در قرعه‌ کشی بزرگ پادرو شرکت خواهید کرد.

کاربران فعالی که پیش از این یکی از اشتراک‌های پادروشاپ را خریداری کرده‌اند، با حفظ اشتراک فعلی می‌توانند در این کمپین شرکت کرده و اشتراک حراجستور را تهیه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.