12 ایده کاربردی برای فروش محصولات دست ساز در اینستاگرام

0

اینستاگرام یک کانال رسانه اجتماعی عالی برای تبلیغ کار شماست که نقاط قوت و ضعف خود را دارد. فروش محصولات دست ساز در اینستاگرام یکی از بهترین ایده‌ها برای شروع یک کسب‌وکار خانگی است. با این حال باید در نظر داشت که نکات و ایده‌های زیادی برای این کار وجود دارند. یکی از موارد این است که شما نمی‌توانید لینک‌های زنده را در پست‌های خود قرار دهید. بدین ترتیب کاربران برای مشاهده محصولات شما باید به صفحه پروفایل‌تان رفته و برای بازدید از محصولات دست ساز شما، عکس‌ها و ویدیوها را تماشا کنند. سپس اگر قطعه خاصی را پسندیدند برای خرید آن اقدام نمایند.

با هر کلیک روی پروفایل شما و مشاهده محصولات دست سازتان توسط مخاطبان، شانس شما برای فروش بیشتر افزایش می‌یابد. بدین ترتیب می‌توانید شاهد رشد و پیشرفت در درآمد و موقعیت کاری خود باشید. پس چرا تا زمانی که این پلتفرم عالی در اختیارتان است از آن استفاده نمی‌کنید؟

نکاتی در مورد فروش محصولات دست ساز در اینستاگرام

روزانه هزاران نفر برای خرید از اینستاگرام استفاده می‌کنند. بسیاری از ما تمام خریدهای خود را به این شبکه اجتماعی معطوف کرده‌ایم. عده زیادی نیز درآمد، کار و زندگی‌مان را با اینستاگرام گره زده‌ایم. برای فروش در اینستاگرام ایده‌های زیادی وجود دارد. یکی از بهترین ایده‌ها، فروش محصولات دست ساز در اینستاگرام است. در این مقاله به بررسی نکات، راهکارها و ایده‌هایی برای این کار پرداخته‌ایم.

نکاتی در مورد فروش محصولات دست ساز در اینستاگرام

فروش محصولات دست ساز در اینستاگرام راهکار ساده و مشخصی دارد. پیش از هر چیز لازم است که شما یک هنر دستی را بلد بوده و قادر به تولید برخی محصولات باشید. این ایده می‌تواند هر چیزی باشد. از گلدان‌های کوچک کاکتوس گرفته تا سبدبافی و سوزن دوزی می‌تواند در این دسته قرار بگیرند. هر چیزی که باشد، لازم است در کار خود جدی و کوشا باشید. شما می‌توانید با تولید محصولات دست ساز و فروش آن در اینستاگرام به درآمد قابل توجهی دست یابید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از پتانسیل‌های این پلتفرم به درستی استفاده نمایید. به این منظور که توجه مشتریان را جلب کرده و فروش موفقی انجام دهید.

یک فروشنده عکس می‌خواهد کالایی را در اینستاگرام بفروشد. او که یک عکاس روزنامه‌نگار است عکس‌هایی را که در طول سفرهای خود می‌گیرد، از طریق این شبکه به فروش می‌رساند. مشخص است که این عکاس باید تصاویر عکس‌های خود را با کیفیت بالا در اینستاگرام منتشر کرده و برای کارهای خود تبلیغ کند تا خریداران بالقوه را جذب خود نماید. اگر کسی یکی از این کالاها را بخواهد، درخواست خود را از طریق کامنت یا دایرکت به او خواهد گفت. سپس فروشنده با پاسخی که به او می‌دهد، روند خرید آن را به او توضیح خواهد داد. این پرداخت می‌تواند از طریق درون شبکه‌ای یا پرداخت کارت به کارت صورت بگیرد.

اینستاگرام یک کانال رسانه اجتماعی عالی برای تبلیغ کار شماست که نقاط قوت و ضعف خود را دارد. فروش محصولات دست ساز در اینستاگرام یکی از بهترین ایده‌ها برای شروع یک کسب‌وکار خانگی است.

جلب اعتماد در اینستاگرام برای فروش محصولات

بزرگ‌ترین مانع فروش در اینستاگرام اعتماد است. غریبه‌ها باید اطمینان داشته باشند که شما محصولی را ارائه خواهید کرد که ارزش زحمت و قیمتی پرداختی را داشته باشد. این در مورد همه پلتفرم‌های فروش آنلاین صادق است، اما اعتماد به شخصی با یک وب‌سایت کامل، سبد خرید امن و بخش طولانی «درباره من» آسان‌تر از اعتماد به یک حساب اینستاگرام است. اعتماد با برندسازی قوی شروع می‌شود.

جلب اعتماد در اینستاگرام برای فروش محصولات

سبک عکسی را انتخاب کنید که با احساس کسب‌وکارتان مطابقت داشته باشد و از آن پیروی کنید. اگر کار شما از طبیعت الهام گرفته شده است، عکس‌هایی بگیرید که شامل گل، چوب و سایر اشیای طبیعی است. اگر الهام گرفته از یکپارچه‌سازی با سیستم‌عامل هستید، از پس‌زمینه‌های گرافیکی، رنگ‌های سرگرم‌کننده و وسایل یکپارچه‌سازی با سیستم‌عامل استفاده کنید. هدف این است که کل صفحه اینستاگرام شما شبیه یک کاتالوگ منسجم باشد.

عکس‌ها و سبک عکاسی در اینستاگرام بسیار مهم هستند. اما در نوشتن کپشن‌های جذاب نیز نباید کوتاهی کنید. همان‌طور که این دقت و وسواس را برای تولید کارهای دست ساز خود انجام می‌دهید باید دقت زیادی در عکاسی از آن‌ها نیز به خرج بدهید. به اندازه‌ها، رنگ‌ها و مواد توجه خاصی داشته باشید. قیمتی را ارسال کنید که شامل هزینه حمل‌ونقل شما نیز باشد. تلاش اضافه برای کاهش قیمت‌ها می‌تواند به ضرر شما تمام شود. همه چیز را در نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید: نصب مجدد اینستاگرام

از هشتگ‌ها تا روند ارسال کالاها

در مرحله بعد، هشتگ‌های خرید فعلی را جستجو کرده و چند مورد از آن‌ها را برای محصولات دست ساز خود ایجاد نمایید. از این برچسب‌ها در هر فهرست استفاده کنید تا افراد بتوانند راحت‌تر شما را پیدا کرده و قادر به دیدن شما باشند. پست‌های خود را با دستورالعمل‌های خرید واضح کامل کنید. خریداران همچنین می‌توانند در برنامه به شما پیام بدهند، اما فقط در صورتی که اعلان‌ها را روشن کرده باشید یا هر روز اینستاگرام را چک کنید، این گزینه را ارائه می‌دهند. بدترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که یک مشتری بالقوه را معطل بگذارید.

خریداران علاقه‌مند نیز باید ادعای خود را به عنوان یک نظر درج کنند تا دیگران بدانند که قبلاً از شما خریدهای موفقی صورت گرفته است. بدین منظور می‌توانید از مشتریان خود بخواهید که برای شما کامنت و نظر بگذارند. هنگامی که یک کالا فروخته شد، در نظر داشته باشید که تصویر دیگری را با یک پوشش فروخته شده روی تصویر قرار دهید تا دیگران متوجه شوند که شما واقعاً در حال فروش اقلام هستید.

اگر خوش‌شانس باشید، خریدار باز خواهد گشت و بازخورد بسیار خوبی برای شما خواهد گذاشت که به ایجاد اعتماد نیز کمک می‌کند. پس همین حالا دست به کار شده و فروش‌های موفق خود را در اینستاگرام انجام دهید. اما ایده کار شما چیست؟

ایده فروش محصولات دست ساز در اینستاگرام

مانند همه کسب‌وکارهای اینترنتی، برای ایجاد مخاطب در اینستاگرام نیاز به صرف زمان و تلاش خواهید داشت. بنابراین اگر فوراً قادر به فروش محصولات دست ساز خود نشدید، ناامید نشوید. اینستاگرام یک جامعه مخاطب بسیار خاص است که ممکن است با چند تلاش اولیه شما را به نتیجه خاصی نرساند.

بنابراین باید در کارتان جدی بوده و تلاش‌های مداومی برای آن صورت دهید. آنچه در اینستاگرام به دنبال ساختن آن هستید یک جامعه است. تصاویر مختلفی از محصولات خود پست کرده و توضیحات کاملی در مورد آن‌ها بنویسید. ارزش و اهمیت استوری‌ها را نیز هیچ‌ وقت فراموش نکنید. این کار را تا زمانی که برند شما به موفقیت و شهرت نسبی برسد ادامه دهید.

ایده فروش محصولات دست ساز در اینستاگرام

همیشه سعی کنید محصولات دست ساز خود را با برندسازی اصولی و مناسبی به فروش برسانید. مثلاً اگر در کار فروش دستبندهای صدفی هستید بهتر است برندتان را با رنگ اقیانوس و عناصر دریایی ایجاد کنید. این کار را می‌توانید به سادگی و با درست کردن یک لوگوی مناسب و رنگ آبی شروع کنید. این کار باعث می‌شود تا چارچوب ذهنی مناسبی برای مخاطب شما ایجاد شود.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    از طرف دیگر، همیشه پست‌های جذاب و داغ بگذارید و هیچ‌وقت از عکس‌های کپی شده استفاده نکنید. برای برند خود خرج کنید و این را به عنوان یک سرمایه‌گذاری برای کارتان در نظر داشته باشید. فروش در اینستاگرام به معنای راه دیگری برای دستیابی به افراد جدید و ایجاد پایگاه مشتریان شماست. اگر شما هم دوست دارید محصولات دست ساز در اینستاگرام بفروشید و نمی‌دانید از کجا شروع کنید با ادامه این متن همراه باشید.

    مانند همه کسب‌وکارهای اینترنتی، برای ایجاد مخاطب در اینستاگرام نیاز به صرف زمان و تلاش خواهید داشت. بنابراین اگر فوراً قادر به فروش محصولات دست ساز خود نشدید ناامید نشوید.

    چند ایده برای فروش محصولات دست ساز در اینستاگرام

    فروش محصولات دست ساز و صنایع‌دست در اینستاگرام به دلیل سهولت نمایش محصولات و دسترسی به مشتریان بالقوه‌ای که این شبکه اجتماعی در دسترس قرار می‌دهد، به یکی از بهترین گزینه‌ها برای کارآفرینی تبدیل شده است. داشتن مهارت در صنایع‌دستی می‌تواند به معنای یک فرصت تجاری باشد، به خصوص اکنون که محصولات دست ساز محبوبیت پیدا کرده‌اند.

    ساخت محصولات دست ساز برای فروش ایده عالی برای انتخاب یک منبع درآمد جدید است. زیرا انواع مختلفی از محصولات خلاقانه وجود دارد که می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم. امروزه، ما می‌توانیم افراد زیادی را پیدا کنیم که ترجیح می‌دهند خود را وقف خلق چیزهایی با دستان خود کنند. در سال‌های اخیر، بازار دست‌ساز رشد قابل‌ توجهی داشته است، زیرا می‌تواند شخصیتی منحصربه‌فرد و اصیل را ارائه دهد که در محصولات تولید انبوه به دست نمی‌آید.

    این یکی از دلایل اصلی این است که چرا این نوع کارآفرینی به یک منبع واقعی درآمد پایدار برای بسیاری تبدیل شده است. علاوه بر این، بهره‌گیری از مزایای ایجاد یک فروشگاه مجازی صنایع‌دستی، کار دستیابی به اماکن تجاری را از بین می‌برد تا شروع به کار روی فعالیتی کنند که به آن علاقه دارند.

    بسیاری از صنایع‌دستی برای دهه‌ها در بازارهای کوچک یا در مغازه‌های کوچک دست‌ساز فروخته می‌شوند که به ما این امکان را می‌دهد که بفهمیم این نوع تجارت واقعاً پرسود است. با این حال، برخی از ایده‌ها برای انطباق با زمان جدید تکامل یافته‌اند و همیشه به دنبال روندها هستند و به دنبال جایگزین‌های جدید برای برانگیختن علاقه مصرف‌کنندگان هستند.

    1- لباس‌هایی که خودتان طراحی کرده و دوخته‌اید

    1- لباس‌هایی که خودتان طراحی کرده و دوخته‌اید

    در سالیان اخیر، لباس‌هایی که توسط کارآفرینان محلی طراحی و دوخته می‌شوند محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. زیرا آنان پارچه‌های منحصربه‌فردی با طراحی‌های نوین ارائه می‌کنند. این ایده را می‌توان با بهر‌ه‌گیری از مهارت‌های متعدد عملی کرد. مثلاً شروع به طراحی لباس و خیاطی کرده و کارهای خود را در اینستاگرام منتشر کنید. کسانی که مهارت‌های بافتنی دارند نیز می‌توانند به خوبی از پتانسیل کسب درآمد از این طریق استفاده نمایند. علاوه بر این مهم است که یاد بگیرید بازار هدف خود را شناسایی کرده و محصولات متناسب با آنان ایجاد کنید.

    2- کیف پول‌های چرمی

    همه ما نیاز به ابزارهایی داریم که وسایل خرد و پول و کارت‌هایمان را در آن قرار دهیم. به خصوص الآن که گوشی‌های هوشمند نیز به بخشی جدانشدنی از زندگی ما تبدیل شده‌اند. ایده ساخت کیف‌های چرمی می‌تواند برای فروش محصولات دست ساز در اینستاگرام عالی باشد. طراحی این نوع لوازم جانبی و رساندن آن به مشتری هدف بسیار مهم خواهد بود. زیرا آنها قادر خواهند بود با کاربردهای مختلف این لوازم هماهنگ شده و محدودیت‌های بسیاری را پشت سر بگذارند.

    3- کلاه‌های حصیری و بافتنی

    کلاه یکی از بهترین محصولات دست ساز برای فروش در اینستاگرام است. ایده فروش کلاه‌های بافتنی در اینستاگرام می‌تواند شامل موارد متعددی از انواع آن‌ها باشد. از کلاه‌های حصیری گرفته تا کلا‌ه‌های کاموایی در این دسته‌بندی جای می‌گیرند. کلاه یک هدیه عالی و یک اکسسوری بی‌نظیر است که کاربردهای زیادی دارد. اگر کمی خلاقیت خود را به راه بیندازید می‌توانید با انواع ایده‌ها در این زمینه به سراغ اینستاگرام بروید.

    از سوی دیگر، کلاه‌ها را می‌توان از ابتدا با استفاده از مواد طبیعی ساخت. اما لازم است مشتری هدف، سبک و نوع کلاه را از جمله برجسته‌ترین مدل‌هایی که داریم تعریف کنیم: کلاه کانتی، کلاه زنگوله، کلاه کاپلینا، سبک پاناما، سبک کوبایی، کلاه لبه پهن یا حصیری کلاسیک. کلاه با پاپیون.

    4- دفترچه یادداشت خلاقانه

    دفترهای خاطرات شخصی و دفترچه یادداشت به یکی از محبوب‌ترین اقلام برای فروش آنلاین تبدیل شده‌اند. یکی دیگر از مزایای این ایده این است که سبک‌های متفاوتی برای شخصی‌سازی وجود دارد، بنابراین، می‌توانید طرح‌هایی با عبارات انگیزشی، چاپ‌های خاص، ترکیب کاریکاتوری از مالک، استفاده از یک تم خاص، استفاده از مواد چشم‌نواز مانند فراستینگ یا فویل ایجاد کنید.

    5- صابون‌های دست ساز

    ساخت و فروش محصولات طبیعی همچنان به عنوان یکی از ترندهای محبوب در جهان مطرح هستند. انتظار می‌رود که این روند همچنان برقرار باشد. زیرا بسیاری از مردم از مزایای آن استفاده کرده و عناصر ارگانیک را به محصولات صنعتی و شیمیایی ترجیح می‌دهند. صابون‌های دست ساز می‌تواند یکی از بهترین ایده‌ها برای فروش محصولات در اینستاگرام به شمار آید. برخی از صابون‌ها دارای خواص ویژه‌ای هستند که آن‌ها را متمایز می‌کند. اگر ایده‌ای در این زمینه دارید، خوب است که آن را اجرا کرده و شروع به فروش کنید.

    6- گلدان

    گلدان یکی از عناصر تزئینی است که تقریباً در هر خانه‌ای پیدا می‌شود و از آن برای نمایش دادن گل‌های تازه یا مصنوعی استفاده می‌کنند. گلدان‌ها می‌توانند در اشکال و اندازه‌های مختلف باشند، بنابراین می‌توان آن‌ها را با سلیقه هر مصرف‌کننده‌ای تطبیق داد. همچنین می‌توان گلدان‌ها را با بهره‌گیری از مهارت‌های خاص در سفال‌گری یا شیشه طراحی کرد. دوستداران اشیای منحصربه‌فرد و خانگی در حمایت از استعدادهای محلی دریغ نمی‌کنند. کلید موفقیت، امکان ساخت گلدان با توجه به مشخصات مشتریان است. می‌توان از این کار به عنوان یک راه عالی برای ارزش دادن بیشتر به مشتری نام برد.

    7- محصولات دست ساز کاغذی

    محصولات دست ساز ایجاد شده با استفاده از کاغذ به عنوان پایه، کاربردهای گسترده‌ای دارد که دلیل اصلی سودآوری آن است. معمولاً کسانی که می‌خواهند دعوت‌نامه‌ای برای یک رویداد یا جشن سفارش دهند این خدمات را درخواست می‌کنند، زیرا فعالیتی است که نیاز به نمونه‌های بسیاری برای افراد دارد. شما می‌توانید از انواع ایده‌های آن استفاده کرده و در پیج اینستاگرام خود به فروش برسانید.

    8- جواهرات دست ساز

    چندین عنصر وجود دارد که در هماهنگی یک جواهرات مد را برجسته می‌کند. اصالت، شخصی سازی و کیفیت. به طور کلی، مشتریان می‌خواهند لباس‌هایی بپوشند که اصلاً رایج نیستند. بنابراین وقتی یک قطعه متفاوت را پیدا کردند، تمایل به خرید آن دارند. علاوه بر این، اکسسوری‌های شخصی مانند یک حرف اولیه یا مشخصه‌ خاص، ایده‌آل خواهد بود. در نهایت، حتی اگر آنها زیورآلات لباس هستند، لباس‌ها باید کیفیت خوبی داشته باشند تا ماندگاری داشته باشند و در طول روند استفاده از آن‌ها خراب نشوند.

    جواهرات دست ساز

    9- طراحی و نقاشی

    نقاشی‌ها و طراحی‌ها در بین مصرف‌کنندگان محبوبیت پیدا کرده‌اند زیرا به عنوان تزئینات و هدایای شخصی عمل می‌کنند. در عین حال هدیه دادن پرتره یا کاریکاتور به یک امر بدیع تبدیل شده است. از سوی دیگر، رویکردها می‌توانند با توجه به مهارت‌های آنها متفاوت باشند، زیرا امکان ایجاد پرتره در مناظر زغالی، دیجیتال، امپرسیونیستی و موارد دیگر وجود دارد. نکته مهم این است که مخاطبان هدف را تعریف کنید و یک استراتژی بازاریابی خوب را اعمال کنید، به این ترتیب شما مجموعه بزرگ‌تری از مشتریان را به دست خواهید آورد که سبک شما را ترجیح می دهند.

    10- شمع‌های دست ساز

    مشتریان امروزی شمع‌ها را مانند صابون دست‌ساز ارزشمند می‌دانند. زیرا اقلامی هستند که می‌توانند در خانه و رویدادها، به عنوان هدیه یا برای تزئین استفاده شوند. بازار شمع‌ها بسیار داغ است، زیرا می‌توانید شمع‌های با ظاهر استاندارد بخرید و آن‌ها را برای رویدادهای خاص مانند جشن عروسی، مراسم‌های مذهبی یا تولد تزئین کنید. آن‌ها همچنین می‌توانند برای ایجاد تزئینات سال نو و دیگر مناسبت‌ها رنگ‌آمیزی شوند. از سوی دیگر، شمع‌های آروماتراپی محصولاتی هستند که فرصت‌های بسیار خوبی برای فروش دارند زیرا در بین جوانان محبوب شده‌اند.

    11- کوسن و روکش

    یک راه عالی برای دادن ظاهری جدید به مبلمان قدیمی، استفاده از کوسن‌ها یا روکش‌های سفارشی است، بنابراین می‌توانید از این طاقچه برای شروع کسب‌وکار خود استفاده کنید. برای شروع، تنها چیزی که باید داشته باشید مهارت خیاطی است. از طرف دیگر، ساخت کوسن و بالش نیز یک جایگزین عالی است، از جمله محبوب‌ترین آن‌، آن‌هایی هستند که عبارات آرامش‌بخش و مضامین خاص دارند. در این صورت، آن‌ها باید به اندازه‌گیری‌های مورد نیاز مشتریان توجه کنند.

    12- کاور گوشی‌های هوشمند

    یکی دیگر از ایده‌های عالی برای تولید و فروش محصولات دست ساز، کاور گوشی است. در دوره‌ای که همه ما از این گوشی‌ها استفاده می‌کنیم داشتن یک کاور سفارشی‌سازی شده و جذاب می‌تواند خاص بودن ما را بازتاب دهد. این یک روند مرسوم و مناسب با مد روز است. طرح‌ها می‌توانند با توجه به سلیقه مشتریان متفاوت باشند. به تخیل خود اجازه دهید و بهترین کار خود را به مشتریان خود ارائه دهید. آن‌ها مطمئناً برای کارهای بیشتر باز خواهند گشت.

    نتیجه‌گیری

    • فروش محصولات دست ساز در اینستاگرام یکی از ایده‌های عالی برای کسب درآمد از این شبکه اجتماعی است.
    • برای فروش صنایع‌دستی ایده‌های بی‌شماری پیش روی شماست که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.
    • پست کردن عکس، نوشتن کپشن مناسب و استوری کردن کارهایتان اهمیت زیادی دارند.
    • برای فروش محصولات می‌توانید از ایده‌های موجود در اینترنت استفاده کنید.
    • خاص بودن در ساخت محصولات دست ساز می‌تواند باعث تمایز و پیشرفت کاری شما شود.

    پرسش‌های پرتکرار

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.