ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام از عکس تا متن

0

این روزها اینستاگرام به یک بستر فوق‌العاده برای کسب درآمد بدل شده است. به همین جهت بسیاری به دنبال ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام هستند. چرا که افراد می‌توانند با استفاده از یک تولید محتوای درست خدمات و محصولات خود را در این پلتفرم بفروشند. همان‌طور که می‌دانید محتوا در اینستاگرام می‌تواند متنی، تصویری و ویدیویی باشد.

بهترین ابزار تولید محتوا در اینستاگرام

در اختیار داشتن ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام به منظور تهیۀ محتوای باکیفیت نقشی مهم در موفقیت پیج ایفا می‌کند. در ادامه تعدادی از بهترین ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام را در زمینۀ تولید محتوای تصویری معرفی می‌کنیم.

اپلیکیشن Canva

کانوا یکی از ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام برای موبایل است. به کمک این اپلیکیشن می‌توان برای برند و پیج اینستاگرام پوستر، کاتالوگ، کارت دعوت و کارت ویزیت طراحی کرد. همچنین پست‌ها و استوری‌های اینستاگرام نیز به‌وسیله این ابزار تولید می‌شود.

اپلیکیشن Canva

اپلیکیشن  Picsart

به کمک برنامۀ پیکس‌آرت می‌توانید عکس‌های خود را به‌راحتی روی گوشی ویرایش کنید. از جمله قابلیت‌ها و امکانات این نرم افزار امکان تنظیم نور حرفه‌ای برای عکس‌ها، حذف کردن اشیا مختلف و کلاژ تصاویر است.

نرم‌افزار  Adobe Spark

اگر به دنبال ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام برای عکس و فیلم هستید، ادوبی اسپارک یکی از بهترین گزینه‌های شماست. این نرم‌افزاری می‌تواند ترکیبی از فیلم و تصویر را آن طور که شما می‌خواهید ادیت کند. سادگی کار کردن با Adobe Spark و سرعت بالای آن یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های این برنامه در میان دیگر ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام است.

نرم‌افزار  Adobe Spark

این نرم‌افزار به مبتدی‌ها و حرفه‌ای‌ها کمک می‌کند، محتوای چند رسانه‌ای برای شبکه‌های اجتماعی خود تولید کنند. مزیت بعدی ادوبی اسپارک خروجی‌های آن است که از کیفیت خوب و قابل قبولی برخوردار هستند.

اپلیکیشن Snapseed

یکی دیگر از ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام به منظور ویرایش عکس‌ها، اسنپ‌سید است. به کمک این برنامه می‌توانید علاوه‌ بر فایل‌هایی با فرمت JPEG از فایل‌هایی با فرمت RAW نیز برای ادیت بهره ببرید. اسنپ‌سید بالغ بر ۲۰ ابزار کاربردی برای ادیت عکس‌ها دارد که با آن بتوانید اشیا اضافه را از تصویر حذف، نور آن را به دلخواه تنظیم کرده و سطح کیفی عکس‌ها را افزایش دهید.

اپلیکیشن layout from Instagram

اگر به دنبال افزودن لی‌اوت به تصاویر خود هستید یا می‌خواهید تعدادی از عکس‌ها را کنار هم و با چینش‌های متنوع قرار دهید، لی‌اوت فریم اینستاگرام مناسب شماست. همچنین می‌توانید قالب‌های دلخواه برای تصاویر ساخته و فیلتر اضافه کنید. تصاویر پس زمینه برای تولید محتوا در این اپلیکیشن موجود است.

اپلیکیشن VSCO

ابزار VSCO در شمار یکی از پرکاربردترین برنامه‌هاست. تعداد کاربران این نرم‌افزار بالغ بر ۴۰ میلیون بوده و در اینستاگرام هشتگ‌های بسیاری با نام این نرم‌افزار مشاهده می‌شود. امکان اصلی وسکو ویرایش عکس است که فیلترهای رایگان و پریمیومی را شامل می‌شود که می‌توان از آن‌ها برای افزایش سطح کیفی عکس‌ها، کراپ کردن، ادیت تنظیمات مربوط به نور و همچنین ویرایش تنظیمات مربوط به فیلم‌ها استفاده کرد. VSCO امتیاز بسیاری خوبی در گوگل‌پلی و اپ‌استور دارد که متوسط آن ۴.۳ است.

چرا ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام مهم هستند؟

محتوا در اینستاگرام مهم‌ترین ابزاری است که هر پیج دارد. به کمک محتوای درست می‌توان مخاطب جدید جذب کرده و فالوورهای قدیمی را در پیج نگه داشت. محتوا در اینستاگرام می‌تواند در فرمت‌های مختلفی تولید شود. هر قدر محتوای شما باکیفیت‌تر و حرفه‌ای‌تر باشد، فالوور شما بیشتر آن را می‌پسندد. به این ترتیب با آن تعامل برقرار کرده و با استفاده از لایک و کامنت بازخورد می‌دهند.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    با افزایش نرخ تعامل پیج شما، اینستاگرام صفحه شما را محبوب و کاربردی به شمار می‌آورد و آن را در اکسپلور قرار می‌دهد. به این ترتیب اهمیت ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام مشخص می‌شود.

    چرا ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام مهم هستند؟

    چند ابزار تولید محتوا در اینستاگرام

    در ادامه چند اپلیکیشن از کاربردی‌ترین ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام را معرفی می‌کنیم.

    اپلیکیشن Inshot

    اپلیکیشن Inshot جزء بهترین و پرطرفدارترین ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی است. رابط کاربری بسیار ساده آن باعث شده کار کردن با اینشات بسیار آسان شود. به همین ترتیب افراد توانسته‌اند به صورت حرفه‌ای برای تولید محتوا ویدئویی از آن استفاده کنند و به سراغ ساخت کلیپ با اینشات بروند.

    نرم‌افزار Imovie

    نرم‌افزار Imovie بسیار کاربرپسندانه است و می‌توان با آن کلیپ‌های کوتاه تولید کرد. همچنین این نرم‌افزار برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی بسیار کاربردی است. بنابراین می‌توانید با استفاده از این دست ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام برای محصولات جدید پیج خود تیزر بسازید.

    اپلیکیشن Video Splitter

    برای انتشار ویدئو در اینستاگرام نیاز است ویدئوهای خود را به پارت‌های یک دقیقه‌ای برش بزنید. نرم‌افزار Video splitter برای برش دادن ویدئوهای اینستاگرامی بسیار مناسب است. به عنوان مثال اگر ویدئو شما 1:45 ثانیه باشد، این برنامه آن را به دو پارت 52.5 ثانیه‌ای تبدیل می‌کند.

    اپلیکیشن Mojoo Art

    استوری یکی از مهم‌ترین و پربازدیدترین قابلیت‌های اینستاگرام برای کاربران است. کاربران به محض ورود به اینستاگرام ابتدا استوری‌ها را چک می‌کنند. بنابراین مهم است که چه محتوایی را برای این بخش تولید می‌کنید. ابزار تولید محتوای موجو این امکان را فراهم کرده است که استوری و ریلزهایی طراحی و تولید کنید که جذاب و متحرک باشند. از دیگر امکانات این برنامه دسترسی به بیش از 50 قالب مختلف، انتخاب سبک‌های نوشتن متن و دریافت خروجی با کیفیت بالاست.

    اپلیکیشن Mojoo Art

    نرم‌افزار CapCut

    اگر برای تولید محتوای تصویری و ویدئو خود نیاز به پرده کروماکی دارید ولی آن را ندارید، می‌توانید با استفاده از نرم افزار Capcut، پشت زمینه خود را حذف کرده و محتوای مورد نظر خود را تولید کنید. این برنامه یکی از کاربردی‌ترین ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام است.

    برنامه تولید محتوا

    • برنامۀ  Lumen: از این نرم افزار می‌توانید برای ساخت ویدئو استفاده کنید. بهترین ویژگی این اپلیکیشن این است که طوری برنامه‌ریزی شده که به آن متنی را تحویل دهید و آن را به ویدئو تبدیل کند.
    • برنامۀ App for Type: اگر از طرفداران سبک تایپوگرافی هستید و به دنبال فونت‌ها، حاشیه‌ها و قالب‌های متنوع می‌گردید این نرم‌افزار انتخاب خوبی است. App for type چیزی در حدود ۶۰ فونت متنوع و امکان اسکن کردن دست خط شما را دارد.
    • ابزار Grid and square maker: اگر به دنبال ابزاری برای تبدیل عکس‌های خود به مربع‌های کوچک‌تر هستید این نرم‌افزار باکیفیت به درد شما می‌خورد. با کمک این برنامه می‌توانید عکس‌ها را به صورت پازلی در پیج اینستاگرام منتشر کنید.
    • ابزار GoPro: در صورت استفاده از دوربین‌های گوپرو می‌توانید از این برنامه که یکی از بهترین ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام است، به منظور ادیت ویدیوها بهره ببرید.
    • برنامۀ Animaker: برای تهیه ویدیوها و فیلم‌های مختلف از اینفوگرافیک گرفته تا فیلم‌های توضیحی، این برنامه مورد استفاده کاربران قرار دارد.
    • برنامۀ Pablo: از این ابزار می‌توان برای ترکیب عکس و نوشته‌ها با یکدیگر استفاده کرد.

    جمع‌بندی

    اگر شما هم یکی از کاربرانی هستید که می‌خواهند کسب‌وکار خود را از طریق فضای مجازی و اینستاگرام گسترش دهند، به ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام نیازمند می‌شوید:

    • سعی کنید ایده‌های خلاقانۀ خود را با استفاده از امکانات اپلیکیشن‌ها عملی کنید.
    • برای طراحی هر پست و استوری وسواس کافی به خرج دهید تا از پیج اینستاگرام زود نتیجه بگیرید.
    • برای تولید ویدیو، عکس، متن و استوری از ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام استفاده کنید تا کیفیت محتوای شما افزایش یابد.
    • برخی از اپلیکیشن‌ها مخصوص موبایل و برخی دیگر برای ویندوز هستند. سعی کنید از همۀ آن‌ها در جای درستش بهره ببرید تا بهترین نتیجه را در نرخ تعامل اینستاگرام بگیرید.

    پرسش‌های متداول

    منبع:

    InfluencerMarketingHub

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.