تبلیغات پیج اینستاگرام و 3 روش برای انجام آن

0

هر پیج کاری در اینستاگرام برای رسیدن به موفقیت به داشتن دنبال‌کننده در تعداد بالا نیاز دارد. هر چه تعداد فالوئرهای یک پیج بیشتر باشد، احتمال به موفقیت رسیدن آن کسب‌وکار بیشتر خواهد شد. برای افزایش تعداد فالوئر یک پیج راه‌های متفاوتی وجود دارند که یکی از آن‌ها تبلیغات پیج است. اما در هنگام تبلیغات اینستاگرام نیاز است افراد به نکات متفاوتی توجه کنند. اهمیت تبلیغات اینستاگرام و نکات مربوط به آن باعث شده تا این مطلب از بلاگ پادرو به این موضوع اختصاص داده شود. تا انتها با ما همراه باشید تا در این خصوص اطلاعات بیشتری کسب کنید.

تبلیغات پیج اینستاگرام

تبلیغات پیج اینستاگرام

بسیاری افراد در زمانی که به آن‌ها پیشنهاد تبلیغ در اینستاگرام داده می‌شود، با تعجب می‌پرسند آیا تبلیغ در اینستاگرام کاری مناسب و سودمند است؟ باید به این افراد بگوییم که این روزها تبلیغات پیج و کسب‌وکار در اینستاگرام تبدیل به یکی از بهترین انواع تبلیغات شده است. این کار برای پیج‌ها و کسب‌وکارها مزایای فراوانی دارد که در ادامه این مزایا را با هم مرور خواهیم کرد.

  • فرصت رشد سریع پیج اینستاگرام
  • افزایش دنبال‌کنندگان پیج
  • تبلیغات اینستاگرام بدون آزارترین شیوه‌های بازاریابی
  • نرخ تعامل بالا در اینستاگرام
  • روش‌های تبلیغاتی متنوع
  • بالا بردن آگاهی از برند
  • افزایش میزان رضایت از مشتری

در خصوص هر کدام از این موارد می‌توان نکات بسیاری گفت که پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آن‌ها، مطلب 7 نکته طلایی تبلیغات اینستاگرام که کسب و کار شما را متحول می‌کند را مطالعه کنید.

  • روش‌های متفاوتی که برای تبلیغ پیج‌ها در اینستاگرام وجود دارند، شامل مواردی مانند استفاده از (Instagram Ads)، همکاری با اینفلوئنسرها و همکاری با پیج‌های پرمخاطب هستند.
  • البته باید بدانید که به دلیل برخی موارد در ایران نمی‌توان از روش (Instagram Ads) استفاده کرد.

تبلیغات پیج در اینستاگرام

برای تبلیغات پیج در اینستاگرام به طور کلی سه روش وجود دارند که افراد می‌توانند از آنها استفاده کنند. اما باید بدانید که یکی از این روش‌ها مناسب استفاده ایرانیان نیست و کسب‌وکارهای ایرانی باید از دو روش دیگر برای تبلیغات پیج در اینستاگرام بهره ببرند.

1- سرویس (Instagram Ads)

استفاده از سرویس (Instagram Ads) را باید اولین روش و یکی از بهترین روش‌ها برای تبلیغات پیج در اینستاگرام دانست. اما با توجه به موارد بسیاری مانند تحریم‌های ایران و عدم توان پرداخت هزینه و بسیاری موارد دیگر، این روش در ایران کار نمی‌کند و ایرانی‌ها نمی‌توانند از این روش برای تبلیغات پیج خود استفاده کنند.

2- تبلیغات در پیج‌های مختلف

تبلیغات پیج در صفحات دیگر، روشی است که بسیاری از کسب‌وکارها برای تبلیغات و افزایش دنبال‌کننده از آن استفاده می‌کنند. این روش اگر به درستی اجرا شود، نتایج مناسب و خوبی برای پیج به همراه خواهد داشت. برای این کار تنها لازم است که پیج‌های مناسب را با توجه به بودجه، زمینه کاری و برخی موارد دیگر انتخاب کنید، با آن‌ها در خصوص هزینه تبلیغات مذاکره کنید و به توافق برسید. در نهایت هم باید هزینه را پرداخت کنید تا پست شما در این پیج‌ها منتشر شود.

3- همکاری با اینفلوئنسرها

روش دیگری که برای تبلیغات پیج در اینستاگرام وجود دارد، همکاری با اینفلوئنسرهاست. هزینه پرداختی برای این روش مقداری از روش تبلیغات پیج در صفحات دیگر بالاتر است. اما این روش هم در صورت اجرای مناسب می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در پیشرفت و افزایش تعداد دنبال‌کنندگان یک پیج داشته باشد.

هزینه تبلیغات پیج

هزینه تبلیغات پیج

با توجه به این که تبلیغات پیج در اینستاگرام از قانون خاصی پیروی نمی‌کند، هر فردی می‌تواند برای تبلیغات عدد متفاوتی را بیان کند. اما به طور کلی برای این که از هزینه تبلیغات پیج در اینستاگرام باخبر باشید، باید مواردی را بررسی کنید. مهم‌ترین مواردی که در هزینه تبلیغات پیج در اینستاگرام تأثیر می‌گذارند، شامل موارد زیر هستند.

  • تبلیغات به صورت پست یا استوری گذاشته شود.
  • چه ساعتی برای انتشار تبلیغ در نظر گرفته شود.
  • تعداد فالوئرهای واقعی پیج چقدر باشد.
  • تبلیغات به صورت 24 ساعته انجام شود یا پست برای 48 ساعت در پیج باقی بماند.
  • نرخ تعامل پیجی که تبلیغات انجام می‌دهد چقدر باشد.

در زمان تبلیغات پیج در اینستاگرام پیج باید به چه صورت باشد؟

با توجه به روش‌های متفاوتی که افراد مختلف استفاده می‌کنند، بسیاری در ذهن خود با این سؤال مواجه هستند که در زمان تبلیغات پیج در اینستاگرام، پیجشان باید به صورت بسته یا پرایوت (Private) و باز یا پابلیک (Public) باشد. باید بدانید که به طور کلی دو نوع اصلی پیج در اینستاگرام وجود دارند. این دو نوع شامل پیج‌های کسب‌وکار و فروشگاهی و پیج‌های آموزشی، سرگرمی، عمومی و طنز می‌شوند. در این مطلب قصد داریم در خصوص پیج‌های فروشگاهی و این که در زمان تبلیغات پیج در اینستاگرام باید پیج خود را در چه حالتی بگذارند نکاتی را بیان کنیم. باید بدانید که بهتر است پیج‌های فروشگاهی و کسب‌وکارها در زمان تبلیغات پیج در اینستاگرام صفحه خود را به صورت باز و پابلیک قرار دهند. سه دلیل مهم برای این کار وجود دارد که عبارتند از:

1- افزایش بهتر فالوئر

بسیاری از افرادی که پس از تبلیغ به پیج‌های فروشگاهی سر می‌زنند در صورت بسته بودن آن پیج، تمایلشان برای دنبال کردن آن کمتر می‌شود. بسته بودن حساب اینستاگرام در زمان تبلیغات پیج را می‌توان مشابه بسته بودن مغازه در زمان تبلیغات در تلویزیون و روش‌های دیگر دانست. پس با باز بودن پیج، می‌توان تعداد بیشتری فالوئر جذب کرد.

2- انجام خرید از فروشگاه‌های دیگر

شاید پیج شما کالاها و محصولات مورد نیاز افراد را داشته باشد. در زمان تبلیغات فرد دوست دارد که به سرعت کالاها را مشاهده کند و خرید خود را انجام دهد. اما در صورت بسته بودن پیج، او باید تا زمان تأیید شما منتظر بماند و شاید در این مدت با استفاده از پیج‌ها و حتی روش‌های دیگر مانند خرید حضوری، کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کند و همین امر سبب خواهد شد شما بخشی از فروشی را که می‌توانستید داشته باشید از دست بدهید.

3- قرار گرفتن در اکسپلور

بسیاری افراد در صورتی که از محصولات و کالاهای یک فروشگاه اینستاگرامی خوششان نیاید، آن را آنفالو می‌کنند. اما در صورتی که پیج باز باشد، دیده شدن صفحه شما توسط این افراد باعث قرار گرفتن پست‌های شما در اکسپلور افراد بیشتری خواهد شد. همین امر منجر به دیده شدن بیشتر پیج و افزایش تدریجی فالوئر می‌شود.

  • هزینه تبلغ در اینستاگرام به مواردی مانند تعداد دنبال‌کننده، میزان فالوئر واقعی، نرخ تعامل، زمان انتشار پست و مدت زمان باقی ماندن پست تبلیغاتی در پیج بستگی دارد.

نکاتی برای تبلیغات پیج در اینستاگرام

پس از این که در خصوص تبلیغات پیج در اینستاگرام، روش‌های آن و برخی موارد دیگر اطلاعاتی را بیان کردیم، نوبت به آن رسیده که به چند نکته مهم برای افزایش تأثیر تبلیغات پیج در اینستاگرام نیز اشاره کنیم. مهم‌ترین نکاتی که برای تبلیغات پیج در اینستاگرام باید به آن توجه شود، شامل موارد زیر هستند

  • برای تبلیغات پیج خود در اینستاگرام حتماً محتوایی جذاب، مناسب و کاربردی تهیه کنید.
    • این کار باعث خواهد شد تا افراد بیشتری تمایل به دنبال کردن پیج شما داشته باشند.
  • از عکس‌ها و فیلم‌های جذاب و با کیفیت استفاده کنید.
    • همان‌طور که می‌دانید اینستاگرام یک پلتفرم مبتنی بر عکس و ویدیوست، همین امر اهمیت تصاویر و فیلم‌های تبلیغاتی را بیشتر خواهد کرد.
  • با پیج‌ها و اینفلوئنسرهای مناسب همکاری کنید.
    • پرداخت هزینه بسیار زیاد برای همکاری با یک اینفلوئنسر مطرح در ابتدای کار و زمانی که پیج فالوئر زیادی ندارد، نتیجه مناسب و مورد انتظار شما را به همراه نخواهد داشت.
  • در محتوای خود از تیترهای جذاب اما مناسب استفاده کنید.
    • بیان موارد غیرواقعی در تیترها نه تنها باعث جذب مخاطب نمی‌شود بلکه حتی ممکن است بخشی از دنبال کننده‌های خود را نیز از دست بدهید.
  • برای تبلیغات خود مدت، هدف، هزینه و برنامه داشته باشید.
    • این کار باعث خواهد شد تا با بررسی هر تبلیغ و شرایط آن بتوانید برای تبلیغات پیج در آینده برنامه بهتری داشته باشید.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    جمع‌بندی

    • بسیار از کسب‌وکارها برای افزایش تعداد دنبال‌کننده، از روش‌های تبلیغات پیج در اینستاگرام استفاده می‌کنند.
    • روش‌های متفاوتی که برای تبلیغ پیج‌ها در اینستاگرام وجود دارند، شامل مواردی مانند استفاده از (Instagram Ads)، همکاری با اینفلوئنسرها و همکاری با پیج‌های پرمخاطب است. البته باید بدانید که به دلیل برخی موارد در ایران نمی‌توان از روش (Instagram Ads) استفاده کرد.
    • این کار مزایای بسیاری مانند فرصت رشد بالا و مناسب، افزایش تعداد دنبال‌کنندگان پیج، بالا بردن آگاهی مخاطب از برند، افزایش میزان رضایت مشتری و تعامل بیشتر مخاطبین با کسب‌وکارها دارد.
    • در هنگام استفاده از روش‌های متفاوت تبلیغاتی در اینستاگرام باید به نکاتی مانند تولید محتوای مناسب و جذاب، استفاده از عکس‌ها و ویدیوهای باکیفیت، انتشار پست در پیج‌های مناسب و باز بودن صفحه توجه داشت.
    • پیج‌های فروشگاهی و کسب‌وکارهای فعال در اینستاگرام در زمان انجام تبلیغات باید پیج خود را در حالت باز یا پابلیک قرار دهند. این کار باعث افزایش تعداد کسانی که آن را فالو می‌کنند خواهد شد. همچنین ممکن است افرادی که قصد خرید دارند، بتوانند در همان لحظه خرید خود را انجام دهند و پیج به بخش اکسپلور اینستاگرام راه پیدا کند.
    • هزینه تبلغ در اینستاگرام به مواردی مانند تعداد دنبال‌کننده، میزان فالوئر واقعی، نرخ تعامل، زمان انتشار پست و مدت زمان باقی ماندن پست تبلیغاتی در پیج بستگی دارد.
    • شما در خصوص تبلیغات پیج در اینستاگرام چه می‌دانید؟ از چه روشی برای تبلیغات استفاده می‌کنید؟ آیا تا کنون از روش‌های گفته شده استفاده کرده‌اید؟
    • تجربیات و نظرات خود را در این خصوص با ما و سایر کاربران در قسمت کامنت به اشتراک بگذارید.

    پرسش‌های پرتکرار

    منابع

    oberlo

    influencermarketinghub

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.