کسب درآمد دلاری از اینستاگرام + ایده‌های کاربردی رایگان

2

کسب درآمد دلاری از اینستاگرام یکی از ایده‌هایی است که این روزها ذهن بسیاری افراد را درگیر کرده است. باید بدانید که اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی با مخاطبان بسیار زیاد خود، پلتفرمی برای کسب درآمد به شیوه‌های متفاوت شده است. این روزها بسیاری افراد در ایران و سراسر جهان مشغول به کسب درآمد دلاری یا با ارزهای دیگر هستند و همین امر باعث شده تا افراد بسیار دیگری نیز دوست داشته باشند این نوع درآمد را داشته باشند.
در این مطلب از پادرو ابتدا قصد داریم در خصوص روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام نکاتی را بیان کنیم. همچنین چند راه کسب درآمد دلاری از اینستاگرام را با هم مرور کنیم. با ما تا انتها همراه باشید.

کسب درآمد از اینستاگرام

اینستاگرام بیش از یک میلیارد و چهارصد میلیون کاربر فعال ماهانه دارد و بیش از صد میلیون اکانت به صورت روزانه استوری می‌گذارند. این آمار کافی است تا متوجه جذابیت این شبکه اجتماعی شوید. همین امر باعث شده تا این روزها جستجوی عباراتی مانند درآمد دلاری از اینستاگرام یا کسب درآمد از اینستاگرام به شدت زیاد باشد. زیرا افراد بسیاری هم اکنون درآمد خوبی از اینستاگرام دارند. درآمد ریالی و دلاری از اینستاگرام به قدری جذاب است که بسیاری افراد را وسوسه می‌کند. به همین دلیل کسانی که قصد دارند از اینستاگرام درآمد کسب کنند لازم است با روش‌های کسب درآمد دلاری از اینستاگرام و حتی درآمد ریالی از آن آشنا باشند. مهم‌ترین روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام عبارتند از:

کسب درآمد از اینستاگرام

می‌توان به روش‌های متفاوتی از اینستاگرام درآمد کسب کرد. هم اکنون افراد متفاوتی با استفاده از روش‌های مختلف از اینستاگرام درآمد کسب می‌کنند و افراد می‎‌توانند با توجه به تخصص و توان خود در هر کدام از زمنیه‌های موجود فعالیت کنند و درآمد کسب کنند.

1- کسب درآمد از پیج

برخی افراد اقدام به ساخت پیج‌های گوناگون می‌کنند که هر کدام از این پیج‌ها به روش‌های متفاوتی می‌تواند باعث کسب درآمد دلاری از اینستاگرام و یا درآمد ریالی شود. مهم‌ترین روش‌هایی که با داشتن یک پیج مناسب می‌توان درآمد کسب کرد به شرح زیر است:

فروش محصولات در اینستاگرام

برخی افراد در اینستاگرام اقدام به ساختن پیج‌هایی برای فروش محصولات متنوع می‌کنند. برخی از این افراد محصولات را به صورت عمده و با قیمت ارزان‌تر می‌خرند و با قیمت تک فروشی در پیج خود به مخاطبان می‌فروشند. برخی دیگر محصولاتی که توسط خودشان درست یا تولید شده است را در پیج خود به فروش می‌رسانند. هر دوی این کارها اگر به شکل مناسب انجام شود می‌تواند باعث کسب درآمد در اینستاگرام شوند.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    برخی از این افراد پا را از این فراتر گذاشته‌ و اقدام به فروش محصولات خود به کشورهای دیگر می‌کنند. این کار باعث می‌شود تا آن‌ها درآمد دلاری از اینستاگرام داشته باشند. باید بدانید که برای فروش محصولات به کشورهای دیگر نیاز به تسلط به زبان آن‌ها، دانستن نیازهای آن‌ها، تبلیغات مناسب و شیوه ارسال صحیح خواهید داشت. معمولاً در اینستاگرام محصولات در سه دسته طبقه‌بندی می‌شوند و می‌توان آن‌ها را به فروش رساند. این سه دسته عبارتند از:

    1- فروش محصولات فیزیکی

    بسیاری از پیج‌های آنلاین‌شاپی که در ایران وجود دارند و فعالیت می‌کنند به کار فروش محصولات فیزیکی مشغول هستند. همان‌طور که گفتیم برخی از این افراد اقدام به خرید محصولات به صورت عمده یا واردات محصولات جذاب از کشورهای دیگر می‌کنند و با تبلیغ آن‌ها در پیج خود، این محصولات را می‌فروشند. گروه دیگر اقدام به تولید برخی محصولات می‌کنند.

    وسایل تزئینی و انواع اکسسوری‌ها از مهم‌ترین محصولاتی هستند که در این پیج‌ها وجود دارند. البته برخی دیگر اقدام به فروش محصولاتی می‌کنند که در ایران تولید می‌شود که این کار باعث می‌شود تا آن‌ها درآمد دلاری از اینستاگرام داشته باشند. نمونه آن فروش صنایع دستی ایران به مشتریان کشورهای دیگر است.

    2- فروش محصولات غیر فیزیکی

    محصولاتی مانند ویدیوهای آموزشی گوناگون از جمله مواردی است که این‌ روزها طرفداران خاص خود را پیدا کرده است. پکیج‌های آموزشی مختلف مانند پکیج‌های موفقیت، دوره‌های آموزش سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار و بسیاری موارد مشابه دیگر است. این موارد مخصوصاً در چند سال اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است. برخی از پیج‌ها اقدام به ساخت ویدیوهایی برای افراد سایر کشورها می‌کنند. البته این کار نیاز به دانش و تخصص بسیاری دارد و باید به شیوه‌ای مناسب انجام گیرد. اما آن‌ها با این کار می‌توانند درآمد دلاری از اینستاگرام داشته باشند.

    3- فروش خدمات

    خدمات دسته سومی است که در پیج‌های اینستاگرام می‌توان آن‌ها را خریداری کرد. این روش از کسب درآمد در اینستاگرام در سالیان اخیر در ایران بسیار محبوب‌تر از گذشته شده و باعث شده تا افراد بیشتری به سمت آن روی بیاورند. در این پیج‌ها خدماتی مانند مشاوره‌های سرمایه‌گذاری، آموزش آنلاین و بسیاری موارد دیگر را می‌توان یافت و خریداری کرد. برخی از این افراد که به زبان‌های دیگر مسلط هستند اقدام به آموزش زبان فارسی یا بسیاری موارد دیگر به خارجی‌ها کرده‌اند تا بتوانند درآمد دلاری از اینستاگرام کسب کنند.

    فروش محصولات فیزیکی، غیرفیزیکی و خدمات اولین روشی است که افراد بسیاری توسط آن کسب درآمد می‌کنند. افرادی که به صادر کردن محصولات اقدام می‌کنند می‌توانند از این روش استفاده کنند و درآمد دلاری از اینستاگرام کسب کنند.

    تبلیغات

    بسیاری از پیج‌هایی که مخاطبان زیاد دارند، از تبلیغات برای کسب درآمد استفاده می‌کنند. این پیج‌ها از افراد، شرکت‌ها، مؤسسات گوناگون، برندهای مختلف و بسیاری موارد دیگر تبلیغ دریافت می‌کنند. آن‌ها این تبلیغ‌ها را به صورت پست یا استوری منتشر می‌کنند تا مخاطبان خود را با برند یا شرکت مورد نظر آشنا کنند. این کار می‌تواند برای شرکت یا برند مورد نظر باعث کسب فالوور، فروش بیشتر، شناخته شدن و موارد مشابه دیگر شود.

    اگر صاحب فروشگاه آنلاین هستید، برای مدیریت و ارسال سفارشات می‌توانید از خدمات فروشگاه ساز پادروشاپ استفاده کنید تا فروش خود را افزایش دهید و با مشتریان ارتباط بهتری برقرار کنید.

    البته برخی اینفلوئنسرهای فعال در اینستاگرام خلاقیت به خرج داده‌اند و با تولید محتواهایی خاص مانند ویدیو اقدام به تبلیغات می‌کنند که این روزها بازخورد بهتری دارد. باید بدانید که قبول کردن تبلیغ از شرکت‌ها و برند‌های خارجی می‌تواند باعث کسب درآمد دلاری در اینستاگرام شود.

    2- کسب درآمد از اینستاگرام با کار برای پیج‌ها

    برخی برندها و شرکت‌ها برای اینکه بتوانند پیج اینستاگرام خوبی داشته باشند از ابتدا به استخدام نیروهای متخصص در حوزه‌های مختلف این پلتفرم روی می‌آورند. همچنین برخی دیگر از افراد به دلیل عدم آشنایی، کمبود وقت و بسیاری موارد دیگر از برخی متخصصین کمک می‌گیرند. مشاغلی که مدیرهای پیج اینستاگرام معمولاً به دنبال آن‌ها هستند به شرح زیر است.

    مدیر شبکه اجتماعی

    اولین فردی که بسیاری از برندها و شرکت‌ها به سراغ او می‌روند، مدیر شبکه اجتماعی است. مدیر شبکه‌های اجتماعی با ایجاد تقویم محتوایی، هدف‌گذاری، برگزاری کمپین‌های مناسب، برگزاری مسابقات، برنامه‌ریزی برای تبلیغات و بسیاری موارد دیگر باعث می‌شود تا پیج‌ها با سرعت مناسبی پیشرفت کنند. به همین دلیل استخدام یک مدیر شبکه اجتماعی مناسب اولویت بسیاری از شرکت‌ها و برندهاست. اگر این افراد تسلط کافی به کار خود و زبان انگلیسی داشته باشند، می‌توانند به صورت دورکاری برای شرکت‌ها و برندهای خارجی کار کنند و درآمد دلاری از اینستاگرام کسب کنند.

    ادمین

    بسیاری برندها و شرکت‌ها به استخدام ادمین‌ها روی می‌آورند. ادمین‌ها وظیفه نشر پست و استوری در زمان مشخص را برعهده دارند و باید جواب کامنت و پیام مخاطبان را بدهند. البته برخی از ادمین‌ها با توجه به قراردادی که با مالک پیج می‌بندند کارهای دیگری هم ممکن است انجام دهند. اما اصلی‌ترین وظیفه ادمین انتشار محتوا در زمان مناسب و پاسخگویی مخاطبان است. افرادی که به زبان‌های دیگر مانند انگلیسی تسلط دارند می‌توانند ادمین پیج‌های خارجی شوند و درآمد دلاری از اینستاگرام کسب کنند.

    گرافیست

    همان‌طور که می‌دانید، اینستاگرام پلتفرمی برای انتشار محتواهای تصویری است. به همین دلیل تمام پیج‌ها نیاز به فردی دارند که با نرم‌افزارهای گرافیکی آشنا باشد. برخی صاحبان پیج‌ها با این نرم‌افزارها آشنا نیستند یا زمان لازم برای انجام کارهای گرافیکی را ندارند. همچنین بسیاری از شرکت‌ها و برندها برای کارهای گرافیکی پیج خود به استخدام گرافیست اقدام می‌کنند. یک گرافیست خوب و باتجربه می‌تواند تأثیر بسیار مثبتی در پیج ایجاد کند. ساخت تم مناسب و پست‌های باکیفیت باعث می‌شود تا افراد بیشتری جذب این پست‌ها شوند و پیج را فالوو کنند. بسیاری از گرافیست‌ها با کار برای شرکت‌ها و برندهای خارجی به صورت فریلنسری یا دورکاری کسب درآمد دلاری از اینستاگرام دارند.

    تولیدکننده محتوا

    کپشن‌های جذاب یکی دیگر از مواردی است که باعث جذب مخاطب می‌شوند. اما کار کپشن‌نویسی به صورت اصولی نیاز به تخصص دارد. تولیدکنندگان محتوا کسانی هستند که می‌توانند کپشن‌های مناسب بنویسند. کپشن مناسب باید خلاصه، مفید و جذاب باشد تا بتواند مخاطبان را جذب کند. به همین دلیل بسیاری از شرکت‌ها و برندها اقدام به استخدام یک یا حتی چند تولیدکننده محتوا می‌کنند.

    کار تولید محتوا به زبان انگلیسی سختی‌های خود را دارد و نیاز است به خوبی به زبان انگلیسی مسلط بود. اما اگر فردی این میزان از تسلط به زبان انگلیسی را داشته باشد می‌تواند با پیج‌های خارجی همکاری کند و درآمد دلاری از اینستاگرام کسب کند.

    فیلم‌بردار

    بسیاری از پیج‌های اینستاگرام اقدام به تولید محتوای ویدیویی برای معرفی برند و کسب‌وکار خود می‌کنند. همچنین بسیاری دیگر از اینفلوئنسرها اقدام به تولید محتوای ویدیویی، مخصوصاً ویدیوهای طنز و خنده‌دار می‌کنند. برای افزایش کیفیت این شکل از محتواها، صاحبان این پیج‌ها اقدام به بستن قرارداد به صورت رسمی یا پروژه‌ای با فیلم‌برداران می‌کنند. البته باید بدانید که قبول کارهای خارجی و کسب درآمد دلاری از اینستاگرام برای فیلم‌بردارها بسیار سخت است و آن‌ها نمی‌توانند از این راه کسب درآمد دلاری از اینستاگرام داشته باشند.

    تدوینگر و ادیتور

    تدوینگر و ادیتور ویدیو یکی دیگر از تخصص‌هایی است که شرکت‌ها و برندهایی که پیج اینستاگرام دارند به آن‌ها نیاز دارند. همچنین صاحبان سایر پیج‌ها مانند اینفلوئنسرها که اقدام به تولید و انتشار محتواهای ویدیویی می‌کنند نیز به تدوینگر و ادیتور نیاز دارند. تدوینگر و ادیتور باتجربه و کاربلد خواهان بسیاری در سراسر جهان دارد و این افراد می‌توانند به راحتی با مجموعه‌های خارجی به صورت دورکاری یا پروژه‌ای کار کنند. این کار باعث می‌شود تا بتوانند کسب درآمد دلاری از اینستاگرام را به راحتی تجربه کنند.

    افراد با توجه به تخصص‌هایی که دارند می‌توانند با پیج‌های متفاوت همکاری کنند. پیج‌های پرطرفدار به ادمین، تولیدکننده محتوا، گرافیست، فیلم‌بردار و تدوینگر نیاز دارند.

    3- درآمد دلاری با لایک و فالوو

    روش دیگر کسب درآمد دلاری از اینستاگرام که این روزها بسیار محبوب شده و افراد بسیاری به آن مشغول هستند، کسب درآمد از طریق لایک، کامنت و فالووست. همان‌طور که می‌دانید الگوریتم‌های جدید اینستاگرام به شدت به اکانت‌های فیک حساس شده و بسیاری از پیج‌هایی که تعداد اکانت‌های فیک در آن‌ها زیاد بود را بن کرده است. به همین دلیل پیج‌ها رو به استفاده از روش‌های دیگری برای کسب فالوور، لایک و کامنت آورده‌اند. همین اتفاقات باعث شده برخی سایت‌ها به کاربران خود برای فالوو کردن، لایک کردن، کامنت گذاشتن و دیدن استوری و ویدیو پول می‌دهند. هر فرد می‌تواند بر اساس وقتی که برای این کار می‌گذارد، میزان متفاوتی از درآمد دلاری از اینستاگرام را کسب کند.

    نکته‌ای که در این میان باید به آن توجه کرد، فعالیت در سایت‌های معتبر است. زیرا برخی از سایت‌هایی که اقدام به انجام کارهای این‌چنینی می‌کنند پس از مدتی دیگر پول کاربران را پرداخت نمی‌کنند. همچنین درست است که این کار باعث کسب درآمد دلاری از اینستاگرام می‌شود، اما درآمد آن معمولاً آن‌قدر بالا نیست که به عنوان یک کار ثابت بتوان به آن نگاه کرد و تنها می‌تواند به عنوان کمک هزینه باشد. در این سایت‌ها می‌توان درآمد دلاری از اینستاگرام به صورت روزانه داشت. این درآمد از چند سنت به صورت روزانه شروع می‌شود و نهایتاً به 5 دلار می‌رسد.

    آیا خرید فالوور، لایک و فالو برای پیج‌ها به صرفه است؟

    آیا خرید فالوور، لایک و فالو برای پیج‌ها به صرفه است؟

    باید بدانید که این کار برای بسیاری از صاحبان پیج‌ها، مخصوصاً صاحبان پیج‌های کوچک که قصد دارند به سرعت پیشرفت کنند مناسب است. آن‌ها با پرداخت مبالغ نه چندان زیاد فالوور واقعی جذب می‌کنند. این کار باعث می‌شود تا اعتبار پیج آن‌ها افزایش یابد. چون افرادی که این کار را انجام می‌دهند، اکانت‌هایی واقعی و فعال هستند هم دیگر اینستاگرام آن‌ها را به عنوان اکانت روح یا فیک نمی‌شناسد.

    به همین دلیل این کار نه تنها برای پیج‌ها مشکلی ایجاد نمی‌کند، بلکه تأثیر بسیار زیادی در پیشرفت سریع آن‌ها مخصوصاً در ابتدای کار دارد. قیمتی هم که برای این کار پرداخت می‌کنند آن‌قدر بالا نیست و می‌توان آن را به عنوان بخشی از هزینه تبلیغات در نظر گرفت. تبلیغاتی که حتماً منجر به رسیدن به هدف‌های تعیین شده مانند افزایش فالوور، افزایش بازدید ویدیو و استوری و افزایش میزان لایک و کامنت می‌شود.

    همچنین این کار باعث می‌شود که اینستاگرام آن پیج را به عنوان پیجی محبوب تشخیص دهد و در الگوریتم اینستاگرام پیشرفت کند. این کار باعث می‌شود تا آن پیج در اکسپلور افراد بیشتری برود و همین امر به مرور باعث افزایش فالوور نیز می‌شود.

    با ثبت نام در سایت‌هایی که کارشان فروش لایک و فالوو به پیج‌های متفاوت است می‌توانند درآمد دلاری از اینستاگرام داشته باشند.

    جمع‌بندی

    • کسب درآمد دلاری در اینستاگرام کاری است که می‌توان آن را به روش‌های متفاوت انجام داد.
    • فروش خدمات و محصولات به افراد ساکن کشورهای دیگر یکی از راه‌های کسب درآمد دلاری در اینستاگرام است که این روزها طرفداران بسیاری دارد.
    • کار به عنوان ادمین، گرافیست، تولیدکننده محتوا، فیلم‌بردار و ادیتور از دیگر کارهایی است که می‌توان توسط آن‌ها درآمد دلاری از اینستاگرام داشت.
    • برخی سایت‌ها به کاربران خود که صفحاتی که آن‌ها می‌گویند را فالوو می‌کنند، پست‌هایی که گفته می‌شود را لایک می‌کنند و برای آن‌ها کامنت می‌گذارند و یا استوری و ویدیو پیج‌های مورد نظر آن‌ها را تماشا می‌کنند به صورت دلاری یا ریالی پول پرداخت می‌کنند.
    • کسب درآمد دلاری از اینستاگرام، کاری بسیار سخت و دست نیافتنی نیست اما نیاز به زمان، تخصص و تجربه دارد.

    سؤالات متداول

    منابع

    hootsuite

    shopify

    nerdwallet

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    2 نظرات
    1. مرداویچ می گوید

      برای درآمد دلاری از اینستاگرام آیا نیاز به حساب بین المللی و ارزی هست ؟

    2. محسن قادری می گوید

      مفیدوکاربردی…علالیه..حرف ندارید