نحوه خرید عمده لوازم آرایشی و نکات مربوط به آن

0

خرید عمده لوازم آرایشی می‌تواند راهی عالی برای به دست آوردن محصولات مقرون به­‌صرفه‌­تر باشد. از رژ لب گرفته تا فونداسیون، خرید عمده لوازم آراشی مزایای بسیاری را برای علاقه­‌مندان آرایش به همراه دارد. چه مصرف­‌کننده‌­ای باشید که جهت کاهش هزینه­‌ها به دنبال خرید عمده لوازم آرایشی هستید و چه فروشنده، درک نحوه خرید عمده می‌­تواند به شما در صرفه­‌جویی هزینه و زمان کمک کند. با دانش درست، دقیقاً می‌دانید که هنگام خرید به چه مواردی توجه کنید.

لوازم آرایشی و بهداشتی عمده چیست؟

لوازم آرایشی عمده راهی عالی برای علاقه‌­مندان زیبایی است تا خریدی مقرون به صرفه­‌تر را تجربه کنند. با فروش عمده لوازم آرایشی، می‌­توانید به صورت عمده خرید کنید و در هزینه لوازم آرایشی یا محصولات مراقبت از پوست و مو مورد علاقه خود صرفه­‌جویی کنید. لوازم آرایشی عمده غالبا از تولیدکنندگان و توزیع‌­کنندگان بزرگی تهیه می­‌شود که مستقیماً محصولات خود را به خرده‌­فروشان یا عمده‌­فروشان کوچک‌تر می‌­فروشند و آن­‌ها را قادر می­‌سازند تا قیمت­‌های رقابتی ارائه دهند.

عمده‌فروشی برای کسب‌وکارهایی که می‌خواهند به طیف گسترده‌ای از برندها و انواع محصولات بدون نیاز به سرمایه‌گذاری زیاد دسترسی داشته باشند، محبوب شده است. در کنار صرفه­‌جویی در هزینه، خریداران عمده می­‌توانند مطمئن باشند که محصولات اورجینال را از منابع معتبر خریداری می­‌کنند. اگرچه خرید عمده لوازم آرایشی برای همه افراد امکان پذیر است، اما اکثر تامین­‌کنندگان فقط با خرده فروشان یا فروشندگان تایید شده‌­ای که مجوزهای لازم را دارند تجارت می­‌کنند.

درک استراتژی‌های قیمت‌گذاری

استراتژی‌های قیمت‌گذاری بخش مهمی از هر کسب ‌و کاری است. درک چگونگی قیمت‌گذاری محصولات و خدمات می‌تواند یک کسب و کار را شکست دهد یا رونق بخشد. وقتی نوبت به خرید عمده لوازم آرایشی می‌رسد، درک استراتژی‌های قیمت‌گذاری به‌ویژه برای اطمینان از دریافت بهترین معامله ممکن ضروری است.

چه علاقه­‌مند به خرید اقلام عمده برای یک فروشگاه خرده فروشی باشید یا فقط به دنبال ذخیره محصولات زیبایی مورد علاقه خود باشید، درک انواع مختلف استراتژی­‌های قیمت‌­گذاری می­‌تواند موثر باشد. انواع مختلف مدل‌های قیمت‌گذاری که معمولاً در لوازم آرایشی عمده‌فروشی مورد استفاده قرار می‌گیرند عبارتند از: قیمت‌گذاری به اضافه هزینه، قیمت‌گذاری مبتنی بر ارزش و قیمت‌گذاری رقابتی. قیمت‌گذاری به‌علاوه هزینه‌ها، جایی است که شما قیمت‌ها را بر اساس هزینه‌های ساخت محصول به‌علاوه برخی از انواع ویژگی­ها تعیین می‌کنید.

حمل و نقل و تدارکات

حمل و نقل و تدارکات می‌­تواند یک مانع بزرگ در هنگام خرید عمده لوازم آرایشی باشد. بسیاری از شرکت­‌های آرایشی و بهداشتی حمل و نقل رایگان ارائه می­‌دهند، اما این شرکت­‌ها معمولاً به سفارشات زیادی نیاز دارند که می‌­تواند صاحبان مشاغل کوچک را در تنگنا قرار دهد. خوشبختانه، راه حل­‌هایی برای کمک به خریداران برای دریافت سریع و مقرون به صرفه محصولات وجود دارد.

برای بسیاری از مشاغل، بهترین راه حل استفاده از یک ارائه دهنده تدارکات شخص ثالث است. این شرکت­‌ها در رسیدگی به تمام جنبه‌­های فرآیند حمل و نقل از جمله انبارداری، انجام سفارش و حتی مدیریت بازگشت کالا تخصص دارند. آن‌­ها راه کارآمدی را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کنند تا محصولات خود را بدون نگرانی در مورد مدیریت موجودی یا رسیدگی به امور اداری پیچیده گمرکی ارسال کنند. علاوه بر این، شرکت‌­های شخص ثالث اغلب قیمت­‌های رقابتی را در محموله‌­های بین المللی ارائه می‌­دهند که به کاهش هزینه‌­ها کمک زیادی می­‌کند.

همچنین بخوانید: نحوه سالم رسیدن بسته

نهایی کردن معامله

وقتی صحبت از خرید عمده لوازم آرایشی به میان می‌آید ، این نوع فرآیند با خرید خرده­‌فروشی در فروشگاه بسیار متفاوت است. بسیاری از خرده‌­فروشان با خرید همزمان حجم زیادی از محصولات، تخفیف یا معاملات ویژه ارائه می‌دهند. برای اطمینان از این­‌که بهترین معامله را دریافت می­‌کنید، چندین مرحله وجود دارد که باید قبل از نهایی کردن معامله انجام دهید.

اولین قدم تحقیق و مقایسه قیمت‌­هاست. از چندین عمده‌فروش دیدن کنید تا از هزینه‌های معمول هر محصول مطلع شوید و دریابید که چه تخفیف‌هایی ممکن است برای سفارش‌های عمده ارائه دهند. هنگامی­‌که اطلاعات کافی را جمع­‌آوری کردید، می­‌توانید تعیین کنید کدام عمده‌­فروش بهترین قیمت را برای اقلام مورد نظرتان به شما ارائه می­‌دهد.

7 نکته برای خرید عمده لوازم آرایشی ارزان

برای این­‌که از معامله و خرید عمده لوازم آرایشی به بهترین نحو استفاده کنید، در اینجا 7 نکته وجود دارد که می­‌تواند به شما در حل سوالات مربوط به نحوه خرید عمده محصولات آرایشی و بهداشتی با کیفیت عالی و مقرون به‌­صرفه کمک کند.

برای خرید عمده لوازم آرایشی اصل به دنبال تعداد کم بروید

زمان خرید عمده لوازم آرایشی، چه برای استفاده تجاری که خرده فروشی است و چه برای استفاده شخصی که برای خودتان است، به جای خرید عمده، فقط چند نمونه از آن را خریداری کنید. به­‌خصوص زمانی‌­که تازه با هر محصولی آشنا شده‌­اید یا آن را مصرف می‌­کنید. این کار به شما کمک می‌­کند تا همیشه موجودی تازه داشته باشید و تاریخ انقضای آن‌­ها قبل از مصرف به اتمام نرسد. بنابراین، خرید مقدار کم به شما در استفاده بهتر از محصولات و همچنین ذخیره پولی که به سختی به دست آورده‌­اید، کمک می­‌کند.

برای خرید عمده لوازم آرایشی ابتدا قیمت­‌ها را با هم مقایسه کنید

اینترنت راهی عالی برای پایان دادن به هر نوعی از جستجوهای شما است. به همین ترتیب، جستجوی آنلاین برای شرکت‌هایی که لوازم آرایشی را به صورت عمده عرضه می‌کنند، آغاز کنید. با این کار می­‌توانید قیمت کالاهای عمده را با هم مقایسه کنید و به نتیجه بهتری برسید.

یکی از مواردی که هنگام خرید عمده لوازم آرایشی باید به خاطر بسپارید این است که هر چه بیشتر خرید کنید، تخفیف بیشتری خواهید داشت. خرید در حجم بالا یک تعهد بزرگ است، اما شما می‌­توانید از حجم کوچک‌­تر شروع کنید و راه خود را ادامه دهید. ممکن است فروشنده شما حداقل الزامات سفارش را داشته باشد. اگر در مورد خرید عمده خود مطمئن نیستید، همیشه می­‌توانید قبل از خرید یک نمونه از محصول را بخواهید. به این ترتیب می­‌توانید مشخص کنید که چه مقدار محصول را مصرف می‌­کنید یا به فروش می­‌رسانید و از آن به عنوان راهنمای تعیین اندازه سفارش خود استفاده کنید.

با گذشت زمان شما با فروشندگان انتخابی خود روابط دوستانه­‌تری برقرار خواهید کرد. پس از سفارش دادن لوازم آرایش به صورت عمده، دیگر هرگز نمی­‌خواهید به خرید خرده فروشی بازگردید!

خرید عمده لوازم آرایشی را بیش­تر در شرکت­های خارج از کشور جستجو کنید

اگر مایل به خرید عمده لوازم آرایشی هستید، سعی کنید شرکت­‌های مستقر در خارج از کشور مانند انگلستان، استرالیا، چین، دبی و غیره را جستجو کنید. زیرا شرکت­‌ها به دلیل دفاتر مرکزی خود در این کشور، قیمت بسیار ارزانی را برای عمده فروشی لوازم آرایشی ارائه می‌­دهند. علاوه بر این، هزینه ساخت لوازم آرایشی در این کشورها خیلی بالا نیست. البته فراموش نکنید که معاملات خارج از کشور باعث می­‌شود هزینه حمل و نقل را نیز بپردازید.

پیدا کردن فروشنده همیشه آسان نیست. حتی پیدا کردن فروشندگان باکیفیت در مواقعی کاملاً دشوار است. تامین کنندگان عمده فروشی زیادی در این کشورها وجود دارد، بنابراین یافتن آن‌ها مشکل نیست، اما باید فروشندگانی را پیدا کنید که محصولات منتخبی شما را در کمیت مورد نیاز شما داشته باشند و کیفیت مورد نیاز را نیز به شما ارائه دهند. اینجاست که همه چیز اغلب برای مردم طاقت فرسا می­‌شود. پیدا کردن فروشنده مناسب ممکن است زمان­‌بر باشد، اما ارزش آن را دارد که فروشندگانی را پیدا کنید که کیفیت، قیمت خوب و خدمات عالی را ارائه می‌­دهند. همچنین در صورتی­‌که فروشنده انتخابی شما از عهده چیزی که نیاز دارید بر نمی‌آید، می­‌توانید بیش از یک فروشنده را به عنوان پشتیبان انتخاب کنید.

پیدا کردن فروشنده خوب را می­‌توانید به صورت آنلاین انجام دهید، اما راه خوب دیگر برای شروع، پرس و جو از افراد و مشاغلی است که می‌­شناسید. هنگام جستجوی آنلاین مطمئن شوید که آن‌­ها شهرت خوبی دارند. نمایشگاه‌­های تجاری راه عالی دیگری برای یافتن عمده فروشان است. آن­‌ها معمولا غرفه‌­هایی دارند و شما فرصتی برای نمونه­‌گیری از محصولات و کسب اطلاعات در مورد شرکت خواهید داشت.

برای خرید عمده لوازم آرایشی از روش معاملات عضویت استفاده کنید

شرکت­‌های آرایشی و بهداشتی زیادی وجود دارند که به منظور ارتقای محصول و افزایش فروش، معاملات عضویت را به اعضای خود ارائه می­‌دهند. سعی کنید پس از انجام تحقیقات فراوان به چنین معاملات عضویتی بروید و مطمئن باشید که از تخفیف‌­های بزرگ با پیشنهادات منحصر به‌­فرد برخوردار خواهید شد. این معاملات عضویت برای جذب مشتریان بیشتر و بیشتر و در نتیجه زودتر تبدیل شدن آن‌­ها به مشتری دائم است.

قبل از خرید عمده لوازم آرایشی، فهرست محصولات خود را آماده کنید

این نکته برای مصرف­‌کنندگانی است که قصد دارند محصولات مورد نظر خود را به طور عمده خریداری کنند. همان‌­طور که می‌­دانید محصولات آرایشی و بهداشتی عموماً ماهیت ظریفی دارند و در صورت باز نشدن نیاز به مکان مناسبی برای نگهداری دارند. بنابراین مطمئن شوید که می­‌توانید قبل از خرید محصولات جدید، اقلام موجود را مصرف کنید. در غیر این صورت ممکن است صبح شما با آرایشی نامرتب شروع شود. استفاده از محصولات قدیمی یا تاریخ مصرف گذشته نیز ممکن است منجر به عفونت یا آلرژی پوستی شود. بنابراین، چرا باید پول و زمان خود را برای چنین لوازم آرایشی هدر دهید، تا زمانی‌­که می‌­توانید مصرف لوازم آرایشی خود را کنترل کنید.

بهترین محصولات را از بین برندها انتخاب کنید 

هنگامی‌­که برای خرید عمده لوازم آرایشی به جستجوی بازار می‌پردازید، مارک‌های مختلفی مانند The Squander  را خواهید یافت که در بازاریابی عمده‌فروشی فهرست شده‌اند. اگرچه برندها زیاد هستند اما انتخاب یک برند مرغوب و شناخته شده، بهترین کار ما است. در برخی مواقع، برای محصولات خاص، مارک­‌های خاصی نیز محبوب هستند. بنابراین با توجه به تنوع لوازم آرایشی می‌­توانید بهترین برند را انتخاب و برای همیشه خریداری کنید. به عنوان مثال Lakme در صدر لیست بهترین برند کرم پودر است، بنابراین شما می‌­توانید خرید کرم پودر را به صورت عمده فقط با برند Lakme انجام دهید.

بررسی محصولات برندهای مختلف را مرور کنید

بررسی آنلاین راهی مطمئن برای انجام بهترین خرید از نظر کیفیت است. تقریباً هر محصول همراه با نظرات مشتریان در سایت­‌ها موجود است. خواندن نظرات مشتریان کمک زیادی به تصمیم‌­گیری درست در مورد این‌­که آیا کالای درستی را خریداری می­‌کنید یا خیر می­‌کند. یک مشتری فقط در صورتی نظر مثبت ارسال می­‌کند که واقعا راضی باشد. در غیر این صورت نظر منفی می­‌گذارد. با نگاهی به اکثر بررسی­‌ها، تصمیم خود را برای خرید عمده لوازم آرایشی و بهداشتی بگیرید.

بنابراین، با درک هفت نکته بالا روشن می‌­شود که اگر کمی تلاش خود را انجام دهید و در مورد بازار تحقیق کنید، خرید لوازم آرایش با کیفیت همیشه گران نیست. تمام نکات فوق به عنوان بهترین راهکار برای خرید عمده لوازم آرایشی با مقرون به­‌صرفه‌­ترین قیمت عمل می­‌کند. اکنون، آرایش برای شما یک عادت یا شغل رسمی به نظر نمی­‌رسد، بلکه چیزی است که دوست دارید وقت خود را صرف آن کنید.

بهترین جا برای خرید عمده لوازم آرایشی

امروزه سایت­‌ها و پیج‌­های اینستاگرامی بسیاری اقدام به فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی کرده‌­اند. اما برخی افراد و فروشندگان ترجیح می­‌دهند ابتدا محصول را تست کنند و بعد خرید خود را انجام دهند. بنابراین بیشتر به دنبال خرید عمده لوازم آرایشی به صورت حضوری هستند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که خرید حضوری را ترجیح می‌دهید، پیشنهاد ما به شما خیابان منوچهری در تهران یا بازار خیابان 15 خرداد است. است. در این خیابان‌ها تا چشم کار می­‌کند فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی وجود دارد که شما می‌­توانید در بین آن­‌ها به گشت و گذار بپردازید و قیمت­‌ها را با هم مقایسه کنید.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    نتیجه گیری

    در پایان، خرید عمده لوازم آرایشی یک راه عالی برای صرفه جویی در هزینه محصولات مورد نیاز شما است. دانستن انواع لوازم آرایشی برای خرید عمده، درک تفاوت بین محصولات ارزان قیمت و با کیفیت بالا، و یافتن تامین کنندگان قابل اعتماد از عوامل کلیدی در تضمین بهترین معاملات هستند. خرید کالا با بهترین قیمت­‌ها و فروش آن به قیمت مشتری پسند، به شما کمک می‌کند تا از خرید خود بیش­ترین بهره را ببرید.

    سوالات متداول

    در ادامه قصد داریم به رایج‌­ترین سوالات درباره خرید عمده لوازم آرایشی بپردازیم.

    منبع: suitwho

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.