پیج لباس کودک و 11 نکته مهم برای راه اندازی آن

0

این روزها استفاده از اینستاگرام برای فروش محصولات مختلف بسیار مرسوم شده است. دلیل آن هم طرفداران بسیار این شبکه اجتماعی است. یکی از انواع پیج‌هایی که در اینستاگرام فعالیت می‌کنند، پیج لباس کودک است. بسیاری از مادران از طریق این پیج‌ها برای کودکان خود، لباس خریداری می‌کنند. در این مطلب از پادرو قصد داریم در خصوص پیج لباس کودک نکاتی را بیان کنیم و پس از آن چند نمونه از بهترین پیج‌های لباس کودک را معرفی کنیم. مطالبی که در این مقاله خواهید خواند:

مزایای خرید از پیج لباس کودک

مزایای خرید از پیج لباس کودک

بسیاری از مادران پس از بچه‌دار شدن، دیگر زمان کافی برای خرید بسیاری از لوازم مورد نیاز خود و کودک خود را ندارند. دلایلی مانند گرما، سرما، ترافیک و بسیاری موارد مشابه دیگر کار را برای خانواده‌ها در هنگام بچه‌دار شدن، سخت کرده‌اند. به همین دلیل افراد بسیاری ترجیح می‌دهند به جای مراجعه حضوری به مغازه‌ها، از پیج‌های مناسب و معتبر لباس‌های مورد نیاز کودک خود را تهیه کنند. اگر بخواهیم در خصوص مزایای خرید لباس کودک از پیج‌های متفاوت صحبت کنیم، باید به نکات زیر اشاره کنیم.

1- صرفه‌جویی در زمان

شاید یکی از مهم‌ترین دلایلی که بسیاری افراد به خریدهای آنلاین علاقه‌مند شده‌اند، صرفه‌جویی بسیار زیاد آن‌ها در زمان است. در سال‌های اخیر بسیاری افراد زمان زیادی را در ترافیک سنگین شهرهای بزرگ سپری کرده‌اند. خود همین امر موجب اتلاف وقت بسیاری خواهد شد. همین امر باعث شده تا افراد راه ساده‌تر را انتخاب کنند. بدون این که از خانه خارج شوند و زمان نه چندان کمی را برای رسیدن به مغازه‌ها در ترافیک سپری کنند، با استفاده از گوشی تلفن همراه خود به پیج‌های متفاوت و جذاب فروش لباس کودک مراجعه می‌کنند و لباس‌های مناسب را برای کودک خود سفارش می‌دهند تا در اسرع وقت آن‌ها را جلوی در منزل تحویل بگیرند.

به دلیل افزایش خرید آنلاین و مخاطبان بسیاری که در اینستاگرام وجود دارد، افراد بسیار زیادی اقدام به ساخت پیج لباس کودک می‌کنند.

2- آرامش بیشتر

همان‌طور که گفتیم سپری شدن زمان زیادی در ترافیک خود یک معضل است. ولی زمانی که کودک به همراه شما باشد، این معضل بسیار سنگین‌تر خواهد شد. کودکان زودتر خسته می‌شوند، عوامل متفاوتی مانند سرما، گرما و سروصدا آن‌ها را بیشتر اذیت می‌کند. همین دلایل و بسیاری دلایل دیگر ممکن است باعث اذیت شدنشان شود. حال فرض کنید که در ترافیک گیر کرده‌اید و کودکتان نیز شروع به گریه کردن کرده است. پس بسیاری از خانواده‌ها برای کمتر تجربه کردن چنین مواردی، اقدام به خرید آنلاین از پیج لباس کودک یا سایر پیج‌ها و فروشگاه‌های آنلاین می‌کنند.

3- قیمت مناسب

معمولاً محصولات متفاوت در پیج‌ها و فروشگاه‌های آنلاین، قیمت کمتری نسبت به مغازه‌ها دارند. مغازه‌ها مبالغ نه چندان کمی را بابت اجاره، هزینه پرسنل و بسیاری موارد دیگر پرداخت می‌کنند که این هزینه‌ها در فروشگاه‌های آنلاین وجود ندارد. به همین دلیل آن‌ها می‌توانند قیمت محصولات خود را کاهش دهند و همچنان سود مناسبی داشته باشند. از دیگر مواردی که باعث می‌شود تا از طریق پیج لباس بچه، این محصول را با قیمت پایین‌تری خریداری کرد، امکان مقایسه پیج‌ها و قیمت‌هایشان با یکدیگر است. همین امر سبب می‌شود تا گزینه‌های بیشتر و بهتری برای خرید داشته باشید.

4- تنوع بالا

در بخش قبل اشاره کردیم که می‌توان به پیج‌های متفاوت برای مشاهده قیمت مراجعه کرد. اما پیج‌های متفاوت، لباس‌های یکسان ندارند و همین امر سبب می‌شود تا با تنوعی بسیار زیاد و جذاب مواجه باشید. با استفاده از این کار می‌توانید با صرف کمی زمان و جست‌وجو در پیج‌های متفاوت، لباسی مناسب، زیبا، جذاب با قیمت مناسب پیدا و خریداری کنید.

5- قابلیت خرید از شهرهای و کشورهای دیگر

زمانی که قصد دارید به صورت حضوری خرید کنید، حداکثر می‌توانید از چندین مغازه در شهر خود بازدید کنید. اما بسیاری از پیج‌های فروش محصولات به صورت آنلاین، اقدام به ارسال کالاها به شهرها و حتی برخی دیگر از کشورها نیز می‌کنند. این کار باعث می‌شود تا علاوه بر افزایش تنوع، بتوانید به محصولات متفاوتی که شاید در شهر محل سکونت شما وجود نداشته باشد، دسترسی داشته باشید.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن Shop-sell-1.gif است

6- خرید مطمئن‌تر

با دقت به مواردی مانند سابقه پیج، خواندن کامنت‌ها و بسیاری موارد دیگر می‌توان پیج‌های معتبر و مناسب را پیدا کرد. این کار باعث می‌شود تا خریدی مطمئن و مناسب داشته باشید.

7- کنترل خرید

بسیاری از افراد زمانی که به مراکز خرید یا مغازه‌های فروش لباس کودک مراجعه می‌کنند، خرید بسیار بیشتری از چیزی که مد نظر دارند انجام می‌دهند. برخی از لوازمی که این افراد خریداری می‌کنند حتی مفید نخواهد بود اما چون در مغازه توجه آن‌ها را جلب کرده، این کالاها را خریداری کرده‌اند. بااین‌حال در هنگام خرید از پیج لباس کودک و به صورت آنلاین این مورد کمتر اتفاق می‌افتد و می‌توان خرید مناسبی را انجام داد.

8- خرید بدون ازدحام

بسیاری افراد در هنگام خرید با مغازه‌های شلوغ و پر از مشتری برخورد داشته‌اند. خرید از این مغازه‌ها معمولاً با سختی‌هایی همراه است. گاهی همین شلوغی و ازدحام باعث می‌شود تا زمان بیشتری را در مغازه سپری کنید و حتی در برخی مواقع اذیت شوید. پس از همه‌گیری ویروس کرونا این مسئله از اهمیت بیشتری نیز برخوردار شده و افراد برای حفظ سلامت خود از ورود به اماکن شلوغ پرهیز می‌کنند. در هنگام خرید آنلاین با ازدحام مواجه نخواهید شد و به راحتی و از روی مبل خانه خود می‌توانید سفارش لباس فرزند عزیزتان را در پیج لباس کودک ثبت کنید و آن را در اسرع وقت تحویل بگیرید.

9- عدم اجبار برای خرید

برخی از فروشندگان با استفاده از روش‌های متفاوت، سعی می‌کنند تا مراجعان را وادار به خرید کنند. این کار در برخی مواقع باعث اذیت شدن افراد می‌شود. همچنین ممکن است باعث شود تا اقدام به خرید مواردی کنید که اصلاً به آن‌ها نیازی ندارید یا آن‌قدرها از آن محصولات خوشتان نیامده است. در هنگام خرید آنلاین از پیج لباس کودک، هیچ‌گونه فشار و اجباری برای خرید وجود ندارد. شما پس از این که کاملاً از خرید خود مطمئن شدید به پیج پیام می‌دهید و لباس مورد نظر خود را سفارش می‌دهید.

از مهم‌ترین مزایای خرید لباس کودک به صورت آنلاین، می‌توان به صرفه‌جویی در وقت و انرژی، تنوع بالا، قابلیت خرید موارد بسیار و عدم ماندن در ترافیک و مواجه شدن با ازدحام در مغازه‌ها اشاره کرد.

نکاتی در خصوص محتوای پیج لباس کودک

نکاتی در خصوص محتوای پیج لباس کودک

پس از این که به مزایای خرید لباس کودک از پیج‌ها و فروشگاه‌های آنلاین اشاره کردیم، نوبت به آن می‌رسد که در خصوص نحوه تولید محتوا برای پیج‌ لباس کودک نیز مطالبی را بیان کنیم. بسیاری افراد دوست دارند که پیج لباس کودک بسازند یا پیجی فعال در این زمینه دارند. برخی به دلیل عدم داشتن دانش کافی در خصوص نکات مهم تولید محتوا برای پیج لباس کودک، هنوز پیج را نساخته‌اند یا این‌که فالوئر و بازخورد مناسبی را تجربه نکرده‌اند. در ادامه به مهم‌ترین نکات در خصوص تولید محتوا برای پیج لباس کودک می‌پردازیم تا این افراد بتوانند با راحتی بیشتری پیج خود را اداره کنند. اگر برای راه اندازی پیج فروش لباس در اینستاگرام نیاز به کمک دارید، می‌توانید به مقاله آن در بلاگ پادرو مراجعه کنید.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    1- استفاده از خلاقیت در تولید محتوا

    یکی از مهم‌ترین نکاتی که می‌تواند در جذب مخاطب و افزایش فروش تأثیر داشته باشد، استفاده از خلاقیت در تولید محتواست. بسیاری از پیج‌ها محتوایی شبیه به یکدیگر تولید می‌کنند که این امر برای تعداد زیادی از افراد جذاب نیست. به همین دلیل از خلاقیت خود در زمان گرفتن عکس، تولید ویدیو و یا نوشتن کپشن استفاده کنید تا محتوایی جذاب‌تر و مخاطب‌پسندتر تولید کنید. از مهم‌ترین مواردی که می‌توانید از خلاقیت در آن استفاده کنید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

    • خلاقیت در هنگام عکاسی از لباس کودک
    • استفاده از خلاقیت در کپشن‌ها
    • خلاقیت در نوع و مطالب موجود در استوری
    • استفاده از خلاقیت در هایلایت‌ها
    • به‌کارگیری روش‌های نوین و استفاده از خلاقیت در تبلیغات

    2- عکاسی مناسب

    به جز استفاده از خلاقیت در هنگام عکاسی، نکته دیگری نیز وجود دارد که نباید آن را نادیده گرفت و آن عکاسی به صورت مناسب است. اینستاگرام پیجی مبتنی بر محتوای تصویری است و توجه به کیفیت، نور و به طور کلی عکاسی مناسب در این پلتفرم اهمیت بسیار بالایی دارد. باید از ترفندهای متفاوت استفاده کنید تا عکس‌هایتان به بهترین صورت منتشر شود. این کار باعث می‌شود تا کاربران به پست‌های شما علاقه بیشتری نشان دهند و همین امر در افزایش فالوئر و فروش نقش مهمی خواهد داشت.

    3- توجه به تنوع سلیقه‌ها

    در همگام تولید محتوا برای پیج خود و همچنین خرید محصولات، باید سلیقه‌های متفاوت را در نظر بگیرید تا جامعه هدف شما گسترده‌تر شود. افراد سلیقه‌های متفاوتی دارند و زمانی که بتوانید پاسخگوی نیاز بسیاری از این سلیقه‌ها باشید، افراد بیشتری را جذب پیج خود کرده‌اید.

    4- توجه به کامنت

    در هنگام نوشتن محتوا می‌توانید از تکنیک‌هایی استفاده کنید که کامنت بیشتری دریافت کنید. در الگوریتم‌های اینستاگرام، کامنت یکی از مهم‌ترین عوامل پیشرفت و بیشتر دیده شدن پیج‌هاست. به همین دلیل می‌توان از این روش استفاده کرده تا پیشرفت بیشتری را تجربه کرد.

    5- توجه به استوری و هایلایت

    استوری یکی از قابلیت‌هایی است که در چند سال اخیر به اینستاگرام افزوده شده و توانسته توجه افراد بسیار زیادی را به خود جلب کند. با استفاده از استوری‌های جذاب می‌توانید نظر افراد بیشتری را به پیج خود جلب کنید. اما استوری‌ها پس از گذشت 24 ساعت ناپدید می‌شوند و همین امر اهمیت وجود هایلایت‌های جذاب و مناسب را بیشتر می‌کند. می‌توانید با ساخت هایلایت‌های متفاوت فرصتی فراهم کنید تا افراد با نکات بسیاری در خصوص پیج لباس کودک شما بهتر آشنا شوند.

    6- استفاده از هشتگ در پیج لباس کودکان

    در اینستاگرام هشتگ‌ها مانند قیف عمل می‌کنند تا مخاطبان را به سمت محتواهای مد نظرشان راهنمایی کنند. به همین دلیل استفاده از هشتگ مناسب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. باید بدانید که در اینستاگرام می‌توان تا 30 هشتگ زیر هر پست قرار داد. اما در استفاده از هشتگ زیاده روی نکنید و از تعداد مناسب و کاربری آن استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع هشتگ‌ها، پیشنهاد می‌کنیم مطلب هشتگ پربازدید چیست را مطالعه کنید.

    7- تعامل با مادرهای اینفلوئنسر

    تعامل با مادرهای اینفلوئنسر

    یکی از کارهایی که در رشد بسیار مناسب پیج‌های متفاوت اینستاگرام تأثیر دارد، همکاری با اینفلوئنسرهای متفاوت است. همکاری یک پیج لباس کودک با مادران اینفلوئنسر تأثیر بسیار خوبی در افزایش میزان فالوئر و فروش پیج دارد. به همین دلیل باید ابتدا مادرهای اینفلوئنسر مناسب را پیدا کنید و با آن‌ها همکاری مناسبی داشته باشید.

    8- توجه به بسته‌بندی

    بسته‌بندی یکی دیگر از نکاتی است که آنلاین شاپ‌ها باید به آن بسیار توجه کنند. بسته‌بندی مناسب علاوه بر این که به جذابیت محصول شما می‌افزاید، مزایای دیگری مانند تبلیغ بیشتر برند و رضایت بیشتر مشتری به همراه دارد. همچنین می‌توانید با نمایش این بسته‌بندی‌ها در پیج خود و تولید محتوای مناسب در خصوص آن‌ها، اعتبار پیج لباس کودک خود را افزایش دهید. در بسته‌بندی باید به نکاتی متفاوتی توجه کرد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

    • طراحی مناسب بسته‌بندی
    • بسته مناسب برای حفظ لباس از آلودگی و رطوبت
    • قابلیت جابه‌جایی راحت بسته‌بندی
    • اندازه مناسب بسته‌بندی
    • هزینه مناسب برای بسته‌بندی

    البته موارد گفته شده تنها بخشی از مهم‌ترین نکات مهم در خصوص بسته‌بندی لباس است. پیشنهاد می‌کنیم مطلب بسته بندی لباس با 6 ایده خلاقانه و ترفندهای کاربردی را مطالعه کنید تا با نکات مهم در بسته‌بندی لباس آشنا شوید و ایده‌های جدیدی برای بهبود کار پیج لباس کودک خود بگیرید.

    9- برگزاری مسابقات جذاب

    برگزاری مسابقات متفاوت یکی از کارهایی است که در صورت اجرای آن به صورت مناسب می‌تواند سبب رشد بسیار خوب پیج شود. با برگزاری مسابقات متفاوت و مرتبط به کسب‌وکار خود می‌توانید، دنبال‌کننده‌های خود را افزایش دهید. مسابقاتی در خصوص نقاشی کودکان، عکس کودکان به همراه لباس‌های آن پیج و بسیاری موارد مشابه دیگر می‌تواند در بهبود وضعیت کسب‌وکار یک پیج لباس کودک نقش بسیار مؤثری بازی کند.

    10- داشتن قالب

    این که برای پست‌های خود قالب مشخص و جذابی داشته باشید، باعث می‌شود تا جذابیت و زیبایی پیج شما به میزان مناسبی افزایش پیدا کند. پس یکی دیگر از نکاتی که در تولید محتوا برای پیج‌ لباس کودک باید به آن توجه کرد، استفاده از یک قالب مناسب است.

    11- تلفیق لباس با اکسسوری‌های دیگر

    تلفیق لباس کودک با اکسسوری‌های دیگر

    برای زیبایی بیشتر کودکانی که از آن‌ها به عنوان مدل استفاده می‌کنید، از اکسسوری‌های متفاوت استفاده کنید تا جلوه عکس را بیشتر کنید. این‌گونه عکس‌ها بیشتر دیده می‌شوند و زیبایی بیشتری دارند. همین امر سبب می‌شود تا افراد بیشتری به خرید آن لباس تمایل نشان دهند.

    توجه به برخی نکات در هنگام تولید محتوا برای پیج لباس کودک باعث بهبود وضعیت کسب‌وکار و افزایش فالوئر خواهد شد.

    بهترین پیج لباس کودک در اینستاگرام

    همان‌طور که گفتیم این روزها افراد بسیاری در اینستاگرام به فروش لباس کودکان مشغول هستند. تعداد زیاد این پیج‌ها باعث شده تا برخی نتوانند بهترین پیج لباس کودک در اینستاگرام را پیدا کنند. در ادامه چند پیج لباس کودک که در اینستاگرام طرفداران زیادی دارد را معرفی خواهیم کرد.

    • نی‌نی مون کید (Ninimoon.kids)
    • نی‌نی لند (Nini.land.1)
    • عمو گیلک زنجان (amogilakznjn)
    • نی‌نی پوش ایران (ninipooshiran)
    • کیدی پوش (kidiposh)
    • بچه فسقلی پوش (fesghelpoosh)
    • فروشگاه نوزادی بهار (nozadi.bahar.xor)
    • نی‌نی جون (ninii_jon)
    • فروشگاه لباس کودک نهال (nahal_store)
    • پیج لباس کودک نی‌نی حراجی (niniharaji)
    • پیج لباس کودک زرسالند (zarsa.land)
    • پیج لباس کودک من مزون (koodake.man.mezon)
    • پیج وکسوکیدز (vexxokids)

    جمع‌بندی

    • به دلیل افزایش خرید آنلاین و مخاطبان بسیاری که در اینستاگرام وجود دارد، این روزها افراد بسیار زیادی اقدام به ساخت پیج لباس کودک می‌کنند.
    • خرید آنلاین از پیج لباس کودک مزایای متفاوتی برای افراد به همراه دارد.
    • از مهم‌ترین این مزایا می‌توان به صرفه‌جویی در وقت و انرژی، تنوع بالا، قابلیت خرید موارد بسیار و عدم ماندن در ترافیک و مواجه شدن با ازدحام در مغازه‌ها اشاره کرد.
    • افرادی که پیج لباس کودک دارند باید به نکاتی در خصوص تولید محتوا برای این‌گونه پیج‌ها توجه کنند.
    • از مهم‌ترین نکاتی که باید در هنگام تولید محتوا برای پیج لباس کودک به آن توجه کرد، باید به مواردی مانند نوشتن کپشن مناسب، استفاده از عکس‌های با کیفیت، استفاده از خلاقیت در تولید محتوا، توجه به کپشن‌ها، همکاری با مادران اینفلوئنسر، بسته‌بندی مناسب و استفاده تبلیغاتی از آن‌ها و برگزاری مسابقات متنوع اشاره کرد.
    • در میان پیج‌های لباس کودکانه موجود در اینستاگرام برخی از آن‌ها اعتبار و طرفدار بیشتری دارند که می‌توان آن‌ها را با یک جست‌وجوی ساده پیدا کرد.
    • آیا تا کنون برای فرزند خود از پیج لباس کودک خرید کرده‌اید؟ این کار برای شما چه مزایایی داشته است؟
    • آیا شما پیج فروش لباس کودک دارید؟ چه نکاتی دیگری در خصوص این پیج‌ها وجود دارد که ما در این مقاله به آن اشاره نکرده‌ایم؟
    • نظرات و تجربیات خود را در قسمت کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

    پرسش‌های پرتکرار

    منبع:

    Sheknows

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.